Witaj
Gość

Wątek: World of tanks  (Przeczytany 25474 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 22, 2010, 04:31:45 pm »
w końcu to czołg nie da się ukryć jego obecności :D.

Zdziwilbys sie :D Kilka razy mialem taka sytuacje, ze wrogi czolg przejechal obok mnie gdy ja sie ukrywalem w krzakach :D I to pewnie dzieki umiejetnosci kamuflazu. Ogolnie kazdy typ czolgu ma swoje zadanie. Ja zawsze jade za heavy, poniewaz w bezposrednim starciu jako destroyer mam marne szanse. Na przyklad KV rozwalam na ok 5 strzalow, a on mnie na jeden.

Ryane , skile dodatkowe pozostana takie jakie juz zaloga miala one sie nie zmieniaja.

A jak zmienie czolg i bede mial 80% doswiadczenia? Umiejetnosci beda rosly w takim momencie czy dopiero jak osiagne ponownie 100%?


  • Wiadomości: 390

  • Pochwał: -2

  • Invalid Target
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 22, 2010, 05:10:49 pm »
Umiejętności rosną tylko wtedy gdy załoga ma 100%.
cashed out


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 27, 2010, 02:15:48 am »
Czołgi to nie partyzantka żeby się skradać, w końcu to czołg nie da się ukryć jego obecności :D. Jest mnóstwo taktyk atakowania czołgami, a chowanie się i skradanie  na pewno do nich nie należy, przynajmniej na prawdziwym polu bitwy
Po 1 TO NIE JEst Symulator Pola Walki do cholery.... tylko gra zrecznosciowa. Chcesz realizmu to szukaj gdzie indziej.
Po 2 Byłeś w wojsku? widziałeś czołg? czy wiedze na temat taktyki pancernej opierasz na grach?

Dziś przy zasiegu kilku kilometrów czołgi to sie głównie chowają.
A II-go wojenne bitwy też rozgrywały sie od krzaka/wydmy/murku/żywopłotu/zaspy do krzaka/wydmy/murku/żywopłotu/zaspy.
To nie Grunwald ani amerykańskie filmy gdzie stoją sobie wszyscy jeden obok drugiego i na hasło wala w szyku przed siebie :P
Ortografia polska to sztuczny wymysł 20-lecia miedzy wojennego.
NIE pisze poprawnie po Polsku!!!


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 27, 2010, 10:20:00 am »
Dodam odrobine od siebie co do medow. Po ostatnim patchu dodano 3 nowe medium tanki.

Pershing raczej nie jest zbyt ciekawy za to panther II to lzejszy i szybszy KT , a t-54 radziecki to chyba bedzie najpopularniejszy czolg po najblizszym soft wipe. Jak dla mnie to is-3 rozmiarow luchsa i jezdzacy jak leopard , jak z dystnasu nie walniesz po gasienicy to zagryzie chyba kazdego w walce kolowej.


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 1

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 27, 2010, 12:44:32 pm »
Czołgi to nie partyzantka żeby się skradać, w końcu to czołg nie da się ukryć jego obecności :D. Jest mnóstwo taktyk atakowania czołgami, a chowanie się i skradanie  na pewno do nich nie należy, przynajmniej na prawdziwym polu bitwy
Po 1 TO NIE JEst Symulator Pola Walki do cholery.... tylko gra zrecznosciowa. Chcesz realizmu to szukaj gdzie indziej.
Po 2 Byłeś w wojsku? widziałeś czołg? czy wiedze na temat taktyki pancernej opierasz na grach?

Dziś przy zasiegu kilku kilometrów czołgi to sie głównie chowają.
A II-go wojenne bitwy też rozgrywały sie od krzaka/wydmy/murku/żywopłotu/zaspy do krzaka/wydmy/murku/żywopłotu/zaspy.
To nie Grunwald ani amerykańskie filmy gdzie stoją sobie wszyscy jeden obok drugiego i na hasło wala w szyku przed siebie :P

Chyba się za dużo 4 pancernych naoglądałeś...Fajnie za cała dywizja pancerna siedziała po krzakach, puszczając przed siebie kobiety i dzieci i starców , bo w końcu na tym polegał blitzkrieg. Polecam przeczytanie książki  Heinza Guderiana "Achtung - Panzer!" Ojca zastosowania jednostek pancernych w wojnie błyskawicznej. Oraz ten pan Alfred von Schlieffen, ale on akurat myślał już o tym podczas 1 wojny światowej. W skrócie blitzkrieg to uderzenie jednostkami pancernymi na skrzydła wroga, i błyskawiczne wdzieranie się w głąb ich szyków nawet kiedy obrona przeciwnika została załamana. Wiec nie ma tu mowy o podchodach, panie "bylem w wojsku i siedziałem na czołgu, to wiem". I co to za porównanie dzisiejszych wojsk pancernych z tymi z 2 wojny światowej?


