Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018  (Przeczytany 25739 razy)

  • Wiadomości: 178

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 12, 2018, 10:24:28 am »
Online na pziomie 50 nie zacheca


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 12, 2018, 11:02:38 am »
Online na pziomie 50 nie zacheca

Administrator takich danych nie podaje. Jest zakaz dual boxu, więc sprzedawców na rynku jest mało (gracze akurat offline, bądź handlujący kowale/szukacze etc.). 210 osób na pewno założyło minimum 1 postać. Rozpiętość lvl'owa jest duża - od osób które dopiero co zaczynają pod 6x włącznie - stąd może spoty nie są oblegane przez tłumy.

Napomnę także, że możliwych do zdobycia zamków jest mniej, podobnie jak tytułów hero, a epiki respią zawsze 20.00-22.00. Wiedzieliśmy, że online nie będzie na poziomie 1k+ i na tyle ile możliwe przygotowaliśmy się na to.
Diva
Karan Gurth


  • Wiadomości: 178

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #127 dnia: Luty 12, 2018, 01:05:42 pm »
Online na pziomie 50 nie zacheca

Administrator takich danych nie podaje. Jest zakaz dual boxu, więc sprzedawców na rynku jest mało (gracze akurat offline, bądź handlujący kowale/szukacze etc.). 210 osób na pewno założyło minimum 1 postać. Rozpiętość lvl'owa jest duża - od osób które dopiero co zaczynają pod 6x włącznie - stąd może spoty nie są oblegane przez tłumy.

Napomnę także, że możliwych do zdobycia zamków jest mniej, podobnie jak tytułów hero, a epiki respią zawsze 20.00-22.00. Wiedzieliśmy, że online nie będzie na poziomie 1k+ i na tyle ile możliwe przygotowaliśmy się na to.

A ilu jest takich jak ja i dwóch moich kompanów co założyli postacie i zrezygnowali ?


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #128 dnia: Luty 12, 2018, 04:34:36 pm »
A ilu jest takich jak ja i dwóch moich kompanów co założyli postacie i zrezygnowali ?

Tego niestety nie wiem, nie są chyba prowadzone takie statystyki.
Diva
Karan Gurth


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #129 dnia: Luty 12, 2018, 08:42:04 pm »
Czemu nie wprowadza Offline shopu dla ożywienia handlu? Wiem że RPG, ale wydaje mi się że bardzo to to nie zaszkodzi...



  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #130 dnia: Luty 12, 2018, 10:00:59 pm »
przeciez jest ofline  shop. Stawiasz sklep i wychodzisz.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #131 dnia: Luty 13, 2018, 11:50:13 am »
Serwer i tak jest martwy. nigdy nie widzialem takiej ilosci bugow na interlude. Kazdy kolejny lewel i nowe skille questy przynosza wiecej i wiecej niedociagniec. Wiekszosc rzeczy nie dziala - nawet te ktore mialy byc sprawdzone przed samym startem i o ktorych ludzie pisali. Bety nie bylo w ogole i wychodzi to kiedy biorac quest za questem nie mozesz ich skonczyc quest itemy nie leca albo znikaja podczas oddawania skille nie dzialaja jak powinny wartosci dropa/adeny sa inne niz zakladane ustawienia. Quest itemy w wiekszosci questow x1 zamiast x2. I wg admina wszystko jest ok bo on ama magiczny kalkulator i wiedze dzieki czemu wszystko dziala jak powinno a kazda strona typu pmfun to jakies dziwne wymysly nie majace nic do rzeczy.
Sam klimat i zamysl serwera jak i ludzie rewelacyjni - szkoda tylko ze pliki i admin nie podolali.
Castani


