Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pomóż nam stworzyć serwer!

Autor Wątek: Odp: [L2 OFF] L2realm.com - IL x20 - Start 25.11.2017  (Przeczytany 36 razy)

Offline Fabulous

  • ***
  • Wiadomości: 128
  • Pochwał: 0
Odp: [L2 OFF] L2realm.com - IL x20 - Start 25.11.2017
« dnia: Listopad 18, 2017, 09:08:29 pm »
 :bump:

Offline Fabulous

  • ***
  • Wiadomości: 128
  • Pochwał: 0
Odp: [L2 OFF] L2realm.com - IL x20 - Start 25.11.2017
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 19, 2017, 06:40:19 pm »
 :bump:

Offline Muaii

  • **
  • Wiadomości: 46
  • Pochwał: 0
Odp: [L2 OFF] L2realm.com - IL x20 - Start 25.11.2017
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2017, 08:29:16 pm »
2017.12.3 20:28:17
OS : Windows Vista 6.1 (Build: 7601)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2095 MHz with 4095MB RAM
Video : No Video

General protection fault!

History: FFileManagerWindows::CreateFileReader <- appLoadFileToString <- FConfigFile::Read <- FConfigCacheIni::Find <- FConfigCacheIni::GetString <- UObject::LoadConfig <- (PlayerController None) <- UClass::Serialize <- (Class Engine.PlayerController) <- LoadObject <- (Class Engine.PlayerController 140273==140273/2805231 133173 7100) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class Engine.erty Engine.PlayerController.ClientHearSound.Id NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
 dlaczego?

 


Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 14 zapytaniami.