Witaj
Gość

Wątek: [Projekt][L2J] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie  (Przeczytany 21146 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Witam, od dłuższego czasu zajmuję się tworzeniem nowego, bardzo ciekawego serwera, który cechował by się unikalnymi rozwiązaniami, niespotykanymi wcześniej na innych serwerach. Chciałbym przedstawić wstępny plan serwera jak będzie wyglądał po zakończeniu wszelkich prac (development)


W swojej karierze miałem jeden typowo mój, tworzony jedynie samotnie serwer, tak - była to pierwsza odsłona serwera pod nazwą L2Ephion, było już to dosyć dawno, a od tamtego momentu sporo się zmieniło (mowa tutaj o umiejętnościach developerskich) Jako iż znudziło mi się już tworzenie kodów i modyfikacji dla właścicieli innych serwerów, oraz chciałbym stworzyć serwer unikatowy, nie kolejny pospolity serwer z paroma NPC'ami ściągniętymi z MaxCheaters i czystą paczką z repo. L2J'tu. Poniżej opis paru idei jakie zostaną zawarte na serwerze oraz ogólna koncepcja rozgrywki. Oraz garść screen'shotów.



1. Tworzenie postaci:

Jako iż koncepcja serwera jest nastawiona przede wszystkim na PvP oraz ciągłą rywalizacje, postanowiłem uprościć kilka monotonnych aspektów gry, jaką musimy przebrnąć na początku rozgrywki na serwerze typu HR.



- Każda nowa postać otrzymuje na starcie 76 Level

Mnie osobiście jako gracza, irytowała potrzeba marnowania kilkunastu minut na wyexpienie postaci zaraz po jej stworzeniu, dla tego postanowiłem iż takie rozwiązanie będzie bardziej komfortowe. Następnie aby osiągnąć wyższe poziomy, będzie trzeba trochę się wytężyć, głównie chodzi o to iż nowy gracz może wybrać dwie wersje "rozgrywki", od pierwszej minuty wejścia na serwer ma możliwość do brania udziału w PvP dzięki początkowemu levelowi (76) oraz natychmiastową możliwością zakupu sprzętu S-grade. Bardziej ambitni gracze, oraz gracze posiadający zaplecze czasowe, mogą skupić się na rozwoju swojej postaci, otrzymywanie nowych skilli poprzez zdobywanie wyższych poziomów itp (element, który nadaje sens pozostania na serwerze) Aby zdobywać kolejne poziomy będzie trzeba po prostu poexpić (nie będzie to jakiś mega hardcore) ale trochę chwil będzie trzeba spędzić jeżeli będzie nam zależeć na najwyższym poziomie, lepszych skillach oraz przedmiotach.



- Każda nowa postać otrzymuje przedmioty podstawowe

Aby ułatwić oraz umilić graczom życie, każda nowa postać otrzyma po jednej sztuce itemów takich jak: Soul Shot S, Spirit Shot S, Blessed Spirit Shot S oraz Arrows S grade. Na czym polega ułatwienie? Otóż itemy te są "nieskończone", oznacza to iż wystarcza nam jedynie jedna sztuka w/w przedmiotu. Pozwala to na zapomnieniu o martwieniu się ciągle o ilość soul shotów podczas pvp itp.

- Każdy gracz otrzymuje dostęp do Panelu Gracza

Czym jest owy panel gracza? Najlepiej zobrazuje to obrazek poniżej, ale postaram się opisać także ten element. Otóż jest to pewnego rodzaju centrum, dzięki któremu każdy gracz ma szybki dostęp do opisu specyfikacji serwera, najnowszych newsach, eventach, możliwość sprawdzenia Top List najlepszych graczy pod względem PvP, Pk, posiadanej adeny, sprawdzić status zamków, naprawić zepsutą postać (wyrzucającą z gry, critical errors itp) oraz wiele innych możliwości ułatwiających i ubarwiających grę.







2. Gospodarka Handlowa:

Na większości serwerów adena jest kompletnie bezwartościowym przedmiotem (zabijamy parę moobów i mamy limit adeny w inventory) Jak iż na tym serwerze, adena ma być głównym środkiem płatniczym (W sklepach, za usługi u NPC, handel graczy itp) drop adeny jak i ceny będą zmniejszone (tak jakby mniejsza skala), przykładowy drop z potwora z lokacji na której farmi się adene to np 5341 adena, ceny są oczywiście do wszystkiego dostosowane.

