Witaj
Gość

Wątek: Plainswalker [PW]  (Przeczytany 159834 razy)

  • Wiadomości: 173

  • Pochwał: 1

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #525 dnia: Czerwiec 26, 2008, 10:07:28 am »
tez niema lekko ale jest latwiej niz z destruchem  :D
SWARM


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #526 dnia: Czerwiec 26, 2008, 10:36:05 am »
destro zapierd***i 2 skille i pw zawija w długą

Chyba na plecy Destro.
grales kiedys daggerem?


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #527 dnia: Czerwiec 26, 2008, 11:30:27 am »
destro zapierd***i 2 skille i pw zawija w długą

Chyba na plecy Destro.
grales kiedys daggerem?

Grałem.


  • *******
  • Wiadomości: 1857

  • Pochwał: 11

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #528 dnia: Czerwiec 26, 2008, 11:53:08 am »
bleeee

/end this shi1t plix plox


  • Wiadomości: 117

  • Pochwał: 0

  • Czas Zapłaty
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #529 dnia: Czerwiec 26, 2008, 04:05:20 pm »
tez niema lekko ale jest latwiej niz z destruchem  :D

No ja nie mialem jakos pw farta do destrow bo jakos wale wszystkie skille naraz a oni ciagle stoja i mimo ze mnie nie trafia to te skille jego to nadrabiaja


  • Wiadomości: 599

  • Pochwał: 11

    • www.xyberdesign.pl
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #530 dnia: Czerwiec 27, 2008, 12:11:54 am »
Cytuj
No ja nie mialem jakos pw farta do destrow bo jakos wale wszystkie skille naraz a oni ciagle stoja i mimo ze mnie nie trafia to te skille jego to nadrabiaja

Technika człowieka, który nie ogarnia dagera ;p Spam skillami to imho żadna technika, a już na pewno nie skuteczna


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #531 dnia: Lipiec 08, 2008, 03:53:25 pm »
switch to podstawa. czasem nawet bluff wejdzie, hehe
a gdy pociagniesz na Focus Skill mastery z 3-4 backstaby z rzedu to moze to byc krotka walka...Nie mowie tu o super uber crit.power (bo to nie aw) ale o tym ze w ogole wejdą, nie wspominajac o lethalu. :)


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #532 dnia: Lipiec 08, 2008, 05:00:31 pm »
1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.


Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #533 dnia: Lipiec 08, 2008, 05:43:59 pm »
1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.
1. Skill Mastery :D czy jak tam ten toggle sie nazywa ze zwieksza 10x szanse uaktywnienia tego passiva ktory moze sprawic ze po uzyciu skilla mozesz uzyc go znowu bez reuse :D


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #534 dnia: Lipiec 08, 2008, 09:32:58 pm »
ten passiv to skill mastery :P


Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #535 dnia: Lipiec 08, 2008, 11:56:35 pm »
ten passiv to skill mastery :P
no to focus skill mastery :>


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #536 dnia: Lipiec 09, 2008, 05:53:51 pm »
1. Focus Death, nie Skill Mastery.
2. PW bije niewiele słabiej od AW.
Ad 2.
Afaik 10% różnicy dmg na korzyść AW.


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #537 dnia: Lipiec 10, 2008, 02:01:47 pm »
Po wrzuceniu hexa troche wiecej niz 10%
new future.


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #538 dnia: Lipiec 10, 2008, 02:16:11 pm »
Dlatego AW to IMO najlepszy wybór spośród daggerów.


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #539 dnia: Lipiec 10, 2008, 02:52:03 pm »
agri


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #540 dnia: Lipiec 10, 2008, 03:32:01 pm »
Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #541 dnia: Lipiec 10, 2008, 03:33:29 pm »
Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.
/aggre



Zreszta czesto hex'a sie nei rzuca, bo szkoda czasu, no i czesto hex+0 nie wchodzi :P


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #542 dnia: Lipiec 10, 2008, 03:38:43 pm »
Na mniejszych pvp Hexa rzuca się często.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #543 dnia: Lipiec 10, 2008, 05:01:45 pm »
Frohike mylisz się. Jeżeli ktoś zrobi sobie ładnego Hexa, to będzie go wrzucał, bo będzie wchodził i to bardzo ładnie. Taki Hex+10 siada już całkiem przyzwoicie, druga sprawa, że z tego co widze, to CriticalWound ma zasięg Melee, a nie 600 taki jak Hex, więc czasami ktoś w locie potrafi dostac Hexa jak biegnie.
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 173

  • Pochwał: 1

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #544 dnia: Lipiec 10, 2008, 05:51:32 pm »
Co za różnica, jak obaj ściągają maga na 1-2 hity bez hexa. Poza tym wszyscy sztyleciarze mają na 79 crit wound i hex idzie w odstawkę.
/aggre



Zreszta czesto hex'a sie nei rzuca, bo szkoda czasu, no i czesto hex+0 nie wchodzi :P

hex z +wit +dance of con rzuca sie prawie tak samo szybko jak tricka ;D imo przydatny skill i godny uzycia w heavy/light armory :D
SWARM


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #545 dnia: Lipiec 11, 2008, 04:07:38 pm »
Frohike mylisz się. Jeżeli ktoś zrobi sobie ładnego Hexa, to będzie go wrzucał, bo będzie wchodził i to bardzo ładnie. Taki Hex+10 siada już całkiem przyzwoicie, druga sprawa, że z tego co widze, to CriticalWound ma zasięg Melee, a nie 600 taki jak Hex, więc czasami ktoś w locie potrafi dostac Hexa jak biegnie.
No ok, może nie idzie zupełnie w odstawkę, jeśli mamy high OE. Tyle, że wciąż Crit Wound jest lepszy.

1. Fizyczne debuffy zawsze wchodzą lepiej od magicznych, bo nie zależą od matk/mdef, a co najwyżej od learn lvl (przy czym magiczne też).
2. Crit Wound nie trzeba robić na +10, żeby był skillem z 79.
3. Daje większy bonus do dmg z blowów niż Hex.
4. Range 40 to żaden kłopot jak i tak dagger musi podbiec do melee range, żeby kogoś zaatakować ;)

Za to Hex jest fajny jak Crit Wound nie wejdzie :P No i bardziej przydatny w expieniu (tylko droższy ;p).


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

  • keep walking.
Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #546 dnia: Lipiec 11, 2008, 04:11:03 pm »
Nie da się użyć Hexa razem z Crit Wound? Efekty się znoszą?


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #547 dnia: Lipiec 11, 2008, 04:16:41 pm »
Da się rzucić oba, bo mają inne efekty działania (Hex to - pdef, Crit Wound to +crt dmg).


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #548 dnia: Lipiec 11, 2008, 06:46:54 pm »
Mimo wszystko Hex daje lepszy efekt, bo zmniejsza poprostu P.def, a nie tylko CrtDmg weak. Więc jak ktoś po tobie weźmie asyste, dajmy na to Tyrant, to przynajmniej coś tego będzie. A co do +10 - nie jest to taki problem, udowodnie Ci :)
A co do range, dalej 600 range > 40 range
Fro w grze > Fro na forum IMO
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 15

  • Pochwał: 0

Odp: Plainswalker
« Odpowiedź #549 dnia: Lipiec 18, 2008, 12:42:15 pm »
Czy ktoś mógłby krótko opisać skile,które dostał PW w IL oraz CT 1.5?