Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Serwer partnerski => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: royy w Grudzień 11, 2017, 05:48:19 pm

Tytuł: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: royy w Grudzień 11, 2017, 05:48:19 pm
ja mowie ze jest tak..

https://zhyk.ru/forum/showthread.php?t=149932

ktoś się nie zgadza ?

//Edit by Asgota
Z racji tego że nie każdy może zrozumieć o co dokładnie chodzi to postaram się to opisać troche dokładniej niż royy

Więc chodzi o to jak wygląda Magic Critical Rate w Interlude, oraz jakie są jego limity. (Jak w przypadku Crit.Rate DD)

Royy twierdzi że powinien być on nieograniczony czyli max 100% i że mag typu SPS z:
Buffami: Siren, WM2, PoWater - Czyli wszystko co zwiększa M.Crit.Rate
Biżuteria: Valakas
Skill z Augu: Activ WM 10 oraz Passive WM 10
oraz DYE +5WIT

Powinien osiągnąć 100% M.Crit.Rate Czyli każdy jego hit to M.Crit.

Mam nadzieję że jest to czytelne i wiadomo o co chodzi.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 11, 2017, 09:33:47 pm
Moje zdanie jest takie:
-100% M.Crit.Rate jest bezsensem z logicznego punktu myślenia, gdyż każdy mag byłby z takim buildem NIEPOKONANY, Vortex, Hit, next target...
-Lineage2.com :  http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator

Oto SS z serwera, z Full buildem na M.Crit.Rate (Przy ustawionym limicie na 32% - jak na lineage2.com)
(https://i.imgur.com/0DPVnnw.png)

Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.
(https://i.imgur.com/iR1KoPN.png)

Chętnie usłyszę opinie innych graczy.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fiodoshi w Grudzień 11, 2017, 09:48:19 pm
Nie chcę się zbytnio rozpisywać.
M.Crit 100% jest totalnym bezsensem.(skąd w ogóle taki pomysł?)
Chyba każdy normalny gracz Interluda to rozumie i nie trzeba dodatkowo tego komentować.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Unc w Grudzień 11, 2017, 09:55:45 pm
Ja tam nigdy nie patrzyłem na to ile jaki buff mi dodaje czego i ile mcrit rate'a mam, ale na wszystkich serverach jakich grałem, a było ich wiele przez 10 lat, nigdy nie spotkałem się z mcrit rate 100%.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: haran w Grudzień 11, 2017, 10:01:04 pm
Powodzenia z passive i active WM. Wbrew pozorom wyciągnięcie 100% m crit na low rate nie jest takie proste.
Do tego sprawdź dmg nukera bez m critów jak ktoś ma resisty (400?).
I co nukerowi ze 100% m crit jak archer mając 1200 range może go zabić bez straty CP :)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: royy w Grudzień 11, 2017, 10:20:43 pm
my tu nie rozważamy jak powinno być.. tylko chcemy wyjaśnić jak było na off.. Mi brakuje dowodów bo Google za male po tylu latach.. ale wiem doskonale ze jest to wartość bliska 100%.


serwer themegax10 ten co stoi już 7 lat - https://www.youtube.com/watch?v=SxLYVm9i0us&t=133s
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 11, 2017, 10:33:40 pm
Powodzenia z passive i active WM. Wbrew pozorom wyciągnięcie 100% m crit na low rate nie jest takie proste.
Do tego sprawdź dmg nukera bez m critów jak ktoś ma resisty (400?).
I co nukerowi ze 100% m crit jak archer mając 1200 range może go zabić bez straty CP :)

Haran, pamiętaj że to Interlude i ilość buffów to 20+4 (Divine), także albo Resisty albo Moc.
Tutaj z buffami nie poszalejesz.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: mattz w Grudzień 11, 2017, 11:16:08 pm
m.crit na IL jak pamietam mial cap 20 czy 25% :)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 11, 2017, 11:31:50 pm
Właśnie przeglądałem changelogi na stronie Lineage2.com. Zmiany w M.Crit.Rate zaczęły się dopiero od Gracia Part 1.

