Witaj
Gość

Wątek: Idealny High Rate ? Jaki?  (Przeczytany 23934 razy)

  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 04, 2011, 03:56:43 pm »
Ktoś tam wyżej pisał o serwerze Scryde, też tam ostatnio wbiłem zoabczyć, ale po godzinie zrezygnowałem- serwer ma dopiero ponad tydzień, a co 3-5 osoba sprzedaje bronie +16, nie którzy nawet sety +16, gladiator mnie zabił dwoma strzałami z sonic blastera po czym pisze, żę jestem lamą, tylko, że on broń + 16 z 7 lvl atrybuta, a ja w secie morai +0, więc takie coś zniechęca do serwera.

Aha, fajne rozumowanie, czyli najlepiej by było gdybyś ty wbił na serwer i każdego zaczął składać na pvp/pvparenie nawet tych, którzy(zapierniczają.. cenzura) -_-'ą, by to mieć? Zrozumcie, że jeżeli wbijacie XX czasu po kimś i z nim walczycie, to nie będziecie wygrywać. I skończcie -_-'ć(Mówić - lolcenzura), że to nie fair, bo to tak jakby powiedzieć ee(jacie!) -_-' ja mam szkołę a on nie - więc gra więcej.. soz to nie fair! Jeżeli by tak było, że nowy wbija i nie musi -_-'ć(gonić) za starymi to by było nie fair w drugą stronę...


P.S. Radzę zrobić tak jak na scryde, mimo że nie miałeś nobla - a padłeś to i tak masz buffa.

no ! bo ja takich w moria secie składam na obszarowe gladem :P

co do postu gustava.

wszystko niby spoko oczywiście mam jakieś ale.

ja bym proponował tak:
  • no grade - s grade w sklepie normalnie za adene
  • s80 składane normalnie recek które lecą z dropa, matsy w gm shopie i ze spoila, partsy ze spoila i dropa imho może to bardzo fajnie stymulować gospodarke
  • brak global GK. Jeden npc który portuje w wyznaczone farmy (ctrl c -> ctrl v scryde.eu + pare opcji brak możliwości podróżowania po innych miastach poza main town) ludzie nie rozpierdalają się po mapie - więcej chłopa w jednym miejscu - więcej pvp
  • i tak jak już pisałem :P nie wyobrażam sobie tego serwera kiedy nie skorzysta z paru udogodnień scryde. Podstawa to ulepszona arena pvp. Oczywiście to nie będzie jedyne miejsce gdzie będziemy się napierdalać. Ale jedyne gdzie można farmić i napierdalać się jednocześnie
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 04, 2011, 03:59:53 pm »
siege co tydzień tylko, żeby z tego zamku były jakieś korzyści np. bogi tak jak na lr
olympiad rozdanie hero co 2tyg
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • Wiadomości: 651

  • Pochwał: 10

  • Under the flag of the Jolly Roger!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 04, 2011, 06:18:02 pm »
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
Jasne niech chłopaki zrobią kolejny HR server który niczym nie będzie się różnił od low/mid serverów czyt. chcesz się pobawić w pvp najpierw znajdź sobie cp, best clam, spędź godziny na farmie itd. itp.

Takie pomysły jak KazuPwnZ i innych zwolenników składania/farmienia godzinami dynasty/moirai/vesper setów są złe. Bo czym się wtedy różni taki HR server od każdego innego low/mid servera? Jedynie szybszym tempem dochodzenia do lvli, sprzętu s-grade z racji ratów. Poza tym nadal system "kto więcej farmi, siedzi w grze, ma cp, ogarnięty clan ten może złożyć sobie sprzęt". Nie tędy droga.

HR server ma być jak najbardziej casual player friendly. Zdobywanie najlepszego sprzętu, wbijanie lvli powinno być jak najprostsze i jak najszybsze. Nowy gracz powinien być w stanie po max 2-4h gry mieć to samo co ludzie grający od miesiąca nawet po 12h dziennie. RB biżu powina byc jednak dostępna tylko z RB jako nagroda. Nie za to że ktoś więcej siedzi w grze, ma lepszy sprzet itd. ale za skill na pvp czyt. umiejętność wywalczenia sobie RB w walce z ludźmi z takim samym sprzętem, lvlem.

Jaki wpływ powyższy pomysł będzie miał na jedną z ważniejszych rzeczy zarówno dla graczy jak i administracji czyli online serwera?
Cóż, można spodziewać się dużej rotacji graczy. Ktoś będzie odchodził bo się znudzi, ktoś będzie przychodził ze świadomością że w ciągu dnia jest w stanie dogonić "czołówkę" (przynajmniej ze sprzętem, lvlem). Czyli de facto online będzie na stałym poziomie. Ale to nie wystarczy.

Dlatego teraz dochodzimy do klu programu czyli jak zatrzymać ludzi którzy po pewnym czasie znudzą się serwerem.
Eventy! Cała masa eventów! Począwszy od tvt w miastach ( i mówię o walkach 6-10 teamów jednocześnie w miastach przerobionych na battle zone) , eventy capture the flag i inne. Eventy powinny być zautomatyzowane i odbywać się praktycznie 24/7. Nagrodami za zwycięstwa w takich eventach powinna byc non tradable waluta za uzbieranie której w odpowiedniej ilości można by było kupić np. rb biżu.  Wymaga to rzecz jasna sporego nakładu pracy i kreatywności administracji serwera dlatego Wy, administracja serwera musicie być tego świadomi. Ale jestem pewien że takie rozwiązania mogą zaprocentować.

