Witaj
Gość

Wątek: Fortuna  (Przeczytany 12395 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Fortuna
« dnia: Luty 28, 2012, 06:18:44 pm »
Fortuna
Instancja z czasem re-use 12 godzin. Czas na skonczenie instancji - 60 minut.

Dostępny jest quest z niezłymi nagrodami:
Weapon pouch R2,
Armor Pouch R2,
Hardener Pouch R2,
EXP 15 197 798,
SP 6 502 166,
47 085 998 Adena
Nie jestem pewien, czy jakiekolwiek z tych nagrod są dostepne po zrobieniu questa przy kolejnym wejsciu. Np. Exp. Po prostu jeszcze nie skonczylem instancji :P

Start NPC - Izael - Pegaz w Arcan City
Aby wejsc potrzeba pelnego party. Instancja to jeden pokoj z jakas statua po srodku. Przez caly czas trwania instancji znajdujecie się tylko w tym jednym pokoju.
Moby daja 0 exp i 0 SP.  Glowny exp jest z bosow. No i full dropy :)

Instancja podzielona jest na etapy

Etap 1
Latwy. Spawnuja się latwe moby - po prostu ubijamy.

Etap 2
Rwoniez latwy.Pojawiaja się inne moby. Po uderzeniu moba, znikaja, a w ich miejsce pojawiaja się inne w troche wiekszej ilosci. Szacunkowo 1:5 Ale wciąż latwo

Etap 3
Wiecej i wiecej latwych mobow... pojawiaja się nowi (nukerzy). Pod koniec etapu spawnuje się pierwszy boss

1st Boss - Weeping Yui.
Po prostu ubijamy
35 386 852 exp - 35 834 793
2 193 125 SP  - 2 220 886
90 lvl, vit 0, 10% mentee. Chyba miałem Rune. Robiac dokumentacje (screenshoty) dostalem dwukrotnie rozne wartosci xp/sp - podaje wiec oba. Zapewne zalezne od skladu (lvle) party.

Etap 4
Moby, moby, moby
2nd Boss - Enraged Master Kinen.
Just kill :)
42 694 080 exp - 47 672 187
2 534 598 SP - 2 830 130
Przy jakims 1/3 hp, boss spawnuje blizniaka, a sam wrzuca sobie celke. Trzeba zwrocic uwage kogo ma sie na celowniku i kogo się leje :)

Etap 5
Moby, moby, moby, moby, moby, moby, wiecej mobow
3rd boss Magical Warrior Konyar
101 156 321 exp - 101 473 992
5 755 963 SP  - 5 774 305
Przy ok 40% hp bos przechodzi transformacje w dragona. Na tego dragona trzymalismy Rhapsody.

Etap Bonusowy
Moby, moby, moby, moby, moby, moby, wiecej mobow - nie bija, ale dropia duzo MP ziolek

Etap 6
Moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, wiecej mobow
(teraz zaczyna się zabawa :) )

4th boss Sir Lesyinda of the Black Shadow
73 128 190 exp and
804 472 SP
Boss co jakis czas summonuje 2 silne kotki (Dark beast). Miejcie je pierwsze na targecie do zabicia...

Etap 7
5th podwojny boss Mukshu the Coward oraz Blind Hornafi

za Mukshu (maly - pierwszy do ubicia)
46 382 857 exp
2 813 122 SP

za Blind Hornafi (duzy - drugi)
91 060 822 exp
5 182 069 SP

te bossy daja pierwsze 2 itemy do zakonczenia wzietego zadania

Etap 8
Moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, moby, wiecej i wiecej mobow

6th Boss Yoentumak the Water
Niestety, nie mam pojecia. Nie ukonczylismy ostatneiogo bossa jeszcze :) Jakos z czasem przegrywamy :)

Ten boss daje ostatni item potrzebny do wzietego zadania
      
Byłem na fortunie w kilku konfiguracjach - 1 healer, 2 healerow, mix dd,  4x Rouge...

Ale nawet jak się nie skonczy instancji, to warto tam chodzic, bo exp z bossow jest ladny. No i te full dropy :) - dwukrotnie Twilight necklage (jeden dla mnie), buty Seraph, bron Apo, EWR etc.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2012, 06:39:43 pm »
pare bzdur napisałeś, ale poprawię to i owo:

4th boss używa regularnie skilla "black lotus". Trzeba mu go przerywać regularnie, bo tylko ten skill robi poważny damage. Wszelkie odpychania, silence, co tylko się da.  Bicie kotów, to strata czasu, tank trzyma je na agro i reszta bije bossa.

5th boss: stuna którego on daje na ~~15 sec można przerwać zadając zestunowanemu jakiś damage (np. healerzy mogą go bić ze swoich nuków). każdy atak ma 1/3 na przerwanie stuna, bo cleanse na ten stun nie działa.

6th boss : cała ekipa stoi zbita w rogu pod ścianą w tej wnęce przy samym rogu. Tank pulluje bossa do tego miejsca i wszyscy tam stoją i go biją. Boss co jakiś czas znika, ale nie robi niczego specjlanego.

