Witaj
Gość

Wątek: Warcryer - prezentacja  (Przeczytany 75138 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Warcryer - prezentacja
« dnia: Listopad 06, 2007, 04:46:25 pm »
Warcryer(WC)/Doomcryer(DC)

Witam, postanowiłem podzielić się z wami moją wiedzą na temat Warcryera. Na forum jest co prawda prezentacja o WC i OL oraz osobny temat, ale mam nadzieję zebrać najważniejsze informacje w jednym miejscu, dla lepszej przejrzystości. Zapraszam do lektury.

Informacje ogólne:
Warcryer jest orczym magiem wyspecjalizowanym w buffowaniu całego party. Klasa ta jest kombinacją nukera/fightera/buffera. Jest bardzo wszechstronny, możesz nim grać jak wojownik lub mag, zależnie od sytuacji. WC jest klasą wspomagającą party, lecz może zadawać przyzwoity dmg w pve/pvp. Posiada mastery na dowolny armor oraz broń. WC jest bardzo interesującą klasą oraz dobrą w pvp, ale jeśli chcesz nim grać - musisz być sprytny i cierpliwy, WC nie jest klasą typu "PoKiegoMiMózg". Tylko dobrzy gracze mogą w pełni opanować grę WC oraz cieszyć się nią w pełni. Jeśli myślisz pvp score = długość penisa, nie wybieraj tej klasy ( WC może mieć sporo pvp, lecz nie można tego wyniku porównać do liczby pvp np. łucznika).


Buffy i skille:

Buffy:

2 klasa:

- Chant of Battle 3:    Atak fizyczny (P.Atk.) +15%
- Chant of Eagle 3:    Celność (Accuracy) +4
- Chant of Evasion 3:    Uniki (Evasion) +4
- Chant of Fire 3:    Obrona magiczna (M.Def.) +30%
- Flame Chant 3:    Szybkość czarowania (Casting Spd.) +30%
- Chant of Fury 2:    Szybkość ataku (Atk. Spd.) +33%
- Chant of Predator 3:    Częstość krytyków (Critical Rate) +30%
- Chant of Rage 3:    Obrażenia krytyczne (Critical Damage) +35%
- Chant of Revenge 3:    Odbija 20% obrażeń zadanych nam na atakującego (nie działa na skille/magię)
- Chant of Shielding 3:    Obrona (P.Def.) +15%
- Chant of Vampire 4:    Przywraca nam 9% obrażeń jakie zadajemy, w postaci HP
- Earth Chant 3:    Obrona (P.Def.) +15%, nie można używać wraz z Greater Might albo War Chant.
- War Chant 3:    Atak fizyczny (P.Atk.) +10%, nie można używać wraz z Greater Shield albo Earth Chant.
- Chant of Combat:    połączone Chant of Shielding i Battle, czyli +15% Obrona (P.Def.) i +15% Atak fizyczny (P.Atk.).
- Chant of Critical Attack:   połączone Rage i Predator, czyli Obrażenia krytyczne (Critical Damage) +35% oraz Częstość krytyków (Critical Rate) +30%.
- Chant of Movement:   połączone buffy Windwalk i Agility, co razem daje +4 Uniki (Evasion) i +33 Szybkość (Speed).
- Chant of Blood Awakening:   połączone Chant of Vampire i Haste; Przywraca nam 9% obrażeń jakie zadajemy, w postaci HP oraz zwiększa szybkość ataku o 33%.

3 klasa:

- Chant of Spirit:    Odporność na "ściąganie" buffów (Cancel resistance) +30%, odporność na debuffy (Debuff resistance) +20%

- Chant of Victory:    HP + 20%, leczy dodane HP, magic damage Critical Damage x2, Critical Damage + 20%, P. Atk. + 10%, P. Def. + 20%, Atk. Spd. + 20%, M. Atk. + 20%, M. Def. + 20%, Casting Spd. + 20%, resistance to de-buffs + 10%, and Accuracy + 4. Speed - 20%.

- Magnus' Chant:     Max MP + 15%, MP Recovery Bonus by 1.5 when equipped with light or heavy armor, MP Recovery Bonus x4 when equipped with a robe, M. Def. + 30%, M. Atk. + 30%, Casting Spd. + 20%, resistance to Fire, Water, Wind and Earth damage + 10, resistance to de-buff attacks + 25, and resistance to buff-canceling attacks + 40.