Aby otrzymać przedmioty wyższej klasy, bardziej unikalne, będziemy potrzebować odpowiednich materiałów (matsy) będą one dostępne do kupna za adene u NPC, z dropu z moobów oraz RB oraz przede wszystkim ze spoila (zachęta do gry dwarfem oraz przede wszystkim rozwój gospodarki przez sprzedaż/wymianę materiałów itp)



3. Balans między Klasowy:

Aby maksymalnie zminimalizować przepaść między klasami podjętych zostało sporo kroków, takich jak: Maksymalny enchant to +16, enchant rate to 70%, buffer jedynie z podstawowymi buffami, odpowiednie działanie skilli (z wyjątkami)  Gwałtowne zredukowanie atrybutacji (kamienie za nią odpowiedzialne to na prawdę WIELKA rzadkość podczas dropu) Itp.



4. Rozgrywka:

Jak już wspomniałem, główne założenie serwera to maksymalizacja pvp oraz rywalizacji (Zwłaszcza między klanowej) Wprowadzone zostały ciekawe rozwiązania, jak np ta pod tytułem "Conqerable Locations" Na razie pozwolę sobie dać jedynie opis tego w angielskiej wersji:

Its simple and clear, there are few locations which are conquerable.

It means that each clan may be the rightful owner of the individual locations.

1. How does it work:

- each conquerable location has one own "Occupation Crystal"



- only clan with level 4 or above may be the occupier of the location

- each clan is allowed to have multiple locations at once

2. To become lord of the location, you will have to:

- kill "Occupation Crystal" (don't wory, he will be respawned shortly)



- kill its defeners and guards - if exist

3. Benefits:

- praise and prestige for your clan and clan members

- special functions avaiable at Occupation Crystal

- soon more info

Crystal Main Window (chat):





Owner (clan leader) may buy/enable/disable addintional abilities:





Whole Conquerable Location mod is well described, there is "Crystal Guide" button





You can always check basic info about current owner of the location:





Occupation Crystal Functions:

- Only Clan Leader of the clan which is owner of the location may control/set functions of the crystal!

- There are few functions avaiable to set, depends from crystal type (there are better and worse)

For example:

1. First Function, Defence Ability:

- If this function is enabled, and someone will attack your location (will try to kill your location Crystal), Crystal will automaticaly try to fend off enemy attack, for example crystal is allowed to spawn his defenders such as Inteligent NPC Guards (like powerful mages which are able to use debufs and magic attacks etc) or dangerous creatures (Monsters) Crystal may also try to paralyze attackers for few seconds. Clan leader may enable those defence abilites by adequate price.

2. Second Function, Warning Ability:

- While this function is enabled, and someone will try to attack your location, each online clan member will be warned of the danger, that someone is trying to conqer your location. Its really useful option while no one is guarding your location! As always, you will have to pay for such facilities.

3. More Abilities - in Development!



Other Info:

- Its obvious, but you are not allowed to kill your own Crystal (reduce HP)



- If your clan will lose Conqerable Location, each online clan member will be informed.



Generalnie chodzi o ciągłe nakręcanie masowy pvp, dodatkowo podkreślona zostanie funkcja zamków oraz Clan Halli, nie będzie to już tylko zwykła texturka, ale klanowicze będą mogli czerpać korzyści z posiadania CH/Zamków takie jak lokacje zamknięte tylko dla klanowiczów oraz inne specjalne opcje ...

Na serwerze będzie masa ciekawych Eventów, głównie automatycznych, takich jak:

  • Team vs Team
  • Korean PvP
  • Last Man Standing
  • Death Match
  • Captur The Flag
  • Captur The Base
  • Captur The Hill
  • Shark Hunter
  • Strider Race
  • Zoombie Plague
  • Block Event
  • Korean PvP
  • Monster Rush
  • Raid Event

i więcej...



5. Inne Ciekawe Rozwiązania:

Serwer będzie pełen ciekawych oraz unikalnych "bajerów", poniżej przedstawię kilka z nich.

- Special Gatekeeper

Bardzo ciekawy GK, pozwalający sprawdzić ilość graczy znajdujących się aktualnie w danej lokacji oraz status Bossów.





