Witaj
Gość

Wątek: Paladyn [Pal]  (Przeczytany 328539 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 5

  • To jest początek końca.
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1850 dnia: Czerwiec 27, 2011, 11:46:22 am »
Panowie ale my mówimy o serverze FREYA :P


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1851 dnia: Czerwiec 27, 2011, 11:48:07 am »
ale te posty z l2guru tez sa z czasow freji

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1852 dnia: Czerwiec 27, 2011, 07:31:59 pm »
Panowie ale my mówimy o serverze FREYA :P

Od dawna było wiadomo że stun na time. Trzymać takiego enemy na 30 sekundowym stanie, może mniej
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1853 dnia: Czerwiec 27, 2011, 10:06:31 pm »
+ w mass pvp czy jakimś Pt vs Pt trzymać kogoś na 28 sec stunie (healera czy jakiegoś DD) jest bardziej efektywne chyba że ktoś odwala wałki jak DLM i potrafi utrzymać 3 osoby na stunie :P


  • Wiadomości: 17

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1854 dnia: Czerwiec 28, 2011, 05:51:39 pm »
Sprawdzę to ;]
Mam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
(Gram w kronice FREYA)

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę ;]

(Początkujący Palladyn)


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1855 dnia: Czerwiec 28, 2011, 05:56:41 pm »
Sprawdzę to ;]
Mam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
(Gram w kronice FREYA)

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę ;]

(Początkujący Palladyn)

Od tego masz AI , FI i certy więc dalej moim zdaniem dye +5str -5con :D


  • Wiadomości: 17

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1856 dnia: Czerwiec 28, 2011, 06:02:17 pm »
STR ma wpływ na siłę moich skili? NP AGRO ?(Wiem że podnosi siłę obrażeń fizycznych)
Bardzo proszę o poradę w tej sprawie ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2011, 06:10:10 pm wysłana przez Prakero »


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1857 dnia: Czerwiec 29, 2011, 09:46:04 am »
STR ma wpływ na siłę moich skili? NP AGRO ?(Wiem że podnosi siłę obrażeń fizycznych)
Bardzo proszę o poradę w tej sprawie ;]
Jezeli zmaksujesz STR to dostaniesz p.atk, czyli ziwekszy Ci sie sila skili takich jak Tribunal. Ale Moc Agro i Aura Hate zalezy od lvl skilla oraz overenchantu.

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 17

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1858 dnia: Czerwiec 29, 2011, 12:07:47 pm »
Ok rozumiem, dziękuję za pomoc ;]
Myślałem że STR ma wpływ na siłę AGRO ;] Ale teraz już wiem że nie ;]


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1859 dnia: Lipiec 02, 2011, 12:29:20 pm »
Cytuj
Mam jeszcze jedno pytanie na temat DYE na pvp dla Palladyna, bo dużo osób mówi: +5 STR -5 CON (ok)
Moim skromnym zdaniem, lepsze będą +5 DEX -5 CON, dlaczego? Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
Cytuj
Lepsza celność, częstsze kryty(nosze miecz z focusem) dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne, następnie szybciej biegam i celniej strzelam z łuku ;]
Cytuj
dodatkowo DEX ma wpływ na częstotliwość obrony tarczą co też jest dla mnie ważne
Cytuj
częstotliwość obrony tarczą
Cytuj
obrony tarczą

Tych 2-3% nawet nie poczujesz zwlaszcza ze grasz humanem.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1860 dnia: Lipiec 03, 2011, 06:10:05 pm »
Czesc, mam pytanie odnosnie drogi enchantu skilli, oraz ktore skille warto enchantowac oraz w jakiej kolejnosci. Gram na serwerze gracia final. Aktualnie posiadam Shield Stun +8 Recycle, Shackle +8 Chance. Nastepnie mysle o Agro na def, AI time, TOL power(jezeli dobrze pamietam) Shield Slam Chance? Co jeszcze warto enchantowac?


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 4

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1861 dnia: Lipiec 03, 2011, 06:19:34 pm »
Czesc, mam pytanie odnosnie drogi enchantu skilli, oraz ktore skille warto enchantowac oraz w jakiej kolejnosci. Gram na serwerze gracia final. Aktualnie posiadam Shield Stun +8 Recycle, Shackle +8 Chance. Nastepnie mysle o Agro na def, AI time, TOL power(jezeli dobrze pamietam) Shield Slam Chance? Co jeszcze warto enchantowac?
sacrifice, ud żeby było mobilne :P jakieś passywy, szczególnie wisdom ; o


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1862 dnia: Lipiec 03, 2011, 09:04:30 pm »
pt ud na time, ToL na time, Stun na time, wisdom, pasywny regen many, reszte pasywów na jakieś+15 styka.

