Witaj
Gość

Wątek: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t  (Przeczytany 14676 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 31, 2009, 05:13:12 am »
Dla nich to nie problem przetłumaczyć to co robią na chinolu. To nie oni w końcu robią te nowe kroniki, a u skośnookich gra ma się nieźle. Tylko dla kogo oni to tłumaczą? Dla garstki ludzi co z ciemnej dupy nie wyjdzie, bo wg nich PvP się po 83 zaczyna?

Sorry, to ja wolę swojego LolAionaLol gdzie przynajmniej w ciągu 30 dni mam już niewiele do 2k fragów, o czym w L2 mógłbym pomarzyć grając supportem, albo nawet jakimś wykoksanym Daggerem/nukiem. Po prostu nie ma z kim tego PvP robić, bo jedyni co ci na 100% odpowiedzą na zaczepki, to bot protectorzy. : /

/cry
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 31, 2009, 10:10:55 am »
Tylko przyjdzie tez czas , gdzie w Aionie kazdy bedzie wykoxany itp ;)
Khais
Grand Khavatari 77+/Warcrayer 40+
Noblesse 
Outcasters Clan - Nightmare Team
RuOFF - Lancer


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 31, 2009, 12:57:11 pm »
Dla nich to nie problem przetłumaczyć to co robią na chinolu. To nie oni w końcu robią te nowe kroniki, a u skośnookich gra ma się nieźle. Tylko dla kogo oni to tłumaczą? Dla garstki ludzi co z ciemnej dupy nie wyjdzie, bo wg nich PvP się po 83 zaczyna?

Sorry, to ja wolę swojego LolAionaLol gdzie przynajmniej w ciągu 30 dni mam już niewiele do 2k fragów, o czym w L2 mógłbym pomarzyć grając supportem, albo nawet jakimś wykoksanym Daggerem/nukiem. Po prostu nie ma z kim tego PvP robić, bo jedyni co ci na 100% odpowiedzą na zaczepki, to bot protectorzy. : /

Alarion, albo mi się wydaje albo zaczynasz robić emodrame :D




  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 01, 2009, 12:07:27 am »
ano czasem trzeba.  ; p

Fakt, będą wykoxani, ale to nei zajmuje roku jak w L2. Skoro pierwsze 2 50-tki pojawiły się chyba po 16 dniach jakoś, to nie jest to kłopot jakiś? A potem już tylko PvP/mass PvP/ bossy.  To chyba dobrze, prawda? ; >

Jak tami Arri, ile przewidujesz czasu do 81? W 2 miechy się obrobisz? xD
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 01, 2009, 12:35:18 am »
L2 pod względem grindu jest totalnie skopany, jest go za dużo i wymaga zbyt dobrego składu party aby farma była jako tako efektywna, natomiast Aion jest też przegięciem w drugą stronę, więc porównanie mocno z dupy. W L2 dobicie lvl capu (od 0) trwa lekko około 8-10 miesięcy, prawdopodobnie drugie tyle jeśli chce się enchantować skille do niebotycznych wartości, więc nie porównuj gry w której da się to zrobić w 3 tygodnie.

Nie Alarion, to nie jest dobre, chyba że bawi Cię brak możliwości rozwoju, poza tym co to za pvp kiedy każdy prędzej czy później ma taką samą postać? Gdzie fun zergowania high lvli i odpieranie zergu lowbie zerga jak jest się po drugiej stronie? W tej chwili w aionie jest jeszcze różnica lvli, jednak śmiem twierdzić, że kiedy wszyscy doczłapią do tej 50tki to nagle pvp stanie się cholernie monotonne, a robienie bossów, instancji będzie przedsmakiem odruchu wymiotnego. Poza tym jest to cholernie uwłaczające kontaktom między graczami, że walczy się z postacią z czerwonym nickiem a nie z drugim graczem, w L2 jednak nikt nie był dla mnie tak anonimowy, satysfakcja z ubicia jakiegoś tarda była nie do opisania.

