Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Profesje nieprzebudzone => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery oficjalne - ogólne => Kamaele => Wątek zaczęty przez: orlok w Listopad 08, 2010, 02:59:25 pm

Tytuł: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Listopad 08, 2010, 02:59:25 pm
Krążą informacje o strasznym nerfie slh w h5.
Pierwsza rzecz to steal divinity - reuse zamknięty na 15 sec a dodatkowo skill stał się zależny od podatności przeciwnika na buff removing attack type.
Kolejna to przesunięcie lightnig shock do skilli magicznych co ma się odbić poważnie na land rate.
Chciałem zacząć dyskusję jak wy postrzegacie te zmiany i czy dostrzegacie przyszłość przed tą klasą ?
Wśród wielu informacji umykają jednak pewne szczegóły.
Po pierwsze kamael będzie miał trochę lepszą sytuację z organizacją swoich zasobów many: pasywny mp boost z możliwością enchantowania, niższy koszt większości magicznych skilli. Co sugeruje zmianę w kierunku - mniej skuteczny w krótkim starciu, ale dłużej może coś pokombinować.
Kolejną sprawą są nowe skille. Dwa mocne non elemental nuki. Jeżeli ktoś używa obecnych, to wie, że odpowiednio przygotowany przeciwnik boleśnie je odczuje. I nowa wersja celestial - 10 sekund odporności z możliwością akcji w tym czasie. Fakt, że m.attack spada drastycznie ale slh może bić bolesnie rapierem podczas gdy przeciwnik nic mu nie może zrobić.
Slh odczuje też bonus w c.speed i reuse skilli magicznych dzięki zwiększonemu lvlowi pasywki oraz zmianie dotyczącej rapierów.

Umkneła też komentującym informacja o zmianach dotyczących landrate debuff, co ma ogromne znaczenie przy rozpatrywaniu tej klasy. Ustalono bowiem że land rate nie może spaść poniżej 10% i nie może przekroczyć 90%. Nawet 1/10 szansy na land debuff to dużo w przypadku aoe efektów.
Slh ma tutaj do dyspozycji para i 2x mass slow (dark flame w przyszłej kronice).Wygląda na to, że inwestycja w reuse skilli będzie miała ogromne znaczenie.

Co sądzicie?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Listopad 08, 2010, 03:44:50 pm
Jak dla mnie to jest boost.

83 nawet nie mam wiec ten nerf mnie nie boli, bo czego nie widział tego nie żal ;D
fakt jest faktem że skill był przegięty i wymagał nerfa.
No i przesadą jest stwierdzanie że teraz będzie useless... Poprostu nie będzie haxem...

Steal Divinity cooldown został zwiększony do 15 sekund we Freyi. Miał być też na tych 15 zlockowany ale ostatecznie nie został.
w H5 nic nie pisze o lockowaniu tego na 15 sekund.

Za wcześnie żeby ocenić kradzież buffa, zobaczymy w praktyce.


Dla mnie to będzie boost, zmiany negatywne da się opanować a zmiany pozytywne dają masę nowych możliwości.
Tylko idioci myślą że SlH to tylko debuffer.
Trzeba wyciskać z postaci 100% a nie spamować kradzież buffa i aoe para.



Każdy na ślepo powtarza: Nerfują SlH teraz będzie useless, będzie ssał, rób rerolla. blablabla jednocześnie nie przytaczając argumentów poza "bo nerfują para i kradzież".
Dla ludzi którzy ogarniają SlH będzie jeszcze ciekawszą klasą do gry.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Listopad 08, 2010, 03:53:44 pm
slh dostanie najwiekszego nerfa w warunkach oli imo, kiedy to w wiekszosci przypadkow opieral sie na SD
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Listopad 08, 2010, 04:58:25 pm
Mnie to nawet cieszy bedzie mniejsza konkurencja  :D
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Listopad 09, 2010, 07:25:02 am
Dobry slh na oly nie opiera się tylko na SD. 90% walk kończy się w mniej niż 15 sekund. W tym czasie leciał 1-2 SD z czego pierwszy przy lepszym przeciwniku kradł samo badziewie. Para też nie jest kluczowa do wygranych na oly (no może w starciu slh vs slh).
Dla przeciwników najgorsze jest ud, trochę mniej ue, warp, blink duży speed, cancel target. SD daje taką przewagę, że nie można wrzucić dodatkowego, krótkotrwałego buffa typu divine protection, celestial, enlightenment. Z racji że pojawia się ostatni, zostaje ukradziony. I jeżeli nawet SD będzie zabierać tylko 1-2 buffy to tej roli nie straci.
Natomiast z nowym celestialem kamael zyskuje 10 sekund na bezkarne zadawanie fizycznego dmg i debuffowanie przeciwnika oraz na dodatkowy steal. Także jak dla mnie to wygląda na wzmocnienie.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Listopad 09, 2010, 05:00:37 pm
Akurat jeżeli SLH na oly walczy tylko za pomocą kradzieży i para to jest z nim jeszcze szansa wygrać. Jeżeli ogarnia bardziej, to się zaczynają wielkie schody (przynajmniej dla bisha, który wielkim wyzwaniem dla SLH nie jest ; / )

Ta profesja można powiedzieć, że przejdzie wielki remake w H5. Pytanie, czy na ruska i retaila wejdą wszystkie części H% (1,2 i 3) jednoczesnie, czy będą wprowadzać je po kolei. Jeżeli po kolei to imho w part 1 SLH ma olbrzymiego boosta (przez działanie tych nowych tarcz dla magów, którą SLH też zdobywa). Jeżeli wszystkie 3 na raz, to może być ok. Skille dla lamerów, kradzież i głównie mass para, (ofc bez obrazy, bo mówię tu o non skill palyers jakich dużo na tej profce) będą miały lekkiego nerfa i skończy się wysyp dzieciaków, co naczytały się, że SLH ofnuje wszystko, ale w rękach doświadczonego gracza wiele wskazuje, że stanie się bardziej śmiercionośny.


Najgorsze jest to, że mało info coś przecieka. Szczególnie tych praktycznych. EB zamknięte i lipa. Zresztą wątpię, bym zobaczył jakiś filmik PvP z korei, bo tam ci gracze to w 90% PvE mosnters i mam wrażenie, że do PvP podchodzą jak w GW (czyli bijemy się tylko gdy jesteśmy rdy na PvP).

Ale tam pal licho SLH, bo jeżeli wejdzie samo h5 part 1, to i tak nukerzy będą karać wszystko i wszystkich jak leci... ; /
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Listopad 09, 2010, 07:37:35 pm
Dobry slh na oly nie opiera się tylko na SD. 90% walk kończy się w mniej niż 15 sekund. W tym czasie leciał 1-2 SD z czego pierwszy przy lepszym przeciwniku kradł samo badziewie. Para też nie jest kluczowa do wygranych na oly (no może w starciu slh vs slh).
Dla przeciwników najgorsze jest ud, trochę mniej ue, warp, blink duży speed, cancel target. SD daje taką przewagę, że nie można wrzucić dodatkowego, krótkotrwałego buffa typu divine protection, celestial, enlightenment. Z racji że pojawia się ostatni, zostaje ukradziony. I jeżeli nawet SD będzie zabierać tylko 1-2 buffy to tej roli nie straci.
Natomiast z nowym celestialem kamael zyskuje 10 sekund na bezkarne zadawanie fizycznego dmg i debuffowanie przeciwnika oraz na dodatkowy steal. Także jak dla mnie to wygląda na wzmocnienie.
co nie zmienia jednak faktu, ze z klasami takimi jak pal/tk/destro juz prawdopodobnie (na oli) nie wygra, wiec imo po wejsciu h5 dostanie w tylek w warunkach oli, w kazdym razie nie bedzie juz farmerem. wszystko przez nerf SD, nie bedzie mogl juz ukrasc kluczowych buffow tym klasom (pewnie znalazlby sie ktos jeszcze, ale praktyka pokaze)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: driki w Listopad 09, 2010, 11:01:22 pm
omg no i co? postać ma sprawiać fun i tyle nie każdy topic co piszesz kwadrat to ze tyr/pal ew glad >all w całym l2 dosłownie mogę ponad 100 postów zacytować twoich gdzie tylko o tych postaciach piszesz ale ile można ? no i co ze pall go zjedzie.kogo pal nie jedzie?to zależy od gracza jak gra chociaż Pallem sfarionym to byle lamus potrafi karać ale taka ta gra już jest t-t

Co do SLH w H5 mi się bedzie podobało zwłaszcza ten shield genialne +spam SoP ;d na buffach+enli spam detarget.

Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Kwadrat w Listopad 10, 2010, 01:08:36 pm
Co sądzicie?
co nie zmienia jednak faktu, ze z klasami takimi jak pal/tk/destro juz prawdopodobnie (na oli) nie wygra, wiec imo po wejsciu h5 dostanie w tylek w warunkach oli, w kazdym razie nie bedzie juz farmerem. wszystko przez nerf SD, nie bedzie mogl juz ukrasc kluczowych buffow tym klasom (pewnie znalazlby sie ktos jeszcze, ale praktyka pokaze)
masz jakis problem czy cos? i tak, wypisuje wszedzie ze tyr/glad > all... wyrazam tylko opinie, nie myl pojec
btw jak chcesz pogadac to pm, a nie zasmiecasz topic pierdolami
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Azella w Listopad 10, 2010, 01:13:55 pm
teraz bardzie konfiguracja party i tego sb bedzie odgrywala role.

nie tak jak jest teraz ze nie wazne w jakim party jest to i tak swoje zrobi. To jak z zerkami i RI spamowanie tego to nie najlepszy pomysl :D

znając życie większość tych ownatorów Shl przerzuci sie na jakąs przekoks postać w h5
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Grudzień 30, 2010, 08:29:00 am
lf info z ru offa. I jak to się prezentuje? Jakieś zmiany nie uszczegółowione w patch notes?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Grudzień 30, 2010, 10:01:03 am
Para 83 wchodzi z dupy ;P
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Jovs w Grudzień 30, 2010, 05:28:09 pm
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Grudzień 30, 2010, 06:00:25 pm
SD = steal divinity?

Ruoff - lancer
Ja sb 73 kradłem 6 buffów na raz hero gladowi 85 :D
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Grudzień 30, 2010, 06:15:16 pm
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.
Ten skil to byl cheat. Akurat ta zmiana jest bardzo na plus.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Jovs w Grudzień 30, 2010, 06:36:46 pm
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.
Ten skil to byl cheat. Akurat ta zmiana jest bardzo na plus.

No był lekko przekoxany ten skill, ale o ile pamiętam to z kroniki na kronikę go modyfikują :D Jak ktoś lubi SB to jemu wsio ryba, bo i tak będzie grał kurczakiem. A jak do tej pory SD działał jak działał to kurczak nie był klasą nie do pokonania. Ale wiadomo, będą zwolennicy takiej wersji i takiej. Jeszcze pewnie nie raz zobaczymy modyfikacje tego skilla, bo coś NC Soft nie może się zdecydować jak konkretnie ma działać ten skill. Pozdro :)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tmx w Grudzień 31, 2010, 01:21:33 pm
Nie wiem jak reszta, ale jak dla mnie to teraz (H5) ciezko jest rozkrasc kogos kto ma 2k+ m defa kradnie sie 2-4 bufy, wojom o wiele latwiej i mozna spokojnie sciagac 3-6 bufkow na full bufie
 P.S.: Hero glad z lancera posysa ;-)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Grudzień 31, 2010, 01:54:22 pm
SD coś kradnie, więc nie jest źle. Para nie ląduje, trudno, popłaczą się ludzie to jeszcze tego skilla z 10x przerobią albo dadzą coś nowego z 83lvl. A co z innymi skilami? Reuse? Mp? Power? system souli bez zmian? Co z tym minimum 10% debuff land rate? Pride of kamael dalej dodaje m.attack z magiczną bronią czy już tylko z rapierem?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Grudzień 31, 2010, 03:01:06 pm
Raczej jest tragedia .

Kradziez bufa dziala beznadziejnie - 1,2 bufy co 2 kradziez zdejmuje 3 z dobrych graczy wiecej nie zdejmie . Jesli ktos ma dancera albo songera w party nie ma realnej szansy na zdjecie normalnego bufa czyli np zaelota od deski albo ud z tanka . Jak w party jest dancer i sws to juz w ogóle nie ma na to zadnych szans . Jesli ktos twierdzi ze zabranie main dd 1 danca lub songa zmienia cos w pvp to jest w bledzie .

Paralize - nie wchodzi w ogóle i wiecej nie da sie nic napisac . Chyba troche przesadzony nerf skill usless .

Do tego niezauwazalna zmian cast speeda oraz beznadziejne niuki. Nie wiem do czego ta postac teraz miala by sie nadawac i w jakiej konfiguracji byla by dobra. Szkoda miejsca w const party ale najszybciej chyba do magow.

Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Grudzień 31, 2010, 03:23:04 pm
nic tylko koksac inspektora ;D
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 31, 2010, 04:49:29 pm
Raczej jest tragedia .

Raczej Balans

Kradziez bufa dziala beznadziejnie - 1,2 bufy co 2 kradziez zdejmuje 3 z dobrych graczy wiecej nie zdejmie . Jesli ktos ma dancera albo songera w party nie ma realnej szansy na zdjecie normalnego bufa czyli np zaelota od deski albo ud z tanka . Jak w party jest dancer i sws to juz w ogóle nie ma na to zadnych szans . Jesli ktos twierdzi ze zabranie main dd 1 danca lub songa zmienia cos w pvp to jest w bledzie .

Zabranie 2-3 songów co kilka sekund jest ok. Wiesz co robi dagger, gdy robe user straci Song of earth? Składa go na 2 staby. Wiesz jak ciulowo zaczyna bić tyrek bez fury/hunter/fire?

Wiesz, że BD i SWS mają anty ańkę kasującą all disco i wtedy jedziesz main buffy? Jak zabierzesz akurat noblesa (baardzo często kładą go nieogary bez przykrycia buffkami) i koleś padnie to gf.

Teraz już nie jest to hax, tylko normlany skill. Czasem zabierze i 4 buffy, bo wczoraj tak u mnei było.

Paralize - nie wchodzi w ogóle i wiecej nie da sie nic napisac . Chyba troche przesadzony nerf skill usless .

No trochę przesadzasz. Sięgasz statystycznie (nie mówię o mass PvP) z enemy party przy dobrym ustawiniu około 5 osób. Masz min 10% szansy, ale takową masz tylko wobec tych z największymi resistami/lvlami. Myślę, że szansa oscyluje w okolicach kilkudziesięciu procent, a postawienie nawet 1-2 osób z enemy party na para przy tak krótki cast time jest dalej warte świeczki.

Do tego niezauwazalna zmian cast speeda oraz beznadziejne niuki. Nie wiem do czego ta postac teraz miala by sie nadawac i w jakiej konfiguracji byla by dobra. Szkoda miejsca w const party ale najszybciej chyba do magow.

Soul of Pain jest mocniejszy. Polecam zacząć bawić się innymi debuffami. Przypominam o min land rate 10% i tym, że shadow binding itd przy OE w okolicach +15 zaczynają ładnie siadać w ludzi na twoim lvlu. Masz też świetną tarczę, która zabiera ci m atack w czasie używania, ale nie rusza p atacku. Delios z 2 ant queenami i swoim rapierem +8 300 dark zadaje dalej cholernie duże obrażenia.

Rola przekłada się po prostu bardziej w stronę nukera, ale dalej imho pasującego do mele party. Tylko teraz nie ma już tak łątwego "Press F1 F2 to win" i trzeba mocniej zacząć ogarniać.


Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku, to mój ostatni post w tym ^^
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Grudzień 31, 2010, 05:51:15 pm
Paralize nie wchodzi i nie mowie to bawiac sie % przelicznikami i teoria ale praktyka walk z mocnijszymi party ludzmi - NIE WCHODZI .
Gdybym kradl 3 bufy za kazdym razem to by bylo miodzio ale tak nie jest najczesciej jest 1 .
Nie wzmocniono w ogóle sily a cast jest niezauwazalny imo mocny nerfv i nic w zamian .
Juz nie wspomne o tym ze przerzucenie 1 songa czy danca to zaden problem dla ogarnietego party .

innymi debufami tez mozna sie bawic tylko ze inne postacie tez maja takie debuffy ale po za tym majac cos wiecej i z tego wzgledu sa w party bardziej przydatne w tym momencie
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Grudzień 31, 2010, 06:01:00 pm
Paralize nie wchodzi i nie mowie to bawiac sie % przelicznikami i teoria ale praktyka walk z mocnijszymi party ludzmi - NIE WCHODZI .
Gdybym kradl 3 bufy za kazdym razem to by bylo miodzio ale tak nie jest najczesciej jest 1 .
Nie wzmocniono w ogóle sily a cast jest niezauwazalny imo mocny nerfv i nic w zamian .
Juz nie wspomne o tym ze przerzucenie 1 songa czy danca to zaden problem dla ogarnietego party .

innymi debufami tez mozna sie bawic tylko ze inne postacie tez maja takie debuffy ale po za tym majac cos wiecej i z tego wzgledu sa w party bardziej przydatne w tym momencie
balans :(
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Grudzień 31, 2010, 06:11:03 pm
Balans by byl wtedy jak te skille mialy by opcje enchantu tak jak np stun u innych postaci .
Dla mnie dawanie postaci skilli z takim land ratem to raczej wtopa programistow z czasem po prostu przestaje je sie uzywac .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 02, 2011, 10:30:05 am
LS to teraz AoE nuke z powerem 69.
Mimo zmiany na nuke nie widzę różnicy w szybkości rzucania względem skilla aktywnego kiedyś.
Reuse 3 sek. (z frint+makro)
Konsumuje do 5 souli, zwiększając power.
Brak możliwości OE.
Gdy skill siądzie nie ma możliwości żeby wszedł ponownie dopóki efekt nie zejdzie całkowicie.
Pierwszy etap paraliżu daje bardzo mocnego slow'a na wszystko +postać nie ma animacji ._. (wygląda jak na para tylko tak sunie po podłożu)

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg524.imageshack.us%2Fimg524%2F8158%2F32735768.png&hash=bcae21e4c36720cb7c976abb764804ec)

Więcej testów na różnych klasach, buffach i EQ przeprowadzę wieczorem ale po szybkim tescie landrate - jest przyzwoity jak na skill z 3sek reuse BEZ SONGÓW.


Oczywistym jest iż jest to teraz mdef vs matk + efekty dodatkowe (frinta, moirai robe etc.)



Steal Divinity kradnie średnio 3-4 buffy. Więcej testów uwzględniających różne konfiguracje buffów wymagane.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 02, 2011, 01:33:20 pm
Wiecej testow na osobach 84+  :)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Styczeń 02, 2011, 01:46:42 pm
Wiec slh juz nie jest postacia ktora utrzymuje cale party na paralizu i mega karaczem a normalna profka i zaczyna sie dramat. To takie smutne  :beksa:
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 02, 2011, 01:46:54 pm
Będąc na poziomie 83 lepiej jest testować skill na postaciach 83 niż na postaciach na 84 i 85.

Jeżeli spodziewałeś się 90% landrate no to trudno, zawiodłeś się. Nawet w poprzedniej kronice landrate nie był aż taki wysoki ale dało się chainować
Skill ma teraz 2-3 sek reuse na pvp a minimalna szansa na wejście w nawet największego przekoksa to 10%.


LS ma teraz krótszy reuse, większy dmg i jest bardziej zależny od ekwipunku, buffów i oe skilli Twoich i przeciwnika.
Skill moim zdaniem jest teraz świetnie wyważony, w poprzedniej kronice był poprostu przegięty.


Jeżeli masz problem z lądowaniem skilli to zainwestuj w lepszy sprzęt i OE.

Death Mark też Ci nie wchodzi?
p.s. Soul to Empower (teraz lvl 3) pomaga :P

1.Stop crying
2.Adapt
3.? ? ?
4.Win
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 02, 2011, 02:14:46 pm
pride of kamael dalej zwiększa m.attack z magiczną bronią, czy już tylko z rapierem?
reuse curse of divinity z s/d + frint?
jak się spisuje lightning barrier?
jak się spisuje dark flame?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 02, 2011, 03:37:08 pm
pride of kamael dalej zwiększa m.attack z magiczną bronią, czy już tylko z rapierem?
reuse curse of divinity z s/d + frint?
jak się spisuje lightning barrier?
jak się spisuje dark flame?
1. Nadal każda broń
2. curse? wciąż jest beznadziejny i ma cooldown 3 sec, jeżeli o steal Ci chodziło to 10sec na frincie, z disco mogę sprawdzić wieczorem.
3. Dobrze jak zawsze.. a miało się coś tu zmieniać ?
4. Slow30% na 5 sekund... przeciętny landrate, za dużo nie testowałem
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 02, 2011, 03:52:40 pm
Delios a mógłbyś się podzielić swoimi subiektywnymi odczuciami odnośnie tych zmian itd., nie lubię czytać suchych inforamcji :)
Wiadomo wiele osób robi/zrobi emo z powodu nerfa SD .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 02, 2011, 05:29:22 pm
Na pewno nie są to powody do rozpaczania.
Generalnie zmiany uważam za słuszne.
Nerf SD może troche boleć. Skill jest dosyć mocno osłabiony. Moim zdaniem nawet trochę za mocno jak na warunki grupowego pvp, gdyż SD i tak był łatwy do skontrowania, jednak zmiana na pewno słuszna w warunkach oly.
LS w poprzedniej formie był po prostu przegięty. Był to skill którego nie bardzo można było skontrować, nie można się było przed nim zabezpieczyć. Wpada SlH i pół party stoi na para permanentnie.


Oczywiście potrzebuję trochę czasu na przyzwyczajenie się do zmian, możliwe zmienić parę rzeczy w mojej postaci, priorytetowo podenchantować pare skilli... Jednak już na ten moment mogę stwierdzić że źle nie jest, a nawet że jest dobrze.
Balans, balans, balans.

LOLHoundy czyli beznadziejni SlH spamujący 2 skille mogą quitować.
Dobrze ubrany SoulHound z dobrym graczem nadal jest i będzie mocny.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ninngi w Styczeń 02, 2011, 05:37:01 pm
z tego co wyczytałem Para ma landrate okolo ~12-30%, przy czym największy wpływ na to ma zbroja z resistem na paraliz, wiekszy reuse jest raczej sporym +,  moja postac ma dopiero 65 lvl wiec nic konkretnego powiedzieć nie mogę ale:
testy byly prowadzone na ruoff po wejsciu h5:
"Ворвусь в тред со свежей инфой.
85 Slh vs 85 PP (пассивки на резист дебафам нет. В момент теста на у ПП было 33 MEN в берфес роб сете и 32 MEN в дестино роб сете)"

nie jestem przekonany co do tego m attack vs m def.    nie znam mechaniki gry wiec pewny nie jestem, wyczytałem tylko na goha.ru ze wejście para zależy głownie od INT vs sprzet/men, a m attack vs m deff zalezy od obrazen,

btw czy na pewno m attack zwiększa szanse na wejście debuff`a ?
bo według mnie od tego zależy: int + lvl umiejętności vs men + lvl postaci
(np SE w moim party nie ma problemow z root`owaniem mobów z bronią i lub bez (tzn land rate jest podobny)
mysle ze jednak to podnoszenie lvl umiejętności ma większy wpływ niż m attack :)

Delios czekam na testy z twojej strony :)
większość opinii jakie dotychczas czytałem przemawiają w stronę balans`u a nie "tragedii", ale sam nie wiem co o tym myśleć :(

btw jak macro zmniejsza reuse ?:)    (pm na forum z odp jak znajdziesz chwilkę :P )




btw 6)
ПП в берфес роб сете (простом), одета ФР, 2524 м.дефа (среди бафов присутствовал ПоВ)
Слб 2198 м.так, одеты ФР и серьга Орена.
Из 100 параличей прошло 22. (а в тесте 5) прошло 11, вот они 50% )

7)
ПП в берфес роб сете (простом), одета ФР, 2524 м.дефа (среди бафов присутствовал ПоВ)
Слб 4231 м.так, одеты ФР и серьга Орена.
Из 100 параличей прошло 28.


btw jednak jesli założyć ze błąd statystyczny nie istnieje tutaj m attack robi różnice :( ohh widac ilu graczy tyle opini :<
no cóż 22-28/100 w PP na 85 lvl`u to chyba i tak nie tragedia, mogę sobie wyobrazić ze w figherow będzie wchodził nieco częściej:)



Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: bula w Styczeń 02, 2011, 05:57:59 pm
nie chcialo mi sie calego wall of text czytac

INT = m.atk


czyli m.atk ejst odpowiedzialny za wejscie para
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 02, 2011, 10:27:46 pm
Landrate LS w moby w nowym Dragon Valley i LoA - 90%
Chimery z 70%


