Witaj
Gość

Wątek: Dział Bugi!  (Przeczytany 121223 razy)

  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 08, 2010, 11:40:58 am »
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 08, 2010, 12:52:05 pm »
Jest chyba błąd jeśli chodzi kupowanie skilli za SP na 76 Shillien Saint. Na rochand:

http://lineage2.rochand.com/Knowledge/skills.php?race=dark_elf&class=shillien_saint&level=76

wszystkie skille kosztują tylko 6,250,000 SP. Na serwerze tylko sigil tyle kosztuje, reszta tradycyjnie 10kk. Screen:





Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 08, 2010, 01:22:22 pm »
W GE była zmiana, już na GF było 8300000.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 199

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 08, 2010, 03:25:30 pm »
pve - crit 3x
http://img413.imageshack.us/img413/775/pvel.png

pvp - crit 2,5
http://img413.imageshack.us/img413/4145/pvph.png

random dmg +-20%

Nie no jesli faktycznie uwazacie, ze przy regular 500 -  700 (bez wardinga) krt 3 k - 4k to rozbieznosc 20% to faktycznie nie mamy o czym rozmawiac bo widac bedziesz stal przy swoim jak w przypadku party expa. Dziwne tylko, ze ten przelicznik w regulara zawsze daje najmniejsza wartosc, a przy krt najwikesza.  Niestety nie mam takich dowodow, zeby przedstawic wam wszystko na wykresach i gotowcach, ale nawet idiota zauwazy ze cos jest nie tak szczegolnie, ze to nie dzieje sie raz na czas tylko ciagle podczas pvp


Uploaded with ImageShack.us


  • Wiadomości: 849

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 08, 2010, 03:46:00 pm »
pve - crit 3x
http://img413.imageshack.us/img413/775/pvel.png

pvp - crit 2,5
http://img413.imageshack.us/img413/4145/pvph.png

random dmg +-20%

Nie no jesli faktycznie uwazacie, ze przy regular 500 -  700 (bez wardinga) krt 3 k - 4k to rozbieznosc 20% to faktycznie nie mamy o czym rozmawiac bo widac bedziesz stal przy swoim jak w przypadku party expa. Dziwne tylko, ze ten przelicznik w regulara zawsze daje najmniejsza wartosc, a przy krt najwikesza.  Niestety nie mam takich dowodow, zeby przedstawic wam wszystko na wykresach i gotowcach, ale nawet idiota zauwazy ze cos jest nie tak szczegolnie, ze to nie dzieje sie raz na czas tylko ciagle podczas pvp
moze ten crit byl z elemental storma/odpowiednika albo vortexa, a nie ze zwyklego nuka?


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 08, 2010, 04:37:40 pm »
pve - crit 3x
http://img413.imageshack.us/img413/775/pvel.png

pvp - crit 2,5
http://img413.imageshack.us/img413/4145/pvph.png

random dmg +-20%

Nie no jesli faktycznie uwazacie, ze przy regular 500 -  700 (bez wardinga) krt 3 k - 4k to rozbieznosc 20% to faktycznie nie mamy o czym rozmawiac bo widac bedziesz stal przy swoim jak w przypadku party expa. Dziwne tylko, ze ten przelicznik w regulara zawsze daje najmniejsza wartosc, a przy krt najwikesza.  Niestety nie mam takich dowodow, zeby przedstawic wam wszystko na wykresach i gotowcach, ale nawet idiota zauwazy ze cos jest nie tak szczegolnie, ze to nie dzieje sie raz na czas tylko ciagle podczas pvp

na screenach masz pokazane dmg, kryt 3k był przy random 1200-1500, nie możesz ocenić jeśli nawet nie wiesz z czego dostałeś. Moje screeny pokazują test jednym skillem, i wszystko jest ok.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 199

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 08, 2010, 04:38:26 pm »
Mozliwe lokocz, ale typ nie mial jeszcze wtedy nawet 76 ( brak vortexow), a inferno ma troszke dluzszy reuse ni 2x takei same kryty pod rzad. Postaram sie robic wiecej screenow. Argument, ze na poczatku nuki maja latwiej jest calkiem zrozumialy i nie o to sie czepiam. Chodzi tylko o ta kosmiczna rozbieznosc ze koles potrafi bic regularem po 500, a nagle wyskakuje z krytem za 3-4 k. Pisalem to ku przestrodze bo wszyscy wiedza, ze na l2jotach zawsze byly problemy z nukkrt.