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 27, 2010, 12:58:06 pm »
A czego Wy chcecie od gry? Tutaj zginiemy, czekamy na koniec bitwy i zas mozemy walczyc, a w realu to bylo troszke inaczej. Myslicie, ze byly scouty? :) Trzeba sie dostosowac do tego co ta gra oferuje, ja przykladowo niby gram "Niszczycielem czolgow", ale jak wpadne na walke 1vs1 to jest po mnie. A gra sie od krzaka do krzaka, poniewaz jesli bedziemy nacierac bezposrednio na wroga to on nas szybciej zauwazy, niz my go.


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 1

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:04:04 pm »
Mi brakuje trochę dynamiki w tej grze, chodziło mi zupełnie o coś innego niz to co napisał Vortighern. Skrócił bym czas o polowe rozgrywki powinno to wystarczyć by gra zyskała na dynamice...


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:14:52 pm »
A mi brakuje balansu :)  Przykladowo trafilem na gre z VK3601(H), ktory wedlug rozpiski podczas ladowania jest gorszy od mojego czolgu. Spotkalem go i wygladalo to tak: moje pociski - AP - 6%, HE - 5%, a on 3 strzaly i po mnie. A najgorsza jest gra z wyzszymi tierami, ktore moge uszkodzic tylko z HE, ale i tak jest marne 1% z krytyka. To jest smieszne.
Gralem Hetzerem i trafialem na gry ze Stugami/JagdpzIV/KW,itp zmienilem na Stuga i trafialem na gry z Marderami... A teraz po patchu majac JagdPZIV dobrze jest jak nie trafie na czolgi Tier 9/10 i po co grac jak najgorszemu przeciwnikowi biore max 10% (o ile takiego spotkam, a najczesciej soptykam tych silniejszych, ktorym biore 1%).


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 27, 2010, 04:52:19 pm »
omg jaki intelektualista....
Heinz Guderian grubo pojechałeś...
Ale ok przeczytaj rozdział o ubezpieczeniu kolumny pancernej przy głębokim manewrze oskrzydlającym...
A potem mojego posta.
Mam już dosć płaczek temu arta przeszkadza tamtemu brak opadów innemu prototypy Tobie taktyka...
Zostawcie i idzcie gdzie indziej, to jest zwykły FPS , zręcznościówka a nie symulator.
Jak to dobrze że po wyjsciu gry i po wipe  nie bedzie juz tak duzo 13-14 letnich XXRommliXX XxGuDeriAnówXx i gustlikówPL bo premka bedzie za real kase i takiego Is-4 utrzymac bez bulenia w złotówkach bedzie ciężko.
Zasadzki czołgami to i Guderian stosował i Rommel wiec panie "Dont camp fight like man" i inne durne teksty z przedszkola idz poczytaj coś lepiej.
Najlepiej poszukaj opisu manewrów w Żaganiu chyba jak Niemcy przywieźli Leopardy dla WP i chcieli pokazać co te maszyny portafia a panowie ""bylem w wojsku i siedziałem na czołgu, to wiem" sklepali ich do 0 na punkty w T-72 bo wyszli im na dupy z UWAGA!! krzaków i lasku. Byłem widziałem w czołgu nie siedziałem. Pozdrów Heinza.
@ Ryane balans jest ofc z pupy ale co do Twojej sytuacji
Na czas ładowania wpływa :
1.
Rodzaj działa a ten VK ma chyba 3, a statystyki pokazuje z 1 działa w menu.
2.
Pozion doswiadczenia załogi
3.
Rammer czy tam dosyłacz
4.
Wentylacja

Gra sie po to zeby zdobywać exp i kredyty na nowe maszynki, nawet jak zdejmiesz 10% z Tier 9/10 to masz tyle expa co za zabicie całego czołgu 4/5 XD Przelicznik jest jakos na HP
W tych wysoko tierowych walkach często mnie taki JP IV bardziej wkur... niż IS-7... Czy Ty wiesz ze za kazdym razem jak walisz z HE to ginie ktoś z załogi albo pada jakaś czesc?
co z tego że mi tylko 20 % HP zdejmiesz z ISa skoro ja potem jade ślepy, g=łuchy bez działa i z wieża obracajaca sie godzine :)
Po za tym 1% dmg ale ja Cie nie widze zazwyczaj... wiec nie oddam.

