na end game maj nie jest glupi. najwieksze zagrozenie to stun. nukerzy it ak gowno zrobia bijac summonera (m defa od groma, do tego transfer pain spokojnie mozna zniwelowac nuki batlehealem+cp poty), poki cos nie zestunuje summonera praktycznie kazdy dmg da sie zaspamowac bh+cp. jedyne postacie ktore moga narobic klopotow summonerowi to pr+hex(lub na max nabufowani lucznicy), aw+ hex+backstab(widzialem na wlasne oczy 8k dmg z backstaba ale gosc mial wszystko co podnosi crt power
razem z bizu ;>) tyrant i glad i w sumie reszta dagerow tez potrafi przywalic ale za kierownica potrzebny jakis sensowny gracz
...... reszta ma za maly dmg na sekunde. wiec w sumie poza sztyletami reszta postaci moze stunowac co stanowi powazne zagrozenie bo najzwyczajniej w swiecie nie mozemy sie leczyc
i btw niech nikt nie pisze ze uzycie batle heal nie ma sensu bo niewiele daje :p
takim es wyciagam w warunkach bojowych w granicach 1k cast speed ..... 1 bh leczy (uzywam sov) ~215 hp do tego dzieki duzemu cs leczy sie nim niesamowicie szybko i kosztuje niewiele many wiec calkiem dlugo mozemy sie poleczyc
.
czyli podsumowujac nudna i przydluga wypowiedz
1. jak serwer zdominowany przez nukerow - tallum robe +8% m def robi kolosalna roznice
2. jak serwer zdominowany przez luki/gladow/tyrantow - mj robe, stun resist potrafi dupe uratowac nie raz
3. dc imo nie daje nic ciekawego dla summonera ...+7 speed fajnie tylko po co nam to jak to summon bije a my go leczymy ewentualnie siebie a jak przeciwnik ucieka to prosta komenda stop dla summona spowoduje ze i tak wroci
jedyny sensowny light dla summonera to bw light ale ..... roznica miedzy bw light a mj robe jest niezbyt duza w pdefie wiec sztylet zamiast za 2k w mj wbije ci 1950 :p a w mj znacznie wiekszy cs mamy , wiecej many i stun resist