Uploaded with ImageShack.us


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 08, 2010, 04:39:07 pm »
Mozliwe lokocz, ale typ nie mial jeszcze wtedy nawet 76 ( brak vortexow), a inferno ma troszke dluzszy reuse ni 2x takei same kryty pod rzad. Postaram sie robic wiecej screenow. Argument, ze na poczatku nuki maja latwiej jest calkiem zrozumialy i nie o to sie czepiam. Chodzi tylko o ta kosmiczna rozbieznosc ze koles potrafi bic regularem po 500, a nagle wyskakuje z krytem za 3-4 k. Pisalem to ku przestrodze bo wszyscy wiedza, ze na l2jotach zawsze byly problemy z nukkrt.

jeszcze raz moja odpowiedz, oglądnij screeny które dałem.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 08, 2010, 05:33:09 pm »
nadal wystepuje bug, przy pk nie ma karmy :/ chodz duzo zadzej niz kiedys :)
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 08, 2010, 08:32:26 pm »
Ins0mnia mam pytanie czy jest moźliwość zmiany nicku? za dote?


  • Wiadomości: 199

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 08, 2010, 08:57:18 pm »
Mozliwe lokocz, ale typ nie mial jeszcze wtedy nawet 76 ( brak vortexow), a inferno ma troszke dluzszy reuse ni 2x takei same kryty pod rzad. Postaram sie robic wiecej screenow. Argument, ze na poczatku nuki maja latwiej jest calkiem zrozumialy i nie o to sie czepiam. Chodzi tylko o ta kosmiczna rozbieznosc ze koles potrafi bic regularem po 500, a nagle wyskakuje z krytem za 3-4 k. Pisalem to ku przestrodze bo wszyscy wiedza, ze na l2jotach zawsze byly problemy z nukkrt.

jeszcze raz moja odpowiedz, oglądnij screeny które dałem.

Rob jak chcesz synek. Mam nadzieje tylko, ze innych bledow nie sprawdzasz w 5 minut i nie piszesz ze dobrze dziala :) Ogarnij reszte bugow, glownei z butelkami i rbkami.


Uploaded with ImageShack.us


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 08, 2010, 09:41:41 pm »
Mozliwe lokocz, ale typ nie mial jeszcze wtedy nawet 76 ( brak vortexow), a inferno ma troszke dluzszy reuse ni 2x takei same kryty pod rzad. Postaram sie robic wiecej screenow. Argument, ze na poczatku nuki maja latwiej jest calkiem zrozumialy i nie o to sie czepiam. Chodzi tylko o ta kosmiczna rozbieznosc ze koles potrafi bic regularem po 500, a nagle wyskakuje z krytem za 3-4 k. Pisalem to ku przestrodze bo wszyscy wiedza, ze na l2jotach zawsze byly problemy z nukkrt.

jeszcze raz moja odpowiedz, oglądnij screeny które dałem.

Rob jak chcesz synek. Mam nadzieje tylko, ze innych bledow nie sprawdzasz w 5 minut i nie piszesz ze dobrze dziala :) Ogarnij reszte bugow, glownei z butelkami i rbkami.

Dobrze synek. Inne bugi sprawdzę tak jak Ty, wezmę randoma i niech bije, czym tam ma. Vortex czy wind strike, co za różnica.

PS: 3079 online
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 08, 2010, 10:16:51 pm »
Jak będzie z tymi SPkami? Będą poprawione na 6.25kk?