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #132 dnia: Luty 13, 2018, 01:00:40 pm »
Serwer i tak jest martwy. nigdy nie widzialem takiej ilosci bugow na interlude. Kazdy kolejny lewel i nowe skille questy przynosza wiecej i wiecej niedociagniec. Wiekszosc rzeczy nie dziala - nawet te ktore mialy byc sprawdzone przed samym startem i o ktorych ludzie pisali. Bety nie bylo w ogole i wychodzi to kiedy biorac quest za questem nie mozesz ich skonczyc quest itemy nie leca albo znikaja podczas oddawania skille nie dzialaja jak powinny wartosci dropa/adeny sa inne niz zakladane ustawienia. Quest itemy w wiekszosci questow x1 zamiast x2. I wg admina wszystko jest ok bo on ama magiczny kalkulator i wiedze dzieki czemu wszystko dziala jak powinno a kazda strona typu pmfun to jakies dziwne wymysly nie majace nic do rzeczy.
Sam klimat i zamysl serwera jak i ludzie rewelacyjni - szkoda tylko ze pliki i admin nie podolali.

Wg mnie zbyt ostro napisane. Ludzie grają + przybywają nowi, więc jak martwy.

Co do bugów, to cóż, ja się tego spodziewałem, że będzie co łatać, więc nie jestem w ogóle zdziwiony, jak już pisałem - ile może przetestować garstka ludzi?

Quest itemy są x2 lub szansa x2, więc nie wszędzie będzie wypadać po 2 itemy.

Pmfun - dane nie zgodne w 100% z Interlude, chociażby drop/spoil etc. Niestety, tam są już dane z wyższych kronik.

Wg mnie serwer tworzą ludzie, więc ten "klimat" się utrzyma. Kwestia czasu i cierpliwości. Nie mniej rozumiem podejście "ja się na betę nie pisałem". Cóż, większość z nas się tego spodziewała, i przeczeka bolączki startującego serwera. Bugi zostaną połatane, może część ludzi wróci jak to się stanie. Generalnie to/te community są wyrozumiałe (lata na różnych dziwnych privach) i nastawione na długie granie, więc najzwyczajniej przeczeka burzę.
Diva
Karan Gurth


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #133 dnia: Luty 13, 2018, 01:43:32 pm »
I wg admina wszystko jest ok bo on ama magiczny kalkulator i wiedze dzieki czemu wszystko dziala jak powinno a kazda strona typu pmfun to jakies dziwne wymysly nie majace nic do rzeczy.

Pmfun - dane nie zgodne w 100% z Interlude, chociażby drop/spoil etc. Niestety, tam są już dane z wyższych kronik.

Każde kalkulator rządzi się swoimi prawami, do tego większość jest multi, jak np PMfun (Interlude/Kamael/Hellbound/Gracia/Freya/Hi5/GoD) Jakie wiarygodne info chcecie z czegoś takiego wyciągnąć?
Dlatego uważam że każdy server powinien mieć swój własny kalkulator, wtedy info zgadza się w 100% :)



  • Wiadomości: 32

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #134 dnia: Luty 14, 2018, 08:21:59 am »
Połowa z tych rzekomych "bugów" to problem leżący w interfejsie białkowym między krzesłem a klawiaturą. A konkretnie, ludzie przyzwyczajeni do mid-rate x7-x15 są zdziwieni, że jest ciężko na starej kronice przy x2 gdzie trzeba brać potki na hp żeby się utrzymać przy mobkach 5x jak się biega ciągle w D grade i tylko broń jest shadow B. I się pojawiają dziwaczne płacze, że VR za słabo leczy bo na innym serwerze to ja zamiatałem całą salę z palcem w uchu a tutaj to mobki unikają i się nie wyleczę!

Są też bugi faktyczne, wiadomo, ale są łatane a jak ktoś chce grać na idealnym serwerze bez bugów to wyskakiwać z hajsów i sio na official.

Serwer bardzo przyjemny, playerbase nie jest ogromny ale jest całkiem niezły. Myślę, że ze 150-200 osób gra aktywnie (pamiętamy że bez boxów jest). Jest kilka klanów, w tym conajmniej ze 3 idące w miarę równo więc i szansa na jakieś konflikty.

