Według mnie jedną z najważniejszych zmian w tej aktualizacji jest poprawienie wszystkich Wojowników (Tyrr) i dość spore osłabienie klasy Łuczników (Yul) i Sztyleciarzy (Othel)
Wojownicy zyskają szybsze odnawianie się umiejętności, jak również bonus do zbroi ciężkich -35% zmniejszone obrażenia krytyczne.
Łucznicy i Sztyleciarze natomiast nie będą już panami tej gry. Stanie się to głównie za sprawą osłabienia ich głównej umiejętności Final Ultimate Evasion (Othel) i Final Ultimate Escape (Yul) w której to zostanie bardzo zmniejszona szansa na unik przed zwykłymi atakami fizycznymi i umiejętnościami również. Dodatkowo całkowicie zostanie usunięty unik przed magią, który zmieni się w zwiększenie obrony przed nią. Kolejną rzeczą, która również ulegnie zmianie a powodowała zbyt dużą różnicę pomiędzy klasami jest skill Camouflage u Łuczników, który będzie miał znacznie zwiększony czas odnowienia i sporą karę do szybkości poruszania się podczas ukrywania. Shadow Hide u klasy Othel również dostanie sporą karę do poruszania się. Othel dodatkowo straci swoją podstawową broń, którą był teleport za plecy przeciwnika z jednoczesnym stunowaniem go i zdejmowaniem mu targetu. W nowej aktualizacji skill ten nie będzie już stunował ani zdejmował targetu.
To w porównaniu z poprawieniem i zwiększeniem wartości zbroi ciężkich powinno spowodować dość znaczną poprawę u klasy wojowników Tyrr.
Następna według mnie licząca się zmiana to zapowiedziane przez producenta gry poprawienie kilku lokacji tak, ażeby spoilowanie tam miało sens i było opłacalne. Zyska na tym nie tylko rynek w jakiś sposób ale i klasy skupione na zadawanie obrażeń obszarowych np. Tyrr Drednought, który może znacznie przyśpieszyć ten proces.
Pojawi się również nowy rodzaj biżuterii, który będzie alternatywą dla QA, Traskena i Tauti Ring. Pojawią się nowe lokacje 100-102 więc będzie co robić.
Oczywiście to nie wszystkie zmiany, te które tu opisałem nie dla każdego mogą być tymi głównymi, więc jeśli ktoś zauważył w Patch Notes coś również ciekawego to proszę o tym wspomnieć :)
plusik się należy :-) /Shanique
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: Dickert w Czerwiec 22, 2016, 03:40:01 am
Jak reworkowali spoil też miało być super fajnie. Nie będzie.
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: JamesDoakes w Czerwiec 22, 2016, 04:15:24 am
Jak reworkowali spoil też miało być super fajnie. Nie będzie.
zmiany klas na papierze wyglądają ciekawie :P bot-makra tez ułatwią nieco nudne pve
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: Naito w Czerwiec 22, 2016, 11:28:36 am
No z tym toggle macro może być ciekawe. Mam nadzieję, że nie będzie to tak jak napisałeś "bot-macro" a tylko coś co ułatwi używanie regularnych umiejętności, które trzeba czasami co 2 czy 1 minutę w kółko używać.
innova pewnie w całosci usunie zmiany tych makr jak bedzie sie nimi dało farmić na afku, tym bardziej ze w tej kronice dodają też 2x większy range /nexttarget i nowy: /previoustarget :D
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: roli w Czerwiec 26, 2016, 12:20:28 pm
Chyba znów wrócę do tej gry (https://cdn.betterttv.net/emote/566c9fc265dbbdab32ec053b/1x)
Mógłby być nawet EU, ale nowy... przepaść w itemach jest za duża na core. Nie wspominając o augumentacjach, których nie można dostać, gorszym dropem - teraz nie sposób zdobyć blessed itemy jak nie l2store i smoki :(
Na forum gry podali informację, że posiadają już pliki aktualizacji Helios i je obecnie testują. Czyli Helios na core powinien być już niebawem (1-2 miesiące maks)
Niestety życie wojowników w tej aktualizacji w przypadku mass pvp się nie poprawni, ponieważ z informacji jakie otrzymałem od wielu graczy wnika iż podczas używania ciężkich pancerzy otrzymywane obrażenia krytyczne będą zmniejszone o 35% ale tylko te pochodzące ze standardowych ataków. Zarówno Łucznicy jak i Sztyleciarze swoje zabójcze i krytyczne uderzenia mają z umiejętności, więc ten aspekt gry zostanie po staremu. Zdecydowanie natomiast co jest pewne poprawi się sytuacji wojowników w grze pve - tylko po co to komu jak już teraz było dobrze...
Niestety życie wojowników w tej aktualizacji w przypadku mass pvp się nie poprawni, ponieważ z informacji jakie otrzymałem od wielu graczy wnika iż podczas używania ciężkich pancerzy otrzymywane obrażenia krytyczne będą zmniejszone o 35% ale tylko te pochodzące ze standardowych ataków.
Też mnie zastanawia po jaki grzyb to jest skoro każdy teraz sypie skillami a nie wali z regularów.
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: roli w Lipiec 09, 2016, 11:28:38 am
Niestety życie wojowników w tej aktualizacji w przypadku mass pvp się nie poprawni, ponieważ z informacji jakie otrzymałem od wielu graczy wnika iż podczas używania ciężkich pancerzy otrzymywane obrażenia krytyczne będą zmniejszone o 35% ale tylko te pochodzące ze standardowych ataków.
Też mnie zastanawia po jaki grzyb to jest skoro każdy teraz sypie skillami a nie wali z regularów.
Może i jest, ale wytłumacz mi teraz, czemu taki Dagger ma mieć jakieś koszulki i różne inne dziadostwa zmniejszające otrzymywane obrażenia krytyczne ze standardowych ataków a postacie, które na tym bazują już nie mają niczego co pozwoli im zmniejszyć obrażenia krytyczne z umiejętności, którymi atakuje Dagger i Łucznik ?
Dali jednym to powinni coś dać i drugim. Nie ma pod tym względem balansu to i nie ma go w grze co wyraźnie widać :)
Tytuł: Odp: Infinite Odyssey EP3.0 - Helios Content Update
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 17, 2016, 09:26:23 am
Niestety życie wojowników w tej aktualizacji w przypadku mass pvp się nie poprawni, ponieważ z informacji jakie otrzymałem od wielu graczy wnika iż podczas używania ciężkich pancerzy otrzymywane obrażenia krytyczne będą zmniejszone o 35% ale tylko te pochodzące ze standardowych ataków.
Też mnie zastanawia po jaki grzyb to jest skoro każdy teraz sypie skillami a nie wali z regularów.
blow = crit.dmg to jest antydagger feature
Tak tylko kiedyś pre GoD ludzie też walili z regularów więc to też coś dawało (no i był judgement i tribunal) więc jak taki archer w ciebie walił czy jakiś destro to miał zredukowany dmg.Teraz jak nikt praktycznie nie wali z regularów tylko spamuje skillami pasyw jest o wiele słabszy bo jak wspomniałeś działa tylko na daggerów.
Jeżeli ktoś jeszcze się nie zdecydował na powrót do Lineage 2 to chciałbym poinformować, że Helios ożywił świat gry i bardzo wiele lokacji w open world stało się grywalne nawet w mniejszych grupkach 2-3 osobowych. Tak jak za starych dobrych czasów :)