Witaj
Gość

Wątek: PVP - rozważania o klasach  (Przeczytany 29313 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 15

  • Nothing is forgotten, Nothing is forgiven!
    • Ulubiona strona L2
PVP - rozważania o klasach
« dnia: Listopad 06, 2006, 09:20:52 am »
Na sam początek zaznaczam iż jakikolwiek offtop czy kłótnie będą karane w tym temacie...

Był juz jeden temat o PVP w L2 ale zamienił się w śmietnik. Jako że pomimo tego był to bardzo popularny temat to go reaktywuje...
Tutaj proszę o dawanie raczej wskazówek niż ścisłych wytycznych i tak proszę  tekt tu zawarty traktować... taktyk jest jak psów i każdy może sobie samemu je przemysleć....

Miłych rozważań... ;)

PS. Dohid chciałeś to masz :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2008, 08:01:33 pm wysłana przez bula »


  • Wiadomości: 255

  • Pochwał: 6

PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2006, 09:43:28 am »
Jeśli chodzi o to, zeby rozpisać jak daną klasą (np. necro), walczyć przeciwko innej klasie (np. he) to luz ;-)
To jest tylko i wyłącznie moje zdanie i domyślam się, że wiele osób się nim nie zgodzi :-D
HE vs. all:
Przed walką załączamy HawkEye, VS i Accuracy.
Walimy stuna jak wejdzie to włączamy snipe i jedziemy strzałami, jak nie to jedziemy strzałami, aż wejdzie stun ;-)
HE vs. Tank:
Tutaj raczej pola do popisu nie mamy :?
Tanki mają: Deflect Arrow, więc pozostaje nam jechać ze skilli :?



Serwer: L][World ;-) (c4, l2off)


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 0

PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2006, 10:09:18 am »
proponowal bym zrobic 3 tematy o pvp:
a.pvp na l2j
b.pvp na l2off
c.pvp na C5

ten temat nie ma sensu bo kazdy bedzie opisywal taktyki na innym servie i rady gracza grajacego na prive w ogóle sie nie sprawdza na retialu


  • Wiadomości: 255

  • Pochwał: 6

PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2006, 10:12:15 am »
Zgadzam się, ale zauważ, że porównanie C4 na DN i C4 na L2P to jak ogień i woda ;-)


  • Wiadomości: 40

  • Pochwał: 0

PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2006, 10:50:10 am »
no to mozemy dodawac nazwy serwa pod komentazem
Serwer: Dragon network Shadow
Nick:Lockhart
Level:65
Rasa:Orc
Profesja:Warcrayer
klan:Khazavar


  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 15

  • Nothing is forgotten, Nothing is forgiven!
    • Ulubiona strona L2
PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2006, 11:23:23 am »
buhahaha... zapominacie ze pomimo ze gramy na privach równiez to zawsze  wszystkie dane probujemy podawac wzgledem retka... i tego sie trzymajmy


a wiekszosc dobrych privów juz siedzi na plikach l2off c4 wiec nie ma takich rozbieznosci... osoby ktore graja w c5 moga prostowac co najwyzej pewne rzeczy jakie sie zmienily wzgledem c4 ...

i nie mowcie mi ze nagle potrzebujecie 3 tematy... do robienia burdelu i awantury potrzebny wam byl ostatnio jeden... ;)


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 13, 2006, 10:29:59 pm »
to ja może opisze jak walczę swoim AW(gram na c5 może nie dokońca ale sklie sa pozmieniane do c5 i sa nowe sklie z c5) wiec o c5 będę opisywał, zacznę moze od mojego uzbrojenia do pvp mam teraz set doom light teraz w przyszłości będę dążył do majectic light(tu nie będę dyskutował czemu majestic tak i juz po prostu, bo co do arma każdy ma inne zdanie mi chodzi głównie o 40% odporności na stuna i to jest mój główny cel temu biore majecstic), dager mam kris z focusem(focus co prawda marny jest do pvp ale na razie to głównie expie) mój cel to soul seprator na critical demage(tu się pewnie zaczną krzyki ze focus lepszy bo blowy nie wchodzą ale to nie jest prawda blowy bodajże od c3 nie maja nic wspólnego z criticlem i focus nie jest w stanie w żaden sposób zwiększyć ich częstości wchodzenia szansa na wejście blowa to tylko dex i niektóre skile wiec silniejszy blow z criticla dmg do pvp jest po prostu lepszy) dye nie mam na razie zadnego bo nie nazbierałem 10 odpowiednich ale mój cel to +4dex -4str, a na wyższym lvl jeszcze +1dex - 1str i -4 str + 4 con, mam też łuk na razie d grade jakiś ale planuje kupić lepszy

opisze 1vs1 bez bófów i raczej z odliczaniem jakimś nie walki z partyzanta :P i jeszcze jedno te walki pisze bez sklli do 3 klasy bo tam to wygląda inaczej troche
z nukerami i necro
walka jest cierzka ale da sie wygrać najcierzej jest chyba z sps i necro(sps zadaje najszybciej dmg wiec czasem nawet cierzko jest dobiec a necro ma debufy dobre z sorcem i sh trochę łatwiej ale tez trudno w sumie) oczywiście self bufy na siebie wyciągamy luk walka sie zaczyna walimy stuna jak wejdzie(kiedyś słyszałem że taki stun AW ma szanse w maga wejścia około 30% wiec całkiem sporo a jest to praktycznie jedyna możliwość żeby wygrać z takim magiem, ps aw ma stun shota 3 lvl z poprzedniej klasy)
jak stun wejdzie dorzucamy hexa wybiegamy za plecy i walimy blowami po seri blowów mag powinien juz paść chyba ze mamy niefart i nic nie wejdzie ale w plecy raczej wchodzi sporo blowów tym bardziej na mortal strike jestsmy, jak stun nie wejdzie robimy podobnie z tym ze tu jest juz dość cierzko aw ma bardzo mało hp i schodzi po kilku nukach wiec trzeba miać naprawdę farta żeby dobiec i zdążyć wbić te blowy w maga

