Witaj
Gość

Wątek: Hell Knight - poradnik flame i inne  (Przeczytany 51851 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Hell Knight - poradnik flame i inne
« dnia: Czerwiec 02, 2010, 11:07:23 am »
Nudzę się w pracy więc zaczne to uaktualniać pod freye sporo zmian więc chyba będzie to konieczne chociaż i tak nikt tego nie czyta :D

Underconstruction
DA/HK

Postać ogólnie ciekawa i bardzo niedoceniana. Uważam (subiektywne odczucie) że jest to najlepiej sprawdzający się tank na mass pvp. Może być swobodnie oly farmerem i feedować pół klanu. Od gracji epilog jest to utrudnione bo za wygraną/przegraną walkę na oly można dostać/stracić 10 punktów tylko. Moje doświadczenia wynikają z gry na Bartz C5 i ruoff lancer

Poradnik ten dotyczy serwerów oficjalnych i jako taki nie będzie miał zastosowania do priwów.

1. Sprzęt:

Tu generalnie nie zawracałbym sobie głowy sprzętem tylko latał w commonach aż do s i jak najszybciej kupił ic set. Co do broni to tylko duale o ile nie ma się dużo pvp.
c - common full plate set, katana-katana common + kura
b - common full plate set, sls-sls common (kupowanie commonów b jest bez sensowne bo wyfarmienie postaci od 52-61 to będzie moment) + kura
a -jakikolwiek a grade hvy set common duale dama-tallum common, jakiś miecz common c,b,a tu już kurę sprzedajemy za dużo expa będize żreć
s - ic set fb+focus.
s80 - destyny set tylko i wyłącznie ic można zostawić na walę z ee/bishem chociaż nie jest to konieczne. Broń icarus focus 150/300 dark. Vesper set śmierdzi strasznie ale broń to już całkiem co innego. Set elegia też szału nie robi więc nie warto sobie zawracać tym głowy podobmnie jest z bofesem. Sety te dają podobne resisty jak ic. Jakiś łuk im lepszy tym lepiej i 300 atri jakiekolwiek.
Resity armor: 180 holy, 180 fire, 180 Water, 120 wind, 120 earth, 120 dark - uważam taki układ za najlepszy. Klasy z erth w broni i tak nam szału nie zrobią. Natomiast fire to deski tyranty które jak walną crita może zaboleć. Podobnie z darkiem. Wind to na bank SH a jest to najłatwiejszy nuker do pokonania na oly.

2. Exp
[/size]

Zakładając że nie macie consta, nie możecie odpalić bota to jest fajny spoób na farm. Jedyny problem to musicie poszukać jakiejś klasy z masówką. To może być cokolwiek. Od spoila, destro glad, kurczak, ee, bish, cokolwiek co ma masówkę.
40-50 tannor canion. Na początku 1-2 grupki. Im bliżej 50 lev tym można zbierać więcej ale nie więcej jak 4 ze względu na limit mobków które masówka obejmie.
50-64 frozen labirynt. Tu ważna informacja żeby koniecznie wiziąć q dzięki któremu można zarobić sporo kasy. Z questa wyciągamy itemy za które można dostać adene, cbp cl, steel. Tu w zasadzie bijemy 2 rodzaje mobków do lev 58 antylopy po tym lev buffalo. Zasada jest taka że podchodzimy do mobka i używamy agro (nie kosztuje many) z 1 mobka robi się 5 (antylopy) 6 (buffalo) powinny zginąc na 3 masówki. Z każdego moba leci 1 q item więc za 1 grupkę mamy 1 cbp np. [/pre]
64-68 ancient battleground tu raczej lekko po 2-3 grupki można smiało zbierać.
68-78 długi przedział ale jedyna opcja. To jest jedyny moment na da kiedy zaczynamy zarabiać. Konieczny jest do tego manor. Lokacja WOA mobki aniołki te obok nobless teleportuj na woa i oczywiści banish seraphin. Tu sprzedajemy kurę dualki a grade i zbieramy kase na s grade.
78-80 tu niestety bez party się nie obejdzie. Brak miejscówek do solowania.
80+ tu mając duale s 150 arti jakiekolwiek poza dark lecimy na vanguardzie na den of evil. Nie używamy skili bo nie można ich enchantować na element. Po ustawieniu odpowiednio „oczek” mamy 500 crit rate w większości białe mobki. Mając jakiegoś Buffera spokojnie mamy mobki na 3-4 hity.
Dye: przed 76 jak nie mamy pvp nie ruszać nic. Nic nie dają i nic nie zmieniają poza mniejszą ilością hp 
+76 obowiązkowe +str i + Wit z destyny seta dostajemy + 2 do str więc defacto będzie to +6


Skille:[/size][/b]