- Chant of Protection:   Zmniejsza krytyczne obrażenia otrzymywane przez członków party o 30%.

- Great Fury: +50% attack speed, aktywowany za pomocą skilla Burning Chop.
Skille:

2 klasa:

- Aura Sink: Powoli zmniejsza MP przeciwnika. Power 16-51. Efekt 3-8. (odejmuje 11.5 MP na tick; bezużyteczny skill)

- Venom: Orcza trutka. Efekt 1-6. (zabiera 38.5 HP na tick; bezużyteczne przez mały land rate i dmg)

- Madness: (this is madness): Miesza potworom w głowach, przez co mogą zaatakować przypadkowy cel.

- Freezing Flame: Ogień spalający HP wroga. Efekt 5-8. (zabiera 118 HP na tick; bardzo dobry skill, działa jak trucizna; czas rzucania, odnawianie skilla (reuse) i siadalność (landrate) bardzo wysoka)

- Chant of Life: Orczy heal. Efekt 1-18. (leczenie HP, działa jak HP pot, czyli znacznie zwiększa tempo odzyskiwania HP; dodaje 58 HP na tick przez 15 sekund)

- Hammer Crush: Atak stunujący wroga i zadający obrażenia, do użycia wyłącznie z bluntem. Przebija się przez obronę tarczy celu. Over-hit możliwy (dodatkowy exp jeśli zabijemy tym moba). Power 406-1900.

- Fear: Straszy graczy/moby, powodując, że zaczynają oni uciekać.

- Dreaming Spirit: Usypia cel. Szybki czas rzucania (bazowo bodajże 4s).

- Steal Essence: Absorbuje HP celu zadając obrażenia. Power 52-108 (jedyny nuke, jaki mamy).

- Soul Cry: Skill typu toggle (działa cały czas od momentu włączenia, zużywając manę), zwiększający P.Atk.,  ( 1lv: P.Atk. +4.5, regen MP na tick -1 / 10lv: P.Atk. +375.5, regen MP na tick -10 )

- Burning Chop: Skill fizyczny z atrybutem Fire, oprócz obrażeń nakłada debuff zjadający 66HP co sekunde, przez 10 sekund(na maksymalnym poziomie skilla). Po nauczeniu sie skilla Great Fury(83 lvl), Burning Chop'a używa sie do aktywacji buffa dającego 50% attack speed na całe party.

3 klasa:

- Arcane Wisdom: Zwiększa efektywność magii oraz zmniejsza zużycie many przez skille. Szybkość czarowania zmniejszona, HP stale maleje, gdy skill jest w użyciu (toggle). (koszt MP -30%, casting spd. -10%, regen HP na tick -150, nie wiadomo o ile zwiększa efektywność magii - i czy w ogóle :P)

- Gate Chant: Przywołuje członków party. Potrzeba 4 Summon Crystals do użycia.

- Enlightenment: User receives mystical enlightenment for 20 seconds, increasing M. Atk. by 10%, Heal by 40%, Casting Spd. by 50% and magic Critical Rate by 50%, and decreasing MP consumption by 90%.

Ekwipunek oraz dye:
a)expienie solo:

- Zbroja heavy: brigandine, composite/full plate, blue wolf, tallum

- Broń: sztylet z SA focus + tarcza albo blunt z SA health + tarcza
a) sztylet jest bardziej ofensywnym wyborem; większy dps oznacza, że chant of vampire (vr) będzie odnawiać więcej hp niż z bluntem; WC ma jednak mały bazowy dex w związku z czym jego celność kuleje - wybieraj rozsądnie moby do expa
b) blunt jest bardziej defensywnym wyborem; możesz używać stuna w razie kłopotów; celność jest w porządku

W pve przeważnie atak > obrona.