walka z łucznikami
najgorszy jest ich stun wiec bez majestica raczej nie ma szans bo stuna w nas wchodzi prawie kazdy
ale jak sie wyeliminuje stuna to nie jest tak trudno dziki sand bomb i ue bo łucznik na po prostu nie trafia a 25 sekund ue wystarczy najczęściej żeby zabic tego łucznika
najpierw oczywiście selfbufy, walka się zaczyna walimy hexa i pb(to opcjonalnie właściwe ale wart o rzucić robi się praktycznie sekundę a atak zawsze zmniejsza)o podbiegamy walimy Sand Bomb wybiegamy za plecy walimy seria blowów, i stinga(bleed ewentualnie ale zauważyłem ze sting częściej wchodzi) jak łucznik ucieka to walimy mu z Freezing Strike i biegniemy za nim i ładujemy mu blowami po plecach walka wygrana juz jest wtedy praktycznie, jeśli nie ucieka jest podobnie z tym ze tu nasze blowy rzadziej wchodzą i musimy wybiegać za plecy mu i walić ale on nas tez nie trafia wiec raczej wygrać jest łatwo dosc

z glad, destro
z gladem i destro(oraz OL i WC) dla dagera jest najtrudniej chyba wygrać bo sa to postaci o niezłym defie olbrzymim hp i cp, i dysponujące atakiem prawie tak silnym jak nasz aw w dodatku maja stuna
najlepiej to z takimi nie walczyć w ogóle bo wygrać i tak nie wygramy raczej, ale jak juz to zaczynamy walke od hexa, pb, Freezing Strike i poison ale nie możemy dać sie podejść dla nich zanim te skile im wbijemy, podbiegamy(jak maja młotek to już nie żyjemy wiec tej wersji nie będę opisywał) na ue walimy send bomb, potem blowy(oprócz Blinding Blow) i stinga na końcu Blinding Blow i uciekamy  jak młotka nie maja to po odbiegnięciu walimy FS i draina znowu podbiegamu i powtarzam operacje z blowami(ale to raczej nie relane bo i tak oni szybciej nam na naszych podbieganiech skroją cale hp niz my im) druga opcja to taka żeby po tekiej pierwszej seri blowów wyjąć łuk i walić z luku i z FS i drainem a dopiero po pewnym czasie zarzucamy nowe hex, pb, poison i sting ale glad nam zabiera tez całkiem sporo ze swoich dystansówek z destro łatwiej bo lukiem nie trafia nawet jak ma ale mana sie nam szybciej skoczy niz go zabijemy, wiec podsumuwujac z tymi postaciami wygrana jest praktycznie nie możliwa jednak jakis cień szansy zawsze istnieje

tyrant tez dość silny ale łatwiejszy jest to ze ma w sumie malo defa tyrtant, hp kroi szybko, hp ma tez spro ale my mu kroimy dużo szybciej hp bo o ma defa niższego niż my
bez majestica cierzko bo nas stunuje zaczesto ale i tak sie da wygrać, walka jest dość cierzka ale jak dobrze zagramy to wygramy
walke zaczynamy hexem, więcej nie zdążymy bo tyrant dobiega do nas na króliku błyskawicznie,  jak podbiegnie zmienia totem na jakiś inne wiec my walimy mu sting, send bomb i bliding blowa i odbiegamy(stun to tu nie problem bo trwa on zwykle krótko tyrnat swoimi błyskawicznymi atakami szybko go nam przerywa najczęściej), po odbiegnięciu uwalimy jeszcze FS, pb i posion zarzucamy ue i podbiegamy walimy blowy(tylko juz tu ostrożnie raczej tylko najsilniejsze blowy bo mana moze sie nam jeszcze przydać) i dagerem az zabijemy tyranta a jak będziemy jeszcze stał zato my będziemy się już mieli kłaść to walimy bliding blow odbiegamy i próbujemy go wykończyć czarmi ale tu juz loteria bo on taz ma niezłe dystansówki

z dagerami to jest loteria najczęściej wygrywa tan kto ma większe szczecie w blowach
zaczynamy hexem(można zacząć tez stunem np w AW innego lub PW) i jak zdążymy zanim przeciwnik dojdzie to PB(SB sobie mozna odpusic w takiej walce nikt dagera niż używa tylko blowy wali), na plecy i walimy z blowów i jak mówiłem tu loteria jest, uciekac od PW i AW(th ma dsha wiec pruba ucieczki najczesciej koćżńy się tagicznie dla nas) można sprubowac jak malo hp z bliding blowem tylko ze jak przeciwnik sie w pore zorientuje i walnie nam blowa jak sie akurat odwrócimy to może być nie dobrze i ale jak sie uda odbiec to mozna wlanac czary i wrócić do walki

z WC
zdjąć armor i bizuterie i dać sie zabić
innych sposobów nie znam bez bufów zbicia go nie da rady mane nam zje wiec blowów nie porobimy tym swoim płomieniem nam zabiera dużo hp w dodatku jest dość odporny i ma niezły atak i stun i draina kórym se hp szybko przywraca , można prubowac ze stunem walić, z dagera ale to i tak nic nie da wc nas zabije i tak chyba ze to noobek

OL podobnie jak wyżej z nim to mozmy chociaż sprubowac walczyć bo mamy mane ale za to jego debufy robią z nas jakiegoś paralityka :P

tanki
z DA bez majestica nie mamy szans bo panterka nas zabije a jak nawet zbijemy panterę to zrobi stuna i przyzwie nowa panterę(niby przyzwanie trwa dłużej niż stun ale i tak nie mamy zabardzo czym przerwać mu robienia nowej panter), jak mamy majestica to jest już łatwiej chociaż tez trudno , walka powinna wyglądać tak walimy hexa na pantere i fs na DA, jak pantera z dojdzie to musimy ja jak najszybciej zabić powinna szybko zejść gdzieś 3-4 blowy i nie zyje jak zabijemy pantere to walimy stinga i bliding blow w da i odbiegamy z odlegosci walimy mu hex, pb, posion ewentualnie fs/draina podbiegamy send bomb walimy i walimy tak jak innych blowami jak zarzuci ud(w c5 widać to bardzo dobrze kiedy zarzuci) to walimy mu stinga jak poprzedni znikł i posion odbiegamy na taka odległość żeby nie miał zasięgu czarów i siadamy i czekamy az się mu ud skończy:P jak się skończy to mozmy dozucic hexa i pb bo stare już się pewnie skończyły i podbiegamy walić z blowów , walka jest tak czy inaczej długa i często to nam się hp szybciej kończy w sumie niż da wiec wtedy trzeba odbiec i się bawić łukiem i czarmi ogólnie i tak cieczko jest wygrać z da
z SK dla mnie jest o wiele trudniejszy niż da jego paraliż trwa tyle co stun nie przerywa się i w c5 dość często wchodzi, ma tez o wiele silniejsza silę ataku niż da i debufy, walka ogólnie jest podobna do tej z da tylko ze trudniejsza mimo wszystko

z palem nie walczyłem

z Tk +1pvp cos podobnego do krasia walka z tym ze ten ma większego defa ale wali chyba jeszcze słabiej i nie ma sumona

