Witam!
Chces dodac unikalne rzeczy do Twojego serwera bazujacego na l2j?
A moze masz problemy z wydajnoscia i/lub exploitami/bugami?
Zmeczony klopotami zwiazanymi z geodata?
PMnij do mnie. Wykonam dla Twojego serwera wysztko, cokolwiek wymyslisz!Przyklady mojej pracy:
Maksymalna optymalizacja komunikacji sieciowej jadra l2j - zero lagow, zero warpujacych mobow i innych problemow, przy ponad 2000 mobow w jednym miejscu:
Custom: fizyka i obsluga kolizji obiektow, bez modyfikacji klienta:
Custom: wiecej fizyki, bomby zapalajace, ladunki odlamkowe, nowe modele AI z zaawansowanym systemem frakcji, moby trudniace sie zbieractwem i pozyskiwaniem zasobow, walczace o dobra i terytorium, ktore stale ewoluuja, grupuja sie w gangi i sojusze, i inne nowe unikalne dodatki jak choroby zakazne (ktore moga rozprzestrzeniac sie miedzy postaciami na zroznicowane sposoby)...
Custom: modele AI, zbieracze, indywidualne droplisty dla kazdego moba (cokolwiek znajdzie i podniesie, staje sie kolejnym elementem na jego dropliscie, ktory mozna dropnac. dodatkowo moby moga uzywac znalezionych broni, armorow, ucza sie nowych skilli...)
Custom: ponownie demonstracja obslugi fizyki, tym razem w slow-mo, przedmiot ktory eksploduje gdy upadnie na ziemie, zapala wszystko co znajduje sie w najblizszej okolicy, terroryzuje to co znajduje sie nieco dalej, tworzac ogolna panike wsrod mobow (uciekaja by ratowac zycie). Rowniez pokazuje mozliwosci GeoEngine v3 + VectorEngine w uzyciu do wytyczania sciezek oraz sprawdzania LOS, na kompletnie nieograniczone dystanse, nie tylko dla graczy, lecz dla wszystkich poruszajacych sie obiektow w swiecie.
Custom: najaktualniejsza demonstracja mozliwosci mojego poprawionego i rozbudowanego GeoEngine we wspolpracy z druga wersja VectorEngine (zwraca uwage, ze moby poruszaja sie bardziej "realistycznie" niz nawet na serwerach off, o zwyklych l2j nie wspominajac, co wiecej: ruch jest bezproblemowy, plynny, bez wpadek w niewidoczne sciany itp). Rowniez mozna zaobserwowac druga wersje mojego systemu rozszerzonych frakcji, z ktorego korzysta nowy modul AI (zauwazyc mozna 4+ rozne typy zorganizowanych grup mobow, kazda majaca inne cele i strategie ich osiagniecia przez wzajemna wspolprace - np. royal guards sa silnymi, mobilnymi straznikami, patrolujacymi caly kontynent by strzec prawa, ale rowniez jest banda zbujow, ktora przypuscila szturm na Giran. Sa rowniez grupki goblinow i orkow ktore sprzymierzajac sie chwilowo ze soba, proboja wykorzystac sytuacje [walke zbujow ze straznikami] na swoja korzysc).
Rowniez wykonalem tony eventow itp. PMin by mnie zatrudnic do usprawnienia i rozbudowania Twojego serwera bazujacego na projektach l2j.
Troszke screenow (poza tym co pokazalem w filmikach, na nich widac tez np. moj serwer community, panel graca dostepny w grze wraz z uzytecznymi narzedziami [np. kanaly informacyjne, pokazujace walki pvp/pk, szanse wejscia skilla, aktualne i nadchodzace eventy, ogloszenia item brokerow itd... oczywiscie to jakie informacje chce gracz widziec, moze w kazdej chwili ustawic, za pomoca panelu])
http://angakaran.cc/ss/Kanaly informacyjne w dzialaniu:
Inne sposrod setek dodatkow, jak drop kalkulator z zakladkami, waypointami, pokazywaniem spawnow na mapie, szczegolowymi informacjami (np. kalkulator recept, statystyki przedmiotow itd...):