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • Wiadomości: 274

  • Pochwał: 1

  • "Winter is coming.."
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 08, 2010, 10:22:49 pm »
sQam sQuad Old Member - Core
7Sins Old Member - Lilith


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 297

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #115 dnia: Lipiec 08, 2010, 11:10:12 pm »
nie wiem gdzie graliscie wczesniej ale ja na gf bilem ludzi z cryta po 7k bez is + emp vs tateo full buff ofc
http://www.own3d.tv/video/34485/This_is_ET

Mass PvP to tu zadne, na varce czy kolo goddard malo ludzi nie wiem gdzie te 2k... Chyba ze jest jakis battle ground o ktorym nie wiem.
prawie 8 lvl HB a ty szukasz pvp na varce czy kolo goddard


okej



HoN < LoL


  • Wiadomości: 199

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 08, 2010, 11:46:00 pm »
Mozliwe lokocz, ale typ nie mial jeszcze wtedy nawet 76 ( brak vortexow), a inferno ma troszke dluzszy reuse ni 2x takei same kryty pod rzad. Postaram sie robic wiecej screenow. Argument, ze na poczatku nuki maja latwiej jest calkiem zrozumialy i nie o to sie czepiam. Chodzi tylko o ta kosmiczna rozbieznosc ze koles potrafi bic regularem po 500, a nagle wyskakuje z krytem za 3-4 k. Pisalem to ku przestrodze bo wszyscy wiedza, ze na l2jotach zawsze byly problemy z nukkrt.

jeszcze raz moja odpowiedz, oglądnij screeny które dałem.

Rob jak chcesz synek. Mam nadzieje tylko, ze innych bledow nie sprawdzasz w 5 minut i nie piszesz ze dobrze dziala :) Ogarnij reszte bugow, glownei z butelkami i rbkami.

Dobrze synek. Inne bugi sprawdzę tak jak Ty, wezmę randoma i niech bije, czym tam ma. Vortex czy wind strike, co za różnica.

PS: 3079 online

Zawsze sadzilem, ze animacje nukow troche sie jednak roznia, widac mylilem sie :)

Ok konczmy ta bezsensowna dyskusje, widocznie musicie poczekac, az ktos wypisze wszystko w tabelkach % po %, tak jak bylo z party expem. Ty stoisz przy swoim "bo tak", ja przy swoim bo taka rozbieznosc jest dla mnie poprostu dziwna. Moze znowu trafi sie ktos z troche wieksza wiedza niz moja czy twoja i opisze to bardzo dokladnie. Z mojej strony eot na tema mkrt.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2010, 12:14:15 am wysłana przez Duo »


Uploaded with ImageShack.us


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 09, 2010, 09:29:27 am »
Przy dużym cast speed client ucina połowe animacji, tak samo przy dużej ilości obiektów w jednym miejscu. Niech ktoś pisze, pewnie ja sprawdziłem kod, jest tam wyraźnie napisane. Zrobiłem test, wszystko się zgadza, co widać na screenach, po prostu dostałes czymś innym niż przedtem, albo on dostał jakiegoś bufa (może dance?), nie jesteś tego określić, ja sprawdziłem na tych samych bufach, sprzęcie, skillach, wszystko jest ok.

tutaj kod m critów:

else if (mcrit)
{
if (attacker instanceof L2PcInstance && target instanceof L2PcInstance)
{
damage *= 2.5; // PvP Magical Critical
critValue = "2.5";
}
else
{
damage *= 3; // PvE Magical Critical
critValue = "3";
}
}

I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #118 dnia: Lipiec 09, 2010, 04:10:50 pm »
salki na rifcie się bugują. Moby albo się w ogóle nie respią albo np po 2.