W pvp z enemy 84 landrate gdzieś na poziomie 20%, większa szansa oczywiście w fighter class.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 03, 2011, 01:25:48 pm
Tak jak pisalem nie bardzo mnie interesuja % i cyferki wziete ze stron internetowych a bardziej jak to sie sprawdza w walce. Kilkakrotnie testowalem z lepszymi party wchodzenie paraliza i spamowanie w mass pvp z tego typu party daje efekt 0. Reuse 3 secundy (delios bedzie wiedzial :) ) i obejmowanie zasiegiem za kazdym razem 3-4 postacie dalo efekt 0 - ani jedna postac przez 2 minuty pvp nie stala na para. Zastrzegam ze jestem w starej konfiguracji robionej pod poprzednia kronike no ale zawsze to o czyms swiadczy np o tym ze te 10 % to se mozna wlozyc miedzy bajki :P.
Na oly natomiast dalej sobie niezle radzi po za tym ze z niektorymi klasami jest z oczywistych wzgledow trudniej niz bylo ale nazekac na pewno nie mozna .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 03, 2011, 01:50:05 pm
Tak jak pisalem nie bardzo mnie interesuja % i cyferki wziete ze stron internetowych a bardziej jak to sie sprawdza w walce.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg827.imageshack.us%2Fimg827%2F4016%2Fatmau.jpg&hash=9c059d33d30681ea776689c7ebdb6816)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 03, 2011, 02:35:19 pm
ee tam Delios, pieprzysz głupoty, przecież espada to A grady i dlatego ci weszło w 3 : <  I te wszystkie pozostałe przypadki na mobach i innych PvP to też jakiś fart straszny... A może jakieś hax0ry masz? O_o
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 03, 2011, 03:25:22 pm
raczej nie widze zeby to bylo party na full bufie ale spoko .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 03, 2011, 04:34:06 pm
Masz rację, bili na nowym Dragon Valley bez full buffa...

Byłeś tam w ogóle ze swoim party? Albo wszedłeś do LoA? ; )
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 03, 2011, 04:50:43 pm
ta bylem nawet dzis spotkalem tam np bisha z ee w party strasznie mocne party na full bufie az 2 osobowe ...
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: jac0l w Styczeń 03, 2011, 05:33:27 pm
ee tam Delios, pieprzysz głupoty, przecież espada to A grady i dlatego ci weszło w 3 : <  I te wszystkie pozostałe przypadki na mobach i innych PvP to też jakiś fart straszny... A może jakieś hax0ry masz? O_o
tak z innej beczki, można rozwinąc więcej niż 4 paski skillow? są dodatkowe miejsca na skille z subek? ( chodzi mi o to że wcześniej(?) były traktowane jako buff.)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 03, 2011, 05:36:47 pm
4 paski maksymalnie.
skille z subek (i inne triggery) mają swój własny pasek w buffach (nie zabierają buffslotów)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Styczeń 03, 2011, 05:38:01 pm
ee tam Delios, pieprzysz głupoty, przecież espada to A grady i dlatego ci weszło w 3 : <  I te wszystkie pozostałe przypadki na mobach i innych PvP to też jakiś fart straszny... A może jakieś hax0ry masz? O_o
tak z innej beczki, można rozwinąc więcej niż 4 paski skillow? są dodatkowe miejsca na skille z subek? ( chodzi mi o to że wcześniej(?) były traktowane jako buff.)
4 paski to max
triggery z subek mają swój własny pasek tak jak np. disco
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: jac0l w Styczeń 03, 2011, 06:09:33 pm
Dzięki, chociaż podstawy warto wiedzieć z nowej kroniki.  :noob:
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ninngi w Styczeń 04, 2011, 12:18:11 am
Tytus/Delios ile macie m attack`u na buffie w warunkach PvP ?:)
nadal gracie w melee CP ?

Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 04, 2011, 12:29:43 am
ok 2100? (wc+disco)
ja tak.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 04, 2011, 01:21:46 am
ok 2100? (wc+disco)
ja tak.

z czym biegasz?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 04, 2011, 01:53:31 am
ta bylem nawet dzis spotkalem tam np bisha z ee w party strasznie mocne party na full bufie az 2 osobowe ...

Tytus, myślałem, że wiesz, iż początek DV jest dla solo, a im głębiej, tym spoty coraz bardziej dla party?

Dzisiaj mieliśmy 5 x pt vs pt w loa/DV, 3 wygrane, 2 przegrane, z czego z espada (jak zobaczysz na frapsie nicki, to myślę, że nie powiesz, że to jacyś 80+, tylko będziesz wiedział, że to sami +82-84) pvp trwające 5 min. Sam ocenisz ile x weszło mass para. Skill nie jest już z 90% land rate jak był. To jest po prostu balans. Daj Deliosowi trochę czasu na skecenie tego i sam popatrzysz.

Ofc, nie jesteśmy jak party dywanów i nie mamy możliwości równać się z topowymi party 1/espady/acc/aegis, ale na pewno bezbronni na tej lokacji nei jesteśmy. Inna kwsetia, że dłużej jak 10 min tam nie poexpisz... Co chwilę ktoś wpada, a o 22:00 w HV z 6-7 enemy party : >

PS. SLH to nie jest tylko mass para i kradzież buffa, jeżeli uważasz inaczej, to słabo wykorzystujesz potencjał tej postaci ^^
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 04, 2011, 04:01:53 am

Tytus, myślałem, że wiesz, iż początek DV jest dla solo, a im głębiej, tym spoty coraz bardziej dla party?


Ja wiem ale ty najwyrazniej jeszcze do wczoraj tego nie wiedziales  :D \/

Masz rację, bili na nowym Dragon Valley bez full buffa...

Byłeś tam w ogóle ze swoim party? Albo wszedłeś do LoA? ; )


PS. SLH to nie jest tylko mass para i kradzież buffa, jeżeli uważasz inaczej, to słabo wykorzystujesz potencjał tej postaci ^^

no co ty ?
Ja tylko napisalem ze mocno znerfowali 2 skille ktore odroznialy ta postac od innych.
Jak juz to bylo wczesniej napisane kradziez buffa o wiecej niz 50% a paralize z 90 % na 10 % to sporo.
Byc moze w konfiguracji pod m.atak bedzie to lepiej wygladalo sie zobaczy.
Slh ma sporo innych skilli ktorymi mozna sie bawic tylko inne postacie w l2 maja je lepsze np blowy / niuki /debuffy / ud itd ale moze slabo znasz potencjal innych postaci i o tym nie wiesz ?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: AleUrwal w Styczeń 04, 2011, 08:48:48 am

Slh ma sporo innych skilli ktorymi mozna sie bawic tylko inne postacie w l2 maja je lepsze np blowy / niuki /debuffy / ud itd ale moze slabo znasz potencjal innych postaci i o tym nie wiesz ?

Gdybyś znał tę postać , to wiedziałbyś , że przed wszystkim można się obronić , wystarczy trochę wprawy i wyczucia . Faktem jest , że SD i mass para zostały mocno znerfione , ale ten kto potrafi grać w zasadzie tego nie odczuje . SD wprawdzie był assem w rękawie SBka , ale działa nadal i to jest ważne . To że został znerfiony , to była tylko kwestia czasu . Może to i lepiej , ten skill i tak był za mocny . Co do mass para , to są ludzie , którzy świetnie sobie radzili i bez niego . Skill nadal ma szanse wejść , może dużo mniejszą , ale ma też inne skille którymi jest w stanie narobić sporo szkód . Nie ma co narzekać , teraz wszystko jest bardziej wybalansowane .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 04, 2011, 10:28:43 am
Tytus, wiem, że na tle topowych klanów, to my tam mało jeszcze zdziałaliśmy na DV/LoA, ale RB się już ubiło, moby na moście "3 way" (trochę za nim, nie w stronę serca antka, gdzie biega w kółko z kilkadziesiąt mobów, które są chyba jasno czerwone dla mnie na 83), które pół party nam prawie poskładały, jak się zagrowało ich 8-9 i PvP też już troszku było tych full pt na full pt.

Przypominam ci, że u nas delios sobie już świetnie radził na 80-81 (chyba, że po jego frapsach stwierdzisz, że gra słabo, ale imho to chyba tylko Orlok jest w stanie pokazać jeszcze większego skilla, bo gra już dłużej i więcej wie) gdzie nie miał mass Para Upierasz się, że land rate 10% tylko, to jak mówię, poczekaj kilka(naście) dni i coś na pewno będzie na gorąco sklejone, póki nie ma jeszcze za dużo frapsów z DV/LoA, bo pewnie dywany niedługo też coś wypuszczą, z racji lvli i sprzętu pewnie ich PvP będą półkę-lub dwie wyżej od naszych, ale zobaczysz jak działa mass para/ SD i co może zrobić SB, korzystajacy więcej niż z 2 skilli.