z sws i bd walczy się w sumie podobnie jak z tankami ogólnie dość łatwo z nimy wygrać(z bd łatwiej z sws ciut trudniej)


sumonerzy
nie wiem jak sie walczy bo walczyłem tylko raz

krasie- +1 pvp
hex, pb, send bomb sting blowy i do śmierci krasiaa

buferzy nawet nie będę pisał bo to bez sensu:P

i jeszcze takie ogólne cos, w każdej walce starym się wsadzić hexa dla przeciwnika, pb i send bomb zależy od przeciwnika dla większości tez przydaje się walnąć stinga i posion do bloów oczywiście zalaczamy Vicious Stance, przed walka zarzucamy  Mortal Strike zeby blowy lepiej wchodziły
i jeszcze nie napisałem o skilu Trick skil ten w c5 zdejmuje target wiec wartko go często używać szczególnie w mas pvp jak nas ktoś namierzy żeby zdjąć mu to:P

a teraz trochę o 3 klasie, niesyte tu będą już tylko moje domysły w większości bo grałem GH tylko na jakimś lipnym x5k serwie klika razy, i oglądałem kilka ciekawych filmików
ogólnie dagery dostają na 3 klasie maga dopalanie i maja tu juz szanse naprawdę ze wszystkim walki właściwe wyglądaja tak jak na wcześniejszej kasie z tym ze nasze blowy wchodza o niebo lepiej i sa o wiele mocniejsze i w dodatku mamy nowego jeszcze silniejszego blowa ale największa zaleta dająca nam szanse na wygranie jest bluff czyli tak nasz osobisty stun walisz to we wroga on sie odwraca a ty mu 5 blowów z których conajmniej 4 wejdą, bluff dość szybko się ładuje tez wiec można sie bawić w odbiec czarami podbiec bluf blowy i w kółko (długo w sumie i tak nie trzeba będzie powtarzać)


na fulbufach aw wymiata na 3 kalsie jak nie wiem oglądałem kilka filmików z dagerem na ful bufach to walki tam wyglądają  w większości tak dager bluff seria blowów +1 pvp dla aw:P na ful bufach blowy u aw maja naprawdę potężna sile a z blufem większość wchodzi w plecy

a tu linki do filmów dwóch z dagerem i mały pokaz możliwość takiego dagera:P :
http://files.filefront.com/78_Dagger.../fileinfo.html
http://files.filefront.com/C5PvPwmv/.../fileinfo.html
http://files.filefront.com/h4bluffv1.../fileinfo.html


/Polgara na razie jeden + prosiłbym o zmodyfikowanie go na podbienstwo poradnika Ryltara wtedy bedzie on bardziej przejrzysty i bedzie wtedy drugi +
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2007, 04:38:36 am wysłana przez Polgara »
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 14, 2006, 05:13:08 pm »
Co bede gorszy.

Shillien Knight/Shillien Templar

Cytat: Shillien Knight
Unlike the Temple Knight, who uses the magic of light and water, the Shillien Knight uses the magic of darkness and water, in addition to his skills with the sword. He drains the physical power of opponents with Summon Vampiric Cubic or Summon Viper Cubic, or he can summon poisonous cubics. The Shillien Knight can also rain lightening down upon his opponents using Lightening Strike.

Cytat: Shillien Templar
Among Shilien Knights, followers of the goddess of the underworld, Shilen, these knights are said to be blessed by her. Adept at black magic, they also practice diverse summoning magic abilities.

Shillien Knight

Umiejetnosci Ofensywne:

Jeden z 2 skilli do ataku jakie dostajemy.Zadaje obrazenia i jezeli sie uda przeciwnik otrzymuje krwawienie.Od 72 poziomu(naszego nie skilla) Emergency Dressing nie leczy naszego krwawienia jedynie kaplan potrafi to wyleczyc.
Atrybut:Bleed

Ostatni nasz skill.Jego atrybutem jest Dark czyli zadaje duzy dmg.Specialnosc tego skilla jest to ze po trafieniu w przeciwnika i otrzymaniu obrazen przeciwnik zaczyna nas atakowac i przy odrobinie szczescia traci obrazenia przy krytyku(nie Critical Rate jak pisze na oficialnej stronie).Na maksymalnym poziomie jest to ponad 50% obrazen co dla lucznikow i sztyleciarzy jest duzym oslabieniem.
Atrybut:Darkness

Zaklecia ofensywne:

Nasza zabawka od 15 poziomu.Jest to rasowy skill DE ktory jest chyba glowna bronia postaci walczacych w zwarciu.SK bedziesz go uzywal czesto wiec sie przywitaj i zapoznaj z tym skillem.Jest to silne zaklecie ktore potrafi na 78 zadac okolo ~600 obrazen w przeciwnika na podobnym poziomie(wnioskuje to z pts i filmow) co z duzym INT DE daje dobry dmg.Wyssanie zycia zabiera duzo zycia i oddaje nam 20% z tego niby nic ale zawsze cos.
Atrybut:Darkness

Nasz Drugi Drain ale o polowe slabszy.Zawsze jest cos za cos i ten rodzaj wyssania jest slabszy dlatego ze daje nam 80% z tego co wyssamy.Tak to nie rozni sie od DH no i dostajemy go na 40 jako SK.
Atrybut:Darkness

Freezeng strike jest naszym spowalniaczem,jako jedyny potrafi zadac dmg ale rzadko wchodzi.Ogolnie do nukowania dobry ale w pvp bym nie polegal tylko na nim.
Atrybut:Water

Moje ulubione zaklecie ^^ od C1-C4 wchodzi rzadko ale jak wejdzie to zgon dla przeciwnika.W C5 wchodzi czesto ale na 30 sekund.Zadaje bardzo duzy dmg i w przeciwienstwie do tego co mysla ludzie jego atrybutem nie jest air...
Atrybut:Paralyze

Debuffy:
Power Brake towarzyszy nam od keidy jestesmy palusem.Zmniejsza p.atk przeciwnika o 23% co przy postaciach typu dagger/archer zmniejszy jego dmg.Postacie z maly p.atk tez ucierpia na tym skillu szkoda ze nie kumuluje sie z debuffami cubica.
Atrybut:???(za cholere nie wiem...)

Hex...kocham ta umiejetnosc.Tak ajk PB rzucamy go szybko i tez cos zmniejsza,tylko ze zamiast p.atk to zmniejsza p.def i 23%.Tez nie kumuluje sie z cubiciem i tez za cholere nie wiem jaki ma atrybut...
Atrybut:???

