osobiście mam mieszane uczucia co do takich projektów
-w cholere cenie sobie chęć do dążenia do celu takich projektów z ambitnymi założeniami i planami, nastawionymi na gracza (gracza nie graczy - idea tworzenia serwerów tego pokroju zawsze wychodzi z osobistego zapotrzebowania twórców na taki gatunek i zmiany wprowadzane w rozgrywce przedstawiane już na początku projektu)
-w cholere cenię sobie wszystkie zmiany w plikach i ustawieniach odchodzących od standardów które zmieniają rozgrywkę dając graczom pole do popisu na nowym podwórku
-w cholerę cenię sobie klimat serwerów low rate bez dualboxa i z ustawieniami zachęcającymi do gry w długim odstępie czasu bez napinki na pośladkach o wyścig po złote gacie papy smerfa
-w cholerę cenię sobie pobudzanie i zachęcanie do ruszenia mózgownicy i odgrywania granej postaci czyli roleplayowanie, w jakimkolwiek stopniu by to nie było - ktokolwiek zaczynał w latach 90'tych grę w gry rpg ten wie, nie liczyło się wygrywanie i przechodzenie dalej, a wczuwanie się w postacie i granie tym co nam się podobało i po części się utożsamialiśmy
-martwi mnie egzekwowanie nakazu roleplayowania, jako że trafiłem już na coś takiego i pomimo długiej batalii z adminami owego serwera nie dało im się wytłumaczyć że jail na dzień za jeden uśmieszek w czacie, który był dodatkowo napisany przypadkowo i pomimo tego że dobrą godzinę roleplaylowałem z nimi by z tego jakoś wybrnąć żartem, skończyło się na dniowym jailu, a kiedy powiedziałem im wprost że to żenada i już przeszedłem na całkiem serio ton, usłyszałem 'i tak wrócisz' - nie wróciłem
-martwią mnie niskie raty przy dość niskim online, który nie współgra z interludem i wcale nie chodzi tu o expienie, a o całą resztę
przy takim układzie sensowne pk nie istnieje, pvp to niedogodność dla większości a spory o cokolwiek praktycznie będą zerowe
nie wiem czy jesteśmy jeszcze na etapie negocjacji, ale sugerowałbym parę rzeczy
*rate 3 exp, adena 2, spoil 5, drop 5
niższy drop adeny zapobiega przesyceniu, wyższy rate spoila zachęci main spoilów do gry i zmusi innych do docenienia ich, drop wyższy zachęci kampienie rb w większym lub mniejszym stopniu
*darmowa 1 klasa
każdy wie - strata czasu, przerabiane milion razy - questowa druga klasa, by dopiero w późniejszej fazie gry było co robić (ewentualnie za adene jak było podane lecz za wysoką cenę, by np party znajomych 3 osobowe się zrzuciło na jednego by go opłacić, np tego który ma mniej czasu od nich lub trudniejszego i dłuższego questa)
*parę modyfikacji co do questu na nobla czy subę
jak usunięcie części z baiumem, wydłużenie czasu spawnów skrzynek z rbków w toi, ogarnięcie land ratu cancela lub jego siły w przypadku rbków (usuwanie wszystkich to żart)
*buffy - buffer czy ch
buffy od npc za darmo do 61 lvlu, godzinne buffy z ch z troszke większym asortymentem niż bazowe, plus buffy od waszego premium buffera z kilkoma dodatkowymi (resisty? / dłuższy czas trwania?)
zmusi to do inwestowania w ch/expienie ludzi grających bufferami lub dopłaty - koszt adeny / czasu lub pieniędzy
generalnie przy 200 graczach dedykowanych, ze średnim online 50-80 da się zajebiście grać, jedyne co to trzeba myśleć co jest możliwe a co nie przy takim setupie, nie zjebcie tego, wykażcie trochę inicjatywy i pomysłu, dopicujcie te parę elementów a sam wejde, a to już jest sukces na skalę europejską jako że jestem w cholere wybrednym graczem, z ciężką sakwą (if you know what i mean)