Ja nawet nie myślę, żeby Delios zastanwiał się nad nową postacią. Zostaje na SLH i każdy jest z tego bardzo zadowolony.

Co robi dagger/nuk/tyrek? Wiem dobrze. Walczymy często vs nuker party (po to nam tank w PT dla PT UD/reflect magic/magic UD/agro). Co robi nóż? Wiem, bo mamy Rapida, który z dnia na dzień postać rozwija i co raz lepiej się z nami zgrywa. Tyrek? Niedługo zobaczysz u nas ubranego Damona (mała rotacja w składzie, bo mamy obecnie 10 osób w pt), ale z Tyrkiem już nie jeden raz na PT biegałem i wiem co umie.

Ofc, bez spin, luźno dyskutujemy tylko, bo nie zgadzam się z twoimi tezami ; )
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 04, 2011, 11:51:14 am
Cytuj
ale imho to chyba tylko Orlok jest w stanie pokazać jeszcze większego skilla

Nie do końca tak. Ja i Delios gramy tak naprawdę dwiema zupełnie odmiennymi postaciami. Delios ma mix build w stronę meele, ja natomiast pure mage. Pewne standardy na temat slh są już wszystkim znane. cała sztuka, jak to nazywasz "większy skill", polega na odkrywaniu ciekawostek. Im więcej takich drobiazgów tym lepsza może wydawać się gra postacią. Także nie czas gry się liczy, ale przede wszystkim pomysłowość, którą może wykazać się całkiem nowy gracz.

Tytus twierdzisz, że bez SD i para slh może zostać spokojnie zastępowany przez inne klasy, które nie są hybrydami i w swojej robocie są lepsze. Czyli rozumiem, że w mage party - innym nukerem, w meele party - daggerem etc. Bo nuker ma mocniejsze nuki niż slh a dagger mocniejsze staby niż slh. Brzmi to logicznie i na pierwszy rzut oka może wydawać się sensowne.
Ale to nie do końca słuszne stwierdzenie.
Przykładów mógłbym wskazać setki, ale powiedzmy na razie 1.
Wyobraź sobie, że bp w party przeciwnika ma około 3k m.defa. Bije go 3 nukerów. Bp jest dobry, ma niezły resist, spamuje dobrze potki, oly potki itd, szybko czyści z siebie debuffy. Pomaga mu sws i bd ściągając cel nukerom. Jeżeli nukerzy byli szybcy, zgrali enlightenmenty, mieli 300 bronie, dobrze asystowali to wielce prawdopodobnym jest, że poskładają w pierwszych chwilach walki Bp i EE i ich party wygra starcie.
Ale jeżeli stracą pierwsze uderzenie to z każdą chwilą jest coraz trudniej. Widziałem już wiele walk, gdy hero sh musiał w trakcie walki life forca założyć i odpalić.
A teraz skonfigurujmy to party z slh w składzie. Niech będzie tam 2x necro i slh (zakładam że 4dd jest ol, bo inaczej party nukerów strasznie słabnie). W takim składzie nie jest wielką sztuką wsadzić w cardi gloom+Death mark. Nagle z 3k m.def robi się 1,8k. No ale zdebuffować cardi nie jest tak łatwo. Zaraz się wyczyści.
Alarion miałeś może sytuację, że wszedł w ciebie vortex kamaela (-c.speed) i z instant reusem ładował w ciebie sop cancelujący target?
Prawie każde cleansy jest przerwane. Prawie każdy target heal jest przerwany. Wszystko zaczyna graczowi działać inaczej - wolniej, przerwania, a więc nie jest w stanie powatarzać swoich wyćwiczonych kombinacji. Sws i BD ściągają na siebie kamaela. Też im się trudniej połapać po tym, bo zaraz stracą target. Ktoś straci buffy, niedużo, kilka s/d. A jak to będzie warding? A wiecie co się stanie jak ktoś ma mały m.def (ok. 2k) i full s/d na sobie? Slh nukuje wtedy po 4k regularne hity non elemental dmg. Taki zły do party?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: driki w Styczeń 04, 2011, 12:38:51 pm
Orlok kiedyś mówiłeś ze SoP bedzie możliwy do spamowania i tutaj moje pytanie ;p można tym spamować jak taki sps Hydro?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 04, 2011, 12:59:14 pm
Już teraz można. Potrzebujes 3 rzeczy w warunkach oly:
1. frint lub valakas
2. runa - eventowy item między innymi zmniejszający reuse (tylko na oficjalnych serwerach, nie wiem jak na ru-offie)
3. aktywny augment - spell refresh
To już pozwalało na niemal instant reuse. Liczyłem na to, że po update do h5 będzie jeszcze lepiej, bo rośnie lvl Expert casting.
Poza olympiadą dochodzi do tego:
4. songs: renewal
5. seraphim's buff
Ale sam renewal już wystarczy jeżeli mamy augment i rune up.
W takiej konfiguracji, jedynie bez buffa konia, odpalałem 44 sop'y w 20 sekund.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg81.imageshack.us%2Fimg81%2F6309%2Fpochwa322akt2jn6.png&hash=0dbe3417ddc7326d5f000adf8d494a1e)
/Tirius: za wyczerpujące porady w tym i poprzednim poście.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ninngi w Styczeń 04, 2011, 04:53:49 pm

Przykładów mógłbym wskazać setki, ale powiedzmy na razie 1.
Wyobraź sobie, że bp w party przeciwnika ma około 3k m.defa. Bije go 3 nukerów. Bp jest dobry, ma niezły resist, spamuje dobrze potki, oly potki itd, szybko czyści z siebie debuffy. Pomaga mu sws i bd ściągając cel nukerom. Jeżeli nukerzy byli szybcy, zgrali enlightenmenty, mieli 300 bronie, dobrze asystowali to wielce prawdopodobnym jest, że poskładają w pierwszych chwilach walki Bp i EE i ich party wygra starcie.
Ale jeżeli stracą pierwsze uderzenie to z każdą chwilą jest coraz trudniej. Widziałem już wiele walk, gdy hero sh musiał w trakcie walki life forca założyć i odpalić.
A teraz skonfigurujmy to party z slh w składzie. Niech będzie tam 2x necro i slh (zakładam że 4dd jest ol, bo inaczej party nukerów strasznie słabnie). W takim składzie nie jest wielką sztuką wsadzić w cardi gloom+Death mark. Nagle z 3k m.def robi się 1,8k. No ale zdebuffować cardi nie jest tak łatwo. Zaraz się wyczyści.
Alarion miałeś może sytuację, że wszedł w ciebie vortex kamaela (-c.speed) i z instant reusem ładował w ciebie sop cancelujący target?
Prawie każde cleansy jest przerwane. Prawie każdy target heal jest przerwany. Wszystko zaczyna graczowi działać inaczej - wolniej, przerwania, a więc nie jest w stanie powatarzać swoich wyćwiczonych kombinacji. Sws i BD ściągają na siebie kamaela. Też im się trudniej połapać po tym, bo zaraz stracą target. Ktoś straci buffy, niedużo, kilka s/d. A jak to będzie warding? A wiecie co się stanie jak ktoś ma mały m.def (ok. 2k) i full s/d na sobie? Slh nukuje wtedy po 4k regularne hity non elemental dmg. Taki zły do party?

dodajmy do tego iz Tytus jest dosyc odosobniony w swoim krytycyzmie, sporo graczy grajacych na ruoff uwaza ze to balance, a paraliz wchodzi całkiem OK :)   np 2 ostatnie posty z topicu o slh w h5 z goha.ru:
Cytuj
пара проходит норм, замедлает, режет статы, а потом еще и парализит, я хз - норм.

в верпес лайт сете, смотрю на рашимпакты как на гавно.

жалко только стил. сейчас если 5 баффов ****ишь - играет песенка jizz in my pants

нюки с кровотворца 300 разные, бывают по 600, бывают и по 2,7к по фулденсу под меткой критами по екс-хиро-крысатыха (играю в милипаке)

метка классно проходит. вортекс по фулденсу не так уж и плохо.

выучил 2 новых нюка - пожалел что потратил СП.

посоветуйте: новый щит учить? или как писали в топике 2 бекстаба от 300 ножа на оли - и фул МП нету? 1ккк СП все-таки.
[Сообщений: 252
Регистрация: 11.06.2008
Игра: L2, CS
Сервер: Blackbird
Ник: ChainGang squad
Гилд.: First
Инфо: 85\75\75\76
/tt]
Cytuj
все норм с сб.

новый щит оказался редкостным уг, у камаелей вместо 90% режет только 70% дамага и не дает прибавки к скорости(почему?), но юзабелен в некоторых ситуациях.