Co do nabijania fragów- cóż, gra powstała przede wszystkim dla klientów WOWa (jak sam pisałeś, L2 w Azji ma się nieźle), więc dla graczy typu "casual", wychodzi na to, że każda postać może zabijać (NABIJAĆ FRAGI WOOOOOOWOWOW!!!), z tego co widzę to efektywnie solować, to nie jest takie złe, bo L2 przegina w drugą stronę, natomiast krew mnie zalewa jak widzę, że buffer lub healer z 5 lvlami mniej ode mnie zabija moby szybciej niż nieźle wyposażony DD, no rofl. Może mam jakieś zboczenie, ale robienie postaci w ten sposób, że każda może być killerem jest dobre dla dzieci, które lubią mieć satysfakcję z nabitego fraga nawet jak grają supportem.

P.S- szybko zarobiłeś bana na polaczkowym forum aiona :)   


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 01, 2009, 04:57:27 am »
L2 pod względem grindu jest totalnie skopany, jest go za dużo i wymaga zbyt dobrego składu party aby farma była jako tako efektywna, natomiast Aion jest też przegięciem w drugą stronę, więc porównanie mocno z dupy. W L2 dobicie lvl capu (od 0) trwa lekko około 8-10 miesięcy, prawdopodobnie drugie tyle jeśli chce się enchantować skille do niebotycznych wartości, więc nie porównuj gry w której da się to zrobić w 3 tygodnie.

Porównuję, gdyż jaki widzisz sens gry dla gracza, który ma do wyboru, zagrac w aiona, albo zaczynać od poczatku w L2? Bez ebaya, bez kupowania postaci, załóżmy, że z botem. Serio, gdybyś miał postawić się na miejscu nowego gracza (załóżmy z doświadczeniami po privach jak większość zaczynała na offie) chciałbyś tak? Bez jakieś wielkiej pomocy kumpli, bo załóżmy że nie ma ci kto dać A grade na początek? Dla mnie to oczywiste. A no, jeszcze ktoś powie ru off, ale tam mamy jeszcze inne wady, jak ruska dominacja itd, ale wdawać się tu w dyskusje nie zamierzam o wyższości ru ofa nad retailem.


Nie Alarion, to nie jest dobre, chyba że bawi Cię brak możliwości rozwoju, poza tym co to za pvp kiedy każdy prędzej czy później ma taką samą postać?

WL2 jest inaczej? 2 SH na 83 lvlu zaprawdę różnić się będą tylko enchantem skilli (kto ma więcej +++) i equp. Coś pominąłem? Aha, kapelusik na głowę, no tak ^^ W Aionie różnić się będą trochę stigmami, trochę mana stonami (zależy od preferencji gracza) To i tak więcej niż w L2 ; )



Gdzie fun zergowania high lvli i odpieranie zergu lowbie zerga jak jest się po drugiej stronie?

Rozwiń myśl proszę... Sugerujesz, że elyosi są słabsi i w mniejszości? Nie u nas z RM i Green fire na czele... Siły są bardzo wyrównane na naszym serwerze i nie zapowiada się, by się to zmieniło.


W tej chwili w aionie jest jeszcze różnica lvli, jednak śmiem twierdzić, że kiedy wszyscy doczłapią do tej 50tki to nagle pvp stanie się cholernie monotonne,

A czym się różni PvP tutaj od PvP w L2 poza dyamiką i tym, że w Aionie nie ma 1 shot 1 kill? Że nie ma potrzeby dobierania na siłę SWS-a, BD, WC/OL-a, EE, Bisha? A jak coś to enemy pali B soe w momencie?

a robienie bossów, instancji będzie przedsmakiem odruchu wymiotnego.


Tak jakby klepanie setek tysięcy mobów ciągle za pomocą F1 F2 było ciekawsze... Że taki Wc idzie po prostu spać, bishop jak PT ogarnia też za dużo do roboty nie ma, taki SWS i BD to mogą tylko co 2 min podejść do kompa, ew chyba że pullowac mają dla destro, ale to specyficzny rodzaj PT. Jakich umiejętności wymaga np. takie PT archerów, gdzie liczy się ilość CP-potek, przeżywalność bishopa i 1 wspólny target. I tak się skilli praktycznie nei używa taką postacią...

Poza tym jest to cholernie uwłaczające kontaktom między graczami, że walczy się z postacią z czerwonym nickiem a nie z drugim graczem, w L2 jednak nikt nie był dla mnie tak anonimowy, satysfakcja z ubicia jakiegoś tarda była nie do opisania.

