/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
:oTo jest tylko propozycja z mojej strony. Nie narzucam nikomu stworzenie serweru na siłę, bo takie są moje zachcianki. Uważam, że większość prywatnych serwerów kieruje się tym samym modelem gry. Niestety jest on nudny i "przeżarty" na maxa. Stąd wyszedłem z propozycją zrobienia czegoś nowego, innowacyjnego. Zauważ, że jestem chętny podzielić się uwagami bez żadnych zobowiązań.
Wujków Dobra Rada jest zatrzęsienie (łącznie ze mną).
Pomysł to każdy admin musi mieć swój własny, to jest podstawa sukcesu.
Ty masz jakieś wyobrażenie o swoim idealnym serwerze, ale szukasz kogoś do realizacji swojego pomysłu? Dlaczego ten ktoś miałby to zrobić? Developer musi mieć motywację.
C4 to może zdobyć popularność co najwyżej wśród Latynosów, to co opisałeś spełnia z grubsza Classic 1.5 Age of Splendor z wyjątkiem multiclass (stąd IMO sukces, pomimo bugów, tego nowego serwera w dziale priv).Tutaj się z Tobą nie zgodzę, żaden serwer nie kieruje się podobnymi założeniami. Gdyby tak było to nie wstawiałbym tej wiadomości tutaj. Opisałem tylko niektóre rzeczy, natomiast koncept gry mam przygotowany. Zadajcie sobie pytanie, co w grach Was bawi? Gra, która daje rozrywkę i nie jest wyklepana jak bicie mobow czy robienie dziennych instancji? Czy może różnorodność? Ja osobiście nie lubię monotonni, natomiast lubię prostotę gry, bez wydziwień, stąd właśnie c4 (B grade sprzęt nie daje tak wiele jak A, S, S80, R95, R99 itd), nie ma tam kamyków, enchant skilli, augument, te wszystko rzeczy psują rozgrywkę gry (zwłaszcza w pvp, w B grade sprzęcie śmiało dasz sobie radę w pve, ponieważ moby są słabe). Każdy gracz kieruje się innymi zasadami. Szanuje to i rozumiem. Dlatego zapytałem się, czy macie jakieś fajne sugestie pod to i nie rozumiem Twojego najeżdżania na mnie. Jeśli nikt nie będzie zainteresowany to pójdzie to w niepamięć i tyle z tematu :)
Multiclass wypalił tylko na jednej sieci - dragon-network.Nie podoba Ci się ten pomysł, ponieważ jesteś pewnie starym weteranem l2 i nie potrafiłbyś odnaleźć się w czymś zupełnie nowym. Jesteś przyzwyczajony do tego co ncsoft zaoferował graczom. Ale mogę założyć się, że gdyby powstał taki serwer, chętnie zobaczyłbyś na czym to polega i możliwe, że przekonałbyś się, że to nie jest jednak zły pomysł. Ludzie z natury są tacy, że póki nie zagrają lub nie zobaczą, nie mają jak się wypowiadać na dany temat.
I tylko dlatego, że wystartował na samym początku jako jedyny oferujący takie, dość dyskusyjne, features.
Ten pomysł przeczy idei MMORPG. Do zaakceptowania jest co najwyżej pomysł z Albion Online, czyli pełen multiclass ale na switchu a nie jednoczesnym używaniu skili z różnych class.
Kamień - papier - nożyce, lepiej lub gorzej zaimplementowany w L2 - to jest podstawa MMORPG
To co opisujesz to jest dziwactwo takie samo jak na nieudanej lineage2gaia.To nazywa się innowacja, pójście z duchem czasu, a nie zastój w miejscu i klepanie w kółko tego samego. Przy połączeniu kronik i najlepszych rzeczy może powstać fajny, nowy l2.
