Witaj
Gość

Wątek: soule  (Przeczytany 2408 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

soule
« dnia: Styczeń 13, 2011, 02:08:06 pm »
Po dzisiaejszych testach, dość dokładnych, z dodatkowo wykonanymi obliczeniami, doszedłem do wniosku, że soule nie dodają power do skilla bezpośrednio. Tzn. mając 5 souli skill nie będzie miał np. 113 power zamiast regularnego 108 tylko normalnie dalej 108.
Soule przemnażają końcowy dmg przez stałą wartość. I z moich testów wyszło, że jest to 3% za 1 soul czyli maksymalnie zwiększają dmg o 15%. To jest dość istotne, dlatego próbowałem pokombinować jak w trakcie pvp częściej ładować soule z butelek. Ta dodatkowa czynność dość mnie spowalniała. Zrobiłem więc ingame macro (tak, używam takich bo często gram z kompa gdzie nie mam nostromo):
- greater cp
- butelka
- cp
Trochę się zdziwiłem, gdy okazało się że to makro nie przerywa się podczas biegu i wszystkie 3 elementy się odpalają.
Dla tych którzy nie używają softu lub nostromo lub klawiatur z makro, myślę że bedzie to istotna informacja.
W ten sposób ładnie mi się zaczęło spamować cp w trakcie pvp z jednoczesnym ładowaniem souli.
Wada: spore zużycie butelek i zwiększone cp potów.

Czy ktoś ma jakies inne spostrzeżenia względem souli? Testy wykonałem dla skilli magicznych, nie wiem jak z fizycznymi.

« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2011, 05:13:13 pm wysłana przez Tirius »


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: soule
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2011, 11:22:24 am »
Ja mam pytanie: czy ilość soul uzależnia % wejścia shoulder charge? Masz może kontakt z jakimś zerkiem/subkę zerka?

Na RPG ok. pół roku temu zauważyłem zależność ilości dusz od szansy na wejście shining edge, nie wiem jak to jest w nowych kronikach i nie wiem czy to kwestia mojego (nie)farta.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: soule
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2011, 11:45:41 am »
Nie wiem, nie mam jak stestować. Tak jak pisałem na razie zrobiłem tylko test magic skilli. Będę testował shining edge, ale to wymaga czasu. Potrzeba wiele prób z broniami z różnym p.attack.  Nie mówiąc o tym, że jeszcze nie stestowałem formuły obliczeniowej (inna jest dla physical skills, inna dla stab, inna dla charge skills)
Shouder charge land rate możesz natomiast napewno zwiększyć na 2 sposoby.
Jednym jest enchant na chance - niestety nie wiem o ile zwiększa się szansa i jak ma się efektywność tego wzmocnienia w stosunku do drugiej opcji.
Kolejną opcją jest OE skilla na element. Wtedy bonus do debuff wyniesie:
•(Attack Element Amount - Defender Element Amount) / 10 = Bonus%
W przypadku broni 300 i enchntu +30 , otrzymasz 350 vs resist przeciwnika. W high lvl pvp resisty sięgają poziom 300-340 czyli od 1-5% bonusa do land rate. Jak trafisz na kogoś kto ma tylko 3x60 to raczej ze stuna nie wyjdzie.
Ale ciekawie wyglądała współpraca jednego zerka z sh. On miał wind w broni i skillu. SH rzucał surrender i jak wszedł to cel naprawdę miał problemy. To jednak nie było zaplanowane tylko wynikało z random doboru party :).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2011, 11:47:25 am wysłana przez orlok »