парализ и кенсел норм проходят, в дейли-пвп, ну а на олимпе это не самые мастхев скилы.

так же на олимпе стало трудно ловить всяких свсов,дестров,тюрантов,танков,гномов, которые прячутся за колоннами и затягивают бои на 2-4 минуты.

главную сложность составляют маги , как вариан соп и сало на 30, талик на уд и сила жизни.
[ttCAtw Soul Hound 84+ -
][/tt]


zdecydowałem się grać ta postacią mimo i z w party bede miał buff dla wojowników :< mam nadzieje ze nie będzie tak tragicznie :) bo zacięcie mam tak mocne ze nawet klepie moby solo poza godzinami CP :D
postać uważam za rewelacyjna pod względem PvP, sporo debuff`ow i mocny dmg,
mam nadzieje ze jako czlonek archer`s pt w PvP będę jakaś tam forma wsparcia dla team`u :)  na tyle mocniejsza od warlock`a lub 4 archer`a (3+1) :D

Orlok ty grasz w mage team`ie myslisz ze różnica pomiędzy dance na m attack a bez, ma duzo znaczenie na wchodzenie para/sd ? (bo chyba tylko to daje obecnie buff w mage team`ie)
landrate Para w twoim wypadku to również około 20% tzn taki jak Delios`a ?

a jeszcze takie pytanie... vortex jaki ma land rate i reuse :) ?????



 
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 04, 2011, 08:04:10 pm
my z Deliosem doszliśmy do wniosku, że od H5 dance of mystic jest niezbędny. My go rzucamy i chyba nikt jakoś poważniej nie żałuje (mi i EE lepiej wchodzą debuffy i mocniejszy mana burn, a Delios się cieszy)

Orlok gra na ofie, więc póki co nie ma dostępu do H5, chyba, że czyjąś opinię + swoje teorytyczne analizy. BTW Orlok, kiedy u was H5? Bo chcemy mieć zangielszczenie ; p

co do tego jak SLH przerywa mi casty:
 Na Ru ofie mało jest bardzo SLH (za to od groma zerków) i jeszcze mniej ogarniętych. Najlepsi są w Assassins i jeżeli trafię tam na niektórych, to wcale nie potrzebują tego SLH, żeby moje pt pocisnąć (chociaż te słabsze party Assassinsów dajemy radę). Szczytem osiągnieć ruskich walcząc SLH vs me było rzucenie 1-2 SoP-a, czasami death marka (szybko go ściągam) i kradzież buffa. Jednak z reguły są na tyle mało rozgarnięci, że eliminujemy ich szybciej niż enemy cardiego (przynajmniej przed H5), a z Neuralem (nasz EE) wypalamy mu mane w kilkanaście sekund. Ruskie są takimi nieogarami, że zapominają, że mają self cleanse'a, o vortexie już nie wspominając, który ma najlepsze debuffy ze wszystkich vortexów. Zresztą jeżeli oni nei zrobią go chociaż na lekki OE, to we mnie nei wejdzie (na full buffie z zerkiem 2 około 2,2k m defa, przeciw nuker party ściągam zerka) 

Delios też idzie już bardziej w stronę nuker SLH, ale nadal potrafi uderzyć w zwarciu konkretnie. Myślę, że sam testuje najlepszą dla siebie konfigurację od H5.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 04, 2011, 11:14:47 pm
btw Tytus, zerknij:  http://www.youtube.com/watch?v=d0FJvdQPpys

Filmik bardziej zrobiony for fun przez Deliosa, ale jak widać i bez mass para daje radę, prawda? : >
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 04, 2011, 11:26:06 pm
Silly Alarion,
You are not Kamael, you dont belong to our drama.
Go away ^.^
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 04, 2011, 11:28:12 pm
kurczak niech wraca do kurnika, yo!
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: sosula w Styczeń 05, 2011, 01:00:56 am
btw Tytus, zerknij:  http://www.youtube.com/watch?v=d0FJvdQPpys

Filmik bardziej zrobiony for fun przez Deliosa, ale jak widać i bez mass para daje radę, prawda? : >
hehe fajny, ale to freya, a nie h5 ?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 05, 2011, 01:21:01 am
H5, Delios nie miał jeszcze 83, bo wbił go chyba 2 dni temu.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ninngi w Styczeń 05, 2011, 06:36:50 am
H5, Delios nie miał jeszcze 83, bo wbił go chyba 2 dni temu.

to Freya w h5 jest nieco inny interface btw Alarionie odnoszę wrażenie ze każdy temat na tym forum sprowadzasz do dyskusji jak to lepiej od kogoś "ogarniasz" :D  ten temat dotyczy slh w h5 a nie tego czy Tytus widział moby w nowych lokacjach i jak tam twoje party ostro wycina wrogów @@

Pokaz klasę i usuń spam którym tu naśmieciłeś :)


btw: Na świecie [edytuj]

Obecnie sklepy sieci Lidl funkcjonują w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia,Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Sieć Lidl planuje rozszerzyć działalność o następujące kraje: Estonia, Litwa, Łotwa, Kanada,Szwajcaria.

niestety sieć sklepów Lild nie rozszerzył ( i nie planuje tego robic) swojej działalności na terytorium Federacji Rosji :)

źródło: Wikipedia



Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Styczeń 05, 2011, 07:02:59 am
H5, Delios nie miał jeszcze 83, bo wbił go chyba 2 dni temu.

to Freya w h5 jest nieco inny interface btw Alarionie odnoszę wrażenie ze każdy temat na tym forum sprowadzasz do dyskusji jak to lepiej od kogoś "ogarniasz" :D  ten temat dotyczy slh w h5 a nie tego czy Tytus widział moby w nowych lokacjach i jak tam twoje party ostro wycina wrogów @@

Pokaz klasę i usuń spam którym tu naśmieciłeś :)


btw: Na świecie [edytuj]

Obecnie sklepy sieci Lidl funkcjonują w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia,Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Sieć Lidl planuje rozszerzyć działalność o następujące kraje: Estonia, Litwa, Łotwa, Kanada,Szwajcaria.

niestety sieć sklepów Lild nie rozszerzył ( i nie planuje tego robic) swojej działalności na terytorium Federacji Rosji :)

źródło: Wikipedia

A to jest jakieś ograniczenie, gdzie Alarion może pisać, a gdzie nie? To jest forum.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 05, 2011, 08:06:09 am
Moze nie wiecie ale Alarion w wolnej chwili expi kurczaka w lokalnym KFC i juz ma nawet 17 level wiec jak najbardziej moze tu pisac.  :D

A tak powaznie wracajac do tematu to cast vortexa (mimo fajnych debufow)jest z dupy totalnie ja to uzywam w zestawieniu z enli only bo inaczej stoi jak palant i nerwowo sprawdzam czy to lag czy sie cos nie zacielo ... a nie to cast vortexa. Fajnie ze ma super debufy ale jak mam na tyle czasu wylaczyc postac z pvp to sie powaznie zastanowie czy to rzucac. Pewnie Delios bedzie wiedzial ile to trwa .. dla mnie wiecznosc (3-4 secundy)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: driki w Styczeń 05, 2011, 08:43:08 am
Mnie tylko wku*** to ze zrobili z sb-ka takiego Semi-mage a  spelle już nie są tylko miłym dodatkiem...owszem grało się i wcześniej na Mage setup jak orlok ale teraz ten setup bedzie zdaje się najlepszy bo po co pobić szabelka jak można przerywać bishopom casty/ogólnie sciągać targety z prędkościa karabinu ;d
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 05, 2011, 08:44:00 am
H5, Delios nie miał jeszcze 83, bo wbił go chyba 2 dni temu.

to Freya w h5 jest nieco inny interface btw Alarionie

Wiesz, teraz się przyjrzałem i faktycznie. Pomyliło mi się, bo było to tuż przed H5, kiedy u nas w party była chwila zwątpienia w dalszą grę i zrobiliśmy 2 tygodniową przerwę na czas świąt, aby teraz wrócić do aktywnej gry. Pamiętam cała tą rozmowę na TS jak mi opowiadali, gdzie gadali też (czego tu akurat delios nei złapał na tym filmiku), że Co ten Delios robi, w L2 nie ma PvP, że jego PvP ssają, WoW jest epic itd. itd. ; )

odnoszę wrażenie ze każdy temat na tym forum sprowadzasz do dyskusji jak to lepiej od kogoś "ogarniasz" :D  ten temat dotyczy slh w h5 a nie tego czy Tytus widział moby w nowych lokacjach i jak tam twoje party ostro wycina wrogów @@

hmm? Nie pisałem w tym topicu nic więcej, poza moimi przemyśleniami na temat SLH w H5 (jeżeli widzisz tu gdzieś o moim ogarnianiu, pokaż plx jakiś cytat). Powiem więcej, również w innych topicach w których biorę udział w dyskusji nie przypominam sobie, bym dawał znać, że ogarniam bardziej od innych.
Wyjątek może w moim poradniku o cardim, ale tam również nic specjalnie się nie chwaliłem, tylko więcej podkreślałem, "jak grają inni bardzo często i dlaczego robią to źle"