- Dye: +5 str -5 con, +4 wit -4 men

b)expienie w party:

- Zbroja robe: karmian, avadon/blue wolf, dark crystal (czasami lepiej major arcana)
- Broń: patrz wyżej
- Dye: +5 wit -5 men, na wysokim lvl dodaj -4 str +4 con

a)+b):
- Możesz mieć w inventory drugą broń z SA acumen do szybszych rebuffów (starczy homek - po co przepłacać)
- Na wysokich lvl koniecznie używaj robe + broń z acumen - tylko wtedy możliwe jest stałe utrzymywanie buffa Chant of Victory (CoV). Takie lvl to przeważnie też pvp (chyba, że to pve clan, hihi) - używaj magicznych jednoręcznych bluntów, oczywiście im wyższy grade tym lepiej (siadalność sleepa/freezing flame).
- Cokolwiek ludzie mówią - wciąż bw light śmierdzi.

Twoja rola w party / Porady:

- Jesteś bufferem, musisz mieć manę kiedy przyjdzie do rebuffu (nie drainuj jak głupi, nie jesteś główną siłą uderzeniową).
- Wspomagaj party poprzez usypianie mobów (ewentualnie stun/fear/madness).
- Musisz wiedzieć, które buffy są niezbędne oraz jakie buffy dawać konkretnym klasom.
- Jeśli to pvp party - dawaj najmniej ważne buffy na początku.
- Pamiętaj o zostawianiu wolnych miejsc (slotów) na dance/song/pot/możliwy debuff/cokolwiek - na wyższych lvl można dokupić 4 buff sloty, więc sprawa jest ułatwiona.
- Używaj heala jeśli potrzeba, ale nie daj z siebie na siłę robić healera - chyba, że pomyliłeś klasy.
- Jeśli macie tak dobrane party, że nie musisz usypiać/leczyć - możesz włączyć soul cry i pomagać zadając większy dmg - pamiętaj jednak o MP na rebuff.
- Pamiętaj, że CoV znacznie zmniejsza prędkość chodzenia, jeśli twoje party biegnie dopiero na miejsce koksu lub kogoś gonicie - nie dawaj CoV.
- Rzucaj Flame Chant na początku (szybszy rebuff), CoV na końcu.
- Na wysokich lvl (78+), mając CoV jesteś tylko bufferem, nie killerem. Party nie będzie chciało twojego dmg - tylko buffy. Zapomnij o broni dla woja, bierz coś z acumen oraz robe - dla szybszego reuse CoV.
- Jeśli masz 78+ i dowiedziałeś się tutaj czegoś nowego - jesteś złym WC, albo botowałeś :ork_2_3: <joke>

Mass pvp:

- Na dobrą sprawę dajesz tylko buffy a potem usypiasz/stunujesz/straszysz (fear) wrogów/rzucasz Freezing Flame. Ewentualnie leczysz. Zależnie od sytuacji możesz się pobawić w drainowanie albo lać w h2h (hand to hand - w zwarciu).

Pvp:

- Nie dam Ci rad tutaj, musisz znaleźć swoją własną drogę do zwyciężania :D ( to raczej 1 na 1 na olimpiadzie - chyba, że gankujesz kogoś bufferem :P)

Inne informacje:

- Orkowie mają naturalną zwiększoną odporność na sleep, hold i poison (+20%).
- Koszt MP dla buffów jest bardzo wysoki, ale WC buffuje całe party naraz, łącznie z summonami.
- Na 78 lvl WC dostaje Divine Lore (konsumpcja MP dla skilli magicznych jest zmniejszona o 5%).
- Twój drain:
  a) odnawia 80% dmg, który zadałeś jako HP, ale jedynie wtedy jeśli przebiłeś się już przez CP do HP przeciwnika
  b) kosztuje tony MP, spamując cp poty można wyssać WC z many
  c) nie jest klasyfikowany jako dark magic (!), dzięki czemu resist buffy nie będą działać
- Freezing Flame jest klasyfikowany jako fire atack, więc jeśli przeciwnik będzie miał na sobie buff resist fire lub elemental protection, FF będzie wchodzić rzadziej.
- Jeśli będziesz enchantował swoje buffy (możliwe na 76+), będą one miały o wiele wyższą odporność na cancel, ponieważ wzrośnie lvl na jakim się ich nauczyłeś (buff +1 = 76lv).
- WC jest bufferem, który przeważnie będzie w DD party, nukerzy będą Cię chcieli dopiero po 78 lv (CoV, CoM)
- WC i OL mają najwyższy m def w grze, dzięki najwyższej bazowej wartości MEN.
- WC i OL mają najwyższe HP pośród wszystkich klas mystic.