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

  • L2Cerberus Administrator
    • L2Cerberus Gaming Network
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #119 dnia: Lipiec 09, 2010, 10:06:11 pm »


  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 10, 2010, 02:44:58 pm »
- nikt nie otwiera serwera l2 bez zamiaru zyskow

<---

dla nas to zabawa, hobby.
A ja głupi od dwóch lat łożę z kieszeni, właściwie to już jestem blisko bankructwa, a dzisiaj jeszcze dodawałem customa, którego zrobienie zajęło blisko rok a ma z 1/4 świata nowego w instancjach, zakombinowane warunki i wymagania wszelkiego rodzaju z pomieszaniem kilkudziesięciu questów i dodatkiem z 20 zadań pobocznych a zaczynające się najazdem hord na świat, ale takich hord sprytniejszych niż te w L2 - chodzą se gdzie chcą, bardziej za węchem, idą w kierunku cowiększych zgromadzeń ludzi, atakują z zaskoczenia, nie straszne im peace zone czy woda lub jaskinie (choć w jakiniach wyłażą straszne problemy z geoengine) i mają na celu wygrać wojnę. A cały "quest serverowy" trwa prawie 3 miesiące z podziałem na 5 faz z jednodniowymi przerwami na odpoczynek :D Hehe, będę sam "w ukryciu" grał, bo na pewno jest pełno bugów do poprawienia, a o co przychylniejszych dla graczy na pewni nikt nie powie. Zresztą tyle lat nie grałem w L2 że aż skręca xD Zapraszam jak ktoś ciekawy, zajrzeć co pare dni, obejrzeć że nawet wyjadaczy od C1 może uda się ruszyć z letargu i odmulić. A i może i komuś się spodoba, jakiś chętny serwer na kupno moda się znajdzie, albo zrobienie czegoś według ich pomysłu. Sorry, że tak natrętnie się reklamuję, ale ostatnio próbowałem trochę zarobić jak zawsze - pisząc soft biurowy, jakieś bazy kient-serwerr i po takim czasie w L2 nie dam rady pracować xD Nieporównywalnie nudne w porównaniu do kombinowania w grze. Więc miło by było żyć z tego i robić w życiu to co się lubi, a później zapalić blanta ;D
Oj tam oj tam


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 10, 2010, 02:54:11 pm »
Nie mogę zmienić ally z ketry na varkę. Usunąłem całe zadanie i q itemy.



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

  • L2Cerberus Administrator
    • L2Cerberus Gaming Network
Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 10, 2010, 04:17:29 pm »
Idź na ketre i zabij kilka mobkow. Usunięcie questa nic nie da


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #123 dnia: Lipiec 10, 2010, 04:59:49 pm »
quest reward w "An Ice Merchnat's Dream" na Frozen ( chodzi tu o część q po wykonaniu "The other side of truth") jest ustawiony x1. Itemy się wymienia jak w grocery ale skoro q reward jest x2 to można by było w tym q dziabnąć drop q item x4 lub zmniejszyć cenę w sklepie o połowę.
Pisałem już o tym gmowi, obiecał to wam pokazać ale żadnych zmian nie widać. Prosił bym o odp w tym temacie czy będzie coś w tym q zmieniane.


  • Wiadomości: 194

  • Pochwał: 1

Odp: Dział Bugi!
« Odpowiedź #124 dnia: Lipiec 11, 2010, 12:05:48 am »
quest reward w "An Ice Merchnat's Dream" na Frozen ( chodzi tu o część q po wykonaniu "The other side of truth") jest ustawiony x1. Itemy się wymienia jak w grocery ale skoro q reward jest x2 to można by było w tym q dziabnąć drop q item x4 lub zmniejszyć cenę w sklepie o połowę.
Pisałem już o tym gmowi, obiecał to wam pokazać ale żadnych zmian nie widać. Prosił bym o odp w tym temacie czy będzie coś w tym q zmieniane.

 
taaa ja z tego questa wyciagalem po 2,5k cbp siedzac tam i tylko koksajac lvl, jak dla mnie to reward x2-1 dla tego questa jest spoko  .|.