i co zrobić z in_scripts.cfg_add.txt ? gdzie to umieścić?
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: Matim w Wrzesień 19, 2010, 08:54:48 pm
Chodzi o to, że struktura Twojej tabeli nie zgadza się ze strukturą pliku .sql, który próbujesz wgrac.
Aby móc poprawnie wgrac owy plik powinieneś dostosowac strukturę Twojego pliku do tej z bazy danych.
Mówiąc "struktura" mam na myśli np ilośc kolumn w tabeli.
Możesz także dodac te wpisy ręcznie.
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: kozisoft1 w Wrzesień 20, 2010, 01:46:31 pm
ale co dokładnie mam zmienić? nie wiem jaka powinna być ilość tabel, oraz jak to wpisać ręcznie? bardzo proszę o wyjaśnienie:)
//edit
http://www.osmkdp.vot.pl/files/download/kska2.jpg
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: Slynx w Wrzesień 28, 2010, 01:22:15 pm
Było to już 10-tki razy w różnych opisach eventów/questów/npc-ów/itemów cokolwiek byś nie wgrywał do bazy.
Wyexportuj jakiegoś NPC-a ze swojej bazy i porównaj kolumny. Ew, otwórz jakąś (NPC) i porównaj po kolumnach tak żeby się zgadzała liczba kolumn i typ wartości. Chyba się połapiesz. Najważniejsze żeby liczba kolumn była identyczna. I sprawdź ostatnie 3 wartości.
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: HeadHunterz w Październik 24, 2010, 01:00:10 pm
event pod interlude ?
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: dymek84 w Listopad 07, 2010, 11:09:52 am
Mam taki maly problem jak zapisze sie na event i event sie nie rozpocznie (aborting due lack of participation) npc znika Ale jak zgine gdzies to mnie przenosi w miejsce eventu z czerwona obramowka jak na event ale nie ma nic i zostaje tylko restart.
import sys from com.l2jserver.gameserver.model.quest import State from com.l2jserver.gameserver.model.quest import QuestState from com.l2jserver.gameserver.datatables import DoorTable from com.l2jserver.gameserver.datatables import SkillTable from com.l2jserver.gameserver.model import L2Skill from com.l2jserver.gameserver.model.quest.jython import QuestJython as JQuest from com.l2jserver.gameserver import Announcements from com.l2jserver import L2DatabaseFactory from com.l2jserver.gameserver.ai import CtrlIntention from com.l2jserver.util import Rnd from java.lang import System from com.l2jserver.gameserver.model import L2World
Secontly i need to add somthing to code because this code like it is, is a little bit bugged.
if (len(TEAM1)+len(TEAM2))< 2*YCH_MIN: npc.deleteMe() closed=1 res_timer = 0 //I add this one Announcements.getInstance().announceToAll("Event "+str(NAME)+" was canceled due lack of participation.") else: closed=1 res_timer = 1 //And this one too Announcements.getInstance().announceToAll("Event "+str(NAME)+" has started!")
First of all i need to say that im not familiar with Python so i dunno if this is the absolute solution but at least like that is less bugged when the event canceled due lack of participation. Otherwise without those two adds, when the event canseled and you got killed, you will be Revived into the event place :P Also i need to say that with this event all Admins they have to make a PVP Zone inside the event place ! Otherwise karma is working like a charm ! :P
Thats all folks !
ale tez nie dziala wyskakuje blad
Traceback (innermost last): (no code object) at line 0 SyntaxError: ('invalid syntax', ('__init__.py', 139, 17, '\t\tres_timer=0 //I add this one'))
Tytuł: Odp: [Dziele Pliki] Event Capture The Base
Wiadomość wysłana przez: Slynx w Listopad 12, 2010, 02:20:40 pm
Albo kod jest w Javie, bo komentarze "Javowe", albo w pythonie i komentarze trzeba usunąć, bo tam są inaczej oznaczane. Czyli usuń "//I add this one" i "//And this one too"