Aura of hate - mass agro enchantujemy na obniżenie p defa. Dość długi resue więc nie nadaje się na spamowanie
Aggression - agro. Krótki reuse - enchant jak wyżej na obniżenie p defa
Shield Stun - stun to stun :) - dróg enchantu jest kilka ale są tylko dwie sensowne. Time i reuse. Ja osobiście preferuje time
Jugdment - zmniejsza odporności na ataki fizyczne i daje debuff obniżający crit dmg. Enchant na obniżenie crit rate
Majesty - zwiększa p def - enchant na power - czyli więcej p defa na naszym miłym tanku
Summon Dark Panter - tu zmiany są gigantyczne. Od aktualnej kroniki kot dostaje wszystkie buffy jakie otrzymuje DA. Czyli rzucamy na oly haste kot też to ma. Podobnie z ud i innymi skilami. Dodatkowo również trigery przechodzą na kota jak i buffy z 82 czyli wszystkie protectiony. W tej kronice kot jest masakratorem i do farmu i na małe pvp. Nie jest to glass cannon z kiepskimi statami. Odpalenie boost morale na kocie czyni go powaznym dd. Barbarzyństwem jest że sumonerzy używają spirit ore do summonó my ciągle musimy bawić się z kryształami c :(
Hamstring - mówiąc krótko slow - enchant na chance mimo że bazowo i tak szansa na wejście jest spora. Od Gracji (nie pamiętam której) jest to skill fizyczny więc castowanie go zależy od attack speed. Świetny zarówno na oly jak i każde pvp
Ultimate Defence - świetny skill zwiększający p def i m def. Enchantujemy na decrese penalty czyli umożliwia to nam bieganie na ud. Zwłaszcza z kotem to daje nam duży bonus
Shackle - czyli root. Enchant na chance. Średnio przydatny przy tylu resiastach na root.
Banish Seraphin - czyli lethan na aniłkowatych. Enchant na attack czyli zabijamy moby samym lethalem. Skill ten pozwoli spokojnie poexpić od 68 do 78.
Deflect Arrow - czyli gl dla wszystkich artystó chcących was zabić z łuku. Enchant na zwiększenie p def tarczy. Niby nic a jednak coś tam da.
Sword Blunt Mastery - zwiększa p attack kiedy używamy blunta lub sworda. Enchant na + attack speed. Dodaje to % wartość kiedy przy enchancie na p atack dodaje wartość stałą.
Horror - czyli klasyczny fear zalezny od m attacku. Jeżli ktoś myślał że to usless skill nic bardziej mylnego. Podczas farmu na woa jest bezcenny. Zarówno do wyczyszczenia spota z nieaniołów jak i do pozbycia się oszołomów pakujących się na spota. Jeżeli farmimy na aniołach i ktoś ładuje się nam na spota ustawiamy się w linii. My - homek - pajac ks moby. Następnie horror i patrzymy jak koleś musi walczyć z homkiem :)
Iron Will - czyli selfbuff na m def - bezcenna rzecz na oly
Shield Mastery - zwiększa p def tarczy jak i szanse na blok. Niestety nie jesteśmy tak fajni jak inne tanki i u nas block tarczą wychodzi tylko od przodu więc raczej trzeba ogarniać
Combat aura - zwiększa p atack i attack speed o 5%. Jest to buff na całe party.
Patience - jest to triger który zwiększa o 20% dmg ze skilli. W naszym wypadku skilla :) Przy małej ilości slotów na buffy powinniśmy się zastanowić czy go chcemy. Może się okazać że często będzie nam robił overbuff
Shield deflect magic - odbijamy faktycznie otrzymany dmg z magii. Buff trwa 10s i ma reuse 45s. Fajna sprawa bo często można wyłapać kilka fragów na tym :)
Shield slam - silence na skille fizyczne. Enchant tylko i wyłącznie na chance. Ten skill często wygra sporą ilość walk na oly czy open pvp. Combo z todem i wejdzie zawsze :)
Vengance - ulepszona wersja ud jeżeli chodzi o staty ale ma dwie zasadnicze wady. 1 kot nie dostanie tego buffa. 2 potrzeba enemy i tarczy żeby to odpalić. Enchant jak z ud czyli decrese penalty i biegamy na tym jak łania :)
- phisical mirror - skill odbija fizyczne debufy z szansą 30% i magiczne z szansą 10%. Bardzo użyteczny zwłąszcza jak przeciwnik biega już z todem. Niestety nie enchantowalny
touch of death - to jest to za co powinien Hell Knight być szanowany. Skill ten ze 100% szansą ściąga 90% cp (do cp nie wlicza się cp z koszulki). Jeżeli wejdzie debuff to obniża odporność na debuffy o 30%, power heala. Dodatkowo tod ściąga do 5 buffów. Skill ten w połączeniu z innymi naszymi debufami pozwala zlockować w zasadzie każdą klase na tyle że do końca pvp nie obudzi się ze stuna czy wyłapie wszystkie możliwe debuffy od nas czy naszego party. Enchantujemy tylko i wyłącznie na chance.
Knighthood - pasywny skill zwiększający p def i pdef tarczy. enchant na power. Nic wielkiego ale jeżeli można mieć więcej p defa kosztem kilku milionó sp chyba warto
- Shield of revange - jesteśmy jedynymi szczęśliwymi posiadaczami tego skila. Skill ten ze stałą szansą odbija dmg z close rage skili fizycznych. Formuła jest dość prosta: nasz p attack*stały współczynnik (nie znam dokładnie)/na p def atakującego. Jest to skill masakrujący noży. Blowy deagera są traktowane jako crit w związku z czym nasz wesoły skill odbija podwójne obrażenia nozowi. Co jeszcze śmieszniejsze nawet jak blowa wyłąpiemy na tarcze czy nóż go z missuje to i tak jest szansa na odbicie dmg. Wszystkie klasy na tyle głupie żeby bić was z takich skilli szybko przekonają się że to nie najlepszy pomysł. Wyjątkiem są deska na gutsie i tyrant z racji wysokiego p defa. Skill nieenchantowalny
Shield of Faith - popularne party ud. Z tym skilem jest o tyle fajnie dla waszego party (dla was mnie jak nieogary) że 90% dmg otrzymywanego przez party dostajecie wy. Więc na endgame proponowałbym dodać do tego jeszcze ud lub antymagic armmor. Enchantujemy na time docelowo będzie trwać 30s.
Iron shield. Buff tylko na oly. Zmieni się to of H5. Buff zwiększa p def tarczy ale problem polega na tym że skill aktywuje triggera który zabiera nam buff slota.
Symbol of defence - czyli nasza bańka - zwiększa p def i mdef o 1000 zabierając slota na buffy. Nie można stosować na oly :) Bezcenne w walce z party nuków czy łuczników
Anti magic arrmor - skill ten czyni z nas imortal w walce z nukerami i wszystkim co bije z magii. \Na 30s zwiększa m def o skromne 5000 nie zmniejszając speeda. Buff ten otrzymuje również kot więc jest to bardzo przydatne. Na oly walki z nukerami (wyjątek sps) są banalne.
Deflect magic - zastosowanie tego skilla jest jeszcze do końca nie rozszyfrowane. Są sprzeczne opiniie. Skill ten albo zwiększa szanse na fail nuka albo obniża szanse na otrzymanie crit magicznego. Problem z tym skillem jest taki że zdobycie booka wymaga sporo wysiłku. Musimy zrobić wielokrotnie Hall of Suffering i biegać na tiata.
Fighters Will - efekt pasywny jak i aktywny. Book z high lev bossów. Zwiększa statystyki ofensywne. Konieczne też będzie zaopatrzenie się w archers will bo łuk na oly w naszym wypadku będzie ważny.
Insane Crusher - nazywany Szalonym miażdżaczem :) - co tu dużo mówić: mass tod o sporym zasięgu. Dodatkowo jeszcze ma 100% szansy na cancel i zawsze ściąga od 1 do  5 buffów. Skill z krótkim reuse. Dzięki temu skilowi jesteśmy chyba najbardziej przydatnym tankiem na mass eventach. W połączeniu z ol możemy sporo namieszać. Skill ten zadaje dmg który jakiś szałowy nie jest ale zawsze coś przy tym zrobimy.
Hell Scream - aoe fear z dodatkowym bajerem :) - obniża na 8s p def i m def o 30%. W połączeniu z naszym szalonym miażdżaczem na mass eventach namiesza sporo.
Seed of revange - Żeby odpalić szalonego miażdżacza musimy naładować seeda na 3lev. Seed ładuje się kiedy my otrzymujemy dmg. To nie trwa dość długo więc nałądowanie tego nie powinno stanowić problemu.
Odnośnie dwóch ostatnich skilli stanowią o tyle problem że booki są dostępne tylko z olympiady. Koszt ich to olympiad tokeny+fame+kasa. Jeżeli nie jesteście perma hero to wykupienie dwóch bookó zajmie wam 2 miesiące więc warto o tym pomyśleć wcześniej.