Co do Medów to źle sie nimi grało jak ich było za mało z powodu soft wipe i natłoku tłuków w HT.
Teraz każdy chce te nowe medy mieć i co bitwe jest 2-3 HT i reszta mediumy i zajebiście sie walczy.

Co do braku dynamiki to eraz jest bardziej manewrowo bo artylere znerfili i ciężkich mniej.
Jedyne co mozna by zrobić to lekko przerysować mapy niwktre
Po hard wipe też beda miały sens bo ludzie medami beda zarabiać na HV i bedzie ich duzo.
Ortografia polska to sztuczny wymysł 20-lecia miedzy wojennego.
NIE pisze poprawnie po Polsku!!!


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 1

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 27, 2010, 09:36:36 pm »
"Zasadzki czołgami to i Guderian stosował i Rommel wiec panie"
Co to ma wspólnego z blitzkrieg?


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:59:44 am »
Jednym z założenia Blitzkriegu jest głębokie oskrzydlenie głównych sił przeciwnika i przecięcie jego linii zaopatrzenia.
W dużej odległości i w sposób uniemożliwiający szybkie przeciwdziałanie odwodów oskrzydlonej jednostki.
Tak?
Linie zaopatrzenia przerywa się kitrając    czołgi w krzakach w poprzek drogi, którą jada ciężarówki z amunicją, jedzeniem rekrutami itp.
Jak by nie patrzeć to jest zasadzka.
A według Twojej wypowiedzi o niechowaniu czy tez niemożności ukrycia czołgu i wykorzystaniu jego mobilności należałoby jeździć wzdłuż tej drogi i walić do wszystkiego co jedzie w stronę przeciwną :P
Pewnie przyniosło by to efekt ale do takiego użycia czołgów to trzeba mieć (EDIT-pijane XD) załogi, kamikaze bądź fanatyków, a nie wszyscy byli gotowi spłonąć za Hitlera, szczególnie na początku wojny kiedy trwał Blitzkrieg.

Co do Wot i taktyki to właśnie tak to wygląda spora rzesza graczy stosuje swoja wersje blitzkriegu i wali na przód na pełnym gazie.
Jak ktoś szuka łatwych fragów to na takiej mapie jak np. Prokochorówka stanie na którymś przejeździe kolejowym na górce i poczeka 40-50 sekund aż zaczną pojedynczo pojawiać się najszybsze maszyny przeciwnika XD.
Pluton zgranych ludzi i można zrobić 5-6:1 w 1 minucie.

Ryane jaki masz nick w Wot? Czy tylko sygna z błędem że nie walczyłeś pod nickiem Ryane?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2010, 01:01:25 am wysłana przez Vortighern »
Ortografia polska to sztuczny wymysł 20-lecia miedzy wojennego.
NIE pisze poprawnie po Polsku!!!


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 1

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 28, 2010, 10:51:37 am »
Moglibyśmy tu podyskutować o tym i owym, ale to nic nie zmienia względem  WOT. Ja o czym innym ty o czym innym, chodzi o to ze jedni by siedzieli po tych krzakach inni woleli by walczyć w "zwarciu". Jeśli jedna i 2 strona nie wyjedzie z bazy to naprawdę fajna gra, bo z tego co piszesz tak by było...Najlepsze są mapy w miastach ograniczone znaczenie do minimum arti,i walka o każdą uliczkę. W porównaniu z mapka nie pamiętam jak się nazywa gdzie jest polana, najgorsza mapka jaka może być. Duzo krzaków gdzie każda ze stron siedzi i czeka i czeka i czeka...


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:52:24 pm »
Ryane jaki masz nick w Wot? Czy tylko sygna z błędem że nie walczyłeś pod nickiem Ryane?

Taki jak tu. Po ostatnim patchu sygnaturka czasem sie psuje :)


  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 28, 2010, 01:33:53 pm »
kiedy wipe bedzie?


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 28, 2010, 01:53:41 pm »
Moglibyśmy tu podyskutować o tym i owym, ale to nic nie zmienia względem  WOT. Ja o czym innym ty o czym innym, chodzi o to ze jedni by siedzieli po tych krzakach inni woleli by walczyć w "zwarciu". Jeśli jedna i 2 strona nie wyjedzie z bazy to naprawdę fajna gra, bo z tego co piszesz tak by było...Najlepsze są mapy w miastach ograniczone znaczenie do minimum arti,i walka o każdą uliczkę. W porównaniu z mapka nie pamiętam jak się nazywa gdzie jest polana, najgorsza mapka jaka może być. Duzo krzaków gdzie każda ze stron siedzi i czeka i czeka i czeka...

