Witaj
Gość

Wątek: Slh w H5  (Przeczytany 27299 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Slh w H5
« dnia: Listopad 08, 2010, 02:59:25 pm »
Krążą informacje o strasznym nerfie slh w h5.
Pierwsza rzecz to steal divinity - reuse zamknięty na 15 sec a dodatkowo skill stał się zależny od podatności przeciwnika na buff removing attack type.
Kolejna to przesunięcie lightnig shock do skilli magicznych co ma się odbić poważnie na land rate.
Chciałem zacząć dyskusję jak wy postrzegacie te zmiany i czy dostrzegacie przyszłość przed tą klasą ?
Wśród wielu informacji umykają jednak pewne szczegóły.
Po pierwsze kamael będzie miał trochę lepszą sytuację z organizacją swoich zasobów many: pasywny mp boost z możliwością enchantowania, niższy koszt większości magicznych skilli. Co sugeruje zmianę w kierunku - mniej skuteczny w krótkim starciu, ale dłużej może coś pokombinować.
Kolejną sprawą są nowe skille. Dwa mocne non elemental nuki. Jeżeli ktoś używa obecnych, to wie, że odpowiednio przygotowany przeciwnik boleśnie je odczuje. I nowa wersja celestial - 10 sekund odporności z możliwością akcji w tym czasie. Fakt, że m.attack spada drastycznie ale slh może bić bolesnie rapierem podczas gdy przeciwnik nic mu nie może zrobić.
Slh odczuje też bonus w c.speed i reuse skilli magicznych dzięki zwiększonemu lvlowi pasywki oraz zmianie dotyczącej rapierów.

Umkneła też komentującym informacja o zmianach dotyczących landrate debuff, co ma ogromne znaczenie przy rozpatrywaniu tej klasy. Ustalono bowiem że land rate nie może spaść poniżej 10% i nie może przekroczyć 90%. Nawet 1/10 szansy na land debuff to dużo w przypadku aoe efektów.
Slh ma tutaj do dyspozycji para i 2x mass slow (dark flame w przyszłej kronice).Wygląda na to, że inwestycja w reuse skilli będzie miała ogromne znaczenie.

Co sądzicie?
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2010, 03:01:41 pm wysłana przez orlok »


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2010, 03:44:50 pm »
Jak dla mnie to jest boost.

83 nawet nie mam wiec ten nerf mnie nie boli, bo czego nie widział tego nie żal ;D
fakt jest faktem że skill był przegięty i wymagał nerfa.
No i przesadą jest stwierdzanie że teraz będzie useless... Poprostu nie będzie haxem...

Steal Divinity cooldown został zwiększony do 15 sekund we Freyi. Miał być też na tych 15 zlockowany ale ostatecznie nie został.
w H5 nic nie pisze o lockowaniu tego na 15 sekund.

Za wcześnie żeby ocenić kradzież buffa, zobaczymy w praktyce.


Dla mnie to będzie boost, zmiany negatywne da się opanować a zmiany pozytywne dają masę nowych możliwości.
Tylko idioci myślą że SlH to tylko debuffer.
Trzeba wyciskać z postaci 100% a nie spamować kradzież buffa i aoe para.



Każdy na ślepo powtarza: Nerfują SlH teraz będzie useless, będzie ssał, rób rerolla. blablabla jednocześnie nie przytaczając argumentów poza "bo nerfują para i kradzież".
Dla ludzi którzy ogarniają SlH będzie jeszcze ciekawszą klasą do gry.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2010, 03:48:05 pm wysłana przez Delios »
Archeage <3


  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2010, 03:53:44 pm »
slh dostanie najwiekszego nerfa w warunkach oli imo, kiedy to w wiekszosci przypadkow opieral sie na SD


