wymagania dla WC
DC robe (pdef wiekszy jak tallum)
Solidna bron z acumenem(tzn blunt najlepiej AM + troszeczke)
i jedziemy testowac ale i tak wiekszosc walk wygra PS, po prostu WC ma za maly dps a summony robia za duze kuku robe userom . imo jedyna przetestowana metoda ktore sie moze spisac to Stun w summonera i natychmiastowe draionwanie summona - da sie tak summona zabic zakladajac ze jest tylo na bufach PS(oczywiscie nie napisalem ze na bank sie zabije ....summon przerwie 1 zaklecie nam i koniec). w warunkach olimpiady o tej metodzie zapomnij(e bany dzialaja jak cancel czy co? ostatnio spotkalem warlocka ..... widzialem 2 bany i padl mi tylko ww wiec chyba jak cancel ), spiritshoty robia kaleke z kazdego maga.
i najwazniejsze NIE nukujemy summonera jezeli ma summona (wiec przewaznie = wlaczony transfer pain) dmg jest smieszny, wiekszy dmg zadawalem tlukac takiego summonera Imperial stafem z wlaczonym SC niz magia (no chyba ze jest nup i lata w b grade bizu).
fear zaraz ktos napisze - fajna sprawa, summon ucieka a my mozemy bic summonera. zanim fear wejdzie summon nam ostro moze nakopac, jak nei damy cov to nam nakopie jeszcze mocniej bo mniejszy pdef i fear gorzej wchodzi (matc mniejszy), jak wejdzie to i tak ciezko cokolwiek dogonic, co najwyzej mozna luk wyciagnac i miec nadizeje ze na anszym serwerze dziala ograniczony zasieg transfer pain. ostatnia sprawa to fakt ze po fearze dosc szybko summon wraca
sleep - na end game cos to daje? wczoraj wyprulem sie z calej many (mialem tez emp lvl 3, tance wiec matc niezly) w jednym sporym pvp a sleep nie wszedl ani razu, za to 4 x hold z SA w IS, do tego enchantowany na +9 wiec jako ze summonerzy przewaznie maja duo m defa to ze sleepem bedzie ciezko
w skrocie stawiam na 9/10 walk dla PS