-M.crit rate (bazowy) został zwiększony dziesięciokrotnie
-M.Crit DMG został znerfiony z x4 na x3
-M.Crit.Rate został przystosowany tak aby nie przekraczać 20%

Oczywiście przy tym poczynili też zmiany w skillach, osłabiając ich bonusy.
W sumie ktoś kto gra na wyższych kronikach zapewne zauważył niski M.Crit.Rate niż na Interlude...

http://legacy.lineage2.com/news/gracia_01.html
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 11, 2017, 11:59:27 pm
http://l2p.lacrafter.ru/wildmagic.html

koniec tematu
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 12, 2017, 12:02:20 am
http://l2p.lacrafter.ru/wildmagic.html

koniec tematu

Sprawdzałeś jak działa ten kalkulator? Do wyświetlanej liczby dolicza % skilla zamiast do bazowego. Jak sie dobrze pobawić to zrobisz 200% :D
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 12, 2017, 12:10:26 am
a czym chcesz sie pobawic zeby zrobic 200%?
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: JamesDoakes w Grudzień 12, 2017, 12:54:11 am
-Lineage2.com :  http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator
Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.
https://i.imgur.com/iR1KoPN.png
test z l2.com jest zrobiony na GOD, więc nie ma co się sugerować bo w tej kronice zreworkowali 90% wszystkich formuł, a kalkulatory z neta oparte są o to samo co l2j, więc też żadne źródło :P

potrzebny byłby test z l2off interluda, przy czym raczej ciężko dziś znaleźć dokładniejsze opracowania z tamtego okresu, więc imo najmniejszym złem będzie pobranie sobie extendera vangantha (mxc) i własne testy, gorzej niż na l2j nie będzie.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 12, 2017, 01:41:55 am
a czym chcesz sie pobawic zeby zrobic 200%?

http://l2emi.eu/1stats.php

Prosze, ich kalkulator skopiowany, dodałem Passive WM 10 oraz Active WM 10 (oni tego nie zrobili) i mamy
Magical Critical Hit Chance: 262.65% :D

Jak jeszcze kogoś fantazja poniesie i zaznaczy "Infinity Scepter" co jest niemożliwe jeżeli chcemy mieć Passive skill to mamy 404.49%

Także no, dobry skrypcik.

Gdzie jest błąd?
var wm=document.getElementById("WM").value
var mcc=0.8*WITMOD
var wm=+document.getElementById("WM").value
mcc=mcc*WMMOD[wm]
if (document.getElementById("WATER").checked==true)
{var mcc=mcc*2}
if (document.getElementById("SIREN").checked==true)
{var mcc=mcc*3}
if (document.getElementById("ABYSS").checked==true)
{var mcc=mcc*0.7}
if (document.getElementById("INFINITY").checked==true)
{var mcc=mcc*1.54}
if (document.getElementById("VALAKAS").checked==true)
{var mcc=mcc*2}
document.getElementById("CHANCE").innerHTML=(Math.floor(mcc*100)/100)+"%"
mcc nasza finalna i zarówno podstawowa zmienna, jest mnożona za każdym razem zamiast WMMOD.
To tak jakby rzucić sobie Mighta i Dance Warior dodawać już do statystyk które podniósł Might itp...
Próbowałem to jakoś szybko naprawić, ale jest późno i nie jest to tego warte...

-Lineage2.com :  http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=266108 - Chyba lepszej Wikipedii dotyczącej tej gry nie mamy.
-Kalkulator M.Crit.Rate : http://www.lineage-realm.com/tools/mcrit-calculator
Oto SS z kalkulatora, niestety na tylko jednym Augu skillu.
https://i.imgur.com/iR1KoPN.png
test z l2.com jest zrobiony na GOD, więc nie ma co się sugerować bo w tej kronice zreworkowali 90% wszystkich formuł, a kalkulatory z neta oparte są o to samo co l2j, więc też żadne źródło :P

potrzebny byłby test z l2off interluda, przy czym raczej ciężko dziś znaleźć dokładniejsze opracowania z tamtego okresu, więc imo najmniejszym złem będzie pobranie sobie extendera vangantha (mxc) i własne testy, gorzej niż na l2j nie będzie.