Pare screenów:





Filmy:
Fuck Uprising (RIP Mong)
Pagan Massacre

Ok, to chyba wszystko, jeśli zauważycie jakieś literówki czy coś nie tak - piszcie, zrobię update.

Starałem się pisać tak, aby każdy mógł skorzystać z tego tekstu - nawet laik albo osoba nie znająca angielskiego lub zwrotów używanych w grze - może to miejscami wyglądać nieco sztucznie/dziwnie.


Pozdrawiam.

:D

Linki updated by Bula.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2012, 06:00:40 pm wysłana przez Russe »


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2007, 06:41:18 pm »
Ładnie zawarte informacje, nawet z IL już :D Fajne obrazki. :D
Daje plusa i podklejam. Kiedyś może pomyśle, czy nie scalić tych wątków o OLu i WC w jeden, żeby miejsca nie zajmowały xD
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • Banned
  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: -4

  • VODKA - Connecting People
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2007, 06:50:06 pm »
Brawo! Brawo! Porządnie napisany tekst. Jak dla mnie bez zastrzeżeń!
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.




  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2007, 07:35:27 pm »
to aj dorzuce swoje 3 grosze

co do expienia solo - mialem taki fajny klan ze do 74 bardzo duuuuuzo expilem solo

venom - fajny skil na solo exp, zadaje w moby wystarczajacy dmg(i w moby ladnie trafia) zeby wspomoc w zabijaniu do tego ma male zuzycie many co powoduje ze po bufnieciu mozna uzywajac venoma na kazdym bitym mobie(zakladajac ze wchodzi, gorzej jak po 3 x trzeba wbijac) mozna do nastepnego rebufu zregenerowac wiekszosc many. uzywanie ff jest bardziej efektywne ale powoduje ze po 20 minutach(czasem nawet wczesniej) trzeba siadac. w pvp bezuzyteczny, zanim wejdzie na 78 lvl to mozna sie polowy many pozbyc

bw light wcale nie smierdzi do expienia solo swietny pancerz, +do cast speed (pomaga w rzucaniu sleep i venom) do tego jako light ma niewiele mneijszy mana regen niz robe (w heavy niby mniej hp tracimy ale po kazdych 20 minutach musialem siedziec kilka chwil na 4 literach bo many brakowalo) no i p def calkiem przyzwoity

warto wspomniec ze arcana wisdom jest przez innych buferow czesto NIE polecany jako "bezuzyteczny skil", no fakt jak buf kosztuje takiego z 50 mp to roznicy nie widzi, w przypadku WC/DC kiedy bufy kosztuja od 120 do 250 mp to roznica sie zaczyna robic znaczna i brak aw bardzo uposledza wc pod wzgledem many po bufnieciu

madness - nie polecam jego trenowania, lepiej sp oszczedzac na 3 profke. stwierdzilem ze jest beznadziejny i lepiej sleepa uzyc. kiedy po uzyciu na mobie ktory bil bishopa mob polecial i walnal nukera na cdl stwierdzilem ze lepiej jednak tego nie stosowac ;>

co do robe a grade - jasne DC fajny ....ale ja wole tallum, +7 speed nie robi nam wielkiej roznicy bo na cov ktorego sie bardzo czesto uzywa i tak nikomu nie uciekniemy ani nikogo nie dogonimy  a +8% m defa w przypadku wc robi wielka roznice (resist paralys nie licze bo tego w ogóle ktos uzywa? chyab sk ls bo necrusy po 60 lvl juz sie zadko w to bawia :D)