Trucizny:
Zwykly poison ktory dostajemy jako palus.Niby po co to brac skoro Viper to ma? jak brac skille to wszystkie ^^.Ogolnie trutka na maxymalnym lvl zabiera 58 hp na "Tick".
Atrybut:Poison

Corpse Plague to poprostu AoE poison.Jedynie co potrzebujemy to trupa lub trupa summona do szczescia.Na AoE party sie przydaje ale tak normalnie to nie uzywam(chyba ze z nudow).
Atrybut:Poison

Przywolania:
Phantom cubic jest cubiciem ktory aktywuje sie czesto.Zmniejsza p.atk,p.def,atk.speed o 23% przez co jest jednym z top 3 najlepszych cubicow.

Vampire Cubic rzuca na przeciwnika Draina ktory ma taki power jak DH i oddaje 50% obrazen do nas(i tak dobrze).Jest to kolejny z najlepszych cubicow(3 to spark ktory ma PS).

Viper na przeciwnika Curse Poison.Jest jak elfi Aqua cubic tylko tamten rzuca DoT bazowany na Wodzie a ten jest magiczny i nie mozna go wyleczyc bandazami.

To nie jest summon ale pozwala nam na przywolanie kilku cubicow.Ten skill posiadaja tylko Summonerzy,Tk i SK.

"Forteca":
Niby Heavy Armor Mastery(W skrocie H.A.M) jest taki sam dla kazdego...niestety nie "nasz" H.A.M wyroznia sie tym ze ma w sobie Dagger i Archery Resist(Warriorzy i misticy tego nie maja) i nasz H.A.M daje nam najwiekszy p.def.

Daje dokladnie ten sam bonus co u magow Anty Magia tylko ze kiedy oni ten bonus osiagaja wczesniej my dostajemy go "ciut" pozniej.Generalnie ma nam pomoc w walce z magicznymi bydlakami.

Shield mastery pozwala nam lepiej blokowac tarcza.Na 4 poziomie modyfikator wynosi 2.00(lub jak wolicie +100% lepszy blok).

Genialny skill...dzieki niemu blokujemy sie z kazdej strony,blokujemy nawet backstaby ^^.Walka z kilkoma przeciwnikami jest latwiejsza teraz ^^V

Guard Stance jest fajnym skillem ^^ zwieksza nam block rate o 1.50(50%) i zwieksza p.def o 256 na 4.Najlepsze efekty mamy jak wlaczymy GS i SF.Niestety koszt many jest duzy na "Tick" bo wynosi 1.5*poziom(u mnie to jest caly czas okolo 15 mp).

Shield Fortres...to jest zabawka.Maly koszt MP a daje ogromny bonus do DEFA tarczy.Koszt mp jest maly a potrafi bardzo ulatwic walke.Dam przyklad...SF na maksymalnym lvl daje nam 560 defa na tarcze,z imperial +0 daje nam to 850 defa na tarczy a z advance block da nam to uwaga 1700 defa na tarczy...

Ciekawa zdolnosc...jak HP nam spadnie do 30%(czyli swieci lub jak kto woli mruga) Def nam wzrasta(215 na max poziomie).Zabawka genialna koniec walki z nami to moze byc hardcore.

Ultimate Defense to zabawka ktora daje nam ogromne ilosci p.def i m.def kosztem unieruchomienia.Daje nam odpornosc na Cancel wiec jest mniejsza szansa na zdjecie nam tego buffa.

Hate:
Aggresion jest skillem ktory skupia uwage przeciwnika na nas.W C5 dziala to na graczy co nieraz daje ciekawe efekty i sprawia ze tank w mass/ptvpt staje sie lepszy.

Hate Aura(lub w C5 Aura of Hate) to zwykly Aggresion tylko ze jest AoE.

Inne:
Confiusion to eee...no takie cos? co zmienia cel zeby mob atakowal kogos innego? nie wiem po co to jest tankowi jedynie uzywal tego zeby zabijac boty...

Zwieksza nam regeneracje MP.Baaaardzo przydatne bo dzieki temu mozemy czesciej walic skillami.

Arrest to jest nowa zabwka dodana w C5 ktora czyni z nas chama na inne klasy.Co w tym fajnego? Ten skill to root ale nie magiczny tylko fizyczyny,jedynie co wplywa na to czy wjedzie to jego poziom,przeciwnika,bonusy z setow(NM),buffy(mental) i pasywne(Wisdom).Na 20 przypadkow wejdzie 19 razy,zatrzyma daggera/lucznika/maga/kaplana/ i mozna podejsc dobic.Po wejsciu skilla zmienia cel na nas i rootuje na 10 sekund,reuse skilla to okolo 12 lub 15 sekund(nie liczylem).

Shillien Templar:
Fortitude(lub jak ja to nazywam po polsku "Wigor") jest skillem Toggle(ta on i SF razem nie zra tyle MP co GS :P) ktory daje nam 30% odpornosci na stunt(najwiekszy wrog DE chyba) i Paraliz(w C4 niegrozny az tak chociaz od necra to inna bajka).PRzydatne w walce ze Stunterami(szczegolnie z DA).

Ten skill daje nam 20% odpornosci na bleed i poison(DE glownie na DoTach jada ^^) co sie przyda na daggerow(malo ale cos a z tallum/imperial crusader set da nam 100%).

Kolejny fajny skill daje nam odpornosc na sleep(w C5 niegozny az tak) i Root(w C5 bardziej grozny).Z NM/Imperial mamy 90% resist ^^

Oooo tak...wiecie jak to fajnie dostac Shield Stuntem? tu mamy cos lepszego.Oto Shield Bash,detargetuje i przerywa dana akcje(wku***a jak nie wiem co) i bez modyfikacji DEX i buffow rzuca sie go 0.5 sekundy :P ma tez szanse ze zestuntuje na...2sekundy ^^(ej zawsze cos...) no i ma reuse 10 sekund(bez modyfikacji dexa i haste itp.).

Wiecie co jest lepsze od UD? 2 Udef ^^ Vengance jest to Ud z efektem 3 ale jeszcze ma hate.Ale ten typ hate to jest tak zwany "Hate Hate" czyli zmienia cel i rozkazuje nas atakowac ^_^\m/

Nie lubisz magow? to oni nie polubia ciebie bo ten skill ma szanse odbic debuffy(niech sie nazre swoim sleepem/slowem).Genialny nie tylko na magow ale tez na innych tankow itd.