- Smart NPC

Npc jedynie dla zabawy, komentuje otoczenia oraz kara (w postaci debuffa) za przekleństwa





- Bounty Hunter

Chcesz kogoś zabić, ale Ci się to nie udaje? Zleć to innym graczom.

Może to Ty poszukujesz zlecenia? Wykonaj je a otrzymasz wyznaczoną nagrodę!





Mysterious Elven Ruins Mod:



There may be only one party inside at the same time. You can stay there only for ten minutes, after this time your party will be teleported back.



1) Only Party Leader may use teleport button

2) You need party with 5 members at least

3) Each member should be level 82 or above



2. Everything is well described in game (nice tutorial about how does it work etc)





3. If this loction is not empty (another party is inside, there is proper info)



If location is not empty, nobody may enter, after 10 minutes, party will be teleported back, and location will be empty again. By default, there are spawned 50 monsters (randomly) and only one has treasure, players goal is to find and kill this "special" monster - they have to do it fast, they have only 10 minutes. They may enter once again, but there will be new, different position of Monsters, also special monster with treasure will be selected again.



Eventy:





I WIELE, WIELE WIĘCEJ, SERWER W FAZIE DEVELOPMENT, PROSZĘ O OPINIE ORAZ KOMENTARZE.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2011, 10:31:04 pm wysłana przez Matim »


  • *******
  • Wiadomości: 1185

  • Pochwał: 17

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2011, 08:28:18 pm »
Bardzo ładnie opisane, i zapowiada się super :) Mam nadzieję, że tym razem ci wystarczy czasu i uda ci się wprowadzić w życie to o czym piszesz.
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl

W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2011, 08:39:39 pm »
Bardzo ładnie opisane, i zapowiada się super :) Mam nadzieję, że tym razem ci wystarczy czasu i uda ci się wprowadzić w życie to o czym piszesz.

To co zostało w/w jest już zrealizowane, wiem do czego nawiązujesz i masz rację więc ok.

Dzięki za wyczyszczenie spamu.


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2011, 01:24:17 am »
kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne :)

wstepnie pewnie nie jestes w stanie ustalic daty, chodzby beta testow?

i prosba...
zrob wieksza reklame niz 1 dzien przed startem  :bump:
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 0

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 07, 2011, 02:04:44 am »
Widzę, ze masz ambitne plany. I dobrze. Ale nie spiesz sie aby jak najszybciej postawic serwer, dopracuj i zapnij wszystko na ostatni guzik jezeli chcesz miec taki online, którego nie powstydziłbyś sie :]
A co do slow Gandam'a  "kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne"  - moim zdaniem kronika nie jest najważniejsza, ponieważ gdy serwer jest dobrze dopracowany, bez bugów, z dobrą geodatą, to i tak przyciągnie sporo graczy niezaleznie na jakiej bedzie kronice ;]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2011, 02:10:20 am wysłana przez BeZeLek »


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2011, 02:04:53 pm »
kronika mi srednio pasuje, gdyz Fray wydaje mi bardziej zbalansowana ale coz... zobaczymy :) z pewnosca wpadne :)

wstepnie pewnie nie jestes w stanie ustalic daty, chodzby beta testow?

i prosba...
zrob wieksza reklame niz 1 dzien przed startem  :bump:

Serwer tworze już około 3 miesiąc, trochę się rozciągało z mniejszej ilości czasu oraz innych zajęc.

Bete, testy chciałbym zrobic za około 2 tygodnie, ale to jest uzależnione od postępu z pracą.

Oczywiście, że nie dam reklamy 1 dzień przed startem... będzie to reklama z minimum 1 tygodniowym wyprzedzeniem, bardzo duża reklama./

Co do kroniki, ta mi najbardziej odpowiadała, jaki jest sens stawiac serwer gdy Freya jest aktualnie tak niedopracowana?

Zresztą nad tymi plikami spędziłem już masę czasu.


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2011, 03:53:17 pm »
wyspalem sie i przeczytalem jeszcze raz :) Z gory mowie ze nie chce sie czepiac, zle Ci zyczyc, czy jestem w ogole wrogo do Ciebie/Twojeg projektu nastawiony ale:

Cytuj
3. Balans między Klasowy:

Aby maksymalnie zminimalizować przepaść między klasami podjętych zostało sporo kroków, takich jak: Maksymalny enchant to +16, enchant rate to 70%, buffer jedynie z podstawowymi buffami, odpowiednie działanie skilli (z wyjątkami)  Gwałtowne zredukowanie atrybutacji (kamienie za nią odpowiedzialne to na prawdę WIELKA rzadkość podczas dropu) Itp.

