Witaj
Gość

Wątek: Gladiator [Glad]  (Przeczytany 382729 razy)

  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1375 dnia: Marzec 21, 2009, 07:43:04 pm »
Co racja to racja- jesli chodzi o exp to pl>all
...


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1376 dnia: Marzec 26, 2009, 04:17:30 pm »
gdzie expic na 44 lvlu?? mam plated set i raidy, (fajnie zeby przy okazji fajne dropy byly od mobow)

i jakie dyes na tym levlu wbic??
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2009, 04:28:40 pm wysłana przez kris1991_15 »


  • Wiadomości: 189

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1377 dnia: Kwiecień 08, 2009, 12:04:28 am »
 Mam pytanie do ludzi co grają na Gracii CT2, czy da sie użyc sonic rage po załadowaniu na 7 sonic focus? U mnie na servie nie da sie używać SR jak sie ma 7 ładunek, odpada wiec nas najlepszy atut czyli ciągły spam tym skillem. Tak powinno być czy to bug na moim servie?


Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1378 dnia: Kwiecień 08, 2009, 02:18:45 pm »
bug


  • Wiadomości: 189

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1379 dnia: Kwiecień 08, 2009, 05:16:20 pm »
no to mam pytanie, przedtem grałem na IL a teraz przeszliśmy na Gracie CT2 .
Otóż mam pytanie czy jest dobrze ustawione zjadanie załadowań :

1 Sonic Move zjada 3 sonic focusy
2 Sonic Storm/Buster zjadają po 2 sonic focusy
3 Sonic Barrier zjada 5 sonic focus
4. Blaster zjada 2, dss 3 a tss 4

Dobrze ustawione? Bo mnie dziwi ze masówki zjadają załadowania. Proszę o info, bo może da sie z GM naprawic glada jak by co było skopane hehe  :)


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1380 dnia: Kwiecień 08, 2009, 06:01:36 pm »
Cytuj
2 Sonic Storm/Buster zjadają po 2 sonic focusy
To dziala zle, reszta ok. Nie powinny wcale zjadac.
...


  • Wiadomości: 390

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1381 dnia: Kwiecień 08, 2009, 07:17:39 pm »
Cytuj
2 Sonic Storm/Buster zjadają po 2 sonic focusy
To dziala zle, reszta ok. Nie powinny wcale zjadac.

Tak jest, nie powinny nic z załadowań zjadać tylko zużywać energy stony.
o czym ty znowu pieprzysz? nie gram na wrath i gral nie bede...jak umiesz czytac to bys wyczytal, ze przenosimy sie na nowego dexbounda /rpg club. jakich nas rushowaliscie? o ile sie nie myle to od miesiaca nie jestem w ph, a dh na epiki nie chodzi. btw. jesli to byly 2 pt to nie mam pytan =]

skoncz juz wreszcie klamac czlowieku, bo jeszcze troche i zaczniesz wlasnej matce wmawiac, ze jestes synem Baracka Obamy i Paris Hilton...
p.s dales mi minusa i mi sie przykro zrobilo raziel :<

Wiemy lol :<


  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 0

  • TroubleMaker
Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1382 dnia: Czerwiec 20, 2009, 11:24:40 am »
Mam glada na 77 lvlu i nie wiem czy robić mu jakieś tatuaże. Zdania są bardzo podzielone na ten temat, niektórzy radzą dodać STR kosztem CON albo DEXA. Tak sobie myślę że STR jest tylko odpowiedzialny za p.atk. a DEX i CON wpływają na wiele innych pomniejszych rzeczy, więc nie wiem czy warto od nich odejmować. Odejmę od CON, będę miała mniej życia, mniej CP, wolniej je będę regenerować, mniej będę mogła unieść, zmniejszy się moja odporność na stuny oraz bleeding. Jeśli osłabię DEXA to spadnie moja szybkość ataku, prędkość poruszania się, częstotliwość występowania ataku krytycznego, odporność na Dryad Root, uniki i celność. Jak dla mnie to trochę się nie opłaca. Z pewnością zależy to też od taktyki gry. Ale tak sobie pomyślałam że można by pokombinować przy statystykach odpowiadających za magię. Jeśli by się dało, tylko właśnie nie pamiętam czy u glada można, odjąć INT i dodać do MEN. Albo np. odjąć od WIT i dodać do MEN. Wiadomo gladowi INT wcale nie jest potrzebna. WIT może troszkę bo daje odporność na Hold, Root i Sleep. Ale MEN dodaje mp i obrony magicznej, a także przyśpiesza regenerację MP. Uważam, że to dla glada jest ważne. Bo jak sobie włączę war frenzy to szybko mi się kończy MP. Tak samo jak mnie bije z daleka jakiś mag, miałabym większą przed nim obronę. Co o tym myślicie?
W życiu nie ma nic niemożliwego. Są jedynie wydarzenia w najwyższym stopniu nieprawdopodobne.


Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1383 dnia: Czerwiec 20, 2009, 12:01:37 pm »
nie chcialo mi sie calego posta czytac


do pvp +5str-5con

oly +5str-5dex +4con-4dex


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1384 dnia: Czerwiec 20, 2009, 12:53:56 pm »
Mam glada na 77 lvlu i nie wiem czy robić mu jakieś tatuaże. Zdania są bardzo podzielone na ten temat, niektórzy radzą dodać STR kosztem CON albo DEXA. Tak sobie myślę że STR jest tylko odpowiedzialny za p.atk. a DEX i CON wpływają na wiele innych pomniejszych rzeczy, więc nie wiem czy warto od nich odejmować. Odejmę od CON, będę miała mniej życia, mniej CP, wolniej je będę regenerować, mniej będę mogła unieść, zmniejszy się moja odporność na stuny oraz bleeding. Jeśli osłabię DEXA to spadnie moja szybkość ataku, prędkość poruszania się, częstotliwość występowania ataku krytycznego, odporność na Dryad Root, uniki i celność. Jak dla mnie to trochę się nie opłaca. Z pewnością zależy to też od taktyki gry. Ale tak sobie pomyślałam że można by pokombinować przy statystykach odpowiadających za magię. Jeśli by się dało, tylko właśnie nie pamiętam czy u glada można, odjąć INT i dodać do MEN. Albo np. odjąć od WIT i dodać do MEN. Wiadomo gladowi INT wcale nie jest potrzebna. WIT może troszkę bo daje odporność na Hold, Root i Sleep. Ale MEN dodaje mp i obrony magicznej, a także przyśpiesza regenerację MP. Uważam, że to dla glada jest ważne. Bo jak sobie włączę war frenzy to szybko mi się kończy MP. Tak samo jak mnie bije z daleka jakiś mag, miałabym większą przed nim obronę. Co o tym myślicie?

Glad i tak ma duzo cp/hp wiec tego cona mozna odjac. Dex jest nie potrzebny, bijesz skillami a do biegania masz dasha. Jak dostaniesz roota to bijesz bananami i rage. Men nie mozna odejmowac/dodawac, chyba ze grasz mysticami.
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • Banned
  • Wiadomości: 467

  • Pochwał: -2

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1385 dnia: Czerwiec 20, 2009, 08:46:33 pm »
moim zdaniem:
+4str +4con -8dex


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1386 dnia: Czerwiec 20, 2009, 08:49:34 pm »
+5 str to obowiazek(skill crit rate), imo najlepiej odjąć od dexa i tak zostawic.
Rootem nie ma sie co przejmować, bo lionheart ma teraz ok 2,5 min reuse. Poza tym teraz można spamować combo storm+blaster bez przerw.

Btw ma ktoś jakieś linki do filmów z duelistem z Graci final? Na blahu znalazłem 1 Daniela Defo, ale szukam kogoś z champions favor(Defo tylko 79 lvl) :)
...


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1387 dnia: Czerwiec 20, 2009, 09:08:47 pm »
U nas w party mamy mieszane uczucia co do ściągania z dexa. Niby zabiera śladowe ilości speedu, ale w naszym party Dante (glad 79) jest najwolniejszy, a wiecie jak to jest z tym sonic movem. A to ładunku nie ma, a to się czeka na lepszy moment, a to jeszcze coś innego.

Gdyby party nie bazowało na stigmie (melee ataki/skille) to nie byłoby kłopotu i mógłby sobie uderzać z bananków i innym odległościówek, ale nam zależy, żeby mógł uderzać skillem w zwarciu.

Niby biegamy na perma wind, ostatnio nawet rozważał branie zerka dla szybszego biegania, ale to i tak jest wolno u niego. Słoniu (Doombringer) szarża i już jest, Rasta (Pushback adventure) shadow step, albo dash + bazowo spory speed i też już przy przeciwniku. A z naszą puszką mamy drobne kłopoty.

Najfajniej jest jak mi root wchodzi (mimo, że na +8 to siada i tak koszmarnie) to wtedy nie ma kłopotu :P
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1388 dnia: Czerwiec 20, 2009, 09:31:58 pm »
Po stigmie powinien robic robe/light userom max 4-shota z bananow, wiec nie widze problemu przy obecnym reuse. :) Ale fakt, że jak całe pt szybkie, to męczące jest czekanie na takiego glada gdy trzeba gonić enemy.
Fakt, że teraz glad się też nadaje na 9vs9 zmienia postać rzeczy- wcześniej zostawały do wyboru tylko solo ganki, więc można było ciąć po dexie.
Z drugiej strony imo nie ma co sie zastanawiać nad używaniem sonic move- wbicie w enemy, 15 sekund reuse i można znowu. Z ładunkami nie ma teraz już takich problemów, bo glad ładuje sie szybciej w graci final niz wcześniej.
A najlepiej zrobcie mu powerlvling do maximum sonic focus i po sprawie xD
...


