Witaj
Gość

Wątek: Paladyn [Pal]  (Przeczytany 327622 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1900 dnia: Wrzesień 05, 2011, 08:01:15 pm »
A czy jest sens enchantować Shield Stuna na time, skoro z każdym uderzeniem można przeciwnika z niego wybudzić ?


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1901 dnia: Wrzesień 05, 2011, 08:21:25 pm »
Jasne. Reuse i tak jest krótki na tyle, że można to praktycznie spamować, dlatego nie opłaca się enchantować na reuse. Poza tym stun na time nadaje się na trzymanie summonów przeciwnika na stunie na oli.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 52

  • Pochwał: 4

  • Phoenix Forevah
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1902 dnia: Wrzesień 08, 2011, 07:20:03 am »
Na Open PvP enchant na Time jest rowniez bardzo przydatny, mozesz wylaczyc z gry pare klass na okolo ~10-15s co daje ogromna przewage(tym bardziej, ze reuse jest ~1,5-2s)
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1903 dnia: Wrzesień 08, 2011, 11:45:27 am »
Na Open PvP enchant na Time jest rowniez bardzo przydatny, mozesz wylaczyc z gry pare klass na okolo ~10-15s co daje ogromna przewage(tym bardziej, ze reuse jest ~1,5-2s)

gorzej tylko, ze na open ten stun wchodzi zazwyczaj z szansa minimalna 10% (H5)  ; )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 52

  • Pochwał: 4

  • Phoenix Forevah
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1904 dnia: Wrzesień 08, 2011, 12:08:44 pm »
Na Open PvP enchant na Time jest rowniez bardzo przydatny, mozesz wylaczyc z gry pare klass na okolo ~10-15s co daje ogromna przewage(tym bardziej, ze reuse jest ~1,5-2s)

gorzej tylko, ze na open ten stun wchodzi zazwyczaj z szansa minimalna 10% (H5)  ; )

I tak i nie. Nie kazdy np. od razu ma Resist Shocka na +30. Jesli postac nie bedzie miala set'u i jewelery do resist stuna to nawet taki resist shock nie zagwarantuje, ze bedzie tylko siadalo te minimalne 10%.

A jak tak piszesz, to tymbardziej lepsze jest robienie go na Time, nizeli na Recykle :P
Phoenix Knight lv. 86 !!
   
"Niczego wielkiego nie osiągnie się nigdy bez wielkich ludzi, a ludzie stają się wielcy, kiedy są zdecydowani, by się takimi stać."


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1905 dnia: Wrzesień 08, 2011, 05:21:18 pm »
Nawet nie do konca mowie o OE +30. ~~+15 to juz sporo. Tu wszystko rozbija sie o epiki. Gdy twoj tank ma skilla +28 (85 lvl skilla), masz antka, blessed zakena, frytke, a przeciwnicy braki w epikach, wtedy ta szansa zauwazalnie wzrasta. Ale w wiekszosci przypadkow ty nie masz tych epikow (moze poza frytka), a enemy maja chociaz TW jew. Inna sprawa gdy czasami ktos biega w vorpal heavy (brak resista). Bo robki maja prawie zawsze vorpal lub vesper, a light vorpal light. Po nerfie mass para znow najwiecej resistow idzie w stuna.

Szkoda, ze nie ma tyle na feara... >.<
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 22

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1906 dnia: Wrzesień 19, 2011, 08:55:04 am »
wspominaliscie o mlotku dla pala  na oli. jaka nazwa tego mlotka + jakie SA do niego... ofc H5 kronika????


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1907 dnia: Wrzesień 19, 2011, 09:25:12 am »
icarus blunt 1 h +risk fokus

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

  • I'm who I'm
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1908 dnia: Wrzesień 21, 2011, 12:13:43 am »
Arsey na Khadii pokazales kawal dobrej gry Palem szacun dla Ciebie. Ja gram na Arii i tam jak pewnie wiesz mozna zrobic 4 suby. Co bys polecal ? Ja myslalem o zestawie: Celka, Spirit, pasyw prayer i longshot albo pasyw focus... co myslicie o takim zestawie ?


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1909 dnia: Wrzesień 21, 2011, 10:07:01 am »
celka haste spirit long shot

//Plus za kilka pomocnych informacji.
Apocalyptik
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2011, 10:58:18 am wysłana przez Apocalyptik »

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

  • I'm who I'm
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1910 dnia: Wrzesień 21, 2011, 11:41:33 am »
tylko pytanie czy haste i spirit moga odpalic sie razem... czyli pasyw prayer nie zdaje egazminu ?


  • Wiadomości: 22

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1911 dnia: Wrzesień 21, 2011, 01:21:43 pm »
z jakimi klasami paladyn radzi sobie slabo na H5, dodam ze moje doswiadczenie  kończy sie na GF. tam bylem Hero wiele razy i jedynie z EE i SLH mialem problemy, bo zastanawiam sie czy czasem spoila nie wziac pod H5, slyszalem wiele dobrych rzeczy o tej klasie
z gory dziękuje za odpowiedz


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1912 dnia: Wrzesień 21, 2011, 01:53:49 pm »
Z tego co wiem to z EE dalej ma problemy, może z OLem.

We ride together, we die together.