Skile z subek:
Uważam te skila za jedyne sensowne rozwiązanie i koniecznie w tej kolejności:
Haste z warriora
Long shot z rouge
Celestial bd-sws-wc


Oly: HK to jedna z kilku klas która masz szanse być oly farmerem. Co ciekawsze ta klasa nie wymaga oe broni seta. Wasze zbieranie sprzętu może zakończyć się na s80. Pomimo tego że to tylko moje taktyki uważam warto to opisać bo może ktoś z nich skorzysta.

Vs dagger:
zależy w czym taki nożyk wystąpi. Buffujemy siebie i jednocześnie kota. Wrzucamy wszystko co mamy z tym że najlepsze buffy na początku. NA walke z nożem warto zamiast focus wziąć empa. Biegniemy do enemy uważając na zdejmowanie targetów. Rzucamy hamstring (90% że wejdzie nawet w full epic kolesi). Głupi nóż będzie próbował zabić kota co przy p atacku kota zakończy walkę po pierwszym blow o ile się odbije. Więc stun (jeżeli jest to koleś w maju i uznawany za koksa to darujmy sobie stuna) rzucamy combo: tod (uwaga na hide przy castowaniu toda) cancel od kota slam root hamstring jugdment. Jugdment na końcu bo często zdejmuje stuna. Jeżeli jest to majestic nóż to w zasadzie ograniczamy się tylko do jugdment olewamy stuna.  Regularny również i tak nie traficie a brak atri w armoże spowoduje że hity z jugdmenta będą boleć. jeżeli inny set to spokojnie trzymamy na stunie i ubijamy. Zazwyczaj się wyrwie spali hide czy będzie uciekał ale to nie jest jakiś wielki problem. Dlatego warto brać empa. Noże często uciekają czekając na reuse shadw stepa wtedy drain i drain i drain. Blufa będzie się bał użyć  ze względu na phisical mirror. Na 1 cz 3 staby i tak nie padniecie zwłaszcza z jugdment. Nie wspomniałem o SOR co czyni walke z tymi klasami jeszcze łatwiejszą. Któryś blow na bank się odbije więc walka będzie jeszcze krótsza. Nie wiem czemu tak jest ale na ue/doge/83 skilach pw/th większość klass missuje skile. Jugdment jakoś sobie z tym radzi i włazi dość celnie. . Enchantowany wisdom (chyba ten skill) całkiem łądnie pomaga przy detargetach. Uwaga na TH i mirage wkurzający skill pamiętajcie żeby zdjąc reflect dmg z buffów i teze o ile macie