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2010, 04:58:25 pm »
Mnie to nawet cieszy bedzie mniejsza konkurencja  :D
Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 09, 2010, 07:25:02 am »
Dobry slh na oly nie opiera się tylko na SD. 90% walk kończy się w mniej niż 15 sekund. W tym czasie leciał 1-2 SD z czego pierwszy przy lepszym przeciwniku kradł samo badziewie. Para też nie jest kluczowa do wygranych na oly (no może w starciu slh vs slh).
Dla przeciwników najgorsze jest ud, trochę mniej ue, warp, blink duży speed, cancel target. SD daje taką przewagę, że nie można wrzucić dodatkowego, krótkotrwałego buffa typu divine protection, celestial, enlightenment. Z racji że pojawia się ostatni, zostaje ukradziony. I jeżeli nawet SD będzie zabierać tylko 1-2 buffy to tej roli nie straci.
Natomiast z nowym celestialem kamael zyskuje 10 sekund na bezkarne zadawanie fizycznego dmg i debuffowanie przeciwnika oraz na dodatkowy steal. Także jak dla mnie to wygląda na wzmocnienie.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 09, 2010, 05:00:37 pm »
Akurat jeżeli SLH na oly walczy tylko za pomocą kradzieży i para to jest z nim jeszcze szansa wygrać. Jeżeli ogarnia bardziej, to się zaczynają wielkie schody (przynajmniej dla bisha, który wielkim wyzwaniem dla SLH nie jest ; / )

Ta profesja można powiedzieć, że przejdzie wielki remake w H5. Pytanie, czy na ruska i retaila wejdą wszystkie części H% (1,2 i 3) jednoczesnie, czy będą wprowadzać je po kolei. Jeżeli po kolei to imho w part 1 SLH ma olbrzymiego boosta (przez działanie tych nowych tarcz dla magów, którą SLH też zdobywa). Jeżeli wszystkie 3 na raz, to może być ok. Skille dla lamerów, kradzież i głównie mass para, (ofc bez obrazy, bo mówię tu o non skill palyers jakich dużo na tej profce) będą miały lekkiego nerfa i skończy się wysyp dzieciaków, co naczytały się, że SLH ofnuje wszystko, ale w rękach doświadczonego gracza wiele wskazuje, że stanie się bardziej śmiercionośny.


Najgorsze jest to, że mało info coś przecieka. Szczególnie tych praktycznych. EB zamknięte i lipa. Zresztą wątpię, bym zobaczył jakiś filmik PvP z korei, bo tam ci gracze to w 90% PvE mosnters i mam wrażenie, że do PvP podchodzą jak w GW (czyli bijemy się tylko gdy jesteśmy rdy na PvP).

Ale tam pal licho SLH, bo jeżeli wejdzie samo h5 part 1, to i tak nukerzy będą karać wszystko i wszystkich jak leci... ; /
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 09, 2010, 07:37:35 pm »
Dobry slh na oly nie opiera się tylko na SD. 90% walk kończy się w mniej niż 15 sekund. W tym czasie leciał 1-2 SD z czego pierwszy przy lepszym przeciwniku kradł samo badziewie. Para też nie jest kluczowa do wygranych na oly (no może w starciu slh vs slh).
Dla przeciwników najgorsze jest ud, trochę mniej ue, warp, blink duży speed, cancel target. SD daje taką przewagę, że nie można wrzucić dodatkowego, krótkotrwałego buffa typu divine protection, celestial, enlightenment. Z racji że pojawia się ostatni, zostaje ukradziony. I jeżeli nawet SD będzie zabierać tylko 1-2 buffy to tej roli nie straci.
Natomiast z nowym celestialem kamael zyskuje 10 sekund na bezkarne zadawanie fizycznego dmg i debuffowanie przeciwnika oraz na dodatkowy steal. Także jak dla mnie to wygląda na wzmocnienie.
co nie zmienia jednak faktu, ze z klasami takimi jak pal/tk/destro juz prawdopodobnie (na oli) nie wygra, wiec imo po wejsciu h5 dostanie w tylek w warunkach oli, w kazdym razie nie bedzie juz farmerem. wszystko przez nerf SD, nie bedzie mogl juz ukrasc kluczowych buffow tym klasom (pewnie znalazlby sie ktos jeszcze, ale praktyka pokaze)