To jest zabwka...osobisty Cancel i zmniejsza CP przeciwnika(z 2000 zmniejsza do 200) w C4 sciaga kazdego buffa a w C5 do 5.Dodatkowo przeciwnik po oberwaniu tym jest abrdziej podatny na debuffy(zgadnijcie w czym SK/ST sie specializuje?).

Sprzet

Zbroja:

Nightmare:Jest ciekawym setem,daje nam bonus do ataku,daje con i odbiera DEX no i daje RD ^^.Jak akzdy armor A jest przystosowany do PvP i daje bonusy na Root/Sleep co z naszymi pasywnymi z 3 profki daje fajne bonusy.Generalnie bardziej polecam go gdy idziemy w CON bo raczej chcemy wtedy polowac na magow(sa tez tacy).W C5 to genialny set bo mozna dzieki niemu obronic sie przed Arrest/(Mass) Shackle.Ogolnie Armor do Mass PvP.

Majestic:Ten armor daje stunt resist i bonusy do STR a odbiera CON.Jest to armor nie do mass PvP tylko na 1 vs 1 i na postacie typu h2h a glownie na DA...Jezli idziemy w dmg to jest to genialny armor bo mozemy napsuc krwi...

Dark Cristal:Slabszy doom ktory daje nam resist na Paraliz.Z Toggle Fortitude daje nam fajny bonus.Do C5 nie warto go ubierac a jak masz zamiar skladac DC a potem NM to wez lepiej sobie dooma zenchantuj.Ale z wygladu fajny armor no i daje bonusy na tarcze i bonusy do leczenia(zawsze cos).

Imperial Crusader:Ten set jest najlepszy jezeli chodzi o to.Zabiera DEX i dodaje STR.Polaczenie NM i Tallum(go nie opisuje bo jest FE dla SK) a z bonusami daje nam 90% sleep/root resist i 100% posion/bleed resist.Tarcza imperial na SF da nam 850 defa...

Bron:
Dobry SK ma zawsze 2 bronie,jedna to miecz do walki wrecz a drugi to bron magiczna.Miecz ze zbroi A to ja polecam Dark LEgion Edge z Healthem(inne SA sa do dupy) a 2 miecz to SoM z Acumen lub jak cie nie stac to bierz Elemental z Magical Power.Radze sie nauczyc uzywac 2 broni i jak je zmieniac.Jezeli masz dostep do broni jak Forgotten Blade ktory ma genialne SA(Haste,Focus,Health) i jak nie wiesz co wybrac to ja polecam Focus bo i w PvE lepiej utrzymasz aggro na sobie i PvP wiecej kuku zrobisz.

Dye:
Niewazne co wezmiesz to i tak SK bedzie dobry.

PvP:
Ooo tak raj dla SK zaczniemy zabawe:

SK vs Mag:
Powiem tak daruj sobie z nimi walke...ale jak juz musisz...lepiej miec NM lub imperial i lepiej jakbys byl ST.Odpalamy UD na poczatek i nukujemy.Jako ST walnij Arrest/FS odpal lustro i podbiegnij do niego i dowal mu bashem.Za kazdym razem jak on cos rzuca wal mu z Basha a moze wygrasz.Jezeli masz Arrest to za kazdym razem wal mu z Arrest jak tylko sie zaladuje i dowalaj mu bashem a masz szanse zeby wygrac.Pamietaj zeby uzywac kazdego innego skilla i oslab mu defa hexem.Mozesz zaryzykowac i walnac ToD ale wiesz to ryzykowne bo poswiecisz okolo 1/6 hp na CON buildzie.

SK vs Archer:
Deflect Arrow i dodatkowy modyfikator do bloku tarcza(0.50) da nam przewage.Walimy w przeciwnika Arrest(lub FS),podbiegamy dowalamy Judgment i mixujemy Power Brakiem.Po takim zabeigu lucznik nas drapie po jajkach(jego crit dmg spadl o polowe a p.atk o 23% no i -25% z Deflect).Walka latwa nie komentujac ze mamy na pancerzu resist Archery ^^.Mozemy SF wlaczyc.Wygrywasz praktycznie z natury(Tank>Rogue) ale nie badz zbyt pewien siebie bo to ciebie zgubi...

SK vs Daggery:
Walka podobna tylko ta roznica ze jego backstabby blokujemy bez problemu (Aegis) odpalamy SF zeby jego dmg spadl jeszcze bardziej.Walka z nim powinna byc latwa pod warunkiem ze nie wejdzie Leathal Blow...no i trzeba uwazac na DoTy.Wygrywasz praktycznie z natury(Tank>Rogue) ale nie badz zbyt pewien siebie bo to ciebie zgubi...

Sk vs Summoner:
Walka moze byc trudna lub latwa.Ciezko wybrac czy to ma byc summoner czy summon ale ja sadze ze latwiej ubic summona ^^.Walimy na summonera Arrest i staramy sie odbiec poza zasieg 600(heale i rozne leczenia nie beda pomagac) dobrze jest dowalic w servitora hex,pb i inne chamstwa(byle nie arrest i doty).LS nie marnuje wal w Maga jak wejdzie to mamy K.O...Staraj sie rozdzielic ich a wygrasz.

SK vs Destroyer:
Ten bydle ma to do siebie ze moze ladnie pobic.Jak walczysz na Arenie(co jest wg.mnie debilizmem) to sobie daruj.Na Koloseum masz latwiej bo walisz Arrest zmieniasz bron na magiczna i walisz w niego.Nie wal w neigo bleeda bo sie wyleczy a ty stracisz MP.Na koloseum nie musisz walic Arrest(ale jak masz to lepiej bo FS zre wiecej MP) mozesz FS.Destroyer ma to do siebie ze jest wolny co mozna wykorzystac(nuk,bieg,nuk,bieg lub arrest,nuk...).Pewnie uzyje Battle Roar i Frenzy z Rage a jak jest cwany to uzyje luk(W C5 to trzeba byc debilem zeby nosic luk...za male bonusy).Problem sie pojawi jak odpali Zealot i Frenzy ale staraj sie go Rootowac az sie skonczy.Wykorzystaj to ze destroyer jest wolny.