Vs tyrant/glad:
jedyna szansa Tyrka to uciekanie na rabicie i walenie z kulek. Na bank będzie na ripoście a wasze debuffy na +++ mogą się odbić. Problem polega też na tym że nie da się tyranta z łuku zabić bo na rabicie będzie miał końskie evasion. Hamstring + mała arena dają nam dużą przewagę. Rzucanie hamstringa pomaga sprawdzić czy tyrant używa riposte stance. Jeżeli tak to unikać stuna a ograniczyć się do toda i slama. Najważniejsze to wsadzić toda jak nam nie odbije wbicie slama nie powinno być trudne.  Nie stunować tylko prać ile wlezie. Jeżeli ma hvy będzie wolny. Kot również na boost morale powinien robić sporo większy dps. Drain nei jest głupim pomysłem zwłaszcza jak zamiast focusa weźmiecie empa. Z uwagi na duże eva tyrka z regularów trafiać nie będziecie więc ten focus jest troche usless. Natomiast na rabicie m def tyrka nie będzie gigantyczny. Broń z acu i 300 atri tu się sprawdzi.

Co do glada to problemem jest lh. Jak kolwiek małe evasion w porównaniu do tyrka i kiepski m def robi sporą różnicę.



 Tu podobnie jak u noży SOR pomaga bardzo. Coś zawsze odbijemy o ile zaczną się bawić w close combat. Buff z focusem jak najbardziej wskazany. Fake na początku walki z antymagic armor. Animacja jest taka sama jak na zwykłym ud. Daje nam to czas na przeczekanie dasha i później sprint i wsadzenie toda. Stuna sobie odpuśćcie. Każdy rozsądny glad na oly będzie biegał w moirai secie. Jak nie uda się wsadzić slama ewentualnie tod się odbije to ud vengance i drain ewentualnie luk i się bawimy.

Vs titan: nie będzie to prosta walka. Uciec nie uciekniemy a deska na frenzy z zealotem i otb jest groźna. Jedyna szansa to podbiec do kolegi spalić vengance i walnąć combo: tod jugdment cancel od kota (o ile żyje) slam root hamstring. Tu jugdment zaraz po todzie bo crity od deski bolą i to bardzo. Jeżeli będzie głupi i odbiegnie to Am 150 dark i drain. Jak walczy w zwarciu to modlitwy o dobry cancel od toda i próbować postawić deskę na stunie. Tu nie zaczynamy na party ud bo to skończy się tragicznie dla nas 

Vs nukers: każdy nuker poza sps jest dość łatwym przeciwnikiem. 10s wybiegamy z arenki i biegniemy do nuka. W zależności w czym wystąpił” MA – olewamy stuna (uwaga na flaszkę) i tod hamstring root cancel od kota. Walkę zaczynamy na party ud ewentualnei na shield deflect magic. Po todzie zazwyczaj wsadzenie stuna nawet w ma nie będzie problemem a że mamy takiego nuka na kilka critów co przy BOOT morale nie jest trudne więc walka będzie krótka. Jeżeli nuker będzie na tyle głupi żeby was bić na deflect to walka skończy się albo po vorcie albo po crusherze (w 90% przypadków wygracie)

Vs Sps to osobna kategoria. Bez 81 jest naprawdę trudno z uwagi na szybkość sps. Nawet z hamstringiem nie będzie go łatwo dogonić chyba że zdejmiemy mu ww todem. Cancel jest upierdliwy dlatego wrzucamy wszystkie bufki jakie mamy łącznie z talizmanami żeby sps miał co cancelować  Rozsądny nuk nie zacznie na enli. Dodatkowym plusem sps są spowalniacze  2 skile które mogą z was zrobić żółwia . Pomimo tego że sorc ma cancel też nie stanowi on poważnej przeszkody. Brak 2 spoalniaczy robi swoje w tym wypadku 

Vs: EE jeden z najtrudniejszych przeciwników. Block ww (o ile nie uda się nam tego odbić) generalnei skończy walkę dość szybko  Zazwyczaj ee mają kilka broni z atri i nukiem w agu. Łukiem nie przebijemy się przez heal a dmg z tych nuków będzie bolesny zwłaszcza że ee będzie zbudowany odpowiednio. Jedyna szansa to tod na rozpoczęcie cancel od kota i modlitwy żeby zdjęło ww albo RS. Ewentualnie odpalenie deflecta w odpowiednim momencie i odbity crit z nuka. Odbicie block ww też może pomóc ale szansa jest nie wielka. 83 i mass tod o ile naładują nam seed.

