bodajże
[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=256
ogólnie ta linijka występuje w ini kilka razy, ale powinno chodzić o tą z engine.gameengine.
domyślnie zazwyczaj 32, u mnie zwiększone na 256/512, w zależności od kroniki (powyżej g.final 512 mi nie chce odpalić, przy 2gb ram i 512 na karcie graf).
do edycji ini polecam L2Lige/FileEdit. ciekawostką jest, że w tych programach owa linijka opisana jest jako odpowiedzialna za "wykorzystywaną pamięc karty graf". ja znalazłem na innych stronach / poradnikach zupełnie inne info, takie jak zamieściłem kilka postów wyżej.
z innych ciekawych komend:
[D3DDrv.D3DRenderDevice]
ReduceMouseLag=False (domyślnie true)
UseTripleBuffering=True (domyślnie false :f)
był kiedyś ładny poradnik na guru i innych portalach opisujący te i inne komendy, co zmienianie wartosci i T/F faktycznie daje, NIC z tego nie pamiętam więc nie będę tu uzasadniał czemu tak a nie inaczej ^^ ale w skrócie chodziło o włączenie wsparcia dla bajerów nowych kart graf.
a co do mojej wcześniejszej wypowiedzi odnośnie tworzenia dysku z nadmiaru pamięci ram i tajemnych technik których nikt nie umie dokładnie opisać. poradniki na ten temat czytałem na forum klanu teamzone (już nie mam tam dostępu), w którym znalazło się kilka podobnych mi ludzi lubiących pogrzebach w bebechach gierek. z kolei info w poradnikach było zaczerpnięte bodajże z L2Blah/L2Guru. niestety nie posiadam linków. w każdym razie trzeba mieć:
a) nadmiar ramu ^^.
b) program który z tego nadmiaru stworzy nam dysk na który przerzucimy całe L2 bądź też tylko foldery tekstur.
c) programy które "zlinkują" ze sobą folder L2 na normalnym dysku z folderami tekstur na dysku z ramu.
nazw programów też już nie pamiętam, ale powinno się to łatwo znaleźć na guru i w google.
życze wszystkim owocnego moddingu
//Acid