Jeśli za wyjątkiem pomysłu (imo takiego sobie) nie masz nic innego do zaoferowania w takim projekcie to forget it
Lineage 2 z pierwszych kronik wymagały po prostu tuningu w balansie i features, ale producent nie chciał tego zrobić.Myślę, że w większości rzeczy jesteś zgodny ze mną, tylko nie potrafisz tego napisać wprost. Dzięki przynajmniej, że się udzieliłeś. Każda sugestia jest mile widziana i pomocna.
To jest ciekawe, bo rozmawiałem z wieloma osobami nie powiązanymi ze sobą poza L2 i co do większości braków jakie miał stary L2 (kroniki) byliśmy zgodni.
I ostatnia uwaga - nie ma oficjalnie dobrych plików c4, ani w javie, ani extendera w C++, chyba, ze komuś chce się szarpać w C++ z downgradowanym Vanganthem -> szybciej znajdziesz programistę javy niż CPlusPlus.Niestety, nie ma dobrego serwera, który miałby to coś. L2 to dobra gra, ponieważ ma otwarty świat mechanikę i system PvP. Pozostałe rzeczy są niestety nudne.
Śniło mi się czy miałeś coś wspólnego z teamem Elmorelab?
To jest tylko propozycja z mojej strony. Nie narzucam nikomu stworzenie serweru na siłę, bo takie są moje zachcianki. Uważam, że większość prywatnych serwerów kieruje się tym samym modelem gry. Niestety jest on nudny i "przeżarty" na maxa. Stąd wyszedłem z propozycją zrobienia czegoś nowego, innowacyjnego. Zauważ, że jestem chętny podzielić się uwagami bez żadnych zobowiązań.Nie chcę, byś znów nie daj Boże odebrał to jako najeżdżanie na siebie, ale to nihil novi.
Tutaj się z Tobą nie zgodzę, żaden serwer nie kieruje się podobnymi założeniami. Gdyby tak było to nie wstawiałbym tej wiadomości tutaj. Opisałem tylko niektóre rzeczy, natomiast koncept gry mam przygotowany. Zadajcie sobie pytanie, co w grach Was bawi? Gra, która daje rozrywkę i nie jest wyklepana jak bicie mobow czy robienie dziennych instancji? Czy może różnorodność? Ja osobiście nie lubię monotonni, natomiast lubię prostotę gry, bez wydziwień, stąd właśnie c4 (B grade sprzęt nie daje tak wiele jak A, S, S80, R95, R99 itd), nie ma tam kamyków, enchant skilli, augument, te wszystko rzeczy psują rozgrywkę gry (zwłaszcza w pvp, w B grade sprzęcie śmiało dasz sobie radę w pve, ponieważ moby są słabe). Każdy gracz kieruje się innymi zasadami. Szanuje to i rozumiem. Dlatego zapytałem się, czy macie jakieś fajne sugestie pod to i nie rozumiem Twojego najeżdżania na mnie. Jeśli nikt nie będzie zainteresowany to pójdzie to w niepamięć i tyle z tematu :)Nie najeżdżam na Ciebie. A przynajmniej nie taki był zamiar, jeśli tak to odczytałeś to sorry.
Nie podoba Ci się ten pomysł, ponieważ jesteś pewnie starym weteranem l2 i nie potrafiłbyś odnaleźć się w czymś zupełnie nowym. Jesteś przyzwyczajony do tego co ncsoft zaoferował graczom. Ale mogę założyć się, że gdyby powstał taki serwer, chętnie zobaczyłbyś na czym to polega i możliwe, że przekonałbyś się, że to nie jest jednak zły pomysł. Ludzie z natury są tacy, że póki nie zagrają lub nie zobaczą, nie mają jak się wypowiadać na dany temat.Nawet nie masz pojęcia, jak idealnie, wręcz perfekcyjnie udało Ci się ... chybić ze swoją oceną. Chyba jedynie "starym weteranem L2" jest prawdziwe.