Vs summoner. To jest nasz koszmar. Bany i musony bijące naprawdę mocno do tego tp i nuki w agu. Jak z wk mamy jakieś szanse stawiając kota na stunie i lejąc z luku sumonera tak z es (skile dystansowe – jedyna szansa to deflect w odpowiednim momencie) czy PS (agro od Summona) + cubici czyni nas bezradnymi. Nie mam kompletnie pomysłu.

 Vs zerk. Będę kontrowersyjny ale to jedna z najłatwiejszych postaci do pokonania a do tego mająca zawsze dużo punktów. Zaczynamy na party ud. Stunujący zerk to jest to co lubi każdy HK. Wcześniej czy później ten stun się odbije co oznacza znane już combo: : tod cancel od kota (o ile żyje) slam root hamstring jugdment. Po todzie nawet z odpalonym kurczakiem zerk będzie łykał stuny jak Zorro. Dodatkowym atutem jest tu SOR. Szarżami nas nie zabije w zwarciu mamy dużo większe atuty.

Vs Trickster uwaga na Real target. Zaczynamy na party ud. Pierwsze co to hamstring. Jeżeli się zatrzyma to żeby uzyć cleanse to jest nasz. Stun i combo tod cancel od kota (o ile żyje) slam root hamstring jugdment. Jeżeli się nie uda ud i drain jak odpali ud na magię wyciągamy łuk biegając na ud. Używać shield fortress i iron shield. Z Real target ten kurczak może mocno klepnąć.

Vs SB hm... trochę szczęścia i tak dużo usless bufów jak tylko możemy. Jedyna szansa to tod i deflect w dobrym momencie. Ważne że odbijamy dmg z magicznych masówek.
Ostatnio trochę pomyślałem (cud ale zawsze) i wpadłem na pewien pomysł. Został przetestowany i działa. Ktoś mnie wyprowadził z błędu informując że DLM już tak zrobił więc nie jestem ani szybki ani bardzo odkrywczy. Walkę SB zazwyczaj zaczynają od ściągnięcia buffów. Spalenie ud przed ściągnięciem buffa może zmienić walke na naszą korzyść. Teoretycznie Dajemy kilka k pedela przeciwnikowi ale również mocno go spowalniamy. Zanim zrzuci buff trochę to potrwa a w tym czasie tod stun i już nie wypuszczamy wesołka. Slamem poprawić. Dalej spam stuna przekładany klepaniem tego artysty. Agro ale unikać jugdmenta raz że dużo many idzie dwa że często stuna przerywa. Ten paten działa tylko na faceta i jest on łatwiejszy dla nas do ubicia.
Jeżeli jakimś cudem nam się wyrwie to jedyna opcja to shield deflect magic.
Inna opcją to deflect w odpowiednim momencie z macro na zdjęcie biżu.

Vs. Reszta klas raczej nie sprawi nam żadnych kłopotów. Kraśki się zabiją same albo po slamie nic nam nie zrobią. Łuczników nie wymieniam bo nie ma po co 

Vs. SK paradoksalnie jest to najtrudniejszy i najłatwiejszy tank do sklepania. Wszystko zależy od tego co komu tod zdejmie. Walkę zaczynamy biegnąc do SK. Cancel od kota i czekamy aż SK wrzuci nam basha. Next target z paska i lejemy stuna bo na bank tod poleci. Jak uda się przerwać toda a stun siądzie to lecimy z naszym Todem. Smart tak szybko nie zadziała. Zawsze jest szansa że sk odbije sobie basha więc szanse są.

Jeżeli jednak dostaliśmy toda a mamy jakimś cudem haste to stun i walnięcie toda w SK. Modlitwy o zdjęcie haste wskazane. SK za szybko castuje ten sill więc bez haste słabo będzie. Uciekanie przed SK nie jest mądre. Wysoko lev cubici zrobią swoje. Jeżeli obaj jesteście bez haste to walka powinna trwać bardzo długo. Nie spamować jugdmenta bez sensu bo szybko skończycie bez many.

Jeżeli któryś z tanków ma haste a drugi się go pozbył ten ma przewagę. Dlatego pisałem o najłatwiejszej i najtrudniejszej postaci 

Vs Palladyn
Tu nie będzie łatwo. Sacrafice i heal bez mp jest koszmarem. TOD + cancel od kota może pomóc o ile wejdzie .
Zaczynamy walke i cancel od kota oraz tod. Ważna uwaga jak koleś zacznie na party ud to po todzie walić kurczaka. Jak jeszcze kurczaka się nie dorobił to klepać normalnie. Nie odpalać party ud bo będzie dramat jak kota zacznie lać a przy reuse agro prawdopodobnie będziecie bez cp.

Podstawowa zasada nie spamować stuna w walce z human tankiem!!! To samo odnosi się do slama. Stuna przerwiecie dość szybko i nie zadasz poważnego dmg, a stun odbija się dosyć często.