Tak, to jest niewątpliwa zaleta L2 i tego nie podważę nigdzie. Chociaż w Aionie też pare nicków zaczynasz kojarzyć, tyle, że poza ew frum nie podramujesz ^^


Co do nabijania fragów- cóż, gra powstała przede wszystkim dla klientów WOWa (jak sam pisałeś, L2 w Azji ma się nieźle), więc dla graczy typu "casual", wychodzi na to, że każda postać może zabijać (NABIJAĆ FRAGI WOOOOOOWOWOW!!!),

Ale dzięki temu takimi supportami grają nie tylko ludzie z powołania, których jest niewielu (SWS, BD, WC) i każdy może się obronić. Nie ma nic bardziej chyba frustrującego, kiedy wiesz, że sam możesz posmyrać enemy przez to jaką grasz profesją. (support)


z tego co widzę to efektywnie solować, to nie jest takie złe, bo L2 przegina w drugą stronę, natomiast krew mnie zalewa jak widzę, że buffer lub healer z 5 lvlami mniej ode mnie zabija moby szybciej niż nieźle wyposażony DD, no rofl. Może mam jakieś zboczenie, ale robienie postaci w ten sposób, że każda może być killerem jest dobre dla dzieci, które lubią mieć satysfakcję z nabitego fraga nawet jak grają supportem.

A co złego widzisz w tym, że ktoś chce mieć fraga? Czyż nie do PvP/mass PvP sprowadza się każde MMO? (może poza drobnymi wyjatkami, jak WoW itd. ale to szczegół) Chyba po to gramy w te gry i bijemy te lvle, no nie?


Nie chcę nagle najeżdżać na L2, bo sam w niego grałem i chyba mi się to podobało skoro w to grałem. Po czasie dochodzę do wniosku jednak, że bardziej grąło się się dla ludzi i to mnie trzymało w tej grze. Dramy, klan, constans itd. wiedziałem, że ownerami nigdy nie będziemy i prędzej się bana dorobimy niż do tego chorego 81 dociągniemy, ale zostało spróbować tylko to, niż bić to z ręki. A grając w Aiona nie mogę powiedzieć bym się nudził. Owszem, gra powoduje wiele frustracji nie jeden raz, ale zestawiając to z wadami L2, które widzę po czasie, to jednak wolę już Aiona...


P.S- szybko zarobiłeś bana na polaczkowym forum aiona :)   

nom, za to że kodów w Duke nuke 3D używałem :<  Nie wiem jak to ma się do Aiona, ale nvm, jestem złym człowiekiem idę się pociąć :((((
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 01, 2009, 01:33:15 pm »
ano czasem trzeba.  ; p

Fakt, będą wykoxani, ale to nei zajmuje roku jak w L2. Skoro pierwsze 2 50-tki pojawiły się chyba po 16 dniach jakoś, to nie jest to kłopot jakiś? A potem już tylko PvP/mass PvP/ bossy.  To chyba dobrze, prawda? ; >

Jak tami Arri, ile przewidujesz czasu do 81? W 2 miechy się obrobisz? xD

dunno...na razie musze konto oplacic bo mi sie skonczylo i od 2 dni w grze nie bylem.
na razie brakuje mi ~29% do 80...a potem sie zobaczy...co i jak...czasem mnie l2 tez wkurwia bo nie ma co robic.
Ale jestem teraz  lolrQm clanie..Niby sh1towaty klan malo co znaczacy na serverze ale calkiem fajnie sie z nimi gra. Codziennie robia jakas bossy, fortece, pvp etc i staraja sie jakos zorganizowac :P

Wiec na razie zaczyna mi sie podobac.
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 01, 2009, 08:25:14 pm »
Porównuję, gdyż jaki widzisz sens gry dla gracza, który ma do wyboru, zagrac w aiona, albo zaczynać od poczatku w L2? Bez ebaya, bez kupowania postaci, załóżmy, że z botem. Serio, gdybyś miał postawić się na miejscu nowego gracza (załóżmy z doświadczeniami po privach jak większość zaczynała na offie) chciałbyś tak? Bez jakieś wielkiej pomocy kumpli, bo załóżmy że nie ma ci kto dać A grade na początek? Dla mnie to oczywiste. A no, jeszcze ktoś powie ru off, ale tam mamy jeszcze inne wady, jak ruska dominacja itd, ale wdawać się tu w dyskusje nie zamierzam o wyższości ru ofa nad retailem.