co do pvp 1 vs 1 - fakt trudne jest jak diabli i nie ma co liczyc na jakies mega super wyniki ale mozna sie pobawic, mi sie bardzo czesto zdaza jakis wyskok na blazing swamp albo shrine of loyal/poczatek imperial tomb bo tam czesto mozna spotkac pojedynczych ludzi a jak sie czlowiek wprawi i dobrego sprzetu dorobi to ojojojoj, widok uciekajacego necro na widok cov - bezcenny ;>
ostatnio nawet opanowalem trudna sztuke przetrwania w walce z titanem - daje rade przezyc do frenzy+zealot co wcale nie jest takie proste zwazywszy ze to jest gora hp/cp a z mana krucho (po kombosie frenzy+zealot neistety jeszcze nie doszedlem co mozna zrobic poza nacisnieciem to village ale pracuje nad tym), i w sumie z bardzo wieloma profesjami da sie wygrac tylko praktycznie na kazda profke trzeba opracowac oddzielna taktyke i to trwa i trwa i duzo xp kosztuje (na arenie za przeproszeniem gowno mozna przecwiczyc)
profesje ktorych nie daje rady pokonac chyba ze mam niesamowity fart(jak stun atack 4x pod rzad w destro w mj heavy)
duelist
titan
grand ....... 3 profa tyranta ;>(przed 3 profka tez ciezki )
sps (przerywa co 2 zaklecie i w 2/3 walki wyrywam magic crt :( )

na mniejsze pvp polecam(party vs party lub mniejsze) luk, jak stac nas/klan to draco+focus jak nie stac to i SB z qr wystarczy a jak i to wydaje sie za drogie to nawet z BoP-a w robe usera mozna calkiem niezle przywalic. do niektorych walk 1 vs 1 tez luk jest niezbedny bo inaczej szybko sie many pozbedziemy

na mass pvp/siege to szkoda sie bawic w cokolwiek, robimy party lucznikow+bd+sws (tego pana prosimy o song na reuse skili, ewentualnei dance of conc)i tylko pilnujemy zeby bufki byly i cov gotowy do uzycia

tyle odemnie

p.s. jestem noobem bo sie od dluzszego czasu zastanawialem czemu mi po cancelu prawie zawsze zostaja te same bufy ........ 3 lata grania wc i taka gafa :D (te co zostaja sa enchantowane +3 lub wiecej)


  • Wiadomości: 108

  • Pochwał: 0

  • Agita
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 22, 2007, 05:31:07 pm »
Na jednym screenie GranMastaBuff - moj idol :)
Dzieki niemu od 2 lat gram WC :)
Lionna official - Amoniac: WC/Necro {noble / 1xhero} - Gorillaz
Wrath 12x - Roz.qr.wiator - WC/SH {noble / 9xhero} - Sentinels/NeoMoon/LIquid
L2Reloaded 15x - Primeval - WC/SH {noble / 2x hero} - AnimalCruelty
Best times ever!


  • Wiadomości: 708

  • Pochwał: 13

  • Angel of Darkness
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2007, 10:39:22 pm »
Powiem tak: jeżeli klan nas nie lubi bądź go nie mamy (o rly?!) to radzę pozbierać na plated leather i daggerka z focusem(ja testowałem bez i było równie dobrze), buffki na krtytki(no i na cast speeda) i pójść na jakieś bardzo wolne mobki(testowałem na Enchanted Valley na tych drzewkach), zarzucać fear aż wejdzie i zacząć go lać, bo wtedy on się odwraca i powoli ucieka więc nam nie ucieknie, a krytyki bardzo często wchodzą i zanim się obejrzymy już leży deadniety.


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2007, 11:05:25 pm »
Jest w opisie skilli jedna rzecz do poprawki, chant of magnus nie zwieksza szansy na m crit.
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • *******
  • Wiadomości: 5075

  • Pochwał: 49

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 28, 2007, 11:11:09 pm »
Najlepszy opis skilla Madness xD
Lineage 2 Classic EU


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 28, 2007, 11:59:25 pm »
jak na hight lv zaloze IC seta+bastalt (health) , bedzie to az taka duza tragedia? [poprostu kocham wc w nie robe , w nie magic buildzie , nie jako typowego buffera]


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 29, 2007, 07:46:30 am »
bedzie, bo party Cie zgnoi za reuse cova.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 29, 2007, 10:07:43 am »
zawsze mozna miec  w plecaku tallum/dc robe i zmieniac na czas rzucania cov sobie na robe, rzucamy i zmieniamy sobie na heavy :D. wada takiego rozwiazania na expie to fakt ze malo many strasznie z tego wychodzi

btw jak nie lubisz orkow w robe zrob sobie jakas subke co nosi heavy i problem z glowy ;> (pod wzgledem wyglada tallum heavy >>>all )