Jeżeli twierdzisz inaczej, zapodaj jakiś przykład. Skoro robię to rzekomo w każdym topicu, to nie powinieneś mieć większego kłopotów wśród wielu moich postów znaleźć jakiś przykład, prawda? ; )

Pokaz klasę i usuń spam którym tu naśmieciłeś :)


Poza drobnymi akcentami humorystycznymi, 90% moich postów w jakieś części była związana w SLH i jego postrzeganiem w H5. Może poza double postem, który notabene zrobiłem przypadkiem, nie widzę również mojego spamu O_o



btw: Na świecie [edytuj]

Obecnie sklepy sieci Lidl funkcjonują w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia,Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Sieć Lidl planuje rozszerzyć działalność o następujące kraje: Estonia, Litwa, Łotwa, Kanada,Szwajcaria.

niestety sieć sklepów Lild nie rozszerzył ( i nie planuje tego robic) swojej działalności na terytorium Federacji Rosji :)

źródło: Wikipedia

i wyjaśniłeś moją zagadkę, dzięki ci ^^
-------------------------------------------------------------------

Moze nie wiecie ale Alarion w wolnej chwili expi kurczaka w lokalnym KFC i juz ma nawet 17 level wiec jak najbardziej moze tu pisac.  :D

Może po prostu gram z nim od początku tego party (luty 2010) i również jeszcze zza czasów oficjala dosyć pilnie śledziłem zmiany w profkach kamaeli? : )

A tak powaznie wracajac do tematu to cast vortexa (mimo fajnych debufow)jest z dupy totalnie ja to uzywam w zestawieniu z enli only bo inaczej stoi jak palant i nerwowo sprawdzam czy to lag czy sie cos nie zacielo ... a nie to cast vortexa. Fajnie ze ma super debufy ale jak mam na tyle czasu wylaczyc postac z pvp to sie powaznie zastanowie czy to rzucac. Pewnie Delios bedzie wiedzial ile to trwa .. dla mnie wiecznosc (3-4 secundy)

widzę, że się nie przekonamy mimo wszystko... No cóż, jak mówię, obejrzysz frapsa za kilka dni, to zweryfikujemy, czy ten SLH jest useless, czy nie. No chyba, że powiecie, że to Tank/Dagger i deska w połowie PvP bez limitów i/lub tyrek 84 bez sprzętu (vesper fisty 150 atri bez SA i A grade armor ; p ) wszystkich zabijają, a Delios tylko się niepotrzebnie krząta pod nogami ; >
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 05, 2011, 08:47:23 am
Cytuj
Orlok ty grasz w mage team`ie myslisz ze różnica pomiędzy dance na m attack a bez, ma duzo znaczenie na wchodzenie para/sd ? (bo chyba tylko to daje obecnie buff w mage team`ie)
landrate Para w twoim wypadku to również około 20% tzn taki jak Delios`a ?

a jeszcze takie pytanie... vortex jaki ma land rate i reuse  ?


1. Gram w różnych zestawieniach - archer, meele, mage ale mój setup obecnie jest raczej jako mage.
2. Co do land rate para w prktyce to się jeszcze nie wypowiem, bo u mnie nie zawitało jeszcze h5, są pogłoski o styczniu, ale brak oficjalnego komunikatu. Natomiast w teorii wygląda/wyglądalo to tak:
- gdy tylko para się pojawiła jego land rate określony był zależnością:

((base land rate*modyfikatory)/(współczynnik zależny od CON*resist modyfikatory))*(attacker lvl/defender lvl)

To oczywiście nie jest wzór, tylko obraz zależności. Wpływ lvlu postaci był stosunkowo nieduży, dlatego 81lvl kamael dalej mógł paraliżować całe party. Base land rate był wysoki i dodatkowo wzmocniony frintem i oren erring. Współczynnik odporności na debuffy fizyczne zależny od CON jest stosunkowo nieduży. Przy przeciętnym CON wynosi on prawdopodobnie 0,8-1,2, dla magów spada poniżej 1, dla klas z wysokim CON nieco powyżej. Także miał on mały wpływ na zmniejszenie land rate. Modyfikatorów które go wspomagały, poza frintem, nie było żadnych.
Dlatego skill wyszedł uber pro i lądował we wszystko jak leci z szansą rzędu 90%.

- we Frey obowiązuje ta sama zależność. Ale wprowadzono nowe sety z resist para, które wreszcie pomogły. Spowodowały, że te 90% zmieniło się w około 30-45%. Dodatkowo część zależności dotycząca różnicy lvl została zmodyfikowana i 83 kamael lądował z para nieco słabiej niż 85.

- W H5 skill staje się magic i rozpatrywany będzie według nowej zależności:

((base land rate*modyfikatory)/(współczynnik zależny od MEN*resist modyfikatory))*(attacker lvl/defender lvl)*(m.attack/m.def)

W tej sytuacji napewno trudniej będzie paraliżować bufferów/healerów. Natomiast meele klasy powinny dalej zgarniać para, a nukerzy którzy pokusili się o -8 Men też mogą to odczuć. Dance of mistic napewno się przyda, ale wszystko zależy od tego jak silna jest zależność (m.attack/m.def). Z testów koreańczyków wykonanych przez slh z m.attack podobnym do mojego uzyskano nieco ponad 20% land rate w 85 PP w moirai. Więc jestem optymistą.

3. vortex - 12 sec z frintem, nie wiem jak w h5, land rate przyzwoity jak wbite na chance.


Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: tytusDeZoo w Styczeń 05, 2011, 12:51:10 pm
Ja nie napisalem ze slh jest useless tylko ze byc moze w niektorych party tank by byl bardziej przydatny. Do tej pory slh bardzo latwo niwelowal korzysci jakie przeciwne party uzyskiwalo dzieki tankowi a teraz jest o to duzo ciezej.

Apropo wypowiedzi orloka to wydaje mi sie ze ktorys s84 light ma resist para co tez nie jest bez znaczenia na landrate tego skilla (tak celem uzupelnienia :) )

Alarion pisz krotsze posty :)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: orlok w Styczeń 05, 2011, 02:23:35 pm
We frey vorpal lght ma resist para, w h5 vesper noble lght.

Stawiam ściany tekstu bo nie sprawia mi to problemu. To nie jest tak, że godzinę płodzę posta bo nie mam co robić :P
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 05, 2011, 06:41:50 pm


Stawiam ściany tekstu bo nie sprawia mi to problemu. To nie jest tak, że godzinę płodzę posta bo nie mam co robić :P

Same here ; )
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: AleUrwal w Styczeń 05, 2011, 07:39:08 pm
Czyli podsumowując cały temat - SB będzie w H5 Trochę osłabiony , ale przez to będzie jeszcze ciekawszy i przyjemniejszy , a także będzie również opłacało się nim grać , chociażby dla zabawy . Mam racje ??

Jeszcze mam jedno pytanko odnośnie SB w H5 . Jakie w tej kronice (i we frei również) opłaca się mieć dye ?? +4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ?? Które dye wybrać i dlaczego ??? Z góry dziękuję .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Styczeń 05, 2011, 08:19:11 pm
Czyli podsumowując cały temat - SB będzie w H5 Trochę osłabiony , ale przez to będzie jeszcze ciekawszy i przyjemniejszy , a także będzie również opłacało się nim grać , chociażby dla zabawy . Mam racje ??

Jeszcze mam jedno pytanko odnośnie SB w H5 . Jakie w tej kronice (i we frei również) opłaca się mieć dye ?? +4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ?? Które dye wybrać i dlaczego ??? Z góry dziękuję .
nie można dac +8 do jednej statystyki, bynajmniej tam gdzie ja grałem nie można było.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 05, 2011, 08:23:15 pm
Czyli podsumowując cały temat - SB będzie w H5 Trochę osłabiony , ale przez to będzie jeszcze ciekawszy i przyjemniejszy , a także będzie również opłacało się nim grać , chociażby dla zabawy . Mam racje ??