  • Wiadomości: 583

  • Pochwał: -1

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2010, 11:01:22 pm »
omg no i co? postać ma sprawiać fun i tyle nie każdy topic co piszesz kwadrat to ze tyr/pal ew glad >all w całym l2 dosłownie mogę ponad 100 postów zacytować twoich gdzie tylko o tych postaciach piszesz ale ile można ? no i co ze pall go zjedzie.kogo pal nie jedzie?to zależy od gracza jak gra chociaż Pallem sfarionym to byle lamus potrafi karać ale taka ta gra już jest t-t

Co do SLH w H5 mi się bedzie podobało zwłaszcza ten shield genialne +spam SoP ;d na buffach+enli spam detarget.



  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 10, 2010, 01:08:36 pm »
Co sądzicie?
co nie zmienia jednak faktu, ze z klasami takimi jak pal/tk/destro juz prawdopodobnie (na oli) nie wygra, wiec imo po wejsciu h5 dostanie w tylek w warunkach oli, w kazdym razie nie bedzie juz farmerem. wszystko przez nerf SD, nie bedzie mogl juz ukrasc kluczowych buffow tym klasom (pewnie znalazlby sie ktos jeszcze, ale praktyka pokaze)
masz jakis problem czy cos? i tak, wypisuje wszedzie ze tyr/glad > all... wyrazam tylko opinie, nie myl pojec
btw jak chcesz pogadac to pm, a nie zasmiecasz topic pierdolami


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 10, 2010, 01:13:55 pm »
teraz bardzie konfiguracja party i tego sb bedzie odgrywala role.

nie tak jak jest teraz ze nie wazne w jakim party jest to i tak swoje zrobi. To jak z zerkami i RI spamowanie tego to nie najlepszy pomysl :D

znając życie większość tych ownatorów Shl przerzuci sie na jakąs przekoks postać w h5
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2010, 01:17:04 pm wysłana przez Azella »
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 30, 2010, 08:29:00 am »
lf info z ru offa. I jak to się prezentuje? Jakieś zmiany nie uszczegółowione w patch notes?


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 30, 2010, 10:01:03 am »
Para 83 wchodzi z dupy ;P

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 92

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 30, 2010, 05:28:09 pm »
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 30, 2010, 06:00:25 pm »
SD = steal divinity?

Ruoff - lancer
Ja sb 73 kradłem 6 buffów na raz hero gladowi 85 :D

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 30, 2010, 06:15:16 pm »
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.
Ten skil to byl cheat. Akurat ta zmiana jest bardzo na plus.


  • Wiadomości: 92

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 30, 2010, 06:36:46 pm »
Imo, jeżeli SD będzie resistowany to powinni zrobić możliwość jego enchantu na chance lub whatever shit. Takie moje zdanie. A jak ktoś jakieś info pewno będzie miał niech się dzieli, chętnie się dowiem jak kfc się trzyma na H5.
Ten skil to byl cheat. Akurat ta zmiana jest bardzo na plus.

No był lekko przekoxany ten skill, ale o ile pamiętam to z kroniki na kronikę go modyfikują :D Jak ktoś lubi SB to jemu wsio ryba, bo i tak będzie grał kurczakiem. A jak do tej pory SD działał jak działał to kurczak nie był klasą nie do pokonania. Ale wiadomo, będą zwolennicy takiej wersji i takiej. Jeszcze pewnie nie raz zobaczymy modyfikacje tego skilla, bo coś NC Soft nie może się zdecydować jak konkretnie ma działać ten skill. Pozdro :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2010, 06:39:38 pm wysłana przez Jovs »