  • Wiadomości: 516

  • Pochwał: 4

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 29, 2007, 10:39:34 am »
fajny opis :) chociaz o pvp nie za duzo, a ja tylko powiem, ze z doswiadczenia wiem ze blunt dla orka mistyka to przydatna rzecz w pvp, drainowac nie ma wiekszego sensu bo wyprujesz sie w kilka chwil z many a tak mozna polatac i poprzeszkadzac (chociazby zdjac target)

a tak w ogole orc mystic (facet) najlepiej wyglada w draco light :P i nie ma uja we wsi :D


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 29, 2007, 10:43:20 am »
no to sobie moge na buffy zakladac np homa z acum .


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 29, 2007, 11:09:15 am »
bron jakakolwiek z acumenem do cova to w ogóle obowiazek,

sam acumen w broni duzo ci nie da, i tka bedize spore opoznienie, dla przykladu podam ze znajomy chodzi a major arcana i z bronia z acu + dye+5wit i do tego reneval lub gift of seraph wychodziz  covem na jakies 10/15 sekund gdy skonczy sie poprzedni, w heavy ta roznica moze dojsc do minuty a nie zawsze jest pod reka reneval lub gift (a dance of concetration nawet w tallum/dc robe daje mniejszy efekt niz gift/reneval)


  • Wiadomości: 708

  • Pochwał: 13

  • Angel of Darkness
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 29, 2007, 11:12:09 am »
Jak chcesz już heavy S grade to blunt magiczny z acu wg. mnie.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 29, 2007, 03:14:16 pm »
wiesz ile hp wc wyciaga w IC i z bluntem z health? :D jak an maga 10k to troche sporo ;> ale przdatnosc takiego zestawu jak juz pisalem raczej ogranicza sie do ewentualnego robienia za "tanka" na spotach z mocnymi mobkami i walki z sws i bd ;>


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 30, 2008, 11:22:58 am »
Panowie skąd wziąć amulet na seal of slow i blessing of paagrio ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2008, 12:01:40 pm wysłana przez Siena »


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 30, 2008, 12:02:51 pm »
Ze sklepu? W giran będzie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2008, 12:04:49 pm wysłana przez Siena »
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 30, 2008, 01:30:52 pm »
WSZYSTKIE amulety i książki, które będą nam potrzebne przed i po pierwszej zmianie profesji (czyli do 40 lvla), można dostać w sklepie, dropić trzeba dopiero później. :wink:
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 31, 2008, 07:11:13 am »
Dzięki :)


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 31, 2008, 03:05:29 pm »
ile tickow ma FF?


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 31, 2008, 05:05:24 pm »
w granicach 10-12, nie liczylem dokladnie nigdy ale zadajac dmg ~150 per tick robi cos troche ponad 1500 dmg (jak nie wiecej trudno mi to jakos ocenic) moze nawet 2k


  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 01, 2008, 08:51:30 pm »
A czy siła ff zależy od m.defa "ofiary"?
Bo kiedyś zjechałem całe CP destro (ponad 2500/61lvl) ,który śmiga  w c gradowej biżuterii ... może jakiś bug ,albo cuś jeśli nie wpływa na to def.


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 01, 2008, 10:01:20 pm »
Tak, chyba zależy od m.defa, bo ja też zadawałem różne ilości obrażeń różnym profom.
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Warcryer - prezentacja
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 02, 2008, 12:00:11 pm »
tez to samo zauwazylem, teoretycznie dot-y maja na stale dmg "per tick" ale taki FF np w terenie na zbufowanym destro robi mu 1400 dmg a na olimpiadzie blisko 2k .... wszystko wskazuje ze mdef ma wplyw na to czy wejdzie dany dot i jeszcze na otrzymywany z niego dmg, nie wiem czy tak jest na oficjalu czy to po prostu jakis bug (w sumie madre rozwiazanie) c4 pts (wiekszosc serwerow prv to jest teraz wlasnie modowane c4 pts). i na wlasnej skorze sie tez przekonalem ze jakos jak wale innym FF to miewalem pmy potem "ty ale mocny skil" a jak ja dostaje to jakos tak widac go w debufach i tyle, dmg jakos bardzo nie boli (dc = wysoki m def)