SK vs Tank:
Omg...chora walka...nie lubie bic sie z tankami bo taka walka trwa rok.Jak walczysz Z Phonix Knightem na Phonix Build(lub jak kto woli Sacriface Build) to moze ci zabraknac MP.Nie wal dotow na PK bo sie wyleczy(ale z bleeda) paraliz zachowaj na lepsza okazje.Gdy zacznie sie leczyc to podchodzisz i przerywasz mu bashem(za bardzo nie ma sesu robic Phonix Build przed 75).Trzeba uwazac na SLam bo wtedy moze byc zonk bo nie uzyjesz fizycznych skilli no i uwazaj na physical mirrow.Z ET moze byc klopot :P(powaznie) nie dlatego ze zadaje uber dmg ale jestescie przeciwienstwem siebie.Kiedy ty masz duzy dmg on ma maly,kiedy ty masz maly def on ma duzy itd.Po pierwsze wiesz jak wyglada mirrow wiec jak rzuci to mniej wiecej licz kiedy sie skonczy chyba ze lubisz lapac wlasne debuffy(I NIE JAK CUBIC WALI DEBUFFA TO TY NIE DOSTAJESZ).Pamietaj ze on tez ma basha ale nie ma ToD tylko ToL.Ostatnia sprawa to to ze on ma Holy Armor co daje -10% slabsze skille oparte na Darkness.

SK vs DA...:
OMG ten typ ma cos z dynia:P na szczescie nie jest tak silny jak za C1.Glowna bron to shield stunt wiec przyda sie majestic.Slam tez uwali ci zycie a mirrow tak samo.Przerywaj mu skille bashem.Pantere zabij najpierw(chyba ze potrafisz super walczyc na "2 fronty" ale ja nie umiem tak) bo ona jest tu DD.Kiedy ona zdechnie jest praktycznie K.O.Czemu? jego dmg jest maly czego najbardziej sie boj to RD a nie DA(masz duzy dmg to dostajesz spowrotem duzy dmg) jak chce przywolac pantere to mu nie daj podbiegasz i walisz bash,znowu chce? to znowu bash itd.Uzywaj rozsadnie skilli a wygrasz i uwazaj na MP.

SK vs Glad:
W C5 jest silny jego dmg to ponad 800!!!(tak 800 dmg) lub nawet wiecej(destroyer na frenzy dostawal za 1,1k dmg).Ale da sie wygrac w C5 omija ci tarcze ale pamietaj jedna rzecz...mimo ze ma duzo hp i spory dmg to jednak ma slaba obrone magiczna.W C4 nie jest grozny pod warunkiem ze masz gdzie biegac ^^

SK vs Reszta h2h:
Reszta nie jest jakos grozna jezeli masz gdzie biegac...Dwarfy nic ci nie zrobia a WL przez to ze ma AoE dmg to skille ma slabsze...Ale majstic sie przyda napewno a ich skille przerywaj Bashem ^^(ten skill jest genialny).

Sk vs Kaplan:
...tyle powiem :P

Zalety:
-duzy atak
-duza obrona
-aegis
-guard stance
-2 drainy
-2 debuffy
-1 bleed i 2 poisony
-spowalniacz zadajacy dmg
-duzy dex i str(jest co obnizac)
-dobry blok tarcza
-3 cubici
-skuteczny skill rootujacy
-atak fizyczny oparty na Darkness.
-Duzo skilli

Wady:
-maly con
-podatnasc na stunt
-malo zycia
-brak selfbuffa na m.def(jak mnie to k***a drazni)
-Drainy nie dodaja HP gdy przeciwnik ma CP...
-trzeba znac inne klasy zeby dobrze walczyc

O czym Pameitac?:
-Masz skille to uzywaj ich wszystkich a nie gadanie typu "nie uzywam hexa bo cubic go ma" to nie graj ta postacia.
-Wal skillami jak sie da zeby cubici sie aktywowaly.
-SK to nie char dla poczatkujacych.
-Trenuj ile wlezie.
-jezeli bierzesz np. majestic to jedz w -con + str/dex a nie w con i odwrotnie jak jedziesz w con - str to jedz w con nie str...
-Nie badz pewien ze z kims wygrasz,nigdy nie wiadomo co sie stanie i moze byc tak ze to ty dostaniesz po dupie mimo ze z rogue wygrasz.
-I znowu odwrotnie wykorzystuj to ze ktos mysli ze ciebie pokona.
-Bierz kazdy skill(oprocz confusion) kazdy sie przyda.
-Naucz sie walczyc na kilku paskach(ja mam 3 jeden na spowalnianie i lucznikow,glowny i na 2 bronie).
-Nie ma postaci ktorej nie da sie pokonac i nie ma postaci ktora kladzie kazdego zawsze akzdy ma wady i zalety.
-Pamietaj ze to gra druzynowa wiec patrz i uwazaj na innych jak okladaja kogos to idz mu pomoc.
-Zapomnialem dodac bardzo waznej rady:Jezeli przeciwnik ucieka to nie ganiaj go tylko go nukuj(nie ma sesu go ganiac) a jak zdechnie zacznie biec do ciebie to go atakuj w h2h.Ogladalem sporo filmow z SK vs xx i jak sk ganial kogos to w 90% przypadkach przegrywal.


/Polgara tak jak obiecałem po dwa +
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2007, 04:35:42 am wysłana przez Polgara »


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 15, 2006, 08:14:40 pm »
ja sie nie łapię w 3 paskach, na 2 mam skile aktywno-pasywne, czyli te ktore jak sie włączy to działają. Na 1 mam resztę innego gówna, ewentualnie otwieram skill list i z tego korzystam ... I szczerze powiem że jest dużo łatwiej, jeśli załapiesz gdzie co masz ... Używam przy corpse plague ... (na szczęscie na abyssie nie ma skili z c5, bo bym sie nie połapał).
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 16, 2006, 10:13:39 am »
Ja na 4 paskach sie lapiej mam tak samo jak ty na jednym czesto uzywane skille na 2 spowalniacze,trucizny,pb i toggle.Na 3 mam aury,deflect,ss/bsps i cubici.Na 4 mam przygotowane skille na 2 bron(miecz dla maga) no i ja mam swoje takie zboczenie ze lubie miec gotowe miejsca na przyszle skille(niedlug allseron dostanie skille z C5) dlatego mam makra :P na Judgment,Arrest,ToD,Bash itd...


Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 12, 2007, 03:41:49 am »
Proponuję zrobić takie poradniki jak zrobił to Ryltar wybieramy 1 postać opis  skili, broni, etc i pvp z każda postacią. Wtedy zbierze się wszystkie i temat zamknie.
Przemyślenia lub jakieś niejasności forumowicze będą pisac w podklejonych tematach o postaciach jak robią to do tej pory. Jest tam w nich wszystko i zarazem nic bo jest tam tyle postów i porad ze czasami jest tego kilkanaście stron i idzie się pogubić czytając to wszystko.