Kornes wszystkie ustawienia najpierw sprawdzam we wszystkich znanych mi wiarygodnych źródłach o tematyce Lineage 2.
Następnie testuje to na plikach AdvExt64, ofc, nie mam Core, więc in game.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: gebaftw w Grudzień 12, 2017, 07:58:57 am
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 12, 2017, 10:18:10 am
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)

(https://i.imgur.com/zdrn12h.png)
Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: gebaftw w Grudzień 12, 2017, 11:12:18 am
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)

(https://imgur.com/a/WJiZ4)
Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 12, 2017, 11:23:22 am
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)

(https://imgur.com/a/WJiZ4)
Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D

poprawiłem bo ss'a nie było widać, zrezygnujesz z czego? song earth? Shielda? Trafisz na innego Łuka i po zabawie, nigdy nie wychodziłem na PvP bez podstawy na P i M def.

Nawet gdy zrezygnujesz zrobisz full resist tylko pod jeden typ Nuka, Dark Wind Fire albo Water.

Wymienisz Shielda i Earth na Dance Aqua i Resist Water,
Trafisz na SpS'a da Ci Surrendera i już po Resist Water...
Trafisz na Necro, Sorka, SH nie masz resistów :V

A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: m3too w Grudzień 12, 2017, 11:52:19 am
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)

(https://i.imgur.com/zdrn12h.png)
Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Dyskusja o low rate, buff jak na pierwszym lepszy high rate, na którym Bish to postać widmo.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: gebaftw w Grudzień 12, 2017, 12:20:43 pm
Zawsze na pff interlude nie było limitu crt ratę dla maga. Nie wiem o co płacz skoro z resistami mag bije jak ciota.(300-500) przy CP I Hp takiego choćby glada który będzie ich bil po 3k na cryt to raczej mało :D

Ogólnie interlude nie jest kronika magow...

Osiągnięcie tego 100% crt rate to może zrobią max 1-2 osoby albo nikt. A 50% cry ratę będzie osiągalne dla wszystkich tak samo jak 50% u łuczników - tyle, że to oni właśnie będą ściągać wszystkich na hita :)

(https://imgur.com/a/WJiZ4)
Jak dla mnie to taka podstawa, zostają 2 sloty, teraz kto co lubi, Mental czy Zerk?
ostatni slot na Dash, UE, ew jakiś Snipe lub Dead Eye jak PR
Także przy 24 Slot Buffach nie zrobisz OP resista na maga. Do tego musisz uzbierać 4 Divine.

Są buffy z których można zrezygnować walcząc z magami. Więc nawet możesz dać sobie songi I dance z resistami i wtedy magowie nic Ci nie zrobią. Elemental resist + resist ester + dance/ na resist water I SPS bije Cię po 150 :D

poprawiłem bo ss'a nie było widać, zrezygnujesz z czego? song earth? Shielda? Trafisz na innego Łuka i po zabawie, nigdy nie wychodziłem na PvP bez podstawy na P i M def.

Nawet gdy zrezygnujesz zrobisz full resist tylko pod jeden typ Nuka, Dark Wind Fire albo Water.

Wymienisz Shielda i Earth na Dance Aqua i Resist Water,
Trafisz na SpS'a da Ci Surrendera i już po Resist Water...
Trafisz na Necro, Sorka, SH nie masz resistów :V

A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.

Rezygnuje z shield i Magic barier. Wystarcza song Mam 2 sloty na resisty.
OL nie ma szans dobić tyle crt  rate, do tego ma żałosny m.atk i jego drain zabiera tyle many że nie ma szans zabić nawet 2 osób.

Surrender nie usuwa resistow to nie C4.