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 31, 2010, 01:21:33 pm »
Nie wiem jak reszta, ale jak dla mnie to teraz (H5) ciezko jest rozkrasc kogos kto ma 2k+ m defa kradnie sie 2-4 bufy, wojom o wiele latwiej i mozna spokojnie sciagac 3-6 bufkow na full bufie
 P.S.: Hero glad z lancera posysa ;-)


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 31, 2010, 01:54:22 pm »
SD coś kradnie, więc nie jest źle. Para nie ląduje, trudno, popłaczą się ludzie to jeszcze tego skilla z 10x przerobią albo dadzą coś nowego z 83lvl. A co z innymi skilami? Reuse? Mp? Power? system souli bez zmian? Co z tym minimum 10% debuff land rate? Pride of kamael dalej dodaje m.attack z magiczną bronią czy już tylko z rapierem?


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 31, 2010, 03:01:06 pm »
Raczej jest tragedia .

Kradziez bufa dziala beznadziejnie - 1,2 bufy co 2 kradziez zdejmuje 3 z dobrych graczy wiecej nie zdejmie . Jesli ktos ma dancera albo songera w party nie ma realnej szansy na zdjecie normalnego bufa czyli np zaelota od deski albo ud z tanka . Jak w party jest dancer i sws to juz w ogóle nie ma na to zadnych szans . Jesli ktos twierdzi ze zabranie main dd 1 danca lub songa zmienia cos w pvp to jest w bledzie .

Paralize - nie wchodzi w ogóle i wiecej nie da sie nic napisac . Chyba troche przesadzony nerf skill usless .

Do tego niezauwazalna zmian cast speeda oraz beznadziejne niuki. Nie wiem do czego ta postac teraz miala by sie nadawac i w jakiej konfiguracji byla by dobra. Szkoda miejsca w const party ale najszybciej chyba do magow.

Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 31, 2010, 03:23:04 pm »
nic tylko koksac inspektora ;D


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 31, 2010, 04:49:29 pm »
Raczej jest tragedia .

Raczej Balans

Kradziez bufa dziala beznadziejnie - 1,2 bufy co 2 kradziez zdejmuje 3 z dobrych graczy wiecej nie zdejmie . Jesli ktos ma dancera albo songera w party nie ma realnej szansy na zdjecie normalnego bufa czyli np zaelota od deski albo ud z tanka . Jak w party jest dancer i sws to juz w ogóle nie ma na to zadnych szans . Jesli ktos twierdzi ze zabranie main dd 1 danca lub songa zmienia cos w pvp to jest w bledzie .

Zabranie 2-3 songów co kilka sekund jest ok. Wiesz co robi dagger, gdy robe user straci Song of earth? Składa go na 2 staby. Wiesz jak ciulowo zaczyna bić tyrek bez fury/hunter/fire?

Wiesz, że BD i SWS mają anty ańkę kasującą all disco i wtedy jedziesz main buffy? Jak zabierzesz akurat noblesa (baardzo często kładą go nieogary bez przykrycia buffkami) i koleś padnie to gf.

Teraz już nie jest to hax, tylko normlany skill. Czasem zabierze i 4 buffy, bo wczoraj tak u mnei było.

Paralize - nie wchodzi w ogóle i wiecej nie da sie nic napisac . Chyba troche przesadzony nerf skill usless .

No trochę przesadzasz. Sięgasz statystycznie (nie mówię o mass PvP) z enemy party przy dobrym ustawiniu około 5 osób. Masz min 10% szansy, ale takową masz tylko wobec tych z największymi resistami/lvlami. Myślę, że szansa oscyluje w okolicach kilkudziesięciu procent, a postawienie nawet 1-2 osób z enemy party na para przy tak krótki cast time jest dalej warte świeczki.

Do tego niezauwazalna zmian cast speeda oraz beznadziejne niuki. Nie wiem do czego ta postac teraz miala by sie nadawac i w jakiej konfiguracji byla by dobra. Szkoda miejsca w const party ale najszybciej chyba do magow.