TOD wszedł:
Pytanie co zdjął. Jak palek ma debuff lać kurczaka i przerywać cast cleansa. Jak kurczaka nie ma nie ma takiej tragedii. W zależności od tego co zdjeliśmy Todem różnie gramy. Jeżeli padło na ww to hamsting i biegamy 2 minuty jak buffy ofensywne to klepiemy się paląc ud w odpowiednich momentach. Drugi kot wskazany. Robić zmyłki z ud na magię bo zanim się koleś zorientuje może spalić swoje.

Tod resisted:
Hm... ups. Sytuacja extremalna wymaga extremalnych pociągnięć. Tu tylko spam oe slama bo i tak nie dotrwamy do reuse toda a na dmg nie wygramy niestety AI>skile HK

Vs TK
Nuuuuuuuuuuuuuddddddddaaaaaaaaaaa. Walka prawdopodobnie skończy się waszą przegraną na dmg co byście nie robili o ile wcześniej nie zakończycie żywota dostając z Cubica spalającego hp. Co byście nie robili i jak nie kombinowali nie przebijecie się przez heal z x2 tola Cubiców i self heala. Za mały dps żeby ubić tą puszkę.


Jeszcze jedna uwaga. Nie jestem zwolennikiem noża z cancelem w pvp mode. Może kiedyś to odszczekam. Powiem dlaczego:
stracimy dużo czasu a z racji tego że tank ma duże resisty na debuffy to ma jakieś 5% sznasy w tym czasie możemy niezły oklep dostać. Bazować na todzie i kociaku. Jugdment ma moc tak samo jak boost morale więc wykorzystujcie to a nie głupi cancel. Jak traficie na nieogara to spoko może wam się udać ale rozsądnego tanka tak nei sklepiesz.

jakieś plusy dostałem czy coś więc jak by to ktoś wsadził w ludzkie miejsce co by było to widać i możek toś z tych wypocin skorzysta. Nie ma tu mądrości objawionych ale coś tam na temat tej klasy wiem.

czekam na flame i druzgocącą ocenę :)

zapomniałem o pvp party na party i mass pvp

party vs party:
w zależności od składu party przeciwnika.
Zerk SB to nasz podstawowe targety. Tod i trzymamy na perma stunie nei zawracając sobie głowy innymi targetami. Jak macie ogarnięte disco to bd i sws wyeliminuje 2 pozostałych dd. Jeżeli twoje party ma sporą moc uderzeniową zanim skończy ci się mana reszta ludków powinna już ładnie obrywać. Jeżeli nie ma zerka albo sb to spokojnie jesteście zablokować 2dd waląc hamstringa na wszystko co się rusza.
Ważna uwaga!!!! party ud używamy po tym jak bish wstanie po savation. Oczywiście jest to ogólna zasada wszystko może się zmienić ale to bardzo ważne.
Z nukerami to antimagic armor i agro do tego sof. Tod na miśka najlepszym sprzętem i a na reszte agro i stun tu filozofii nie ma

na mass pvp w mele party jesteś od ninja akcji ewentualnie od frontalnego ataku więc zbieramy każdy target jaki się nawinie. Do tego walić stuna na lewo i prawo hamstring mass agro enchantowane na obniżenia p defa. Tu wielkiego szału nie zrobicie. Jak macie ogarnięte party sof jest przydatny ale z nieogarami którzy nie widzą baniek odradzam :)

jak ktoś ma ochotę dodać jakieś grafiki ikony skili i takie tam pierdoły to proszę bardzo. Ja jestem jak linux. Nie mam zdolności plastycznych czy tego typu.

Chętnie oddam sławę i splendor :D

//Madith: Brawo Azex :) Plusik ode mnie :)



I jeszcze jeden ode mnie :P Gratulacje!
/Fro
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2010, 11:38:43 am wysłana przez Azella »
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2010, 11:44:35 am »
No i blad ze nie jestes zwolennikiem dagera z pvp, przy 300atri dmg jest ladny a dodatkowy cancel bezcenny vs klasy z ktorymi jest najciezej tanki/summonerzy/healerzy, oczywiscie tak samo jak luk 300 to nie glowna bron.
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:22:41 pm »
Cytuj
Vs zerk. Będę kontrowersyjny ale to jedna z najłatwiejszych postaci do pokonania a do tego mająca zawsze dużo punktów. Zaczynamy na party ud. Stunujący zerk to jest to co lubi każdy HK. Wcześniej czy później ten stun się odbije co oznacza znane już combo: : tod cancel od kota (o ile żyje) slam root hamstring jugdment. Po todzie nawet z odpalonym kurczakiem zerk będzie łykał stuny jak Zorro. Dodatkowym atutem jest tu SOR. Szarżami nas nie zabije w zwarciu mamy dużo większe atuty.

Bez MJ heavy/forti +10+++ power/3epikow na resist stun to z ogarnietym berkiem w MJ mozesz zapomniec o wygranej. Stuna latwo nie odbijesz,a jezeli nie masz UD to 2-3szarze i po Tobie.

