Witaj
Gość

Wątek: Regulamin Targowiska  (Przeczytany 2656 razy)

Regulamin Targowiska
« dnia: Lipiec 08, 2012, 10:37:20 am »
Działy są czyszczone w każdy pierwszy tydzień miesiąca.
1. Dział dotyczy tylko i wyłącznie ogłoszeń z serwerów .WS. Nazwa każdego topicu powinna być poprzedzona nazwą serwera którego dotyczy oferta.
2. Za ogłoszenie uznaje się post zawierający informacje o chęci sprzedaży/wymiany/kupna przedmiotu w grze.
3. Ogłoszenie powinno zachować następująca budowę WTS/WTB/WTT*- Treść ogłoszenia np. WTS - BEWD, WTB BW Light set.
4. Ogłoszenia o kupnie i sprzedaży kont/postaci/itemów itp. za prawdziwe pieniądze są dozwolone we wszystkich działach przeznaczonych do handlu. Niedozwolone jest jednak tworzenie tematów, których jedyną zawartością jest link do portalu aukcyjnego.
5. Ogłoszenie będzie traktowane jako specyficzny rodzaj tematu. Nie wyrażamy w nim swojej opinii ani nie negocjujemy. W tym celu proszę używać prywatnych wiadomości.
6. Każdego użytkownika przy pisaniu postów obowiązuje regulamin główny
7. Nasze forum nie odpowiada za wszelkie ewentualne straty poniesione w wyniku wymian z innymi użytkownikami.
8. Każda oferta przez was złożona będzie na forum przez miesiąc (31 dni) po tym okresie będzie usuwana. Jeżeli dana aukcja wciąż będzie aktualna proszę o ponowne złożenie zaktualizowanej oferty lub poinformowanie moderatora działu o tym ze oferta jest aktualna kilka dni przed jej wygaśnięciem, wydłuży to czas jej trwania o kolejne 31 dni. W przeciwnym wypadku, przy braku odzewu będzie usunięta.
Wyjaśnienie: jeśli zakładasz wątek 15.01 to przy braku odzewu poleci 15.02 lub najdalej przy najbliższym sprzątaniu działu.
9. Kto bumpuje swój wątek częściej niż raz dziennie dostaje każdorazowo 5%.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2012, 10:54:28 am wysłana przez Acid »