7th boss: ta sama taktyka, ale bije dużo mocniej i często random przerzuca się na jakiś target z mocnym DPS-em + rzuca aoe feara. Na fear można stawiać 2 drzewa, albo używać mass cleanse od healera 94. po 50% HP boss się zmienia, nie używa wtedy fear'a ale mocno bije. Potrafi czasem robkę jakąś 1 shotnąć, więc warto tu zachować party UD i celkę od healera.

Cała idea polega na tym, że 6 i 7 boss muszą być bite w rogu i NIKT NIE MA PRAWA SIĘ Z Stamtąd wychylić, albo zagruje wszystkie moby i całe pt zginie. Jeżeli ktoś dostanie DC, to już nie wejdzie (zagruje cały room). Nie używać odpychania na te bossy, bo zagruje on moby (ma sociala).

Dobrze ogarnięte party nie ma z tą instą problemów, randomy failują. Jeżeli brakuej DPS-u na ubicie bossów, to trzeba zmienić team, albo mieć lepszy sprzęt/ lvl / ogar.

Rhpasodię wyznaczyć sobie, zależnie iel czasu zajmuje ubijanie poszczególnych etapów. My używamy np na: 1, 4 i 7. instancję robimy w ~~30-40 min.

warto zaznaczyć, że te niebieslkie kulki można rozwalić i gdy tank ma w pobliżu nich moby, zamienią się one w te małe słabsze, kiedy koło nich rozwali się niebieską kulkę.

Ogarniać musi tank i healerzy, bo inaczej insty nie zrobicie. pod koniec dd muszą wiedzieć gdzie stać.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 604

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2012, 07:05:57 pm »
Przy 6tym RB nie ma koniecznosci stania w rogu, poprostu olewamy rb, ktory i tak nie wiele robi do czasu wybicia mobow, pozniej stajemy gdziekolwiek i go zabijamy.

Co do ostatniego rb, to stajemy w rogu, tank aggruje moby a reszta koncentruje sie na ubiciu rb.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2012, 07:25:01 pm »
cała idea polega na tym, że ostatni boss nie zagruje żadnego moba, jeżeli nei będziecie używać żadnych aoe skilli, ani na samego bossa efektów odepchnięcia. jest wtedy jeszcze łatwiej.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2012, 07:58:57 pm »
@alarion - jak zwykle bardzo uprzejmie wtrąciłeś swoje 3 grosze. Może i napisałem bzdury, (według Ciebie) ale NAPISAŁEM. Ty i wszyscy inni wszystkowiedzący trzymacie wiedzę przy dupach. I tylko potraficie krytykować.
To po 1sze.
Po 2gie opisałem swoje doświadczenia z instancji, i podałem informacje jakie posiadam. Nigdzie nie napisałem, ze to jest sposób na instancję... Robisz bossy inaczej? Super. Ale przestań w końcu traktować wszystkich innych jak debili a siebie samego jak tego jednego jedynego wszystkowiedzącego lol... Taktyk jest tyle ile składów party. I nawet to 4x rouge nieźle dawało ognia.
po 3cie - Lineage 2 to nie jest gra  wyłącznie dla constów... a i consty są różne....

po 4te - dziękuje za podzielenie się swoimi doświadczeniami...

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 719

  • Pochwał: 3

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 02, 2012, 12:01:42 pm »
nigdzie nie napisałeś, że jest to osobiste doświadczenei z fortuną. Alrion napisał co jest źle, a Ty się czepiasz.
"lepsze mobki" nie znikają po uderzeniu , tylko uderzeniu kulki jak są w pobliżu.
@milan na ciul taka taktyka, jak po 1wsze można nie bić mobów(i tak nei dają exp) a w dodatku nikt na pewno nie pada. No i rozwaliło mnei bieganie z mobami przez tanka na ost bosie.
Ogólnie 2 ost bossy, mając summonera w pt to łącznie jakieś 2-4 min roboty.
W "przerwach" pomiędzy bossami pt stoi sobie lekko z boczku, tank biega i agruje moby, a następnie je przemienia przy kuklach i wtedy dd zabijają mobki. Tank musi uważać tylko przed 5 bossem bo jak dostanie stuna a ma dużo neiprzemienionych mobów to moze być gleba. Ogólnie na instancji powinien zginąć tylko jakiś nuker/dager/łuk 1-2 razy od jakiejś masówki któregoś bossa + ewentualnie 1 raz tank przed 5 bossem.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2012, 12:06:11 pm wysłana przez Dyma »
Update:
W Amber party, jego członkowie pytają się alariona czy mogą dostać passy na shogala zamiast zapytać shogala  :D


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: Fortuna
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 03, 2012, 08:08:10 pm »
Niektórzy zapomnieli, że to nie flame topic... Zostały wiadomości wnoszące coś do tematu


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 03, 2012, 10:40:24 pm »
Dyma przeczytaj dobrze mój post ze 20 razy, może go zrozumiesz...
Nigdzie w nim nie napisałem, że to jest sposób na instancję. Zresztą sposobów na instancję jest tyle ile składów party, co zresztą widać z wypowiedzi  milana, a czego Ty z Alarionem za cholerę nie akceptujecie... Że ktoś śmie robić inaczej niż Wy.