Chodzi mi o porównywanie dwóch gier przeznaczonych dla innego odbiorcy, L2 nastawiony zawsze był na ludzi grających sporo, aion jest produktem, który jak już pisałem, jest skierowany do ludzi grających w WOWa, czyli dla przeciętnych graczy. Jeśli już mamy porównywać ile zajmuje dojście do endgame'a to popatrz jak L2 wyglądał za czasów C1, w każdym razie dobicie do lvl capu nie zajmowało tak mało czasu jak w aionie, co uważam że jest lekko śmieszne.


WL2 jest inaczej? 2 SH na 83 lvlu zaprawdę różnić się będą tylko enchantem skilli (kto ma więcej +++) i equp. Coś pominąłem? Aha, kapelusik na głowę, no tak ^^ W Aionie różnić się będą trochę stigmami, trochę mana stonami (zależy od preferencji gracza) To i tak więcej niż w L2 ; )

Czym się różnią? Augumentacjami, być może buildem (+4/5 wit), w Aionie dojdzie do tego samego, kwestia preferencji będzie zweryfikowana przez kwestię użyteczności. Poza tym w L2 jest ponad 30 klas, w Aionie 8, przemilczę sprawę wykonania ich w L2, bo niektóre postaci są zapomniane od kilku kronik natomiast np. można wybrać jednego z 4 tanków, każdy z nich jest inny. Nikt nie wmówi mi, że w Aionie z 1 templara można uzyskać tyle różnych postaci.

Gdzie fun zergowania high lvli i odpieranie zergu lowbie zerga jak jest się po drugiej stronie?

Rozwiń myśl proszę... Sugerujesz, że elyosi są słabsi i w mniejszości? Nie u nas z RM i Green fire na czele... Siły są bardzo wyrównane na naszym serwerze i nie zapowiada się, by się to zmieniło.

Nie chodziło mi o Aiona, tylko o L2 z tym zergowaniem. W przypadku bycia high lvlem trzeba było się liczyć, że walka będzie równa jak osób z niskim lvlem będzie więcej, była frajda z walki z takim zergiem. W drugą stronę też było zabawnie, konieczne było zgranie i porządna asysta aby kogoś zdropić i nie dać się zabić/wycancelować. Propos Aiona- za szybko można wbić endgame, czyli nici z walki koksy vs zerg. 

A czym się różni PvP tutaj od PvP w L2 poza dyamiką i tym, że w Aionie nie ma 1 shot 1 kill? Że nie ma potrzeby dobierania na siłę SWS-a, BD, WC/OL-a, EE, Bisha? A jak coś to enemy pali B soe w momencie?

Nie przeczę, pvp w L2 było bardzo skopane, ale wymagało jakiejś tam organizacji, doboru odpowiednich klas. Oczywiście, wolałbym aby różnica między perfect party a gimp party nie była taka kolosalna, żeby bd i sws byli pomocni, a nie niezbędni do wyjścia z miasta. Receptą na to byłoby znerfienie buffów, ograniczenie ich liczby i wywalenie tylu cancelów, Aion jak dla mnie to krok do tyłu jeśli chodzi o wymogi dotyczące zgrania pt i doboru jego składu. Obie gry są przegięte w jedna, bądź drugą stronę.   

a robienie bossów, instancji będzie przedsmakiem odruchu wymiotnego.


Tak jakby klepanie setek tysięcy mobów ciągle za pomocą F1 F2 było ciekawsze... Że taki Wc idzie po prostu spać, bishop jak PT ogarnia też za dużo do roboty nie ma, taki SWS i BD to mogą tylko co 2 min podejść do kompa, ew chyba że pullowac mają dla destro, ale to specyficzny rodzaj PT. Jakich umiejętności wymaga np. takie PT archerów, gdzie liczy się ilość CP-potek, przeżywalność bishopa i 1 wspólny target. I tak się skilli praktycznie nei używa taką postacią...

Nie jest ciekawsze, ale zapewniam Cię, że w sytuacji kiedy NC soft pilnowałby botowania (przynajmniej na endgameowych postaciach) i nie wprowadzał tyle znikajek (pr,bsoe etc) to ilość ganków i wojen o spoty byłaby większa i klepanie mobów samo w sobie nie byłoby takie nudne, w Aionie nikt Cię nie zgankuje, nie spekuje nic. Co do skilli na łuczniku, zdziwiłbyś się jak ważne jest stunowanie odpowiednich targetów, z asystą jest tak że nie ma w niej nic trudnego, ale team lepiej łapiący targety wygrywa. Tutaj znowu 3rd party software upośledził ten aspekt gry, wcześniej konieczny był kontakt na vencie.