Jak ktoś chce spróbować to zapraszamy, rozpiętość levelowa jest dużo i choć część już dobiła do 6x to każdy wciąż lata w D/C, pojawiają się nieliczne B a większość graczy levelowo jest jeszcze w okolicach 3x-50. Jeśli chcecie dołączyć jednak to pamiętajcie, że Interlude to stara kronika i przy ratach x2/x3 jest ciężko - to nie jest "yet another easy midrate".


  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #135 dnia: Luty 14, 2018, 10:24:22 am »
Są też bugi faktyczne, wiadomo, ale są łatane a jak ktoś chce grać na idealnym serwerze bez bugów to wyskakiwać z hajsów i sio na official.
mamy rok 2018ty, a to nie jest salvation, tylko interlul


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

  • I'm an allstar
Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #136 dnia: Luty 14, 2018, 04:18:51 pm »


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #137 dnia: Luty 14, 2018, 10:34:54 pm »


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #138 dnia: Luty 15, 2018, 05:07:31 pm »
Serwer i tak jest martwy. nigdy nie widzialem takiej ilosci bugow na interlude. Kazdy kolejny lewel i nowe skille questy przynosza wiecej i wiecej niedociagniec. Wiekszosc rzeczy nie dziala - nawet te ktore mialy byc sprawdzone przed samym startem i o ktorych ludzie pisali. Bety nie bylo w ogole i wychodzi to kiedy biorac quest za questem nie mozesz ich skonczyc quest itemy nie leca albo znikaja podczas oddawania skille nie dzialaja jak powinny wartosci dropa/adeny sa inne niz zakladane ustawienia. Quest itemy w wiekszosci questow x1 zamiast x2. I wg admina wszystko jest ok bo on ama magiczny kalkulator i wiedze dzieki czemu wszystko dziala jak powinno a kazda strona typu pmfun to jakies dziwne wymysly nie majace nic do rzeczy.
Sam klimat i zamysl serwera jak i ludzie rewelacyjni - szkoda tylko ze pliki i admin nie podolali.

No niestety ale musza sie w wiekszej czesci zgodzic z ta opinia. O ile serwer moze nie jest martwy to jest zabugowany jak nie wiem.

Serwer nie korzysta chyba w ogole z oficjalnych kalkulacji do obliczania dmg, evasion, p.def itp. Duzo questow nie dziala, geodata to syf itd. Mozna by napisac ksiazke o tym co nie dziala w ogole a co nie dziala tak jak powinno. Do tego tlumaczenie, ze serwer oblicza pasywki i skille aktywne i dlatego sa roznice jest troche slabe jako tlumaczenie zlego dzialania wszystkiego. Duzo bossow jest nie do zabicia bo maja zle statystyki itp.

Ogolnie wiekszosc ludzi tam grajacych nie widzi problemu bo chyba cale zycie spedzili na takich serwerach.

O ile bylem bardzo napalony na ten server przed startem i podobaly mi sie ustawienia, to tylko jak zobaczylem jak to wyglada w realu to zrezygnowalem.

Jak dla mnie jest to kolejny serwer, ktory potwierdza ze wciaz L2j to straszny syf i nie oplaca sie w ogole na takie serwery wchodzic.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2018, 05:10:00 pm wysłana przez gebaftw »


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #139 dnia: Luty 15, 2018, 07:05:33 pm »
Do tego tlumaczenie, ze serwer oblicza pasywki i skille aktywne i dlatego sa roznice jest troche slabe jako tlumaczenie zlego dzialania wszystkiego. Duzo bossow jest nie do zabicia bo maja zle statystyki itp.

Np. które bossy? Bo chyba nie masz na myśli RB na 60lvl bez obstawy (Giant Marpanak), na którego wybrali się destro na 55lvl w sprzęcie C bez COV i zdziwieni, że padli?