UD pozostałe na mobilność (jak najwyżej)
agro na - p def
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 52

  • Pochwał: 4

  • Phoenix Forevah
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1863 dnia: Lipiec 10, 2011, 04:35:11 am »
Co do certow.
Nawet na freyi nie robilem nigdy Long-Shoota, zawsze uznawalem to za sh1t  w porownaniu do spirita. Spirit daje atk.spd,p.atk i niedoceniany cast.spd(duzo ludzi zapomina, ze paladyn go duzo nie ma, a zazwyczaj jak uciekamy by uzyc sacrifice na sobie, to obrywamy hity i taki spirit sie odpali - duzo szybszy self heal, ktory nie zostanie przerwany tak latwo).

PS. mowcie co chcecie ale celka musi byc, ale trzeba ja rowniez ogarniac, pamietaj by podczas sacri jak sie odpali to szybko z alt'em sciagac - jak to sie ogarnie to wykorzystuje sie celke w 100%.

Do tego trzeba pamietac, ze pal vs pal, osiagniecie 1500 atk.spd, nie jest problemem, a wtedy odpalanie celki jest bardzo czesto jak i bardzo pomocne.

Co do Dey'kow. Oprocz tych +WIT -INT
Early game - +4/5 STR -4/5CON
END Game - +4str - 4 con & +4dex - 4con ***

*** pod warunkiem, ze ma sie seta na wystarczajacym plusie dajacym ilosc HP na przyzwoitym poziomie, inaczej za bardzo sciety CON spowoduje (w warunkach oly) dosc latwa smierc. Nie tyle co strach o stuna bo na paladynie moim zdaniem nie ma sie o niego tak obawiac.

Ktos pisal wyzej o +dex -con na early game lub nawet end game, bez ruszania str.
STR = power power power. Nie masz powera = jestes martwy - i w warunkach oly jak i open pvp. Paladyn musi wykorzystac swoje walory, ktore daja mu podwojne icony(+60spd,100%pdef,mdef, 60%atk.spd) przy takich statach maxowanie dexa zamiast STR jest pomylka. Dex jest dobry na end game jak pisalem to wyzej - przy nadal obecnych dey'kach na STR oczywiscie.
Dodatkowo paladyn ma bazowo duzo STR'a, co wzrost STR powoduje ogromny wzrost p.atk, przy zmianie z okolo 43 na 47, dostaje sie 20% p.atk'u jak nie lepiej.

Co do broni, bo rowniez duzo osob tutaj pisze - Sword z Focusem - nic innego. Chyba ze warunki oly - przy decent sprzecie mozna polakomic sie o Ica hammera z rsk.focus - ale rowniez trzeba ogarniac by wiedziec jak tego uzywac. Ale mass pvp to tylko i wylacznie Sword, chyba, ze bsh padl i wiesz ze utrzymasz <60hp, Co jest watpliwe teraz na h5 (chain heal - od kogos z CC).

Chyba tyle, troche sie rozpisalem, chyba pierwszy raz wzialem udzial w tym temacie zatem napisze tylko, ze Gram palkiem od Graci Final, okolo 1,5 roku. Servery L2J i troche l2off(rpg), ale jestem na bierzaco ze wszystkimi ustawieniami retaila(blah,stare_elybely
  • ,fraps,etc). Zatem moge smialo napisac, ze ogarniam palka w stopniu wystarczajacym.


Bede zerkal tutaj co jakis czas i podpowiadal na tyle na ile dam rade:)

Pozdro.

/Tirius: witamy na forum - plusik.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2011, 11:41:26 am wysłana przez Tirius »
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1864 dnia: Lipiec 10, 2011, 09:25:57 am »
Napisane bardzo przejrzyście i przyjemnie się czytało  :)

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 906

  • Pochwał: 1

  • tsubasa fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1865 dnia: Lipiec 10, 2011, 12:49:48 pm »
tez tak uwazam ;)
jedna uwaga: 1str daje ~3% p ataku, nie 5 ^^


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1866 dnia: Lipiec 10, 2011, 04:34:08 pm »
imo nie warto jechać po CON więcej niż -5.... naprawdę mało HP zostaje na endgame'owych dye Arseya
poza oly ten +DEX naprawdę niewiele daje, zwłaszcza jeśli potrafi się wrzucić AI+FI to bonus z +DEX jest śmieszny, ale co kto woli ;)

ja osobiście używam +5STR/-5CON i jestem mega zadowolony, czasem narzekam na oly że brakuje te 2-3 speeda ale oly to tylko mała cząstka L2

co do broni.... jeśli ogarnia się swoje HP (zbicie się sacrifice'em do 60% przy dye - CON to dosłownie chwilka) to młotek daje ogromnie dużego boosta w stosunku do sworda... hity za 4-5k w piżamę na full buffie są nie do przecenienia :]

