Lineage 2 Sabbath Epilogue
x6 x6 x6Linki:WWW:
http://l2sabbath.comForum:
http://forum.l2sabbath.comL2 Sabbath Hardware:Serwer dedykowany, postawiony w Polsce
Transfer: 100Mbps
Intel Core 2 Quad Q8400
8 GB RAM DDR2
2 x 320 GB SATA II
Administracja:Witcher - Developer, Game Master
Evil - Webmaster, Developer, Game Master
Raty:RateXp = 6
RateSp = 6
RatePartyXp = 1,5
RatePartySp = 1,5
RateDropAdena = 6
RateConsumableCost = 1
RateDropItems = 6
RateRaidDropItems = 3
RateDropSpoil = 6
RateDropManor = 2
RateExtractFish = 2
RateQuestsReward = 3
RateDropQuest = 3
RatePetXP = 1.5
Informacje ogólne L2 Sabbath
Gracia EpilogueInformacje NPC L2 Sabbath
Subklasy bez questów, zmiany profesji za Adene
Noblesse Quest wymagany
Dual Box dozwolony
Multibox zabroniony
NPC top PK/PVP z nagrodami
PvP/PK statystyki będą kasowane co trzy miesiące aby dać szanse innym graczom
Nie będzie liczony do statystyk kill chara na tym samym IP
NPC Sheriff Sabath z info o zbanowanych i upomnianych graczach
Różnorodne evnty
Wyłączony system vitality
Brak Gm’shop’u
Brak możliwości zakupu broni, biżuterii, armorów, enchantow itp z dotacji.
Dotacja za itemki dekoracyjne
Nowy Mailing i Item Sending system (Epilogue)
Nowy system enchantowania skili (Epilogue)
Nowe questy Epilogue ustawione retailowo.
Czas trwania Buff'ów:Songi, Dance, Cov, Magnus, Pow itd. – 5 min
Pozostałe – 30 min
Limit bufów 20+4 & 12 songs/Dance
Enchantowanie:Enchant broni, zbroi, biżuterii: Maksimum +15, Bezpieczny +3
Szansa na wejście enchantu wynosi 60% dla zwykłych scroli, 60% dla blessed
Crystal enchant 76% dostępny wyłącznie jako nagroda z okazjonalnych eventów ogłaszanych wcześniej na forum
Blessed i crystal enchant zerują ale nie palą broni.
Pozostałe informacjeNewbie Quest Tutorial
Auto Item Pickup
Wyspa Hellbound
Gracia Final Areas
AntiBot Protection/Detection System
Działająca augmentacja
Działająca Olimpiada
Seven Signs
Śluby – dozwolone śluby tej samej płci (UE w końcu)
Działający pet system
Dark Cloud Manor
Kamaloka
Pailaka
Epickie raidy
Fortece
Działające Oblężenia
S80 (Dynasty) IOP and Epilogue quests
Instancja w Crystal Caverns i Coral Garden
Unikalna geodata
Cotygodniowe updates/fixes
Wyświetlane cresty u NPC w wypadku zajęcia zamku (retailowo)
Offline Trading system
Offline Crafting system
System uniemożliwiający postawienie sklepu w pobliżu NPC czy przejściach
20 sekundowy Spawn Protection
Territory Wars
Certyfikaty
Możliwość zdobycia trzech subclas
Auto account system
Róznica lvli w drużynie wynosi 15
Talisman system
Łowienie ryb
Recepty b/a grade 60% z dropu/spoila oraz Dualsword Craft Stamp ze spoila
Działający prawidłowo Event Glittering Medal
Liczba rzeczy, które możemy wystawić w sklepiku została zwiększona do 10 dla każdego
Plecak powiększony z 80 do 150 slotów dla każdego
Prywatny magazyn powiększony ze 100 do 150 slotów dla każdego,
Magazyn klanowy z 200 do 250 slotów.
PK:PK drop powyżej 5 PK
drop 30% z rzeczy z plecaka
50% szans na drop
50% szans na drop wartościowych przedmiotów
30% szans na drop wyposażenia które postać nosi na sobie
30% szans na drop broni która jest w użyciu
ChampionIlość Championów: ok 5%
Lvl Championów: pomiędzy 20 a 70 levelem
HP Championów: x8
Regeny Championów: x1
P. Atak Championów: x2
Atk. Speed Championów: x1.5
Championy pasywne
Drop Championów: x8
Adena/Seal Stone z Championów: x4
Eventy:Mase zaprogramowanych auto eventow
Planujemy wprowadzać eventy z powodu różnych okazji:
- zaduszki
- wigilia
- sylwester
- walentynki
- a także z okazji wakacji itp
Bądźcie z nami, a na pewno czeka was mnóstwo zabawy.
O serwerze:Chciałbym zaprezentować wszystkim pomysł na nasz nowy serwer l2Sabbath. Na „rynku” jest bardzo duża konkurencja jeśli chodzi o serwery L2. Na pewno wielu z was ma wiele negatywnych doświadczeń związanych z grą na licznych serwerach. Na pewno macie dosyć przeskakiwania z serwera na serwer jak z kwiatka na kwiatek z powodu niekompetencji, nierzetelności i zakłamania wielu skorumpowanych nieletnich Gm’ów.
Po wieloletniej grze na różnorodnych serwerach, mając już zasobny plecak doświadczeń, stałą pracę i osiągnąwszy stabilizacje życiową postanowiliśmy stworzyć całkowicie nowy serwer, w którym chcemy zaprezentować wam naszą upragnioną wizję świata Lineage. Chcemy zaproponować wam możliwość zatracenia się w magicznym świecie Lineage, wolnym od dotacji i wszelkich negatywnych czynników ludzkich, w którym z chęcią będziecie mogli wcielić się w jedną z ulubionych postaci i grać na serwerze nie miesiąc czy dwa, ale wiele lat.
Aby zapewnić stabilność serwera zarówno techniczną jak i miodności gry, postanowiliśmy wprowadzić kilka pomysłów, które naszym zdaniem zapewnią serwerowi dobrze rokującą przyszłość. Przede wszystkim ograniczyliśmy ilość GM’ów do dwóch. Znamy się ze sobą wiele lat, mieszkamy niedaleko siebie, mamy do siebie pełne zaufanie więc nie może być mowy o jakichkolwiek przekrętach czy korupcji. Nie planujemy w przyszłości zatrudnienia nowego GM, na którego jak to wielokrotnie bywało na innych serwach zrzucano winę za przekręty powstające na serwie.
Cały serwer będzie osadzony w tematyce Sabbatu, Czarownic i Wiedźm co wprowadzi nieco mroczną i ekscytująca atmosferę (NPC, Nicki itd..).
Ustawiając raty serwera na „x6” chcieliśmy aby nasz serwer w swoich założeniach był czymś pomiędzy low a mid serwerem. Aby gra na nim rozwijała się stopniowo, powoli ale jednocześnie nie powodowała znudzenia bezmyślnym wielogodzinnym wybijaniem mobów. Różnica lvl w party wynosi 15 aby uniknąć masowego koksania suportu i zachęcić wszystkich do zespołowej gry. Niskie raty zapewnią lepszą rozrywkę oraz pełniejsze poznanie świata L2.
Nie mając problemu z funduszami (czasy studenckie dawno się skończyły) postanowiliśmy postawić na najmocniejszy serwer dedykowany oferowany przez polską firmę Livenet. Zminimalizuje to niewątpliwie występowanie lagów szczególnie dla polskich graczy oraz rozwiąże wiele mogących wystąpić w przyszłości problemów technicznych związanych z rozwojem gry.
Ustawiliśmy naszym zdaniem najlepiej wykalibrowany system balansu klas. Aby uchronić się od dysbalansu, postanowiliśmy wprowadzić najlepszy, niemalże retailowy buff time. Wobec ogromnej ilości skili występujących w grze dopuszczamy możliwość niepełnego działania niektórych z nich. Po zgłoszeniu błędu na forum zostaną natychmiast naprawione.
Jeśli podzielacie nasze nadzieje i obawy, serdecznie zapraszamy wszystkich do wspólnej zabawy. Gm’owie Witcher oraz Evil dadzą z siebie wszystko, aby zapewnić graczom wspaniałą rozrywkę i niepowtarzalną miodność gry.
Serwer rusza 17 stycznia 2010 r. o godzinie 9.00 polskiego czasu
Trwają już tylko prace kosmetyczne po beta testach