"lepsze mobki" znikają po uderzeniu kulki jak są w pobliżu. oraz zamieniają się w słabsze po ich zabiciu.

No i kolejna porcja wiedzy tajemnej :
Ogólnie 2 ost bossy, mając summonera w pt to łącznie jakieś 2-4 min roboty.

Dziś byliśmy w składzie tank 92, Summ 93, heal 92, ISS 91, ISS 91, Luk 90, nuk 91 i poszłoby, gdyby ktoś (nikt się nie przyznał :P) nie zagrowal mobow na ostatnim bosie :). 2x Rhapsody + heal od 2x iss daje niezłego kopa i wsparcie w leczeniu.

Pozdrawiam
PS. Wartości Expa podane w głównej wiadomości są z Rune w plecaku...
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 604

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 04, 2012, 10:54:47 am »

"lepsze mobki" znikają po uderzeniu kulki jak są w pobliżu. oraz zamieniają się w słabsze po ich zabiciu.


Nawet nie tyle, ze musza byc w poblizu kulki, moga znajdowac sie gdziekolwiek. Wazne jest zeby moby byly zagrowane na osobie ktora bije kulke.


  • Wiadomości: 208

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 04, 2012, 01:02:28 pm »
To jeszcze jak możecie, to doprecyzujcie, po co niektóre kulki zmieniają kolor i co to daje? Nie jestem pewien, ale po przemianie mobów jakoś miałem wrażenie, że przy uderzeniu w niebieską kulkę spawnuje się ich znacznie więcej niż po zabiciu czerwonej


  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 05, 2012, 08:22:16 pm »
pare bzdur napisałeś, ale poprawię to i owo:

4th boss używa regularnie skilla "black lotus". Trzeba mu go przerywać regularnie, bo tylko ten skill robi poważny damage. Wszelkie odpychania, silence, co tylko się da.  Bicie kotów, to strata czasu, tank trzyma je na agro i reszta bije bossa.

5th boss: stuna którego on daje na ~~15 sec można przerwać zadając zestunowanemu jakiś damage (np. healerzy mogą go bić ze swoich nuków). każdy atak ma 1/3 na przerwanie stuna, bo cleanse na ten stun nie działa.

6th boss : cała ekipa stoi zbita w rogu pod ścianą w tej wnęce przy samym rogu. Tank pulluje bossa do tego miejsca i wszyscy tam stoją i go biją. Boss co jakiś czas znika, ale nie robi niczego specjlanego.
A dobry motyw jest też z sumonerem na subie na instancji idzie się zmienić np na istinie zanim pójdzie buff i rzuca kubika na hex(który nie stakóje  się z hexem czantera)

7th boss: ta sama taktyka, ale bije dużo mocniej i często random przerzuca się na jakiś target z mocnym DPS-em + rzuca aoe feara. Na fear można stawiać 2 drzewa, albo używać mass cleanse od healera 94. po 50% HP boss się zmienia, nie używa wtedy fear'a ale mocno bije. Potrafi czasem robkę jakąś 1 shotnąć, więc warto tu zachować party UD i celkę od healera.

Cała idea polega na tym, że 6 i 7 boss muszą być bite w rogu i NIKT NIE MA PRAWA SIĘ Z Stamtąd wychylić, albo zagruje wszystkie moby i całe pt zginie. Jeżeli ktoś dostanie DC, to już nie wejdzie (zagruje cały room). Nie używać odpychania na te bossy, bo zagruje on moby (ma sociala).

Dobrze ogarnięte party nie ma z tą instą problemów, randomy failują. Jeżeli brakuej DPS-u na ubicie bossów, to trzeba zmienić team, albo mieć lepszy sprzęt/ lvl / ogar.

Rhpasodię wyznaczyć sobie, zależnie iel czasu zajmuje ubijanie poszczególnych etapów. My używamy np na: 1, 4 i 7. instancję robimy w ~~30-40 min.

warto zaznaczyć, że te niebieslkie kulki można rozwalić i gdy tank ma w pobliżu nich moby, zamienią się one w te małe słabsze, kiedy koło nich rozwali się niebieską kulkę.

Ogarniać musi tank i healerzy, bo inaczej insty nie zrobicie. pod koniec dd muszą wiedzieć gdzie stać.
Zacznijcie рапсодие używać na tych co się klonują zabijecie 2 naraz równocześnie(a da się) może być 2 drop, jest możliwe wejść i dokończyć RB, na ostatnim kiedyś jak byłem w pt random gość spalił Pra, weszliśmy , dobiliśmy no powiem ze musi być ogar i lvl, ale da się.
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2012, 08:45:13 pm wysłana przez John100 »
S h O c K Team
Yull Trickster 99/ Othell 98/ DC 80 / TH 80


  • Wiadomości: 126

  • Pochwał: 0

In The Name Of Satan ...


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Fortuna
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 27, 2013, 10:40:50 am »
mam takie pytanki: jakie questy trzeba zrobic aby moc wziąć tego od izael na fortune?