Diva
Karan Gurth


  • Wiadomości: 32

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #140 dnia: Luty 15, 2018, 08:58:15 pm »
No niestety ale musza sie w wiekszej czesci zgodzic z ta opinia. O ile serwer moze nie jest martwy to jest według mnie zabugowany jak nie wiem.

Wydaje mi się, że Serwer nie korzysta chyba w ogole z oficjalnych kalkulacji do obliczania dmg, evasion, p.def itp. Duzo questow nie dziala tak jak bym chciał żeby działały, geodata to syf itd. Mozna by napisac ksiazke o tym co mi się wydaje że nie dziala w ogole a co nie dziala tak jak powinno. Do tego tlumaczenie, ze serwer oblicza pasywki i skille aktywne i dlatego sa roznice jest troche slabe jako tlumaczenie zlego dzialania wszystkiego. Duzo bossow jest nie do zabicia bo maja zle statystyki itp. próbuję je zabić potaciami o 5 lvl mniejszymi ze sprzętem słabszym o dwie kategorie  ale ja bardzo chcę i to powinno wystarczyć by je zabić

Ogolnie wiekszosc ludzi tam grajacych nie widzi problemu bo chyba cale zycie spedzili na takich serwerach. albo potrafią zgłosić faktyczne bugi i poczekać na ich naprawienie

O ile bylem bardzo napalony na ten server przed startem i podobaly mi sie ustawienia, to tylko jak zobaczylem jak to wyglada w realu że już prawie miesiąc a ja jeszcze nie zamiatam wszystkeigo co stanie na drodze  to zrezygnowalem.

Jak dla mnie jest to kolejny serwer, ktory potwierdza ze wciaz L2j to według mnie straszny syf i nie oplaca sie w ogole na takie serwery wchodzic.

Pozdrawiam

Fixed it for you


  • Wiadomości: 178

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #141 dnia: Luty 15, 2018, 09:20:50 pm »
serwer nie bazuje na niczym co było na officjalu a nawet plikach pts same domysły jak to powinno działać + jakiś tam kalkulator c4


  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #142 dnia: Luty 15, 2018, 10:37:02 pm »
No niestety ale musza sie w wiekszej czesci zgodzic z ta opinia. O ile serwer moze nie jest martwy to jest według mnie zabugowany jak nie wiem.

Wydaje mi się, że Serwer nie korzysta chyba w ogole z oficjalnych kalkulacji do obliczania dmg, evasion, p.def itp. Duzo questow nie dziala tak jak bym chciał żeby działały, geodata to syf itd. Mozna by napisac ksiazke o tym co mi się wydaje że nie dziala w ogole a co nie dziala tak jak powinno. Do tego tlumaczenie, ze serwer oblicza pasywki i skille aktywne i dlatego sa roznice jest troche slabe jako tlumaczenie zlego dzialania wszystkiego. Duzo bossow jest nie do zabicia bo maja zle statystyki itp. próbuję je zabić potaciami o 5 lvl mniejszymi ze sprzętem słabszym o dwie kategorie  ale ja bardzo chcę i to powinno wystarczyć by je zabić

Ogolnie wiekszosc ludzi tam grajacych nie widzi problemu bo chyba cale zycie spedzili na takich serwerach. albo potrafią zgłosić faktyczne bugi i poczekać na ich naprawienie

O ile bylem bardzo napalony na ten server przed startem i podobaly mi sie ustawienia, to tylko jak zobaczylem jak to wyglada w realu że już prawie miesiąc a ja jeszcze nie zamiatam wszystkeigo co stanie na drodze  to zrezygnowalem.

Jak dla mnie jest to kolejny serwer, ktory potwierdza ze wciaz L2j to według mnie straszny syf i nie oplaca sie w ogole na takie serwery wchodzic.

