/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Iss OL nie ma sonat, czy łapiesz mnie za słowo? Nie odpowiedziałeś nawet w połowie na moje pytanie. Nie wiem po co to pisałeś.Ok panie. OL nie bedzie mial sonat w ogole. na party na klan NIE BEDZIE.
Iss Dominator Poem / Harmony / Sonata skill has been deleted, while Poem / Harmony / Sonata skills have been added to be used to target clan members.
harmonie normalnie dawane na target epwnie.CytujIss Dominator Poem / Harmony / Sonata skill has been deleted, while Poem / Harmony / Sonata skills have been added to be used to target clan members.
Chyba mnie wprowadziłeś wbłąd, bo z tego co czytam będą działać na członków klanu, ale nie w zwykłym party.
Jeśli chodzi o zarabianie za buff, to Dominator nie zarobi tak jak inni, właściwie w ogóle nie zarobi...
Mam pytanko jak gram Iss z wc to po wejsciu tej kroniki będę mógł wybrac któregoś z Iss czy tylko z WC moźe ktoś się orjętuje.teraz jezeli juz jestes ISSEM to wybeirzesz kogo chcesz.
(...)A wziąłeś pod uwagę, że OL ma sonaty na poszczególnych członków party/klanu? Nie na wszystkich tak jak reszta ISSów? Czyli redance/song OL musi robić ręcznie.
Tak więc wybór jest taki: OL albo coś z pozostałych. Taka jest moja opinia.
(...)A wziąłeś pod uwagę, że OL ma sonaty na poszczególnych członków party/klanu? Nie na wszystkich tak jak reszta ISSów? Czyli redance/song OL musi robić ręcznie.
Tak więc wybór jest taki: OL albo coś z pozostałych. Taka jest moja opinia.
Pozdrawiam
- Przywrócenie ról unikatowych dla klas: Kowal( Tyrr którego 2-3 profą był np glad, nie może przebudzić się na kowala. Zostanie podniesiona rola crafta), Spoiler (nowe maty do spoilowania), OverLord (traci sonaty, ale jego buff jest na klan)
Iss enchanter:Źródło: https://4gameforum.com/pl/showthread.php?t=35
Zmiany ogólne:
- Zwiększono czas trfania debuffów oraz obrażenia normalnym atakiem, podniesiono koszt heala w mp.
- Zwiększono obrażenia na moby o 10% zwykłym atakiem.
- Buffy typu potem ograniczone są do party.
- Crippling attack oraz mass crippling attack: zwiększono czas trwania, redukcja mdef/pdef/evasion zwiększona
- Shadow blade i mass shadow blade: zwiększono czas trwania, zwiększono redukcje matak/patak
- Chaos symphony: patak, matak, mdef, pdef i szybkość zostaje zmniejszona. Reuse zmniejszony do 30 sec, koszt w mp zwiększony.
- Healing melody: zwiększono koszt w mp
Zmiany klasowe:
Iss Sword muse:
- Aktyw: blokuje pobliskim przeciwnikom skille fizyczne i magiczne
- Pasyw: zwiększa pdef i mdef o 5%, oraz moc skilli o 5%
- Aktyw: Zwiększa: pdef o 5%, odporność na 6 elementów o 20, odporność na łuk/kusze/debuffy o 10% na 30 min ( wygląda na to że tylko na postać, ale to by było dziwnym pomysłem)
Iss spectral dancer:
- Aktyw: na 10 sec zamienia pobliskich przeciwników w kamień
- Aktyw: zwiększa patak/matak o 5% oraz moc skilli o 5%
- Aktyw: zwiększa patak/atak spd o 5%, szansę na kryta/szybkość o 10 na 30 min (tak samo jak aktyw dla SM na siebie)
Iss Hierophant:
- Aktyw: na 10 sec zamienia pobliskich przeciwników, blokując ich atak i redukując prędkość poruszania. Efekt znika po zaatakowaniu przeciwnika.
- Pasyw: podnosi reuse i moc skilli o 5%. podnosi hp/mp/cp, oraz odnawianie many.
Iss Doomcryer:
- Aktyw: atakuje cel dystansowo i wyssysa hp przez 10 sec
- Aktyw typu toggle: podnosi: pdef/mdef/patak/matak/atak power o 5%. Zjada manę z czasem.
Iss Dominator:
- Aktyw: na 30 sec podnosi klanowiczom max cp oraz regeneruje cp
- Aktyw: na 10 sekund blokuje przeciwnikom możliwość zwykłego ataku (tylko pvp)
- Aktyw: na 30 sekund zmniejsza możliwość regeneracji hp/cp/mp pobliskich przeciwników (tylko pvp)
- Pasyw: zwiększa mp o 10%
Iss enchanter:
- crazy nocturne: obecną funkcję skilla zastępuje: zmniejsza szanse na kryta magicznego/fizycznego na drużyne, podniesiono czas trwania.
- blood requiem: podniesiono reuse, poprawiono efekt wyssysania hp