Prezentacja Słonika.
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,21921.0.htmlDodałem jeszcze obrazki armorow i broni.
PasywneFast Recovery Zwieksza regen HP/MP/CP
Guilted Body skill pasywny z 1 lvla, ktory redukuje sile leczenia do 95%, oraz pozwala zakladac wylacznie lekkie zbroje.
Weapon/Armor Mastery tego chyba nie trzeba tlumaczyc
Magic Immunity zwieksza m def
Soul Mastery od tego pasywa zalezy jaka ilosc dusz mozemy posiadac w jednym momencie, decyduje o szansie zdobycia duszy przy krytyku (procentowej), oraz ilosci ekspa ktora musismy zdobyc za moba, zeby oddal nam swoja dusze (jak to brzmi).
Ancient Sword Mastery/Light Armor Mastery Zwiekszaja odpowiednio p atk, gdy uzywamy ancient sworda i p def przy uzywaniu lekkiego armoru.
Critical Sense Zwieksza szanse na krytyka i sile kryta, o ile wplyw na crit rate jest raczej minimalny (7- 8 punktow na lvl skilla), to do sily kryta daje kopa dosc ostrego.
ToggleDark Blade lvl 1 dodaje 10 elementu dark do ataku
Dark Armor lvl 2 zmniejsza obrazenia od elementu dark, dodaje 10 w statsach
Strike Back Odbija obrazenia ze skilli na przeciwnika, na wysokich lvlach bardzo mala szansa, ale warto miec wlaczone.
Hard March zwieksza szybkosc chodzenia
True Berserker zwieksza atk speed, p atk, accuracy kosztem evasion i p def
SelfbuffyIncrease Power odpowiednik Might 2, trwa 20 minut
Courage dodatkowy, bardzo silny mental shield, trwa 1 minute (nigdy jeszcze nie wszedl daggerowi we mnie detarget, gdy to zalaczylem), dosc dlugi cooldown.
Furious Soul zwieksza sile i czestotliwosc krytykow kosztem p def, trwa 2 minuty, cooldown to 4 minuty z hakiem, na buffach niecale 3.
Sword Shield imbawunderwaffe, czyli mobline UD, na 30 sekund znaczaco zwieksza p def (grubo ponad 3k), zmniejszajac speeda (90-110), co czasem jest nam nawet na reke
Cooldown zalezny od atk speed (od 20 do 30 minut)
Soul Barrier znaczaco zwieksza m def i odpornosc na ataki z luku, ale tylko na 10 sekund.
Blood Pact Zwieksza ilosc HP party, laczy sie z BtB/BoA.
Skille uzupelniajace duszeLife to soul uzupelnia dusze (1-5 w zaleznosci od lvla skilla) w zamian zjadajac hp- przydatne, cooldown bez buffow 36 sekund.
Soul Gathering uzupelnia maksymalna ilosc dusz jaka mozemy miec, zjada cos kolo 200 hp i 10 spirit ore. Po wprowadzeniu buteleczek z duszami w hellbound jest to skill raczej malo przydatny.
Szarze (skille polegajace na momentalnym podbiegnieciu do przeciwnika, maja range od 400 wzwyz- rosnie wraz z lvlem skilla)
Rush pierwsza szarza, jeszcze z pierwszej profki- raczej bajer niz cos przydatnego, bo oprocz szybkiego podbiegniecia nic nie daje.
Shoulder Charge stun z bara o bardzo wysokim land rate, podstawa w pvp
Storm Assault szarza zadajaca dmg aoe, raczej malo przydatne
Blade Rush szarza powodujaca krawawienie, wchodzi mniej wiecej jak Sting, bardzo potrzebna w pvp, ze wzgledu na to, ze podczas krwawienia przeciwnika mozemy uzyc poteznego ataku contagion
PozostaleViolent Temper swietny skill zmniejszajacy p def i c speed przeciwnika, podstawa zarowno w pvp jak i pve, range 600
Dark Smash standardowe "mocniejsze walniecie"
Scorn cos w stylu Hate Aura
Disarm wywala bron z reki przeciwnika i powoduje, ze nie moze jej zalozyc przez kilka sekund- swietna sprawa w pvp, dosc szybki reuse jak na skill o tak duzym land rate i -_-'iajacy przeciwnika (troche ponad 10 sekund)
Slashing Blade atak AoE, o dosc duzej sile, srednio przydatne
Spread Wing piardniecie, ew. sraczka, w kazdym razie atak do tylu skrzydelkiem- zerowa przydatnosc ze wzgledu na range 40
Crushing Pain potezny atak, zjadajacy minimalnie wiecej many niz dark smash bedac nieporownywalnie mocniejszym, ignoruje obrone tarcza, nawet na buffach nie traci na sile, bo jest mocniejszy niz krytyk na full buffie zwiekszajacym sile kryta (fullbuff dla mnie poki co to DoF+DW3+Cat Queen lvl2+Furious Soul lvl2+3 lvle pasywa)
Contagion dokladnie to samo co Crushing Pain, lecz moze zostac uzyty tylko gdy przeciwnik krwawi i wyprowadza sie go o wiele szybciej.
Soul Cleanse usuwa 3 debuffy, reuse 1,5 minuty, mozna zmniejszyc acumenem.
Body Reconstruction Odnawia cale HP.
Skille DoombringeraFortitude Toggle, zwieksza odpornosc na paraliz i stuna.
Health Zwieksza odpornosc na krwawienie i trucizne.
Wisdom Zwieksza odpornosc na hold, sleep i ataki mentalne.
Batlle Force Potrzebne do odpalania niektorych skilli.
Skill Mastery Daje szanse na natychmiastowe odnowienie sie skilla po uzyciu, lub to ze selfbuff bedzie trwal 2 razy dluzej. Zalezne od STR.
Enuma Elish Dosc silny atak AoE, reuse 3 minuty-_-.
Rush Impact Nie wiem, kto wymyslil ten skill, ale wlasnie dla niego oplaca sie grindowac:D Szarza AoE zadajaca dosc spory dmg, stunuje i ma instant reuse
Final Form Transformacja, dosc spory boost do statow. Ma wlasne skille, blokuje mozliwosc uzywania skilli z Doombringera, zre 20 dusz.
Mass Disarm Disarm na otaczajace osoby.
DyeCo tu duzo mowic o dye? Kazdy stosuje takie, jakie lubi. Jak dla mnie najlepszym wyjsciem jest +4 str -4 con, nie ruszajac juz con na rzecz dex- imo robi to z zerka kaleke. takie dye zostawiamy do momentu, poki nie zacznie sie porzadne pvp (70+)
SprzetO NG i D grade nie ma sie co wypowiadac, bo tu wiadomo- jak najlepsze.
C gradePlated Leather Set (+4 str -1 con), nie ma sie tutaj co klocic, C grade jest od tego zeby w nim ekspic, a do tego PL jest najlepszy. Bron jak najlepsza z focusem.
Bron jak najlepsza z focusem (Immortal Edge).
B gradeDuzo ludzi uwaza, ze powinno sie grindowac do 61 w PL, ja nie jestem za tym ze wzgledu na p def PL seta- nie raz przez to padlem, wiec w B grade wybieramy Doom Light Set (Breath Gauge increased, P. Atk. +2.7%, MP Regeneration +2.5%, STR -1, CON -2, DEX +3, Poision Resistance +20%). Kosztem 2 con otrzymujemy 3 dex, ten -1 str i +2,7% p atk praktycznie sie wyrownuja, calkiem dobry deal..