Cytuj
Vs: EE jeden z najtrudniejszych przeciwników. Block ww (o ile nie uda się nam tego odbić) generalnei skończy walkę dość szybko  Zazwyczaj ee mają kilka broni z atri i nukiem w agu. Łukiem nie przebijemy się przez heal a dmg z tych nuków będzie bolesny zwłaszcza że ee będzie zbudowany odpowiednio. Jedyna szansa to tod na rozpoczęcie cancel od kota i modlitwy żeby zdjęło ww albo RS. Ewentualnie odpalenie deflecta w odpowiednim momencie i odbity crit z nuka. Odbicie block ww też może pomóc ale szansa jest nie wielka. 83 i mass tod o ile naładują nam seed.

Proba TOD'a - jezeli nie siadzie debuf a nie jestes wyfarmiony to makro na remove jawels + SDM jedyna szansa na wygrana.

Cytuj
Vs titan: nie będzie to prosta walka. Uciec nie uciekniemy a deska na frenzy z zealotem i otb jest groźna. Jedyna szansa to podbiec do kolegi spalić vengance i walnąć combo: tod jugdment cancel od kota (o ile żyje) slam root hamstring. Tu jugdment zaraz po todzie bo crity od deski bolą i to bardzo. Jeżeli będzie głupi i odbiegnie to Am 150 dark i drain. Jak walczy w zwarciu to modlitwy o dobry cancel od toda i próbować postawić deskę na stunie. Tu nie zaczynamy na party ud bo to skończy się tragicznie dla nas

Zostawiamy panterke w korytarzu, biegniemy na deske - forti + shield fortress + vengance + sof ON potem TOD + judgment + cancel od panterki ktora wybiega (w miedzy czasie spam agro na deske) i przy szczesciu zdjecia zaelota + guts/frenzy powinnien byc nasz. Talizman + augu z reflect dmg moze sie przydac  :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2010, 12:32:01 pm wysłana przez x3nomorph »
new future.


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:29:21 pm »
wiesz akurat z zerkami to nie mam większych problemów.

zaken teza z olympiady earing s80 z goddard i phisical mirror. Jedyny zerk z którym przegrywam to jest Cut. Koleś 84-85 z vesperami ja mam tylko 79. Reszte zerków na serwerze (a uwierzm i tego jest naprawde dużo) spokojnie klepie (wyjątek Kesi obecny hero bo z nim nie walczyłem ani razu)

Nie wiem gdzie ty grasz że zerk ściąga cię na 2-3 szarże. Ja na oly z lolowatym enchantem majesty (tylko+8) i bez enchantu pasywów dostaje po 400-500 właśnie od Cuta.

1 odbity stun zazwyczaj kończy karierę zerka w walca z HK.

co do patentu na ee tak stosuje to ale to już nie działa. Z block ww on sobie może biegać a deflect trwa 9s więc wybieganie tego to nei jest gigantyczny problem. EE niem usi się spieszyć. SDM Reuse ma 45s więc hm...

forti chesz odpalać??????? lul to jest strata many. Niech deska spamuje stuna. Wcześniej czy później się odbije. Przy dwóch odpalonych tooglach moment i bez many jesteś. Jak ty vengance chcesz odpalić przed walką Oo
ja wole toda wsadzić niż ud palić. Toda castujesz akurat szybciej niż deska stuna. Tod na +3/4 już wlezie prawie we wszystko a im bardziej enchantowany tym częściej max ilość buffów ściąga.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2010, 12:43:20 pm wysłana przez Azella »
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 4737

  • Pochwał: 22

  • I dont necessarily agree with everything i say
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:35:45 pm »
najs poradnik, tylko imo porady dot. pvp vs inne klasy jest nie potrzebny, jak juz ktos kiedys wspomnial.

@mdh ja za swoj poradnik + nie dostalem, nie ladnie ^^

I: Czekaj master :) Wszystko zostanie podsumowane po zakończeniu konkursu ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2010, 08:21:53 am wysłana przez Inidriel »
Why should I take life so seriously? I just wanna do what I like to do being far from reality. This is my own world, I just wanna hear the music.
http://www.youtube.com/watch?v=lVvG_dy94LM NEW ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=U81wZ2khvFs

L2@retired

WS - Rankar x5 DC 84
RPG - CLUB x15 SWM 85 / DC 85
RPG - CLUB x5 SD 84
DEX - Wrath x9 SD 85  
Reloaded x15 SD 83
eXistence x4 SD 78
Azarath x15 SD 78
Nanaki x15 SD  77
Celes x7 SD 77


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:43:37 pm »
ja dostałem dawno temu tego +

Raziel z większością klas bijesz się tak samo nawet na open pvp i większość zazwyczaj albo padnie albo ucieknie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2010, 12:46:41 pm wysłana przez Azella »
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:48:52 pm »
Yhm... widze nie walczyles nigdy z kox deska ktora sciaga na strzala max 2...
A co do deski i forti, jak dostaniesz takiego armor crusha +25+++ na wjazd zanim zdarzysz cokolwiek scastowac to gg
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2010, 12:59:22 pm wysłana przez x3nomorph »
new future.