Do tego jajo trafie na innych łuków to myślisz że shield zrobi różnicę? Zamiast 3-6k będę dostawał z shieldem 2.5-5.5k?

Jak grasz tyrkiem lub gladem to możesz zrobić z siebie fortece i wtedy nie musisz brać ofensywnych buffow.

Ogólnie to musisz robić kompromisy na buffach, albo idziesz full dkg albo zmniejszasz coś I dodajesz trochę obrony na coś. Nie da się mieć wszystkiego.

Nuker  jak ma mieć 100% crt  ratę to musi mieć full epici I 2x wm w broni. A i tak ma mniejszy zasięg od lucznika.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 12, 2017, 01:20:24 pm
A co z OL na którego Drain nie ma resista? o tak, OL i 100% M.Crit.Rate, teraz to już by nie było legend o OL'ach którzy wycinali całe party, tylko o OL'ach którzy wycinali całe klany...
To samo tyczy cię Aura Flash, na mass pvp... Wbiega dwóch nukerów w całe PT po skillu i To Village.
ale serio zastanow sie co napisales i pomysl czy cokolwiek z tego jest mozliwe na low rate serwerze

jaki klan da valakasa OLowi ? czy OL na pewno moze dobic 100% m crt rate? czy na pewno dwoch nukerow moze ot tak sobie wbiec w "cale party" i castowac aura flasha, ktory nie ma instant reuse? czy jezeli dwoch nukerow wbiegnie sobie w caly party i je po prostu zabije to czy to party do czegokolwiek sie nadaje?

na prawde nie wiem w czym jest problem ze 100% m crt rate na LOW RATE, jezeli juz komus sie uda to osiagnac to znaczy ze i bez tego tez przeciwnik nie mial do niego podejscia
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: royy w Grudzień 12, 2017, 04:16:14 pm
taki PR full buff +2 duel mighty aq+baium+valakas +5str +mj za ile hitnie takiego sps'a ?
a dager full buff to wbiegnie w party nukerow z m crit cap :D
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Grudzień 13, 2017, 06:14:04 pm
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs1.bild.me%2Fbilder%2F110417%2F4485511progamer.jpg&hash=3b35b3fcc4b5199985ad9b3051bbf117)

I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 13, 2017, 06:56:36 pm
Teon, topowy nuker. Która to była kronika to nie powiem, ale okolica Interluda.

(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs1.bild.me%2Fbilder%2F110417%2F4485511progamer.jpg&hash=3b35b3fcc4b5199985ad9b3051bbf117)

I w akcji:
https://www.youtube.com/watch?v=oPrkqOI9sP8
wlasnie tego frapsa znalezc nie moglem

i to jest na 100% interlude, wszystko po interludzie mialo juz inny interfejs
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 13, 2017, 07:20:55 pm
Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Salamon w Grudzień 13, 2017, 07:33:13 pm
https://www.youtube.com/watch?v=y8FNM2yvLJs
(ps. ostatnie 10 sekund filmu dla nietrzymających mocz)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 13, 2017, 07:46:04 pm
Bańkę jeszcze zrozumiem, bo wystarczy że siądzie m.cryt i wszystko na AOE go dostaje, ale skille typu Hurricane ze 100% cryt rate na SH który ma mniej WIT'a od Elfów i Ludzi to jakiś żart :V

Po drugie, gość wybił AOE swoich klanowiczy? wut?
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Grudzień 13, 2017, 07:48:28 pm
Bańkę jeszcze zrozumiem, bo wystarczy że siądzie m.cryt i wszystko na AOE go dostaje, ale skille typu Hurricane ze 100% cryt rate na SH który ma mniej WIT'a od Elfów i Ludzi to jakiś żart :V

Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417

Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 13, 2017, 07:59:02 pm
Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 13, 2017, 08:47:21 pm
Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.

Nerf nadszedł w cotygodniowym update? Bo przecież oni zawsze robili i robią dalej raz w tygodniu małe Maintenance z poprawkami.
Nawet na czacie widać że piszą coś o teście, więc podejrzewam że testowali to wszystko zaraz po wejściu Interlude.

Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden

Nie byłbym taki pewny, na pierwszym SSie w buffach nie widać WM'a na broni tez nie ma Efektu Augu, ofc mógł trafić z Low LS'a ale tam szansa jest totalnie mizerna.
Raczej widzę to jako błąd który został później poprawiony, ale widać po tych Screenach że jednak coś z tym M.Crytem jest na rzeczy, ja osobiście nigdy się aż z tak przesadnym rate nie spotkałem...
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 13, 2017, 08:51:59 pm
Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.

Nerf nadszedł w cotygodniowym update? Bo przecież oni zawsze robili i robią dalej raz w tygodniu małe Maintenance z poprawkami.
Nawet na czacie widać że piszą coś o teście, więc podejrzewam że testowali to wszystko zaraz po wejściu Interlude.

Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden

Nie byłbym taki pewny, na pierwszym SSie w buffach nie widać WM'a na broni tez nie ma Efektu Augu, ofc mógł trafić z Low LS'a ale tam szansa jest totalnie mizerna.
Raczej widzę to jako błąd który został później poprawiony, ale widać po tych Screenach że jednak coś z tym M.Crytem jest na rzeczy, ja osobiście nigdy się aż z tak przesadnym rate nie spotkałem...
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 13, 2017, 09:49:30 pm
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno

Wybacz, ale nie jest to jakieś 100% potwierdzone info, dlatego poczekam na wypowiedz coshoo, bo widze że coś o tym wie i on pierwszy w sumie wniósł do tego tematu wiarygodne info zaraz za nim Salamon.

Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1. Tam dopiero widać pierwszą potężną zmianę.
Co do Augu progamera, sąsiad czy rodzina że takie pewne info? Dla mnie brak skilla pośród buffów oraz brak glow'a na broni który świadczył by o Augu to brak jakichkolwiek dowodów że cokolwiek miał, mógł pałować 10k Low Lsów jak pisałem wcześniej, ale to i tak nie jest pewne info, więc słowa "na pewno" są nic nie warte w tym przypadku.

btw, wcześniej był też popełniony błąd dotyczący Passive augu WM10, bonus nie jest to 100% tylko 50% więc sorry my bad, Active ma 100%. :)

//Edit.
Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Grudzień 13, 2017, 10:09:41 pm
Wiele więcej do tematu nie wniosę. Nie pamiętam jak długo trwało zanim to znerfili, ale na pewno kilka miesięcy się tak grało.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: fgt w Grudzień 13, 2017, 10:13:35 pm
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno

Wybacz, ale nie jest to jakieś 100% potwierdzone info, dlatego poczekam na wypowiedz coshoo, bo widze że coś o tym wie i on pierwszy w sumie wniósł do tego tematu wiarygodne info zaraz za nim Salamon.

Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1. Tam dopiero widać pierwszą potężną zmianę.
Co do Augu progamera, sąsiad czy rodzina że takie pewne info? Dla mnie brak skilla pośród buffów oraz brak glow'a na broni który świadczył by o Augu to brak jakichkolwiek dowodów że cokolwiek miał, mógł pałować 10k Low Lsów jak pisałem wcześniej, ale to i tak nie jest pewne info, więc słowa "na pewno" są nic nie warte w tym przypadku.

btw, wcześniej był też popełniony błąd dotyczący Passive augu WM10, bonus nie jest to 100% tylko 50% więc sorry my bad, Active ma 100%. :)

//Edit.
Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.
jak sobie chcesz, twoj serwer, twoja sprawa
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 13, 2017, 10:16:47 pm
Wiele więcej do tematu nie wniosę. Nie pamiętam jak długo trwało zanim to znerfili, ale na pewno kilka miesięcy się tak grało.
Pomiędzy Interlude a Gracia Part 1 w której był update jest grubo ponad rok różnicy, Pomiędzy Interlude, a Kameal prawie 8 miesięcy.
Więc raczej zmienili to za czasu Interlude.