1. jak enchant +16 oraz 70% wplywa na balas klas?:)
2. za bufera DUZY PLUS - ofc jak SD bedzie w odpowiedni sposob znerfiony :)
3. jak czestotliwosc dropu wplywa na balans? jedyne co to zmienia to tylko dlugosc farmy :)
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 07, 2011, 04:08:22 pm »
Wystarczy trochę pomyśleć, a więc dla przykładu.

Czym wyższy enchant tym większy dysbalans, wystarczy popatrzeć na inne serwery High Rate. Dla przykładu, jest gracz A i B.

Gracz A to gracz stary, na serwerze max enchant to +30, a gracz A posiada broń zenchantowaną na +30.

Do gry wchodzi gracz B, jego poziom enchantu sprzętu to 0, dostaje hita od gracza z +30.

A teraz taka sytuacja ma miejsce, ale z graczem z enchantem max +16. Myślę, że różnica jest, nie sądzisz?

Cytuj
3. jak czestotliwosc dropu wplywa na balans? jedyne co to zmienia to tylko dlugosc farmy :)

Odnosiło się do dropu kamyczków do Atrubutacji. Jako iż owe atrybuty na wysokich poziomach często niszczą balans to z kolei ich sporadyczny drop wpłynie na to iż o dobry atrybut będzie nam ciężko, jest to raczej minimalizacja skutków.


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 07, 2011, 04:43:22 pm »
wielkosc atrybutow wyplywa jedynie na to iz summonerzy wypadaja z obiegu, bez podkrecenia summona :)
to nie wielkosc enchantu a sposob zdobycia przedmiotu oraz szansa na echant ma na to najwiekszy wplyw :) ale rozumiem do czego zmierzasz :)
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)

drobna sugestia
proponowalbym znerfowac celke z certyfikacji, dlaczego? wedlug mnie na HR przez nia wlasnie jest najwiekszy problem ubic bishopa gdyz odpala sie masakrycznie czesto :( chyba ze server bez mp potek ^^
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2011, 04:44:57 pm wysłana przez Gandam1989 »
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 07, 2011, 08:38:07 pm »
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)
Dokładnie, chyba nie do końca to przemyślałeś. :P

Ale i tak uważam, że nie wstanie.. po raz kolejny. :)
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 07, 2011, 09:50:03 pm »
co do atrybutow osiagniesz wlasnie to czemu chciales zapobiec przy enchantowaniu przedmiotow dlaczego? gracze ktorzy beda dluzej na serverze beda biegac w full atrybutach, a wlasnie nowi beda musieli grac przez spory czas nie mogac sie praktycznie bronic przed PK, bo
atrybut bardzo zwieksza osiagi :)
Dokładnie, chyba nie do końca to przemyślałeś. :P

Ale i tak uważam, że nie wstanie.. po raz kolejny. :)

To uważaj dalej, zobaczymy jak na tej uwadze wyjdziesz..

Już kiedyś pisałem o serwerze i to jest ciągła kontynuacja tego o czym pisałem.

Tylko że teraz jest już okazja aby zobaczyc co zostało już zrobione...

No ale co ja się będę tłumaczył, robię to wszystko w pojedynkę, a zrobienie dużej ilości ciekawych i unikalnych rzeczy wymaga dużych nakładów czasowych.

Większa częśc kodów została napisana, trudzę się jeszcze trochę z dokończeniem Conquerable Locations, ale do przodu ...

Aktualnie skupiam się ze znajomym na testach gospodarki oraz wszystkich bajerów..


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 08, 2011, 12:27:10 pm »
Ale przecież ja nie napisałem, że to źle - iż siedzisz przy tym jednym projekcie już długo.. Ale przed tym projektem, było jeszcze parę innych, które skończyły się tylko na prezentacji + stronie/forum. Dlatego mam prawo wnioskować czy też obawiać się, że pewnie tym razem nie wstanie. :P

I co z tymi atrybutami, myślisz coś, czy zostaje tak jak miało być.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2011, 12:52:03 pm »
Było parę epizodów, ale co w Twojej opinii jest lepsze, zaprzestac (a raczej zatrzymac się) przed jakąkolwiek reklamą czy może stworzyc kolejny fail serwer, który padnie albo przed startem albo parę dni po nim.