eido to zrob sobie kompanie gdzie bedziesz mial te 10-12 osob ktore rozumieja twoje zamysly taktyczne i nie bedzie kampienia bedziecie mogli sobie latac po calej mapie i robic co wam sie zywnie podoba


patch poszedl w dobra strone bo art dalej jest skuteczny ale tylko na camperow. jak ktos sie rusza to juz nie jest tak rozowo. Sam mam art i powiem ze latwo nie jest a juz ustrzelenie scouta to cud :)

verthigen co do tych medow i hvy. nie wiem czemu uwazasz ze jak ktos gra hvy t nub a medium to real gracz. Sam gralem medem i uwazam ze hvy tankiem gra sie o niebo trudniej niz medem. Taki is7 czy mouse to magnes dla arta i wszystkich czolgow ktore cie widza. medem sobie smigalem i klepalem co chcialem a tu trzeba uwazac zeby sie nie wpakowac w jakis syf.

generalnie gra fajnie zrobiona wciaz masa bledow w geodacie ale widac wyraznie ze je na biezaco naprawiaja. mapy sa zroznicowane i nawet na komarynie mozna spokojnie wygrac grajac z glowa a nie eido style na huuurrrraaaaa
Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 28, 2010, 02:06:42 pm »
Duzo bledow bo to wciaz jest jeszcze beta do tego closed beta , jeszcze bedzie faza open bety (wtedy zapowiadali soft wipe czyli zabieraja wszystkie czolgi ale oddaja kase i expa wydane na nie) a dopiero pozniej pelna wersja gry. Ostatni patch troche jednak napsul bo pojedynczy pocisk potrafi narobic duzo wiecej szkod w czolgu niz wczesniej do tego uszkadza elementy dosc dziwne, np trafienie w prawa gasienice urywa lewa.


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 29, 2010, 03:48:24 am »
ales mi nick przekrecił :P
Ja nie wywyższam medów.
Chodzi o to że jak było soft wipe to kupe noobów za free exp kupiło Isy VK i Mausy i sie nie dało grać medami w ogóle.
A teraz dużo wiecej medów jeździ to i łatwiej.
Ja mam i Is-3 i T34/85 i tez mi trudniej Isem szczególnie zarobić ale za to T-34 to teraz z 85mm armata latam bo po sofcie tylko z 100mm i HE mozna było coś komuś zrobic.
Ortografia polska to sztuczny wymysł 20-lecia miedzy wojennego.
NIE pisze poprawnie po Polsku!!!


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 29, 2010, 11:39:05 pm »
Ok to teraz mam glupi problem. Ten przyblizony celownik przestal mi dzialac... Ustawienia mam domyslne, czyli lewy shift. Nic nie zmienialem, a tu nagle wchodze do gry, mecze tego shifta i nic sie nie dzieje. Obecnie zmienilem sobie to na "Q", ale wolalbym miec dalej na Shifcie, bo sie do niego przyzwyczailem. I unikajac glupich pytan - tak shift dziala wszedzie za wyjatkiem tej gry.
I jeszcze jedno. Kiedy ma byc to soft wipe? Mam ochote sprobowac Heavy tankow i nie wiem czy zbierac expa na obecnym czy robic od poczatku Heavy.

A co do balansu:


Gra nie trwala wiecej niz 2 minuty. Jednym bezposrednim strzalem w przod czolgu rozwalil mnie PzKpfwIV (najgorszy czolg w przeciwnym teamie). I jak tu grac destroyerem? Czolg, ktory jest gorszy od mojego rozwala mnie 1 strzalem. Ja z krytyka nie wzialbym mu wiecej niz 40-50% HP strzelajac w bok... Moze ktos mi powiedziec jakie zalety ma taki destroyer? HP marne, obrazenia kiepskie, szybkosc srednia, pancerz sredni. Wczoraj strzelalem do Ferdinanda i bralem mu 5-8%HP, ale jesli bym strzelil do Mediuma/Higha tego tieru to nie wzialbym wiecej niz 1%... Ktos pisal, ze mam trzymac dystans i tka robilem. I za kazdym razem taka sytuacja - wykryje wroga, strzelam, traci troche HP, on strzela do mnie, trace ponad polowe HP, ja strzelam, on strzela i koniec gry. Grr juz wole robic tego Heavy i miec problem z kasa, niz zachwycac sie tym, ze komus rozwale kilka modulow z HE, a sam zgine na max 2 strzaly. I glowne pytanie. Czemu niby niemieckie destroyery sa lepsze od ruskich? Z tego co widzialem to taki ISU ma ogromny dmg (oczywiscie go spotkalem i po chwili musialem wyjsc z gry) i malo expa potrzeba na zbadanie nastepnego tieru.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2010, 12:04:58 am wysłana przez Ryane »