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 02, 2010, 01:18:55 pm »
walczyłem z deską nie jedną i z różnym enchantem

i na 2 hity nigdy nie zszedłem a dostawałem z vesperów. Nie pisze o tym co oglądałem na frapsie.
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 02, 2010, 02:19:44 pm »
ac zabicie kotka i egzekucja, nie wiem z kim ty walczyles ze forti nie byl potrzebny. Chyba ze nie byl potrzebny bo i tak w pysk miales :)
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 02, 2010, 03:35:49 pm »
Yhm... widze nie walczyles nigdy z kox deska ktora sciaga na strzala max 2...
A co do deski i forti, jak dostaniesz takiego armor crusha +25+++ na wjazd zanim zdarzysz cokolwiek scastowac to gg
armor crush moze byc max +15;p


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 02, 2010, 04:02:52 pm »
Yhm... widze nie walczyles nigdy z kox deska ktora sciaga na strzala max 2...
A co do deski i forti, jak dostaniesz takiego armor crusha +25+++ na wjazd zanim zdarzysz cokolwiek scastowac to gg
armor crush moze byc max +15;p

Chodzilo mi o hammer crusha :p
new future.


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 02, 2010, 04:14:18 pm »
skill z drugiej profy z gównianą bazową szansą tak na bank mnie tym zowni :(

kiedy zrozumiecie że zaken +teza +tod + phisical mirror i większość tych stunów ty łykniesz a nie HK.

Takie wrażenie odnoszę że wy nie do końca znacie potencjał toda. Skoro z todem trzymam na perma stunie kolesi z rs 18+ i czasami się przez lh przebijam to coś w tym musi być.

Deska nie zabija tanka na 2 hity. Obecny hero na moim privie nie był wstanie tego zrobic.

Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • Wiadomości: 194

  • Pochwał: 1

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 02, 2010, 04:41:58 pm »
Azella Kryt z  2h Blunta na Frienzy ponizej 30% HP nawet HK zaboli i to bardzo xD


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 02, 2010, 04:53:04 pm »
skill z drugiej profy z -_-'ianą bazową szansą tak na bank mnie tym zowni :(

kiedy zrozumiecie że zaken +teza +tod + phisical mirror i większość tych stunów ty łykniesz a nie HK.

Takie wrażenie odnoszę że wy nie do końca znacie potencjał toda. Skoro z todem trzymam na perma stunie kolesi z rs 18+ i czasami się przez lh przebijam to coś w tym musi być.

Deska nie zabija tanka na 2 hity. Obecny hero na moim privie nie był wstanie tego zrobic.
ok piekna teoria a teraz proste pytanie, ile walk tak wygrales np z Hotlerem(Titan na epikach, z poenchantowanymi skillami i dynasty crusherem)? 
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 02, 2010, 04:56:23 pm »
z hotlerem grałem 2 razy

pierwsza to owned złoił mnie na 0

druga też dla niego jakkolwiek talizman na ud i full restor pod koniec walki i mnie many zabrakło.To było dość dawno i jego stuny nie wchodzą jakoś super. Włażą ale też sporo sobie sam odbija.

Wiem jakie hity z blunta dostaje co nei znaczy że mam tracić czas tod vengance ok ale nie odwrotnie.
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 02, 2010, 07:23:57 pm »
Azella trosze mało czytelne jak dla mnie. ale + za posiadaną wiedze.


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 03, 2010, 12:43:33 am »
czyli w 2 olal Cie, dobry destro ora hk(chyba bedzie cud miod cancel)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2010, 01:09:27 am wysłana przez DonK. »
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 03, 2010, 01:33:28 am »
84>79 trochę za duża różnica.

Wygrywałem i z delfinem i bonebreakerem. Ofc nie zawsze jakkolwiek nie dostaje od nich łomotu :)
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 06, 2010, 06:06:02 pm »
ok mamy freye

i tu zaczyna się wesoły czas dla naszego wesołego tanka.


nasz kociak dostaje all bufki ktore my dostajemy łącznie z ud itd :D

do tego buff na party 5% pa atacku i 5% atack speed :D
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 06, 2010, 10:56:16 pm »
Moglbys dodac jakies dobre agu i talismany do poradnika + jak i kiedy ich uzywac.



BTW.Nie za bardzo na tym mirrorze polegasz :P?


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 07, 2010, 01:54:10 am »
ten poradnik jest jzu nieaktualny niestety :D


ewentualnie wymaga gruntownych przeróbek
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 07, 2010, 07:35:13 pm »
No to do roboty :P


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 07, 2010, 10:23:01 pm »
sam jeszcze freyi nie ogarniam :D
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • Wiadomości: 140

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 10, 2010, 01:21:24 pm »
Moglbys dodac jakies dobre agu i talismany do poradnika + jak i kiedy ich uzywac.

Wg mnie:

Do sworda passive pvp might, w jakimś staffie active pvp might.W Mace augu nuk/heal.
Talizmany:
Yellow Talisman of Speed/Alarcity/Violent Haste
Blue Talisman of Power/Defense/Divine Protection
Red Talisman of Mental Regeneration/Maximum Clarity/Life Force.



  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Hell Knight - poradnik flame i inne
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 13, 2010, 05:03:16 pm »
fajne talizmany :) hahahaha