Insomnia wszystko fajnie, miesięczna + reklama na polskich i zagranicznych fansite'ach może dać wam szansę na duży Online. Dwie przestrogi z mojej strony :
Party Xp = 8.5x
Party Sp = 8.5x
Zmień to na XP/SP x1 Bo rozumiem, że : według tego wliczyłeś juz zwyczajnie PT x EXP rate = czyli XP x7 przemnożone przez 1.2x pt exp rate'a.
Dlaczego dobrze było by zmienić rate z 1.2, na 1? Ponieważ popatrz na to z tej strony, dualbox powininen być dozwolony. Teraz tak, jeżeli ktoś będzie chciał mieć buffy, tak czy siak zrobi sobie boxa, ale jeżeli exp byłby np. 1.2-2x (pt exp rate) to 3/4 serwera zrobi sobie bufferów bo :
a)Lepszy exp z buffami,
b)Szybszy exp w pt
Buferzy/songerzy/dancerzy/healerzy i tak są potrzebni na pvp, więc klany i tak będą musiały expić profesje wspomagające, a robiąc pt xp rate, że tak to ujmę "bonusowy".... Nakłaniacie ludzi do robienia DB
Pozwólcie na DB, ale nie nakłaniajcie do tego. MMORPG - Massive, a nie Single player.
Następną rzeczą jest to, żebyście sprawdzili jak to się normalnie w grze ma do q np. Na recki A/S grade :
Dajmy na to w TOI powinień lecieć Torch z jednego moba(każdego -> głębiej), z co drugiego na początku
W FOG powinień lecieć z szansą 60-70% dlatego, że w tamtych miejscach robione są trainy, a "równoważyć" gospodarkę musicie i tak na "oko". Więc dlaczego by nie zrobić tego w ten sposób.
Nie jestem wstanie stwierdzić jak wygląda teraz drop/spoil na recki a gr, w loa powinno być tak, ze :
a) kulkę zdobywa się szybko,
b) Lecą po 2 qi z każdego, ponieważ są to moby x4/5 hp z ressistami itd.(żadko się tam robi party, więc te questy bez odpowiedniego rate'a zostaną zapomniane"
Quest w TOI : uważam osobiście, ze powinno się spokojnie dać tam sporo recek wyciągnąć np. porównywalnie do starego GC, przy low racie wyciągało się w DUO np. (GLAD+WC) w 1 godzinę 2 recepty. Mowa o ratach 4x-10x~~
Dlaczego tak ? Ponieważ w GC siedziało się np. od Lvla 52 do 61 .... przy ratach x7 exp będzie leciał tam szybko, w dzień można spokojnie wbić od 52 do 61 .... dzień czyli np. 8 godzin -> 8godzin to 16 recek na 2 osoby, teoretycznie. W praktyce po 4 recki na osobę co pozwala na skrafcenie armoru, poza tym tam tak naprawdę siedziało się do 57-58 czyli przy takich ustawieniach WC i Glad mieli by po 2 (losowe, więc do wymiany) recepty.... nie za dużo, nie za mało.
Mam nadzieję, że co do questów weźmiecie tą uwagę do siebie.
Jeszcze jedno :
1/2/3 Profesja no ok, ale moglibyście zrobić tak :
np. -> 2 profesja z mobów lecą po 2 itemki, ale z każdego.
3 Profesja Ketra/HS/Shrine czyli :
100+200+100+150+700 mobków => 1250 mobków po 2 quest itemki z każdego to daje nam 625 mobków, uwaząm że to dobre rozwiązanie, na tego typu lokacje potrzeba z 2/3 osoby, także quest i tak zajmię od dnia do kilku.....
Porady na przyszłość :
- Reklamujcie swój serwer przed startem jak najbardziej w różnych językach. Macie jakieś stałe community, na pewno kilku hiszpanów, brytyjczyków, francuzów, polaków może zrobić fajne prezentacje.
- Utrzymujcie Votey' polecam :
L2hopzone,
Xtremetop100
Gamesite200, reszta mało odwiedzana.
Moim zdaniem to tyle, uważam też że quest na matsy w stakato powinien być wyważony, na tyle aby np. klany "nie musiały spoilować" tylko posługiwać się manorem, questami na matsy, a ludzie też mogli coś z tego poskładać.
Bo np. na rpg-club x5 w 3-4 dni ze stakato ma się matsy na wep S gr. ...