Changelog z Kameal: http://legacy.lineage2.com/news/kamael_20.html
Dziś już nie mam czasu ale jutro go przejrzę.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: haran w Grudzień 13, 2017, 11:53:38 pm
Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1.
W życiu nie spotkałem się z czymś takim. Chociaż w tamtych czasach na offie nie grałem.

Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.

Jakbyś przeczytał temat podany wcześniej:
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417

To byś zauważył ludzi piszących, że ten typek ma WM10.
Dodatkowo powołujesz sie na filmik, gdzie archer ma buff z dupy, a do tego sam biegnie do nukera, który go kite-uje hahaha
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 14, 2017, 01:40:18 am
kite-uje? lol, on stoi w miejscu i ma wyjebane bo każdego zamiata na 2 hity, do tego cast ~1400, bierzesz malarie i masz ~1600, SPS wyciąga ok 2000, Jak to wybiegasz :V
Wczoraj testowaliśmy SPS'a z 2000 C speeda vs PR, na jeden strzał PR'a siadały 2-3 jak nie 4 nuki, przy tym typie wystarczyłyby 2 nuki. Buff? Co on da przy tym dmg, dostaną o 1-2k mniej? każdy z party po jednym strzale miał z 30-40% HP, poza tym na innym filmiku łamał postacie na UD na 3 hity...

Jakbyś przeczytał temat podany wcześniej:
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417
Nie czytałem tego dzisiaj bo zajmowałem się debuffami, przejrzałem to tylko tak na szybko, ale że nie padł nigdzie jego nick to stwierdziłem że obadam jutro, nawet jak ma WM to Pasywne, a ono daje 50%, tak czy tak to ustawienie było śmieszne, teraz muszę ustalić tylko jak wyglądała naprawa.

Co do Weekly Maintenance, grasz/grałeś na Innovie czy NC?
Bo na NC były:http://www.lineage2.com/en/news/maintenance/
Niestety stara strona żyje bo żyje i na tą chwile mam tylko logi z 2010r.



Finalne rozwiążemy to chyba tak:
-Cap M.Crit.Rate będzie ustawiony na 50%, tak jak u wojów.
-Wprowadzimy do plików konfiguracyjnych możliwość szybkich i bezinwazyjnych zmian ustawień M.Crit.Rate, dzięki temu w trakcie Live będziemy mogli to zmienić gdy zauważymy że faktycznie coś jest nie tak.
-Przelicznik Buffów zostaje taki sam jak był, retailowe Baza+Bonus z buffa

Tak to wygląda po wprowadzeniu zmiany, zobaczymy jak będzie w praktyce, Przetestować będzie można na Christmas PvP Serwerze
(https://i.imgur.com/844fKSo.jpg)

Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Salamon w Grudzień 14, 2017, 07:59:44 am
Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
oj asgota asgota, spytaj sie developera albo sam dogrzeb sie do skilli w plikach xml czy w buffie jest mul stat (czyli mnożenie) czy add stat (czyli dodawanie)
jeżeli masz wątpliwości to dogrzeb się może do off int plików skilli jak gdzieś znajdziesz i tak to wyszperaj
poza tym akurat ustawienie czy skill ma mnożnik czy po prostu dodaje powinno być jak na offie (tak wielkich błędów zazwyczaj nie robili)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 14, 2017, 08:57:29 am
Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
oj asgota asgota, spytaj sie developera albo sam dogrzeb sie do skilli w plikach xml czy w buffie jest mul stat (czyli mnożenie) czy add stat (czyli dodawanie)
jeżeli masz wątpliwości to dogrzeb się może do off int plików skilli jak gdzieś znajdziesz i tak to wyszperaj
poza tym akurat ustawienie czy skill ma mnożnik czy po prostu dodaje powinno być jak na offie (tak wielkich błędów zazwyczaj nie robili)
To jak to działa u nas to ja wiem...
Chodzi mi o to jak to powinno działać według według Offa typu NC, a nie tych śmiesznych plików którzy niektórzy nazywaj "offem".
W internecie ciężko już coś znaleźć, jedne źródła mówią że działa od bazy, inne zaś nie mówią na ten temat nic, Screeny zaś mówią że to powinno działać jako mnożnik statystyki końcowej, ale jeżeli on osiągnął 100% Crit rate posiadając Passive WM10 które daje 50% to wcześniej musiał mieć ok ~67%, zaś jeżeli on osiągnął by taki poziom na SH który ma mniej bazowego WIT'a od SPS'a, to taki SPS powinien osiągnąć spokojnie 80%+ bez Augu WM co nie trzyma się kupy...