To nazywa się innowacja, pójście z duchem czasu, a nie zastój w miejscu i klepanie w kółko tego samego. Przy połączeniu kronik i najlepszych rzeczy może powstać fajny, nowy l2.Nie o to mi chodziło. Może po prostu niesłusznie założyłem, że chcesz organizować jakiś tam projekt.
Myślę, że w większości rzeczy jesteś zgodny ze mną, tylko nie potrafisz tego napisać wprost.Tak jak tutaj idealnie i perfekcyjnie udało Ci się trafić. Może z wyjątkiem tego "nie potrafisz" - zamieniłbym "nie chcesz" albo na "nie możesz". Co w sumie zmienia całkowicie sens przekazu. no masz ci los....
Niestety, nie ma dobrego serwera, który miałby to coś. L2 to dobra gra, ponieważ ma otwarty świat mechanikę i system PvP. Pozostałe rzeczy są niestety nudne.Nie jestem pewien czy dobrze odczytuję, jeśli tak, to zupełnie się nie zgadzamy.
Owszem pomagałem MasterToma z początku, dałem mu kilka sugestii, promowałem serwer gdzie się da, może dlatego macie, powiedzmy ok on-line :)Już tam nie gram. Po prostu przypominałem sobie stopniowo jak wyglądały wtedy Kroniki (niezbalansowane) i że MasterToma odtwarza jedynie kod źródłowy i ew. łata znane bugi bez ingerencji w sam mechanizm gry - dlatego odpuściłem. Nie był też dla mnie znany cel tej dekompilacji - RE C++ w dzisiejszych czasach to jednak taki sobie pomysł - szybciej by chyba wyszło napisanie samemu od początku serwera, szczególnie, że miał wzorce rozwiązań w projektach javy i że wcale nie jest pewne, że oryginalny twórca zrobił to optymalnie. Mógłbym podać dwa przykłady kodu, który lepiej jest zaprojektowany pod względem funkcjonalności (java - nie mojego, żeby nie było niedomówień)
Sprawa jest prosta i powtórzę - mało osób wie, ile wymaga to pracy.
C4 nie zrobisz, bo nie ma takiej opcji, albo prymitywny w konstrukcji emulator javy (nie pamiętam nazwy i nie chce mi się szukać ale jest, Lidvinsus czy jakoś podobnie się nazywa) albo downgrade l2off extendera Vangantha.
A popularne są jedynie Interlude, H5 i pierwsze Classici - cokolwiek innego będzie skazane na fail.
I projekt serwera L2 jest duży, porównywalny do dużych projektów korporacyjnych
z grubsza wiem czego potrzeba po prostu nie mam pojecia o tym od strony technicznej dlatego zastanawia mnie ile to pracy i czy w ogole mozliwe dla pojedynczej osobySą tacy giganci, ale potwierdzający generalną regułę - nie da się. Z tego co wiem to np. niektóre brazylijskie projekty są robiony przez pojedyncze osoby.
z grubsza wiem czego potrzeba po prostu nie mam pojecia o tym od strony technicznej dlatego zastanawia mnie ile to pracy i czy w ogole mozliwe dla pojedynczej osobySą tacy giganci, ale potwierdzający generalną regułę - nie da się. Z tego co wiem to np. niektóre brazylijskie projekty są robiony przez pojedyncze osoby.
To nie jest kwestia ani kwoty ani umiejętności tylko roboczogodzin jakie trzeba na taki projekt poświecić. Im więcej pracy, produktywnej, włożysz w serwer tym większa szansa, że wypali.
Pieniądze nie załatwiają sprawy - vide polski serwer "jaka piękna katastrofa" lineage.pl - kupili najdroższe pliki, kupili wszystko od modderów, hosting, nawet mieli filmik reklamowy z półnagą dziewczyną, etc, na starcie mieli zdaje się 400(?) ludków a sam, serwer nie dociągnął nawet do końca miesiąca.
Pieniądze są potrzebne, to oczywiste, ale nie są czynnikiem zapewniającym sukces.