Za każdy tak napisany poradnik jak zrobił to Ryltar autor dostanie ode mnie 2 plusy


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 12, 2007, 10:52:25 am »
Jak bede miał czas to opiszę necro ;P
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 12, 2007, 12:00:29 pm »
jak znam zycie to tk sie nie doczekam ;P przyzanaje,w pvp kiepski jestem...na razie na koncie mam wc,bd i pr...ale kazdy mag mnie miazdzy...no i he tez ;P sam nie wiem czemu...moze dlatego ze ma 5 lev wiecej (7 walk/7 porazek)...tak tak wiem,tk nie nadaje sie do pvp ale prosilbym kogos bardziej odemni doswiadczonego w tej postaci o taki chocby ubogi poradnik bo ja jeszcze niewiele o tym wiem...jedna moja rada-zauwazylem ze entagle lepiej wchodzi z bss...ale moge sie mylic :P no i tk MUSI obowiazkowo nosic luk bo byle buffer go zrootuje :P chociaz przyznam ze spirit barrier to rewelacyjna sprawa na postacie magiczne :)...moze jesli sie tu nic na temat tk nie pojawi, ja sam postaram sie cos takiego skrobnac le musze polapac doswiadczenia w tym aspekcie :P ale najpierw skraftuje sobie dooma ;P


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 12, 2007, 12:22:55 pm »
Zamiast srac pod bambus i gadac o gownach moglibyscie pisac taktyk i...


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 12, 2007, 01:11:16 pm »
Wiec tak: Necro - połączenie silnego nukera i summonera. W pvp ma szanse z każdym. Czy to mag czy woj - kładzie all.

Skile:

Anty magic - Zwiększa magic def naszej postaci
Body to mind - Poświęca część HP żeby odnowić MP.
Boost mana - Zwiększa ilość many, pasywny skill
Corpse life drain - Wysysa HP ze zwłok. Przydatne jedynie na DA.
Curse: Discord - Klątwa, która sprawia że mob atakuje swojego sojusznika. Przydatne na DA (działa na pantere!) a także do zabawy na mobach ^.^
Curse: Fear - Klątwa, która sprawia że mob uciecha w popłochu, działa 20 sekund. Działa też na summony.
Curse weakness - Zmniejsza p atk przeciwnika/moba/summona.
Robe mastery - Zwiększa P def, gdy gracz używa robe (czyli tuniki).
Silience - genialny skill przeciwko magom. Blokuje użycie skili magicznych. Uzyteczne też na dark elfy.
Summon Corrupted man - Pierwszy i chyba najlepszy summon. Posiada skil magiczny - vampiric claw (drain). Jest tani w utrzymaniu i fajny ;p.
Transfer pain - Przenosi obrażenia na summona. Na ostatnim lvl przenosi 50 % dmg i praktycznie nie zjada many, bo odnawia się ona szybciej i mocniej niż skill jej traci.
Vampiric Claw - Drain, który jest mocnym nuke i przywraca część hp. Używając go na zmianę z death spike mamy niezły efekt.
Weapon mastery - zwiększa p atk i m atk każdej broni.
Curse chaos - Zmniejsza accuracy przeciwnika. Ładna zabawka na łuczników ;p
Anchor - Paraliż. Wchodzi nawet ładnie i zatrzymjuje w c4 na 2 minuty, w c5 na 10 sekund z tego co słyszałem.
Curse gloom - Zmniejsza odporność przeciwnika na magię. Używamy zawsze i wszędzie.
Posion - zwykła trutka która nawet nie jest potrzebna.
Death spike - drugi i zarazem najmocniejszy nasz nuke. Do użycia potrzebujemy jedną cursed bone.
Fast HP Recovery - Zwiększa odnawianie się HP. Skill pasywny.
Fast Mana Recovery - j/w, tyle że z maną.
Forget - Sprawia, ze mob przestaje nas atakować. Nigdy tego nie używałem. Szkoda SP.
Sleep - Sprawia, że wróg/mob nie może wykonać żadnej akcji (zaatakować, ruszyć się itd). Po uderzeniu, wróg budzi się. Przydatne i to bardzo.
Summon reanimated man - Ten pan tutaj to summon, który właściwie jest do expa. Pożera kryształy C i 15 expa (corrupted konsumuje krysze D i 90% expa)
Corpse burst - Poprostu wybuch martwych zwłok.
Posionous cloud - masowy posion. Fajne na dużą ilość mobów.
Curse death link - Kolejny genialny skill. Im mniej hp mamy, tym mocniejszy jest nuke. Z gloomem robi piorunujące obrażenia.
Summon cursed man - Ten przystojniak tutaj to mob głownie do pvp. Posiada stuna i blowa (stun ładnie wchodzi dzięki dużemu p atk summona). Zabiera 15 % doświadczenia i duużo kryształów C.
Curse Disease - klątwa która zmniejsza efektywność leczenia.
Mass fear - skill który dochodzi w c5, moby wokół nas poprostu uciekają. Nie testowałem tego skilla bo nie gram na c5 ;p
Mass gloom - zmniejsza m def wszytskich, którzy znajdują się niedaleko summona. Nie testowane.
Summon cursed bone - Kolejny skill z c5. Używając 40 Spirit Ore przywołujemy 25-100  cursed bone.
Mass slow - Mocno zmniejsza szybkość biegania naszych wrogów, ale odejmuje nam hp.

SKILLE SOULTAKERA:

Dark Vortex - Silny nuke zmniejszający resist na dark magic idziała jak drain (daje nam hp).
Health - Zwiększa resist na posion i bleed.
Windsom - Zwiększa resist na sleep, root i ataki mentalne.
Curse doom - Genialny skill działający jak silience, z tą róznicą że blokuje WSZYSTKIE skile.
Mass warrior bane - ściąga bufy na atk spd i spd wrogom znajdującym się wokoło nas.
Arcane power - Zwiększa m atk o 1/4 ale konsumuje trochę hp co 3 sekundy.
Curse of abyss - klątwa, która zmniejsza Speed, P. Def, Evasion, M. Atk, Casting Spd i częstotliwość padania magic critów.
Mass mage bane - ściąga bufy na m atk i cast speed z wrogów znajdujących się w pobliżu.

PVP: (prezdstawione taktyki działają jedynie na self buff vs self buff)

Spellsinger - Na wstepie ladujemy gloom + silience i dla pewności jeszcze doom. Jeżeli sps jest głupi to załaduje nam na wstępie cancel, a my w tym czasie władujemy w niego silience. Jak wejdzie silience to mamy gg, ładujemy vortexa zeby zmniejszyć resist wroga na czarną magię i dowalamy DS. Jeżeli nie wejdzie silience to raczej mamy przerąbane. Ratować nas może jedynie transfer pain. Ładujemy vortex i spamujemy na zmiane DS+VC.