EDIT: co do enchantu... krytycznym skillem na oly/pvp przy wszystkich setach robe/light s84 staje się root.... stun stał się naprawdę mało użyteczny na endgamie
tak więc najważniejsze skille do enchantu wg kolejności +++++:
Sacrifice na Power
Shackle na Chance
Shield Stun na Time
AI na Time, SoF na Time, Tribunal na Power (oly)/Modify Critical (open pvp)
UD/Veangeance na Decrease Penalty
Shield Slam na Chance
ToL na Time
Majesty na Power
Agro na - P.Def.
pasywki
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2011, 04:44:51 pm wysłana przez DeepInside »
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 52

  • Pochwał: 4

  • Phoenix Forevah
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1867 dnia: Lipiec 11, 2011, 02:35:34 pm »
Ad1. Bron
Oczywiscie, ze mlotek > sword kiedy masz mozliwosc skontrolowania ilosci HP, ale teraz na h5 mass pvp praktycznie nie masz tej mozliwosci, Jesli mialbys co 5s uzywac sacri na ptaszku by zbijac ilosc hp dla zadania wiekszego dmg, wole caly czas trzymac sie komus na plecach niz tracic na to czas. Inna bajka jesli robisz wjazd solo/bez bsh, wtedy jak najbardziej mlotek.

Ad.2 Dye
Owszem, masz racje, ze przy AI+FI wzrost Dex'a jest praktycznie niezauwazalny, dlatego napisalem, ze jest tylko taka mozliwosc, jesli ma sie decent eq mocno +++. Tak jak mowiles, czasem zabraknie tego 2-3 speed'a, na oly na nowych arenach czasem jest to zbawieniem, w szczegolnosci, areny z krogulcami jak ktos Cie niemilosiernie proboje kite'owac.

Ad3. Enchant
Owszem Root > Stun. Moim zdaniem skonczyla sie juz era stunowania na pałe, najwazniejszym skillem palka jest root, mimo, ze trwa krotko, ale dla paladyna starczy te pare sekund aby zmiazdzyc, wiekszosc mass pvp, nawet oly przy pozytywnym wejsciu roota konczy sie fragiem dla Ciebie.
Sytuacja healera, przy obecnych skillach h5, Agro + shield strike + challange + mass hate = ~10s brak heala (jedyne to balance moze bisha uratowac, mass heal jest zbyt wolny).

Bylo tez wiele mowy o Shield Stunie na recycle, osobiscie nigdy mi sie ten typ route'u nie podobal, teraz tym bardziej, mozna smialo powiedziec, ze na mass pvp kazdy ma resist shock'a + sety s84, ktore daja taki resist stuna, ze dziala tylko te 10% bazowe h5. Dlatego wole wylaczyc z walki na mass jakiego typka stawiajac go na 20sekundowym stunie(zbijanym przez resisty ofc) niz parusekundowym stunem.

Moj enchant skilli wyglada identycznie jak Deepa, dlatego nie mam po co zamieszczac tego drugi raz.

PS. Rowniez osobiscie uzywam dey'kow tych samych co pisal deep, ze wzgledu obecnie na mala ilosc hp ;).

PS2. Jak znajde tabelke co do wzrostu STR wzgledem p.atk to wkleje, teraz jestem do tygodnia nie na swoim kompie :).
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1868 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:00:13 am »
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1869 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:17:39 am »
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
zalezy z kim walczysz, o elegii sie nie wypowiem bo nie mialem, ale zarowno moirai jak i vorpal sie ogarniaja

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1870 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:40:51 am »
A czemu nie vesper noble? Jest bardziej ofensywnym setem od vorpala.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1871 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:46:21 am »
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
podobno elegia ftw!!
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1872 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:48:52 am »
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper

Ale taki zwykły moirai czy masterwork?
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1873 dnia: Lipiec 26, 2011, 09:54:29 am »
Witam jak się ma teraz sprawa armora dla Phoenix Knighta? Lepszy Vorpal czy elegia? A może Moirai?
podobno elegia ftw!!
imo moirai lepszy niż vorpal/vesper

na oli :) moirai ftw koniecznie masterwork na open wydaje mi sie ze pdef>moirai.


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1874 dnia: Lipiec 26, 2011, 01:44:09 pm »
na open wydaje mi sie ze pdef>moirai.
raczej odwrotnie, bo i tak z reguły tank ginie ostatni (w 95% pvp), chyba że przeciw nuker pt się wysypie przy pełnej assyście niepozwalając wrzucić SoFa, ale tu p.def kompletnie nie gra roli
imo najważniejsze pod open pvp/oly są atrybuty ofensywne
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)