Soul of Pain jest mocniejszy. Polecam zacząć bawić się innymi debuffami. Przypominam o min land rate 10% i tym, że shadow binding itd przy OE w okolicach +15 zaczynają ładnie siadać w ludzi na twoim lvlu. Masz też świetną tarczę, która zabiera ci m atack w czasie używania, ale nie rusza p atacku. Delios z 2 ant queenami i swoim rapierem +8 300 dark zadaje dalej cholernie duże obrażenia.

Rola przekłada się po prostu bardziej w stronę nukera, ale dalej imho pasującego do mele party. Tylko teraz nie ma już tak łątwego "Press F1 F2 to win" i trzeba mocniej zacząć ogarniać.


Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku, to mój ostatni post w tym ^^
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 31, 2010, 05:51:15 pm »
Paralize nie wchodzi i nie mowie to bawiac sie % przelicznikami i teoria ale praktyka walk z mocnijszymi party ludzmi - NIE WCHODZI .
Gdybym kradl 3 bufy za kazdym razem to by bylo miodzio ale tak nie jest najczesciej jest 1 .
Nie wzmocniono w ogóle sily a cast jest niezauwazalny imo mocny nerfv i nic w zamian .
Juz nie wspomne o tym ze przerzucenie 1 songa czy danca to zaden problem dla ogarnietego party .

innymi debufami tez mozna sie bawic tylko ze inne postacie tez maja takie debuffy ale po za tym majac cos wiecej i z tego wzgledu sa w party bardziej przydatne w tym momencie
Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2010, 06:01:00 pm »
Paralize nie wchodzi i nie mowie to bawiac sie % przelicznikami i teoria ale praktyka walk z mocnijszymi party ludzmi - NIE WCHODZI .
Gdybym kradl 3 bufy za kazdym razem to by bylo miodzio ale tak nie jest najczesciej jest 1 .
Nie wzmocniono w ogóle sily a cast jest niezauwazalny imo mocny nerfv i nic w zamian .
Juz nie wspomne o tym ze przerzucenie 1 songa czy danca to zaden problem dla ogarnietego party .

innymi debufami tez mozna sie bawic tylko ze inne postacie tez maja takie debuffy ale po za tym majac cos wiecej i z tego wzgledu sa w party bardziej przydatne w tym momencie
balans :(


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 31, 2010, 06:11:03 pm »
Balans by byl wtedy jak te skille mialy by opcje enchantu tak jak np stun u innych postaci .
Dla mnie dawanie postaci skilli z takim land ratem to raczej wtopa programistow z czasem po prostu przestaje je sie uzywac .
Veve 99/97 Feoh Wizard Core server
Tytus 92 Feoh Wizard Lancer server
Ais / Yans / Atomek / Kylal / VeveLaBoo Nightmare DN server


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Slh w H5
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 02, 2011, 10:30:05 am »
LS to teraz AoE nuke z powerem 69.
Mimo zmiany na nuke nie widzę różnicy w szybkości rzucania względem skilla aktywnego kiedyś.
Reuse 3 sek. (z frint+makro)
Konsumuje do 5 souli, zwiększając power.
Brak możliwości OE.
Gdy skill siądzie nie ma możliwości żeby wszedł ponownie dopóki efekt nie zejdzie całkowicie.
Pierwszy etap paraliżu daje bardzo mocnego slow'a na wszystko +postać nie ma animacji ._. (wygląda jak na para tylko tak sunie po podłożu)



Więcej testów na różnych klasach, buffach i EQ przeprowadzę wieczorem ale po szybkim tescie landrate - jest przyzwoity jak na skill z 3sek reuse BEZ SONGÓW.


Oczywistym jest iż jest to teraz mdef vs matk + efekty dodatkowe (frinta, moirai robe etc.)



Steal Divinity kradnie średnio 3-4 buffy. Więcej testów uwzględniających różne konfiguracje buffów wymagane.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2011, 10:40:22 am wysłana przez Delios »
Archeage <3