Co do atrybutów, jako iż od dawna nie jestem graczem, to nie bardzo ogarniam te wszystkie nowe bajery.

Byłbym wdzięczny gdyby wypowiedziała się jakaś osoba, która by mogła powiedziec jak najlepiej miało by to wyglądac na HR


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 08, 2011, 12:53:49 pm »
najlepiej to jakby ich nie było, albo max 4lvl
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:01:53 pm »
najlepiej to jakby ich nie było, albo max 4lvl
Taa było by najlepiej! /not

Jeżeli usuniesz attri, party z 2 bishami + ol będzie nie do ubicia, dmg na bisha będzie żałowy. :) Tu nie chodzi o to, czy mają być czy nie. Tylko sposób, w jaki je się ma zdobywać. Cóż ja bym proponował by takie full attri do broni się farmiło minimum. 2 dni OSTREJ farmy. Nie wiem jak to można odczytać, tak niby trudno ale raczej nie aż tak bardzo.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:08:17 pm »
Takie było założenie, atrybuty lecące na prawdę sporadycznie z Epików itp.


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:09:38 pm »
Takie było założenie, atrybuty lecące na prawdę sporadycznie z Epików itp.

Crystal Attry z epików, a zwykłe mogą sporadycznie lecieć na farmie.
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:14:54 pm »
A jak rozumiesz słowo sporadycznie?

Może jakaś propozycja % szansy.


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:16:44 pm »
A jak rozumiesz słowo sporadycznie?

Może jakaś propozycja % szansy.

0,1% - 0,5%
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • Wiadomości: 165

  • Pochwał: 3

  • L2jDeveloper
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:19:41 pm »
Jak już to 0.5% losowy kamyk ;) Rozwinie to gospodarke.


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:21:08 pm »
Jak już to 0.5% losowy kamyk ;) Rozwinie to gospodarke.

Tak, random drop kamyka
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • Wiadomości: 52

  • Pochwał: 0

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 08, 2011, 02:02:25 pm »
Każde rozwiązanie dotyczące kamyczków to będzie porażka, załóżmy ,że jeden gracz jest strasznie bogaty, jest CLem i jego klan daje mu kamyczki za coś tam - po pare dniach może 2-3 tygodniach taka osoba ma wbity full attribute w broni i wtedy reszta serwera leży,wystarczy ,że  zbiorą sie 3-4 takie osoby i server stanie się strasznie zdysbalansowan. Najlepiej było by wstawic kamyki do sklepu za cenę proporcjonalną do adena dropu. Lub dużo zwiekszyc szansę na dropu takiego kamyka/kryształu gdyż nowi gracze dopiero co wchodzący na server nie będą w stanie dogonic starszych graczy bądź posiadaczy attrybutów w broni.


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 08, 2011, 02:09:16 pm »
A co sądzicie o tym iż każdy gracz na starcie dostaje 1 sztukę SS/BSS/arrow i są one nielimitowane?


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 08, 2011, 02:11:55 pm »
Czyt. nie kończąca się ammo? :P

Każde rozwiązanie dotyczące kamyczków to będzie porażka, załóżmy ,że jeden gracz jest strasznie bogaty, jest CLem i jego klan daje mu kamyczki za coś tam - po pare dniach może 2-3 tygodniach taka osoba ma wbity full attribute w broni i wtedy reszta serwera leży,wystarczy ,że  zbiorą sie 3-4 takie osoby i server stanie się strasznie zdysbalansowan. Najlepiej było by wstawic kamyki do sklepu za cenę proporcjonalną do adena dropu. Lub dużo zwiekszyc szansę na dropu takiego kamyka/kryształu gdyż nowi gracze dopiero co wchodzący na server nie będą w stanie dogonic starszych graczy bądź posiadaczy attrybutów w broni.
Cześć, to jest właśnie gra MMO-RPG.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: [Zapowiedź] L2Ephion Gracia Epilogue PvP, wprowadzenie - pomysły, opinie
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 08, 2011, 02:13:18 pm »
A co sądzicie o tym iż każdy gracz na starcie dostaje 1 sztukę SS/BSS/arrow i są one nielimitowane?

fajne fajne, ale żeby nie dało się tego sprzedawać.
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(