Co do nabijania fragów- cóż, gra powstała przede wszystkim dla klientów WOWa (jak sam pisałeś, L2 w Azji ma się nieźle), więc dla graczy typu "casual", wychodzi na to, że każda postać może zabijać (NABIJAĆ FRAGI WOOOOOOWOWOW!!!),

Ale dzięki temu takimi supportami grają nie tylko ludzie z powołania, których jest niewielu (SWS, BD, WC) i każdy może się obronić. Nie ma nic bardziej chyba frustrującego, kiedy wiesz, że sam możesz posmyrać enemy przez to jaką grasz profesją. (support)
&

A co złego widzisz w tym, że ktoś chce mieć fraga? Czyż nie do PvP/mass PvP sprowadza się każde MMO? (może poza drobnymi wyjatkami, jak WoW itd. ale to szczegół) Chyba po to gramy w te gry i bijemy te lvle, no nie?

To, że w L2 jest za duży stosunek supportu do DDków już wałkowaliśmy, nie miałbym nic przeciwko żeby BD i SWS byli dobrymi DDkami (dużo osób zaczynając grę BD liczyła, że będzie to coś typu dark gladiator), natomiast nie każda postać powinna być w stanie łapać fragi. Na przykładzie klas w L2- WC- ok, wizja walczącego buffera który ma ciekawy wachlarz skilli ofensywnych, drainy była ok, postać całkiem ładnie orała i mogła łapać dużo fragów, zwłaszcza na ludziach bez biżki, szkoda że za C4 sprowadzono tę klasę do jedynego słusznego buffera i cov peta. PP- typowy buffer, powinien mieć najlepszy zestaw buffów, jendak praktycznie zerowy dps na pvp, więcej debuffów (siadający root może?), tak samo healerzy. Wyłączam sytuację typu oly/ solo pvp bo każda postać powinna mieć możliwość obrony, raczej chodzi mi o grę w party i na mass pvp.


« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2009, 08:27:44 pm wysłana przez bylyforumowicz »


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 02, 2009, 09:24:37 pm »
niezaprzeczalnie racja z aspektem buffów , daja zbyt wielkiego kopa.


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 02, 2009, 10:17:36 pm »
dobrze zrozumiałem, magowie dostaną na 75 major heala ?    :oops:
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • *******
  • Wiadomości: 1857

  • Pochwał: 11

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 02, 2009, 10:37:26 pm »


Porównuję, gdyż jaki widzisz sens gry dla gracza, który ma do wyboru, zagrac w aiona, albo zaczynać od poczatku w L2?


gdybym mial komuś doradzić, to powiedziałbym mu żeby wyłączył to forum i nie zaczynał grać w obydwie propozycje.


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 02, 2009, 10:43:43 pm »


Porównuję, gdyż jaki widzisz sens gry dla gracza, który ma do wyboru, zagrac w aiona, albo zaczynać od poczatku w L2?


gdybym mial komuś doradzić, to powiedziałbym mu żeby spamował to forum i czekał na TERA online

fixed
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 03, 2009, 09:58:53 am »
dobrze zrozumiałem, magowie dostaną na 75 major heala ?    :oops:

Nie

Mage classes that have learned Major Heal can now level this skill at level 75. It now goes to 11.

Chodzi o EE. Podciągnięto jej majora do 11 lvl, tak jak bish ma.



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 11, 2009, 02:32:45 am »


The vast world of Aden is about to expand! Gracia™ Epilogue, the latest expansion to Lineage II, will be hitting the live servers on Tuesday, November 17th. New and updated hunting grounds, vitality changes, a new mail system, and much, much more are in store for you with this exciting new update!

Patch notes for the update are available on the Gracia Epilogue Preview Site. The estimated maintenance period for this launch is 8am CST to 2pm CST so please plan accordingly.
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 11, 2009, 12:39:18 pm »
No to zobaczymy co tam szykują :P




  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gracia Epilogue™ Official Lineage II Public Test Server on Thursday, October 29t
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 11, 2009, 01:03:33 pm »
a co szykować mają? Już od dawna wszystko wiadomo chociażby z Blaha...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker