Witaj
Gość

Wątek: Hell Knight - poradnik flame i inne  (Przeczytany 52050 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 19, 2011, 12:37:17 am »
Tak, szansa teoretycznie ~40%, lecz nie jest to takie pewne.Na RPG na 40 blowów odbiłem 10.Pewne jest jednak to, że im więcej masz p.atk, a twój przeciwnik mniej p.def, tym większy damage zostanie zadany.Często sor odbija dmg "podwójnie", na oko z 50% kontrataków wygląda mniej więcej tak:

You are performing counterattack.
You hit xxx for 1200 damage.
You hit xxx for 1200 damage.

Zmień broń na łuk.
new future.


  • Wiadomości: 140

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 19, 2011, 01:47:08 pm »
Zwiększy to damage z kontrataku, ale nie częstotliwość jego przeprowadzania.


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 19, 2011, 01:48:32 pm »
Zwiększy to damage z kontrataku, ale nie częstotliwość jego przeprowadzania.

Zwiekszy zdeeeecydowanie czestotliwosc odbijania....
new future.


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 06, 2011, 10:26:06 am »
Nietypowe pytanie:
ktora bron bedzie lepsza? FB+150 dark czy moze FB+150 water+masterwork. Wiadomo: dark lepszy pod judgement i draina, ale na pve ten drugi bedzie lepszy.


  • Wiadomości: 92

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 06, 2011, 10:36:58 am »
Sam sobie odpowiedziałeś :D:D:D


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 06, 2011, 11:21:51 am »
to moze inaczej postawie pytanie ;)
czy roznica w dmg z judgement i life drain pomiedzy FB water a FB dark bedzie duza? afaik 150 ele daje 50% boost do dmg przy hitach, zastanawia mnie jak to wyglada przy dmg ze skilli (zarowno fizycznych jak i magicznych)
/GF PTS


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 06, 2011, 11:51:48 am »
to moze inaczej postawie pytanie ;)
czy roznica w dmg z judgement i life drain pomiedzy FB water a FB dark bedzie duza? afaik 150 ele daje 75% boost do dmg przy hitach, zastanawia mnie jak to wyglada przy dmg ze skilli (zarowno fizycznych jak i magicznych)
/GF PTS


new future.


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 08, 2011, 09:41:16 am »
co brac z sub z 65/70? Z jednej strony to jest tank a wiec powinien miec sporego p.defa/m.defa, z drugiej strony w warunkach oly mamy powiedzmy 1000 p.atk, jak wpakujemy wszystko wlasnie w p.atk to bedzie jakies 1100, 10% przyrost jest calkiem spoko.


Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 08, 2011, 12:10:54 pm »
100 m.def > 100 p.atk zawsze i wszedzie


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 08, 2011, 09:59:35 pm »
akurat m.def to ostatnie co bym bral (ok, przedostatnie - m.atk jest ostatni :P), jako ze mamy 4 UD na magow (w tym 2 w pelni mobilne), ale skoro mowisz to z taka pewnoscia to chyba nie pozostaje mi nic innego jak dac wiare :)


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 08, 2011, 10:00:55 pm »
Madrzejsi ludzie to obliczali i stwierdzali, wiec nic nie tracisz, a wrecz zyskujesz sluchajac tej rady : )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 16, 2011, 09:13:53 pm »
jak dziala agro enchantowane w -p.def? Juz +1 obniza p.def o 5%. Czy mam rozumiec, ze to zawsze wchodzi? Teoretycznie agro nie moze nie wejsc - nie wiedzialem jeszcze na zadnym rb 'agro has failed'


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 16, 2011, 09:35:33 pm »
Z tego co się orientuje zawsze to wchodzi, ale krótko trzyma


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 19, 2011, 07:06:55 pm »
jak działa agro, tod i cancel od pantery na h5 tylko samo buffów canceluje co wcześniej ? w ogóle zmieniło się coś u tanków w tej kronice na lepsze lub gorsze ?
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 19, 2011, 07:19:37 pm »
W olo się zmieniło, wystarczy poczytać na oficjalnej stornce http://www.lineage2.com/news/highfive_01.html
Dali dodatkowe agro połączone z UD, judgement/tribunal ma wbudowane hate, dali shield strike, który niszczy, zwiększyli moc agro, m.defa na ude.
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2011, 07:22:06 pm wysłana przez Paskudny »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 19, 2011, 07:55:27 pm »
nowe agro u tanków z 83 jest o tyle fajne, że trzyma agro na enemy tak samo jak hate aura : )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Banned
  • Wiadomości: 162

  • Pochwał: 1

  • R-A-P
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 21, 2011, 09:07:03 am »
I nowy ofensyw lvlowany od 40 do 85 ;]
"To moja wiara sprawiła, że się rozwijam i zmieniam ludzi szanuje, doceniam, nie oceniam złych czynów. Z dala od skurwysynów czerpiących siłę z upadku"

Ja jestem Fuer grissa ost drauka.


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 21, 2011, 10:38:42 am »
I nowy ofensyw lvlowany od 40 do 85 ;]
Napisałem, że dostaje shield strike, który niszczy :P


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #118 dnia: Marzec 22, 2011, 11:03:02 am »
co niby niszczy?? po 76 skill praktycznie useless - jest nieelementarny i jedynie w warunkach oly do wykorzystania,  ale dmg i tak jest kiepski, wole bić z regularów i liczyć na krytyki bo nie tracę czasu na animację

EDIT: Draves, fajna sygna :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 11:05:07 am wysłana przez DeepInside »
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 270

  • Pochwał: 1

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 22, 2011, 12:01:38 pm »
Tym lepiej ze bez elementu, gdyz jego dmg nie zrezistujesz niczym oprocz p defem :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2011, 12:04:33 pm wysłana przez OneGeer »
http://fpscs.net/?sid=339d13730fed9a68d80cf8eebf73ff78- polska sieć gry Counter Strike, zapraszam!!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 22, 2011, 07:34:35 pm »
co niby niszczy?? po 76 skill praktycznie useless - jest nieelementarny i jedynie w warunkach oly do wykorzystania,  ale dmg i tak jest kiepski, wole bić z regularów i liczyć na krytyki bo nie tracę czasu na animację

EDIT: Draves, fajna sygna :P

Z tym ze po uzyciu Evasion ten skill ciagle bedzie trafiac.


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 24, 2011, 10:06:02 am »
a na tych nowych arenach ? kiedyś coś usłyszałem, że na nich nie ma npc od buffowania to prawda?
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 24, 2011, 10:11:13 am »
a na tych nowych arenach ? kiedyś coś usłyszałem, że na nich nie ma npc od buffowania to prawda?

Bzdura.
Obejrzyj sobie frapsy Turamarta.
new future.


  • Wiadomości: 92

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 22, 2011, 03:05:00 pm »
Dalej cert long shot jest opłacalny, czy jakieś zmiany w tym zaszły? Certy z 65 i 70 jakie? ;)


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #124 dnia: Kwiecień 26, 2011, 08:04:33 am »
spirit z summonera > long shot
certy 65/70 jak do tej pory - na m.def ale po zdobyciu AntiMagicArmor i Deflect Magic można pokombinować w kierunku p.atk, niewiele ale zawsze coś ;)
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)