Witaj
Gość

Wątek: Valhalla Age - Low: 3x -> 1x - Remastered - 12.05.2023  (Przeczytany 1521 razy)

• Pochwał: 1

Valhalla Age - Low: 3x -> 1x - Remastered - 12.05.2023
« dnia: Maj 09, 2023, 10:55:23 pm »
https://remastered.in/index_en.php — Strona Główna
https://valhalla-age.org/forum/index.php?/forum/1348-new-12-may/ — Forum
https://discord.com/invite/hHQhYqTHAV — Discord
https://valhalla-age.org/forum/index.php?/valhalla-wiki/remastered/new_36/magazin-r-silver-r140/ — Wiki do kroniki (Remastered)
https://valhalla-age.org/en/sign-up?referral=2860134 — Rejestracja (z ref linkiem dające obustronne bonusy)

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie głównej a informacje o 'kronice' na jej obszernej Wiki.
Online zapowiada się na wysokie, ale w większości najprawdopodobniej oparte na Rosjanach

Remastered — is not only an amalgamation of the best of the various chronicles, but also a thoughtful, comfortable environment.

Only when you enter the world do you(start playing buzz*) get a thoughtful, but classic, path of character development.

*Playing is fun - To be honest, this slogan should be the main one for the development of the Remastered direction in the Valhalla-Age universe. An elaborate concept that takes into account every detail of the game. A concept combined of hardcore and comfortable gameplay.

Download the Launcher, start the game and have fun

7 people in a party - playing together has become easier. Support classes are full-fledged members of the group. Easier to find or choose your own support team;
    Thoughtful daily tasks will provide many useful and enjoyable bonuses;
    Login rewards will motivate you to get into the game before work;
    Catch Up - systems help you develop fast and catch up with others;
    The head server system will make the game fairer and more comfortable for you;
    The fatigue system combined with staggered play will give you the confidence that you will not fall behind the others;
    Convenient Launcher - you'll forget what it is to enter passwords and slow download the game;
    Helping Hand - play, get stronger, make mistakes along the way, support is always there to help;
    Club system - a set of buffs allow you to comfortably play in a single window and develop your favorite character;
    Convenient clan search - find your friends without digging forums and without stressing;
    Improved academy system - join clans in the first stages of development and get cool bonuses in two clicks;
    Referral system - Just participate in the referral program, join in one click and get bonuses as you develop your characters;
    Loyalty systems - daily bonus codes in social networks, drawings, contests, discounts and various events will not let you get bored;
    Fighting RMT and the people who spoil our beloved game will give confidence in fair game competition;
    and a lot more so you can play in the buzz and do not think about anything, just relax and enjoy the gameplay.

• Pochwał: 0

Odp: Valhalla Age - Low: 3x -> 1x - Remastered - 12.05.2023
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2023, 11:23:09 am »
Już Ci miałem pisać, że chyba jesteś pijany i nie wiesz, ze to kolejna kronika wchodzi na ich serwer - takie FAKE nowe otwarcie. Zajrzałem jednak i wygląda na to, że to zupełnie nowy.

Mam mieszane uczucia, gdyż nigdy nie zapomnę jak się ze znajomymi śmialiśmy z ich 24k fake online, który spadał maksymalnie do 16k w nocy. Nawet nie trudzili się, by to zmienić przed zamknięciem :)

« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2023, 11:35:14 am »
Oczywiście podczas pobierania Launchera wykrywa TROJANA (a jakby mogło być inaczej na tego typu serwie).
Spójrzcie tylko na ten cash shop z mnóstwem kolorowych dodatków, to wam się odechce grać na tym ruskim gównie:
https://valhalla-age.org/en/shop/l2r-new.14
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2023, 11:37:19 am wysłana przez Taneroth »
"Skup się na tym co najważniejsze, odpocznij z całą resztą." - Marco Hietala

« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2023, 04:20:05 pm »
Jakies polskie clany idą i btw jaka to kronika i raty daj ktoś coś znac dzieki z góry

• Pochwał: 1

« Odpowiedź #4 dnia: Maj 10, 2023, 05:26:40 pm »
Jakies polskie clany idą i btw jaka to kronika i raty daj ktoś coś znac dzieki z góry

Jakieś pojedyncze osoby Pl na pewno będą, ale o klanie nie słyszałem.

Raty Dynamiczne i wzależności od 'chaptera':
W pierwszym chapterze:
3x od 1-25lvl
x1 do 56 lvl
x0,1 do 58 lvl
x0,01 do 60 lvl

Kolejny chapter (2), gdy:
    Number of players with a sub class - 200
    Number of B grade weapons - 300
    Killing the epic boss Zaken - 4 times
    Captured at least 1 castle from: Gludio/Dion/Giran

I podobodnie przy następnych chapterach, można poczytac na głownej stronie albo na wiki w zakładce " Character progress and server stages"

Kronika to 'Remastered" czyli taki ich wytwór sprawdzony już na poprzednim serwerze. W skrócie pierwszy chapter będzie zbliżony do interlude z dostępnymi lokacjami, dropem itp a kolejne chaptery zbliżone do nowszych kronik.
Jedna z większych różnic to zmiany w klasach i skillach, bo party to max 7 osób, zbalansowanie klas supportujących i wiele skilli z nowszych kronik od samego początku. najlepiej poczytać na ich wiki w zakładce "Remastered Skill Changes"

« Odpowiedź #5 dnia: Maj 10, 2023, 06:46:23 pm »
Jak Polacy mogą grać na cashgrabberze ruskich orków? Przecież te kacapskie bydło morduje Ukraińców a jutro możne napaść na Polskę?
Ogarnijcie się.

« Odpowiedź #6 dnia: Maj 10, 2023, 07:50:07 pm »
Wyłącz ten telewizor bo ci szkodzi na kopułe

• clickbait
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2023, 10:02:25 am »
Jak Polacy mogą grać na cashgrabberze ruskich orków? Przecież te kacapskie bydło morduje Ukraińców a jutro możne napaść na Polskę?
Ogarnijcie się.
Po pierwsze, jesteś ograniczony umysłowo a po drugie valhalla prowadzona jest przez ekipę z ukrainy i bułgarii. Pajacu.
Addicted