Jeszcze mam jedno pytanko odnośnie SB w H5 . Jakie w tej kronice (i we frei również) opłaca się mieć dye ?? +4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ?? Które dye wybrać i dlaczego ??? Z góry dziękuję .
nie można dac +8 do jednej statystyki.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg80.imageshack.us%2Fimg80%2F2586%2Ffacepalmj.png&hash=f3afb6b3079db3e4cec73da50ebff129)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Styczeń 05, 2011, 08:27:53 pm
na to czekałem rzeczowa odpowiedź gracza z off'a, naprawdę godne pogratulowania! tak trzymaj!
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Styczeń 05, 2011, 08:33:02 pm
A nauczyli Cie czytac?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Styczeń 05, 2011, 08:38:41 pm
+4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ??
Ta, a ciebie?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: pokit w Styczeń 05, 2011, 08:50:49 pm
+4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ??
Ta, a ciebie?

a wiesz co znaczy "czy"?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: PuFF w Styczeń 05, 2011, 08:51:48 pm
+4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ??
Ta, a ciebie?

a wiesz co znaczy "czy"?
aaa :D chory jestem grypa jelitowa :(
Zwracam Honor.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: AleUrwal w Styczeń 05, 2011, 09:54:04 pm
Czyli podsumowując cały temat - SB będzie w H5 Trochę osłabiony , ale przez to będzie jeszcze ciekawszy i przyjemniejszy , a także będzie również opłacało się nim grać , chociażby dla zabawy . Mam racje ??

Jeszcze mam jedno pytanko odnośnie SB w H5 . Jakie w tej kronice (i we frei również) opłaca się mieć dye ?? +4Con/-4Str czy +4Con/-4Dex ?? Które dye wybrać i dlaczego ??? Z góry dziękuję .
nie można dac +8 do jednej statystyki.
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg80.imageshack.us%2Fimg80%2F2586%2Ffacepalmj.png&hash=f3afb6b3079db3e4cec73da50ebff129)

+1 Dla Pana , normalnie padłem jak zobaczyłem Post Deliosa i PuFFa , naprawde poprawiliście mi humor Panowie ;D

To ktoś odpowie na Moje pytanie ??
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Rival w Styczeń 05, 2011, 11:18:49 pm
nie masz racji, bo raz ze postac oslabiona nie moze byc przyjemniejsza, a dwa ze wcale nie zostala oslabiona, ewentualnie odrobine zbalansowana  8)

Dye to kwestia calkowicie indywidualna, twoje widzi-mi-się. Ewentualnie kwestia dopasowania do tego czy grasz głównie w PT z wojami czy z magami. Możesz miec setup DD, Mage, Mixed.
Koledzy wyżej zasugerowali ze w H5 bardziej sie oplaca Mage setup, możesz sam się o tym przekonać. Co do frey to bym był j.w., za dopasowaniem pod PT w jakim grasz, ewentualnie dopasować czy ma być pod farmę czy pod olimpiade.
A możesz w ogole dye nie robić i i tak na tym dobrze wyjdziesz  8)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: driki w Styczeń 05, 2011, 11:33:55 pm
nvm...edit nie wiem co napisać kurde ! no dobra dostane te 5-10% albo delete post plx
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 05, 2011, 11:34:17 pm
jeżeli mage setup to ofc +con -str, co do innych wariantów to zależnie od Twojego stylu gry i itemów (np. różne bonusy z setów) możesz też próbować bez ale wiadoma sprawa, że samemu lepiej przetestować jeżeli masz jak :)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Styczeń 06, 2011, 01:39:02 am
:D
SlH to na tyle plastyczna klasa że samemu trzeba dostosować konfigurację do własnego stylu gry.
W H5 faktycznie, efektywność konfiguracji mage wzrosła drastycznie, ale wciąż imho nie jest "jedyną słuszną".

Ja wciąż próbuję się dopasować do nowej kroniki i szukam nowych rozwiązań.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: AleUrwal w Styczeń 06, 2011, 11:46:08 am
No właśnie zawsze preferowałem 70% Warrior i 30% Mage Setup , ale teraz myślę , że coś koło 60% Warrior i 40% Mage Setup Czyli taki Mixed Setup bardziej w stronę walki w zwarciu . A więc będzie lepsze +4Con/-4Str czy może jednak +4Con/-4Dex ??

Może i siła magiczna SBka wzrosła , ale przynajmniej i fizyczna nie zmalała , przez co nadal można zadać konkretny dmg w zwarciu .
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: lukasz09091 w Styczeń 06, 2011, 02:20:42 pm
No właśnie zawsze preferowałem 70% Warrior i 30% Mage Setup , ale teraz myślę , że coś koło 60% Warrior i 40% Mage Setup Czyli taki Mixed Setup bardziej w stronę walki w zwarciu . A więc będzie lepsze +4Con/-4Str czy może jednak +4Con/-4Dex ??

Może i siła magiczna SBka wzrosła , ale przynajmniej i fizyczna nie zmalała , przez co nadal można zadać konkretny dmg w zwarciu .

no tak, na robe userów nie ma się co pitolić z nukowanie tylko wiadomo lecimy w zwarcie (ofc można rzucić swoje cudeńka ale to chyba tylko w sytuacji gdy nas nie widzi jeszcze a potem zmiana na rapiera, rush  i go go)
skłaniałbym się bardziej w stronę -str bo cenię dex u sb chyba bardziej,ale to tylko moja sugestia :)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ryuzaki w Październik 20, 2011, 06:05:10 pm
Wreszcie bedzie koniec kozactwa Slh i troche szanse sie wyrównają , chociaz to i tak zalezy od gracza , ale to tylko moje zdanie:)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Październik 20, 2011, 11:54:43 pm
SlH w H5
« dnia: Listopad 08, 2010, 02:59:25 »

...

Wreszcie bedzie koniec kozactwa Slh i troche szanse sie wyrównają , chociaz to i tak zalezy od gracza , ale to tylko moje zdanie:)



Teraz to można komentować brak SlH i zabicie unikalności klas Kamaelowych a nie zmiany z przed roku ._.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: ugh w Październik 21, 2011, 09:20:51 pm
QQ

btw, Arbalester jako przebudzony archer dalej używa kusz czy łuków?
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Październik 21, 2011, 09:25:04 pm
czego chcesz
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Październik 21, 2011, 09:25:45 pm
QQ

btw, Arbalester jako przebudzony archer dalej używa kusz czy łuków?
Możesz używać i tego i tego ponieważ dostajesz nowe pasywne combo crossbow/bow mastery
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: ugh w Październik 21, 2011, 10:49:58 pm
Kolejne pytania:

1) Przebudzony HE też może używać kusz?
2) Czy opłacalne jest używanie kusz w GoD? P atk w H5 jest dużo mniejszy, a atk speed niewiele większy od zwykłego łuku.
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Październik 21, 2011, 11:49:01 pm
Kolejne pytania:

1) Przebudzony HE też może używać kusz?
2) Czy opłacalne jest używanie kusz w GoD? P atk w H5 jest dużo mniejszy, a atk speed niewiele większy od zwykłego łuku.
1. Nie wiem czy HE posiada skill do przemiany łuku w kusze i vice versa, bo na kamaelu zostaje
2. Z tego co widziałem na filmikach testujących buildy przebudzonego łucznika pod PvP, używali tam tylko łuku
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Październik 21, 2011, 11:59:23 pm
od R grade kusze dropią chyba jako normalne itemy

nie jestem przekonany czy HE 85+ będzie mógł nosić S80 i niżej kusze zamienioną przez Kamaela ale napewno może używać kusz R grade'owych
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Październik 22, 2011, 07:34:22 am
ta widzialem elfa z kusza wyglada to co najmniej dziwnie :D
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Październik 22, 2011, 12:19:54 pm
zobacz orka z kuszą... ; p
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: ractail w Październik 22, 2011, 12:24:20 pm
Za to krasnal z kuszą musi wyglądać czadowo (szkoda, że nie miałem takiego 76+ :P)
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Ryuzaki w Październik 30, 2011, 03:27:23 pm
jestem tylko ciekaw jak bedzie  sie przezentowac krasnolud z daggerem :P
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Delios w Październik 30, 2011, 04:26:28 pm
Krasnale z daggerami już jakiś czas biegają...
Tytuł: Odp: Slh w H5
Wiadomość wysłana przez: Russe w Październik 30, 2011, 05:26:32 pm
jestem tylko ciekaw jak bedzie  sie przezentowac krasnolud z daggerem :P
Od H5