Inaczej mówiąc liczę na kto że ktoś coś na ten temat pamięta i da nam to jakąś podstawę do działania w tym kierunku, jeżeli niczego się nie dowiemy zrobimy to po prostu po swojemu i będziemy doprowadzać powoli do perfekcji... Ciężki temat bo nie widać tej statystyki w Statach i to jest problemem :)

Poza tym po tematach "co wam sie NIE PODOBA w interlude" oraz  "Wasze propozycje dotyczące ustawień serwera" i ich zawartości można wywnioskować że nie będzie to full retail interlude, tylko będziemy wprowadzać zmiany które udoskonalą w pewnym stopniu tą kronikę, nie spodoba się to każdemu, ale niestety ta kronika jak każda inna nie była i nigdy nie będzie dopracowana gdyż update przychodziło tak szybko że nie nadążali z poprawkami zapewne...
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: haran w Grudzień 14, 2017, 09:52:21 am
kite-uje? lol, on stoi w miejscu...
Możesz zauważyć na początku, że łucznik i dagger biegnie w jego stronę i on się cofa. Potem już nie musi, bo walczy z bandą idiotów.

Co do Weekly Maintenance, grasz/grałeś na Innovie czy NC?
Na Innovie, przez lata nie widziałem żadnego nerfa w weekly maintenance.


Wczoraj testowaliśmy SPS'a z 2000 C speeda vs PR, na jeden strzał PR'a siadały 2-3 jak nie 4 nuki
Jak ktoś wie jak grać archerem, to na jeden strzał PRa powinien przypadać 0-1 nuk, niezależnie od cast speeda :)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 14, 2017, 10:29:31 am
jak masz czas to wbij na discorda i w wolnej chwili (najlepiej wieczorem) zobaczysz jak łatwo kite-owac tak odpalanego nuka.
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: royy w Grudzień 14, 2017, 03:25:03 pm
SPS + 5 wit dye + 3wit BW ,siren,wm2,pow + valakas + passiv,activ wm ,niech tam osiąga 95% ( powiedzmy około )
wit wiadomo zmienia baze i to powinno robić największa różnice..
Ile typa na serwerze będzie miało 2 WM i valakas'a ? zresztą low rate serwer ...
a jak bardzo chcesz boostowac łuczników bo maja capa na 50% to możesz im dac 70% ale tu bym uważał.. bo się okaże ze mag się wysra z many w 3min a luk będzie mógł koxac ile mu bozia siły da + bardzo dobry dps i tu widzę problem.

A jak chcesz balansować PVP w tej grze to od razu Ci mowie daj se spokój bo nikomu się to jeszcze nie udało.