Long run musi poprzedzać long run od strony przygotowań a i tak nie mamy gwarancji, że to wypali.
OJPz grubsza wiem czego potrzeba po prostu nie mam pojecia o tym od strony technicznej dlatego zastanawia mnie ile to pracy i czy w ogole mozliwe dla pojedynczej osobySą tacy giganci, ale potwierdzający generalną regułę - nie da się. Z tego co wiem to np. niektóre brazylijskie projekty są robiony przez pojedyncze osoby.
To nie jest kwestia ani kwoty ani umiejętności tylko roboczogodzin jakie trzeba na taki projekt poświecić. Im więcej pracy, produktywnej, włożysz w serwer tym większa szansa, że wypali.
Pieniądze nie załatwiają sprawy - vide polski serwer "jaka piękna katastrofa" lineage.pl - kupili najdroższe pliki, kupili wszystko od modderów, hosting, nawet mieli filmik reklamowy z półnagą dziewczyną, etc, na starcie mieli zdaje się 400(?) ludków a sam, serwer nie dociągnął nawet do końca miesiąca.
Pieniądze są potrzebne, to oczywiste, ale nie są czynnikiem zapewniającym sukces.
Long run musi poprzedzać long run od strony przygotowań a i tak nie mamy gwarancji, że to wypali.
Dziwi mnie hejt na nas, "najdroższe" plik według Ciebie są dostępne za darmo z kodem źródłowym - https://github.com/LoanX/VanganthExtender
Co kupiliśmy od modderów? Jedynie 3 NPC. Filmik z "półnagą dziewczyną" dostaliśmy za darmo od znajomego z MXC za pomoc w jego projekcie.
Serwer miał ~500osób, przetrwał prawie 2 miesiące, jak dla nas to i tak dobry wynik jak na mid-rate serwer, głównym problemem były duże klany, które w tym czasie kiedy otwieraliśmy serwer były opłacone na innych serwerach, my nie opłaciliśmy żadnego.
Jeśli chcemy coś stworzyć dobrego, to powinniśmy się wspierać, a nie kłócić bądź gnębić. Zarzucie jakiś ciekawy pomysł na stworzenie serwera, który byłby inny niż wszystkie dotychczas.:D
Biorę pod uwagę fakt, że koszt miesięczny po przeliczeniu tych wszystkich wydatków jest niemały.
Dlatego tylko porządny serwer może się utrzymać na rynku:
- bez lagów
- bez bugów
- bez botów
- bez pay to win
- z wysokim online
- mikropłatności tylko przemyślane, nie przynoszące przewagi nad graczami
Chyba zgodzicie się ze mną, że prostota gier jest najlepsza? Taki własnie był lineage od c1 do c4 :)
OJP
Chłopak, to co podlinkowałeś to source code extendera który wyciekł oficjalnie we wrześniu 2017 roku
Serwer o którym pisałem miał dwie edycje:
1 - grudzień 2016
2 - maj 2017
W reklamie serwera stało jak wół, że działają wszystkie fortece - ten features miały tylko pliki off AdvExt , i to chyba nawet bez Rainbow Spring Chateau
I to dało mi podstawę do przyjęcia, że były to właśnie te pliki. Jest oczywiście opcja, że admin poleciał w ... kulki.
Pytanie w takim razie jakie to były pliki, skoro te linkowane wyciekły kilka miesięcy potem.
Wątki o tym lol-projekcie tkwią ciągle w archiwum:
edycja 1 - https://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=59352.0
edycja 2 - https://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=60091.0
Natomiast twój wpis ma jednak pewną zaletę - teraz wiem kto stał za tym projektem.
I co najgorsze, domena serwera ciągle jest aktywna.
No może i drugą - przejrzałem tamten wątek i widzę, ze jeden z użytkowników tego forum zmienił sobie nickname
Więcej na wpisy z tego konta nie będę reagować
Jeśli chcemy
Powodzenia z projektem Panowie.