  • Wiadomości: 54

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 30, 2010, 04:00:05 am »
Niemieckie TD są lepsze b nie są z papieru, zobacz pancerz czołowy JTigera. Mozna nimi iść z czołgami do natarcia.
A ruskie maja większy dmg ale trzeba się trzymać z tyłu.
Kampisz na 2 linii i strzelasz do tego w co ktoś już strzela i jest fajnie :)
Soft wipe razem z rozdzieleniem serwerów na EU i NA czyli "soon"
a z shiftem to błąd patcha, który wprowadził edycje klawiszy psujac ja od razu. Ja zmieniałem na inny klawisz restart gry potem na ten co chciałem i restar gry i jakoś za 2 razem wróciło :)
Tyle że ja mam nostromo dla ubogich (tracer Slayer) nie wiem jak normalna klawa sie zachowuje.
Strasznie im optymalizacja silnika padła ostatnio :(

Ortografia polska to sztuczny wymysł 20-lecia miedzy wojennego.
NIE pisze poprawnie po Polsku!!!


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 30, 2010, 10:02:43 am »
Co do shiftu ja wolalem nie dotykac ustawien klawiatury bo wciaz to mzoe byc zbugowane. Jesli ciagle nie dziala wyslij bug report moze to byc akurat bug i to kiedys naprawia.


Co do balansu to roznie z tym bywa powoli silnik dobierajacy czolgi udoskonalaja.

Soft wipe bedzie przy przejsciu z closed bety na open bete , kiedy to nastapi nawet najstarsi gorale nie wiedza.

Ostatnio cos spaprali z mechanika uszkodzen i czesto 1 czy 2 pociski potrafia rozwalic caly czolg dlatego jakis gowniany pryszcz rozwalil twojego jgpziv na 2 strzaly , zapalil sie silnik albo wybuchl ammo rack. Wczesniej nachylenie przedniego pancerza bardzo czesto pozwalalo na odbijanie pociskow lecacych od przodu przez co te 80mm na przodzie dzialalo jak 180mm na jakims kwadratowym heavy .

Ruskie TD sa papierowe ale maja potezne armaty ktore wolno strzelaja. Niemieckie TD maja dobre armaty , celne i szybkostrzelne mocno strzelajace dopiero na ferdinandzie i jagtigerze.

TD to pojazd ktory ma sie schowac w krzakach na tylach wlasnej grupy bojowej i wspierac ogniem ewentualnie bronic bazy z ukrycia. Tutaj nie mam pewnosci czy wszystkie TD czy tylko te niskie jak jgpziv czy jakpanther maja bonusy do ukrywania sie , dokladasz siatke i zalodze skila od ukrywania sie i mozesz strzelac z krzakow niezauwazony.

TD to dosc specyficzne pojazdy i trzeba sie nimi nauczyc grac , ja po dlugiej i nierownej walce z hetzerem tak polubilem TD ze w KT prawie nie wsiadam co najwyzej zeby zgarnac podwojny exp za pierwsza bitwe


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 30, 2010, 02:50:59 pm »
ile średnio zarabiacie kredytów na ture? i jaki jest szybki sposób na low lv aby przyśpieszyć ich zdobywanie?


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 30, 2010, 04:50:40 pm »
ciezko powiedziec jaka u mnie srednia bo gram kilkoma roznymi czolgami, ale stawiam ze tak w granicach 25k , czasem jest 10k czasem 50k zalezy od teamu i czy mi uda sie cokolwiek zdzialac.

Jak przyspieszyc? wiecej celnych strzalow i wygranych walk , a jak dojdziesz gdzies do czolgow tieru 5 i wyzej to kasa przestaje miec znaczenie bo przewaznie brakuje wtedy expa  :D


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 30, 2010, 05:22:06 pm »
Ja mam średnio 1.5k za walke ;/ max ile miałem czołgiem II tieru to 3k btw jest jakis sposób na celowanie? walcząc czołgiem tieru drugiego nie umiem w trafic a co dopiero zniszczyć czołgu tieru drugiego nawet jak stoi w miejscu a inni mnie rozwalają w ruchu ;/


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 30, 2010, 05:30:59 pm »
Jak wycelujesz w cozlg i klikniesz prawym myszy to wlaczasz "autoaim" wtedy wieza podaza za celem i latwiej strzelac w szybko poruszajace sie cele.


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: World of tanks
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 30, 2010, 06:33:42 pm »
Teraz zdecydowanie lepiej ;) gra naprawdę wciąga oO bardziej niż l2