To i ja powiem co nieco. Gram ogolem SK i w sumie to najbardziej nie pozwala mi grac kamaelem(inny styl grania i po tylu latach jakas wiez
) Z kamaeli berek jest jak czlowiek w rasach , dosc latwa postac dla poczatkujacych. Soul breaker niczym ol,sk itp jedna z najciezszych w opanowaniu klas L2(glownie z racji multum skili)
Plusy soula:
1.Jest szybki
2.mocne crity
3.nuki tez niczego sobie
4.duzo roznych skili co naprawde wygladaja jakby postac byla mega overpowered, i ktore daja wiele mozliwosci.(cos jak nuk z daggerem polaczony)
5.Po DE chyba najlepiej wygladajaca postac (draconic set mega wypas)
6.Przyjemnie sie expi i naprawde spedza sie przy grze nim mile chwile.
7.Na RB sczegolnie teraz na nowych kronikach niezle kosi (z se na karku ma power z nukow wcale nie taki slaby(dac mu am z acu i cisnie ostro)
8.Steal divinity to mega kozacki skill,ktory czesto moze sciagnac all buff z wroga (co kontra ol,wc jest kozackie)
Minusy soula:
Coz tu nie ma co punktowac... Ma strasznie duzo skili co robi z niego ciezka postac i czasami jego mala wytrzymalosc czyni nie mozliwe zdazyc nawet wycisnac polowe skili na przeciwnika(ogolem maly chaos)
Dla osob co graja tankami ciezko sie przezucic wlasnie z racji wytrzymalosci, i choc da sie pokonac nawet gladow, to czesto (mowie o oli glownie, bo w polu zawsze sa poty i bardziej reflex sie liczy)albo nie stracza many,dusz lub hp na pokonanie wroga. Nie wspomne o najwiekszej bolaczce soula-->lucznikach, czesto mi sie zdazalo nie wyjsc z stuna i po walce bylo.
Nie wiem tylko jak dokladnie stoja z silence i rootem bo na poczatku to bylo dla Pt bardziej z racji unieuruchomienia kamaela,i nie wiem czy ta poprawa na zwykle silence i root to na offie tez ma miejsce.
Podsumowujac Soul Breaker idealna klasa dla ludzi co sa przyzwyczajeni do nukerow lub light armorowcow(ich plusy i minusy tu tez wystepuja), lubia wyzwania i dlugie analizy i treningi. No i nie zapominajmy o tych ,ktorym sie podoba ta postac i ,,zwisa" im czy beda hero,czy beda wygrywac itp , a graja dla przyjemnosci czystej i nie beda sie denerwowac z slabosci postaci.