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1389 dnia: Czerwiec 20, 2009, 11:24:45 pm »
Każdy chciałby 83 z nas... :P

Ale stigma nei działa chyba na odległościówki glada? LF conf.

Teraz glad bardzo ładnie ogarnia się w party. Na bank nie zostanie zabity 1 shot jak niektórzy. Nawet m. cryt nukera przy dobrych resistach/ songach/ buffach ma nikłe szansę ściągnąć go na m. cryta. Jeżeli ktoś rzuci się na Dantego u nas, to healer może odetchnąć na chwilę i skupić się na czymś innym. Z reguły przeciwnicy mają kłopot już przebić się przez spam CP glada.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 0

  • TroubleMaker
Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1390 dnia: Czerwiec 20, 2009, 11:26:27 pm »
Dzięki, chyba jednak na razie zostawię tak jak jest.
W życiu nie ma nic niemożliwego. Są jedynie wydarzenia w najwyższym stopniu nieprawdopodobne.


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1391 dnia: Czerwiec 21, 2009, 01:30:36 am »
Co do stigmy to nie wiem- myślałem, że jak hex działa. Jeśli tylko na melee skille, to trzeba niestety ganiać(lub wbic 81 i miec wlasnego, 30% dopalacza) :)
...


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1392 dnia: Czerwiec 21, 2009, 07:34:36 am »
ten 30% dopalacz kumuluje się ze stigmą...

Ogólnie staramy się mieć taką taktykę, że Dante jest u nas Main targeterem, bo jak wspomniałem TH i Doombringer szybko do przeciwnika stargetowanego podejdą (+ Doombringer założy hexa) Natomiast Doombringer i TH są odpowiedzialni w miarę możliwości za pilnowanie pleców healerów, bo jak wspomniałem są dużo mobilniejsi. Trzeba t wszystko zresztą jeszcze przetrenować sporo, bo wiadomo jak to jest w PvP innym niż gank
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1393 dnia: Czerwiec 21, 2009, 01:03:05 pm »
Cytuj
ten 30% dopalacz kumuluje się ze stigmą...
Wiem o tym, ale mnie chodziło o to, że na 81 lvlu glad kara wystarczająco i bez stigmy, choć jak wiadomo połaczenie tych dwoch = one shot healera.
...


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1394 dnia: Czerwiec 25, 2009, 06:21:47 pm »
Hmm co do broni to nie masz za dużego wyboru bo jest tylko 1 dual S grade Tallum Blade*Dark Legion's Edge. Armor A to Tallum heavy... w ostateczności można DC light, a co do S to Draconic Leather.

oczywiscie nie byl by to dobry wybor jezeli chodzi o armor. A grade najelpszy armor dla glada to MJ hevy w ostatecznosci tallum hevy w dc light na pvp padasz jak szmata
a S to oczywiscie dla glada imperial set ale draco tez nie jest zly


Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1395 dnia: Czerwiec 26, 2009, 10:30:23 am »
Hmm co do broni to nie masz za dużego wyboru bo jest tylko 1 dual S grade Tallum Blade*Dark Legion's Edge. Armor A to Tallum heavy... w ostateczności można DC light, a co do S to Draconic Leather.

oczywiscie nie byl by to dobry wybor jezeli chodzi o armor. A grade najelpszy armor dla glada to MJ hevy w ostatecznosci tallum hevy w dc light na pvp padasz jak szmata
a S to oczywiscie dla glada imperial set ale draco tez nie jest zly
nie w ostatecznosci tallum tylko tallum > MJ


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1396 dnia: Czerwiec 30, 2009, 12:45:18 pm »

nie w ostatecznosci tallum tylko tallum > MJ
[/quote]

Jezeli tak uwazasz wluz talluma i znajdz glada w MJ wez z nim pvp jezeli obaj ogarniacie postac wiadome kto wygra GLAD W MJ (mowie o podobnych levelach +70 najmniej)


Odp: Gladiator
« Odpowiedź #1397 dnia: Czerwiec 30, 2009, 12:48:25 pm »

nie w ostatecznosci tallum tylko tallum > MJ


Jezeli tak uwazasz wluz talluma i znajdz glada w MJ wez z nim pvp jezeli obaj ogarniacie postac wiadome kto wygra GLAD W MJ (mowie o podobnych levelach +70 najmniej)
[/quote]
a dlaczego tak uwazasz?


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1398 dnia: Czerwiec 30, 2009, 12:48:48 pm »
A zapomialem dopisac 50% resista na stun ma mj tallum nie czyli jest beznadziejny np na pvp z lukiem. Kolejny minus malo p.def


Odp: Gladiator [Glad]
« Odpowiedź #1399 dnia: Czerwiec 30, 2009, 12:50:04 pm »
A zapomialem dopisac 50% resista na stun ma mj tallum nie czyli jest beznadziejny np na pvp z lukiem. Kolejny minus malo p.def
tak, roznica w p.def na prawde duza, nie 50% resista, tylko +50%