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1913 dnia: Wrzesień 21, 2011, 01:57:12 pm »
ze wszystkich klas najtrudniejszy jest slh - nie ma opcji żeby wygrać, chyba że nie ma setu ze stun resistem i jest na tyle słaby że da się złapać...

wynik z wszystkimi innymi klasami zależy od operatorów i taktyki....
trudności są z dobrze grającym OLem (chain heal jest za mocny!!), z ogarniającym PSem z jakimś dodatkowym nukiem i kite'ującymi tyrkami (na nich trzeba i melee weapon i łuk=win)
dobry ee z 2/3 nukami jest ciężki ale po wejściu roota wystarczy jeden porządny krytyk z blunta i się składa = kwestia szczęścia - to samo z bishem
osobny temat to tanki - tu dużo zależy od farta wstunie/slamie/bashu
generalnie problem jest z wszystkim co jest szybsze od palka na FI/AI i złodziejami buffów :[
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 22

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1914 dnia: Wrzesień 21, 2011, 02:02:41 pm »
a jak pal wypada w poruwnaniu do innych tanków na h5?


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1915 dnia: Wrzesień 21, 2011, 02:12:14 pm »
na oly? wyniki to z reguły loteria - tak jak w przypadku innych zbliżonych do siebie klas
DA jest chyba mocniejszy, ale tu dużo zależy od ilości/jakości buffów, które scanceluje
z młotkiem na FI/AI jestem w stanie zabić TK nawet wyfarmionego, ale jest to bardzo rzadkie - większość walk wygrywa się na dmg o ile białasy nie kite'ują całą walkę
SK to nasz najłatwiejszy przeciwnik, ale i w tym przypadku porażki się zdarzają - dużo zależy od poziomu wyfarmienia i od momentu włączenia SoS - często jest z tym problem

generalenie jeśli chodzi o ilośc farmionych punktów to da/pal>tk>sk
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 22

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1916 dnia: Wrzesień 28, 2011, 10:25:51 pm »
jak nazwa tego mlotka ?


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1917 dnia: Wrzesień 28, 2011, 10:33:38 pm »
Icarus Hammer + Rsk.Focus


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: -1

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1918 dnia: Styczeń 09, 2012, 10:59:06 am »
Na jakich spotach mogę efektywnie expić pallem jednocześnie siejąc ? Lvl 78, sprzęt : ic +3 i fb+8 focus 150 holly, Freya


  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1919 dnia: Styczeń 22, 2012, 04:05:18 pm »
Czy kiedy użyję AI i po tym TOL to odnowi mi 50% hp czy zgodnie z minusem od AI ? Jeżeli z minusem, to jak w takim razie leczyć się po wbiciu AI bez ściągania go ? Talizmany tylko ? Bo na sacrifice jak na razie nie mam co liczyć.


  • Wiadomości: 182

  • Pochwał: 0

  • Straight ahead even after all
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1920 dnia: Styczeń 22, 2012, 07:24:50 pm »
Paladinem z SLH na H5 ( na oly ) da sie spokojnie wygrac o ile grasz na arenach z kolumnami.
Taktyka jest prosta wysylasz summona na slh i agrujesz go all time wychodzac lekko zza kolumny i tak non stop ( wygralem kazda walke z slh w taki sposob) gorzej jak slh wie co bedziemy robic i ucieknie do przedsionka sie schowac, jednakze na to tez jest sposob bardzo prosty - zatrzymujesz summona obok siebie ( mamy juz przewage w DMG wiec na czas bysmy wygrali oznacza to ze SLH czy chce czy nie musi wrocic i jakos cie zabic). Wtedy robimy to samo agro >summon attack.
Jak mowie zaden SLH jeszcze ze mna nie wygral na arenie z  kolumnami.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2012, 07:27:16 pm wysłana przez Rzarziel »
Naia:
Fanning - Sigel Knight 9x - Retired
Chronos:
Resider - Sigel Phoenix Knight 102/99/80/80 - Retired
Lilith:
Resider - Sigel Knight 9x- Retired
Ramona:
Raindays - Othell Adventurer 99/99/80/80 - Retired
Resider - Feoh Mystic Muse 99/99/80/80 - Retired
Skelth:
Resider - Dark avenger 4x - Active
Rzarziel - Warcryer 4x - Active


  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1921 dnia: Styczeń 28, 2012, 05:37:57 pm »
Czy kiedy użyję AI i po tym TOL to odnowi mi 50% hp czy zgodnie z minusem od AI ? Jeżeli z minusem, to jak w takim razie leczyć się po wbiciu AI bez ściągania go ? Talizmany tylko ? Bo na sacrifice jak na razie nie mam co liczyć.
Mógłby ktoś ?:)


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1922 dnia: Styczeń 28, 2012, 06:20:01 pm »
O ile wiem to HoTy nie były redukowane przez AI (chyba że coś zmieniali a jestem za leniwy żeby sprawdzić to) tylko direct heale.


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1923 dnia: Styczeń 28, 2012, 09:59:15 pm »
AI zabierze te 50%, przy HoT już nie redukuje.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • Wiadomości: 27

  • Pochwał: 0

Odp: Paladyn [Pal]
« Odpowiedź #1924 dnia: Styczeń 29, 2012, 11:31:06 am »
A moglibyście rozwinąć skrót HoT ? Bo coś nie bardzo mogę skojarzyć :0