a co do capa 50% dla magow i lukow.. to luk 50% z palcem w nosie a nuker 2 wm(agu) i valakas ?
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: wrainxx w Grudzień 18, 2017, 07:12:04 pm
Problem jest taki, że zawsze na początku lata od groma nukerów, bo na początku, gdzie ludzie nie mają biżu nukerzy są najlepsi i tyle. Potem w późniejszej fazie gry, gdzie pojawiają się masowo epici i wyenchantowane tatteosy zaczyna się robić dużo więcej łuków, którzy kroją wszystko na swojej drodze.
Nie będzie wielu osób, które będą w stanie zrobić sobie 2xWM z 76lvl LS'ów ponieważ nie jest aż tak łatwo o nie... Szczególnie z tylko jednym boxem i to będąc na low rate serwerze. I do tego jeszcze valakass, tego też nie będzie sporo, ponieważ ma on długi respawn i właśnie dlatego tyle daje magom, powinien być op bo będzie go mało:P.
M.cry rate 50% powinien wystarczyć i tak widać jak często siadają na tym cryty (ewentualnie potem jak jednak nie będzie to działało tak dobrze to obniżycie to:P)
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: royy w Grudzień 18, 2017, 07:41:53 pm
ogólnie to ten serwer jest źle poustawiany.. nic się nie zgadza niby jest dobrze ale tak naprawdę nie jest ..

oficial 100% m cryt, tu o polowe obcięty jakby nie mógł zrobić ze nuker osiąga 50% na buffie a valakas i 2 wm dają mu jakieś 75%.. przypuszczam ze nikt by nawet nie zauważył ze coś jest nie tak.. a tak wchodzisz i od razu widać ze m cryt się nie zgadza..
zniszczyłeś w ten sposób EE na oly ..
PR na 2 duel mightach robi nieprawidłowy dmg.
a co do dagerow to na bank tez są źle ustawieni :D
tutaj trzeba by było zrobić oly na wszystkich klasach to powychodzą kwiatki a tak to se można pisać jaki to nie off będzie z tego serwera
Tytuł: Odp: Magical Critical rate (Interlude)
Wiadomość wysłana przez: Asgota w Grudzień 18, 2017, 08:07:24 pm
ogólnie to ten serwer jest źle poustawiany.. nic się nie zgadza niby jest dobrze ale tak naprawdę nie jest ..

oficial 100% m cryt, tu o polowe obcięty jakby nie mógł zrobić ze nuker osiąga 50% na buffie a valakas i 2 wm dają mu jakieś 75%.. przypuszczam ze nikt by nawet nie zauważył ze coś jest nie tak.. a tak wchodzisz i od razu widać ze m cryt się nie zgadza..
zniszczyłeś w ten sposób EE na oly ..
PR na 2 duel mightach robi nieprawidłowy dmg.
a co do dagerow to na bank tez są źle ustawieni :D
tutaj trzeba by było zrobić oly na wszystkich klasach to powychodzą kwiatki a tak to se można pisać jaki to nie off będzie z tego serwera

1. Plików się nie "ustawia od tak" jak ty sobie tam myślisz... Większość to sztywne formuły które się nie zmieniają...
2. Ten serwer nie będzie full Retail co powinieneś zauważyć po tematach: "co wam sie NIE PODOBA w interlude" oraz "Wasze propozycje dotyczące ustawień serwera" gdzie ludzie wypisują wszelakie pomysły dotyczące ustawień i wprowadzenia customów, wstępnie mamy już jakieś informacje co będzie wprowadzone a co nie, ale to jeszcze nic pewnego dlatego też nie ma jeszcze oficjalnego info. (Nie będzie to odbiegało bardzo od retaila, ale wzbogaci grę)
3. Nie ma bogów L2, którzy znają każdy zakamarek tej gry i nigdy się nie mylą, do tego kilkanaście kronik które mieszają się w głowach i później dostajemy zgłoszenia typu " BBS'y na oly nie działają...".

Tak obcinamy M.crit.rate do max 50% i to nie podlega już dyskusji, jeżeli pojawia się dalej problemy z tym związane będziemy odpowiednio podnosić lub obniżać rate, Formuły skilli oraz wszystkie działania pozostały tak jak wcześniej, efekty będzie widać już na Christmas PvP, ale to serwer PvP więc będzie można głównie zobaczyć różnicę pomiędzy full zbuffowanymi Magami oraz Wojami.

Ten projekt ma pół roku, więc nie wymagaj od nas działań oraz poprawności w plikach jak na serwerach które stoją 8lat+, wszystko przyjdzie z czasem...