Sorcerer - J/w

Necro - Tu liczy się, kto pierwszy walnie sleep. Gdy wejdzie sleep wysyłamy summonika ze stunem, sami łądujemy cancel/silience i to samo co w sytuacji spsa.

Spellhowler - Nie ma co sie bawić w sleepowanie ani w nic. Odpalamy vortex i zdążymy jeszcze walnać silience+doom (na sps, sorca i necro nie zdążylibyśmy po vortexie. Kończymy tą seria co zwykle ;p

Daggery - Tu musimy uważać, aby delikwent nie podszedł do nas. Na wstępie gloom+slow, doom. jeżeli doom nie wejdzie to bym bardziej musimy trzymać dystans, bo jak oberwiemy bluff to już po nas. Możemy wysłać summona żeby zajął daggera nieco, a sami znukujemy. Gdy wróg zacznie sie zbliżać, mozemy walnąć warrior bane, jeśli miał buffki na atk spd, spd, to mu znikną.

Shillien Templar - Trzeba uważać, uważać i jeszcze raz uważać. Jeśli weźmie nas z zaskoczenia i dowali bashem, jak najszybciej go zazaczamy i nie nukujemy, jak to robią inni, tylko staramy się walnąć doom, i slow, silience też można. Wysyłamy summona ze stunem i z komendą attack, żeby zajął nam ST, a sami odsuwamy sie i nukujemy.

Hell Knight - Tutaj raczej robimy to samo, co z ST, wysyłamy summona a sami sie oddalamy i nukujemy.

Overlord/Dominator - Najciekawsza chyba walka. Z daleka dowalamy vortex, gloom, silience, doom, summona zostawiamy z tyłu, bardziej przyda się jako jednostka żrąca hp ;p. Uważamy na seal of suspenction - wydłuża reuse skilli. Staramy się wklepać morderczą serię DS+VC. Można nieco podejść i walnąć bane, żeby osłabić wroga. Powinniśmy wygrać, ale trzeba uważać na silience. jeżeli siądzie w nas, puzczamy summona przodem a sami sie kapitulujemy ;p







/Polgara jak dokończysz będzie drugi :P









« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2007, 04:43:29 am wysłana przez Polgara »
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 13, 2007, 07:32:04 pm »
No to ja zajmę się sorcem......Myślę (chyba nie tylko ja), że jest dobra postacią do PvP. Zawsze jak gram Sorcem to używam taktyki:
1. Sleep.
2. Surrender to fire.
3. Slow.
4. Prominence
5. Znowu Sleep.
6 Znowu Prominence.
7. Sleep.
8. Promi....

9.ITD...(wiem, że ciągłe uzywanie tej taktyki jest nudne, ale jest dobre (nie na wszystkich, jednym z wyjątków jest choćby Tyrant, na którego praktycznie nie działa Sleep i Necro, który może rzucic Silence)

Jest jeszcze 2 taktyka....(czy to dziwnie zabrzmiało???)
1. Jak zawsze zaczynamy od Sleepa.
2. Slow, zawsze się przyda....
3. Potem surrender to water.
4. No i potem ile wlezie Aura Flare.......




  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 13, 2007, 08:02:44 pm »
Cytuj
Anchor - Paraliż. Wchodzi nawet ładnie i zatrzymjuje w c4 na 2 minuty, w c5 na 10 sekund z tego co słyszałem.

Dziala 30 sekund i jestem tego pewien.Mam nawet gdzies filmik jak Da kaldzie nekra i WC a nekro paralizuje DA i nie trwa to 10 sekund.

Cytuj
Mass gloom - zmniejsza m def wszytskich, którzy znajdują się niedaleko summona. Nie testowane.

Akurat nie masz co testowac ^^ to masowy gloom i tyle :)

Cytuj
Summon cursed bone - Kolejny skill z c5. Używając 40 Spirit Ore przywołujemy 25-100  cursed bone.

Tutaj ilosc spirit ore i cursed bone zwieksza sie co poziom.

Wiecej grzechow nie pamietam...


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 18, 2007, 08:28:04 am »
tak sobie czytam te rozważanie i nie będę gorszy........muj sps ma staty 3/3 pk-nełem  sorca,sra,i na koniec tyranta a w wygranych pvp to pokanałem da ze panterkąm,sorca,.i sh moja taktyka jest prosta
1.hydro
2.hydro
3.hydro
4.aura
i tak dalej
stuna???


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 18, 2007, 10:42:06 am »
podwyszyłem staty teraz jest 4\7
stuna???


  • Wiadomości: 551

  • Pochwał: 9

  • Showtime!
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2007, 02:30:04 pm »
lol, imponujace :D


Piszę poprawnie po polsku

Nothing lasts forever...
...even cold November Rain


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2007, 03:28:03 pm »
tak sobie czytam te rozważanie i nie będę gorszy........muj sps ma staty 3/3 pk-nełem  sorca,sra,i na koniec tyranta a w wygranych pvp to pokanałem da ze panterkąm,sorca,.i sh moja taktyka jest prosta
1.hydro
2.hydro
3.hydro
4.aura
i tak dalej

coż za umiejętności ^^
League of Legends


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 7

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 18, 2007, 07:42:08 pm »
Wielkie doświadczenie poparte setkoma ciężkimi walkami z równymi sobie przeciwnikami, przy zastosowaniu wyrafinowanej i skomplikowanej taktyki :P


  • *******
  • Wiadomości: 4646

  • Pochwał: 16

  • Ryl to faja
Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 18, 2007, 10:11:38 pm »
moja taktyka jest jeszcze lepsza :P

/attack
/useskill shield bash
/attack
/useskill shield bash
/attack
/useskill shield bash

=D
(pół żartem, pół serio :P)
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Assassin lvl 90 --- active / VISAWarriors Clan
Lineage 2 Essence (EU Maroon) - Death Knight lvl 86 --- retired


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 19, 2007, 07:15:11 am »
ja mam dopiero 42 lvl i mam tylko hydro blast i aura flare i sleep reszty nie mam bo n ie mam sb, wienc nie mam co kombinowac
stuna???


  • Wiadomości: 278

  • Pochwał: 0

Odp: PVP - rozważania o klasach
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 19, 2007, 01:36:03 pm »
Dziwne.. Zawsze mi sie wydawalo, ze sb: sleep jest w grocery.. :shock: Ale fakt, taktyka genialna ;) Szczegolnie jak podbiegnie do ciebie np taki PW :)