Na wstępie zaznaczamy,że własny patch to także edycja systemu , a więc modyfikacja clienta gry . Jest to zakazane.Ostrzegaliśmy . Jeśli chcesz mieć serwer w 100% legalny,wybierz łączenie się przez hosta , patrz niżej Click (http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,11765.msg297660.html#msg297660)
C5
Po pierwsze potrzebujesz:
*system przerobiony pod C5 -> Ściągnij stąd (http://www.4shared.com/file/35472458/7a502817/C5_patch_by_Soul.html) lub stąd (http://filebeam.com/198b55eece5c06cbe46f8fe3c73173c1).
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com) Save and encrypt zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).
*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze.Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision. MinProtocolRevision = 1 MaxProtocolRevision = 999.
Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą. Folder system, który zamieściłem jest nieco zmodowany, bo dodaje kilka ciekawych opcji. Serdecznie polecam ;)
Interlude Po pierwsze potrzebujesz:
*system przerobiony pod Interlude -> Ściągnij stąd (http://www.4shared.com/file/35473615/dbb522a5/Interlude_patch_by_Soul.html) lub stąd (http://filebeam.com/21cdd63224d7e37e00bbad3e197604e3)
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com) Save and encrypt zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).
*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision. MinProtocolRevision = 1 MaxProtocolRevision = 999.
Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.
CT1
*Ściągamy patcha stąd (http://www.4shared.com/file/35475084/5c968a14/CT1-Kamael_patch_by_Soul.html) lub stąd (http://filebeam.com/fc3a7d3786e8d33f0339d4ca4c49e39c) *Wersja 2 tutaj (http://www.4shared.com/file/43791377/9f921e83/CT1-Kamael_patch_by_Soul_ver2.html) *Hellbound tutaj (http://www.4shared.com/file/59288267/ff34edac/Hellbound_patch_by_Soul.html)
Instrukcja:
*Ściągnij powyższy system
*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku
*odpal "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe", który zamieściłem z systemem
*następnie postąp tak:
Open and decrypt wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com) Save and encrypt zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413
*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 1).
*Usuwamy pliki "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe" z folderu system.
*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision. MinProtocolRevision = 1 MaxProtocolRevision = 999.
Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą i rozsyłając po ludziach.
UWAGA! Stosowanie patcha wymaga zmiany niektórych ustawień w konfiguracji serwera! W razie wygasłych linków prosze pisać.
NO LONGER SUPPORTED ^^
Tytuł: Odp: Jak stworzyć swojego własnego patcha C5, Interlude, CT1, Hellbound.
Wiadomość wysłana przez: Matim w Marzec 28, 2009, 01:01:02 pm
Jak podpiąć się pod serwer przy użyciu Hosta ?
1. Jest to prosta sprawa , sprawdzamy czy nasze configi serwerowe są poprawnie ustawione i edytujemy plik Hosts , który znajdziemy w :
Cytuj
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
2. Otwieramy plik Hosts za pomocą notatnika
3. Wpisujemy IP do naszego hosta w następujący sposób (przykład) :