Pozdrawiam

Fixed it for you

Żyj dalej w swoim świecie :)


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #143 dnia: Luty 17, 2018, 01:33:09 pm »
Ci co sie tsk napalili chyba zeby tam grac nie widza nic poza tym co chca ogladac. Gdyby ten serwer mial chociaz srednie pliki ktore ma kazdybwstajacy l2j w tej chwili nie byloby peoblemu. Problem jest taki ze ni widzialem tak zbugowanego serwera od kilku lat. I to ze to x2 czy ciezka farma to byl jedyny powod dla ktorego czekalem z odejsciem dosc dlugo.
Castani


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #144 dnia: Luty 17, 2018, 08:29:56 pm »
Gadajcie zdrowi, a jest całkiem spora rzesza graczy (w tym ja) która:

a) świetnie bawi się już teraz
b) działa aktywnie na rzecz dopracowania projektu

Obecnie widzę 223 mieszkańców (wyjaśnione wcześniej kim są mieszkańcy Ogg.re)
a dział Historii Postaci liczy 346 (założonych i przyjętych postaci sumarycznie przy jakimś tam odsetku durnych historii odfiltrowanych).

Online jest jak najbardziej zauważalny.

Całkiem spoko wynik, ludzi przybywa i kolejne Karty pokazują, że ludziom chce się angażować i brakowało czegoś takiego :)

Widzę, że dyskusja w temacie w dużej mierze dotyczy kwestii mechanik, natomiast roleplay zszedł totalnie na margines. Utwierdzam się w przekonaniu, że to chyba nie jest projekt dedykowany wszystkim. I w sumie dobrze, wszystkim się nie dogodzi a selekcja być musi.
Proszę pamiętać, że każdą dziurę da się wspólnymi siłami załatać przy odrobinie dobrej woli całej społeczności.

Nauczyć odgrywania postaci kogoś kto nie kuma bazy, raczej się nie da.

Ja się nie rozminąłem z oczekiwaniami i Ogg.re jest moim miejscem na najbliższe miesiące, a może i lata sądząc po działalności admina?

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w Palenisku!


  • Wiadomości: 178

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #145 dnia: Luty 19, 2018, 10:17:14 pm »
Porównałem statystyki mobow na l2 mordor i na ogg. Na ogg moby maja ponad 2x większy def i prawie 2x większy str


  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #146 dnia: Luty 20, 2018, 07:36:37 pm »
i co z tego?
nie idzcie na ogg.re bo sa moby za silne?
Ty bys chcial od razu aby padały jak tylko sie kolo nich pojawisz pewnie.


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #147 dnia: Luty 21, 2018, 02:13:29 pm »
i co z tego?
nie idzcie na ogg.re bo sa moby za silne?
Ty bys chcial od razu aby padały jak tylko sie kolo nich pojawisz pewnie.

Jezeli faktycznie jest jak mowi i nie zgadzaja sie wartosci to chyba nie jest to normalne ? Chyba ze to kolejne celowe uproszczenie dla magow na interlude
Castani


  • Wiadomości: 178

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #148 dnia: Luty 21, 2018, 02:14:05 pm »
nie idźcie na ogg bo admin nawet z tak prosta rzeczą jak statystyki mobow sobie poradzić nie potrafi tudzież nie chce bo twierdzi ze wszystko jest ok. 


  • Wiadomości: 129

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Ogg.re - IL x2 RPG PL - START 26.01.2018
« Odpowiedź #149 dnia: Luty 21, 2018, 03:26:19 pm »
nie idźcie na ogg bo admin nawet z tak prosta rzeczą jak statystyki mobow sobie poradzić nie potrafi tudzież nie chce bo twierdzi ze wszystko jest ok.

Na jakich danych źródłowych opierasz swą teorię? Skoro mob potrafi sobie rzucić np. might + używa szotów (a są takie), lub jest mobem typu "Champion", lub ma jakieś pasywki,  to jak chcesz porównać niby jego p.atack czy p.def do tego co znalazłeś na jakiejś tam stronie?
Diva
Karan Gurth