Gracz który nie ma czasu na nudę, za to jest zewsząd zalewany atrakcyjnymi rozwiązaniami których nie znajdzie gdzie indziej to gracz szczęśliwy i zadowolony. A jeśli jest szczęśliwy i zadowolony to po co ma szukać alternatywy?
Popatrzcie sobie na sukces jaki odniósło swego czasu mmo Guild Wars. Założenia tej gry były bardzo podobne do tych przedstawionych przeze mnie.

Takie jest moje zdanie i moje wyobrażenie idealnego serwera HR.

« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2011, 06:23:45 pm wysłana przez Rake »
[


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 04, 2011, 06:53:28 pm »
Aha, server w stylu wejdź - pobij się 2h - wyjdź. Było już duużo takich.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 04, 2011, 07:04:15 pm »
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
Jasne niech chłopaki zrobią kolejny HR server który niczym nie będzie się różnił od low/mid serverów czyt. chcesz się pobawić w pvp najpierw znajdź sobie cp, best clam, spędź godziny na farmie itd. itp.

Takie pomysły jak KazuPwnZ i innych zwolenników składania/farmienia godzinami dynasty/moirai/vesper setów są złe. Bo czym się wtedy różni taki HR server od każdego innego low/mid servera? Jedynie szybszym tempem dochodzenia do lvli, sprzętu s-grade z racji ratów. Poza tym nadal system "kto więcej farmi, siedzi w grze, ma cp, ogarnięty clan ten może złożyć sobie sprzęt". Nie tędy droga.

HR server ma być jak najbardziej casual player friendly. Zdobywanie najlepszego sprzętu, wbijanie lvli powinno być jak najprostsze i jak najszybsze. Nowy gracz powinien być w stanie po max 2-4h gry mieć to samo co ludzie grający od miesiąca nawet po 12h dziennie. RB biżu powina byc jednak dostępna tylko z RB jako nagroda. Nie za to że ktoś więcej siedzi w grze, ma lepszy sprzet itd. ale za skill na pvp czyt. umiejętność wywalczenia sobie RB w walce z ludźmi z takim samym sprzętem, lvlem.

Jaki wpływ powyższy pomysł będzie miał na jedną z ważniejszych rzeczy zarówno dla graczy jak i administracji czyli online serwera?
Cóż, można spodziewać się dużej rotacji graczy. Ktoś będzie odchodził bo się znudzi, ktoś będzie przychodził ze świadomością że w ciągu dnia jest w stanie dogonić "czołówkę" (przynajmniej ze sprzętem, lvlem). Czyli de facto online będzie na stałym poziomie. Ale to nie wystarczy.

Dlatego teraz dochodzimy do klu programu czyli jak zatrzymać ludzi którzy po pewnym czasie znudzą się serwerem.
Eventy! Cała masa eventów! Począwszy od tvt w miastach ( i mówię o walkach 6-10 teamów jednocześnie w miastach przerobionych na battle zone) , eventy capture the flag i inne. Eventy powinny być zautomatyzowane i odbywać się praktycznie 24/7. Nagrodami za zwycięstwa w takich eventach powinna byc non tradable waluta za uzbieranie której w odpowiedniej ilości można by było kupić np. rb biżu.  Wymaga to rzecz jasna sporego nakładu pracy i kreatywności administracji serwera dlatego Wy, administracja serwera musicie być tego świadomi. Ale jestem pewien że takie rozwiązania mogą zaprocentować.

Gracz który nie ma czasu na nudę, za to jest zewsząd zalewany atrakcyjnymi rozwiązaniami których nie znajdzie gdzie indziej to gracz szczęśliwy i zadowolony. A jeśli jest szczęśliwy i zadowolony to po co ma szukać alternatywy?
Popatrzcie sobie na sukces jaki odniósło swego czasu mmo Guild Wars. Założenia tej gry były bardzo podobne do tych przedstawionych przeze mnie.

Takie jest moje zdanie i moje wyobrażenie idealnego serwera HR.

zapraszam i pozdrawiam : http://l2freepvp.com/
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 651

  • Pochwał: 10

  • Under the flag of the Jolly Roger!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 04, 2011, 07:45:27 pm »
@Rickert, pardi

Nie ogarniacie tego co napisałem. Siła serwera ma tkwić w jego customizacji. W czymś czego nie mają inni. Sami wypisujecie pomysły które są delikatną modyfikacją jednego z istniejących HR.  Insomnia sam napisał że nie chcą kopi innego serwera.

Ale faktycznie, dochodzenie w parę godzin do "sprzętowego fulla" może być zbyt szybkie i łatwe. Zatem w porządku. Niech będzie więcej farmy. Niech zdobycie setów i broni s80 i s80+ wymaga więcej wysiłku. Jednak nadal jestem przeciwnikiem dostępności w GM shopach jedynie sprzętu low s-grade. Zresztą myślę nad tym jak zmienić samo zdobywanie sprzętu żeby nie opierało się na zasadzie "uzbieraj kasę/zabij ileś tam mobów.

Wy cały czas z uporem maniaka chcecie serwera HR retail like z dodatkiem 1-2 eventów. Ileż można grać w to samo!? Tu trzeba zamieszać, zmienić przyzwyczajenia gracza, pokazać coś nowego. L2c to serwer l2DC któremu (jeśli się nie mylę) bliżej do l2j i javy na której jak mówił mi kiedyś Luno można zrobić/napisać wszystko. Wykorzystajmy to.
[


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 04, 2011, 07:53:46 pm »
Widzę, że nie przeczytałeś mojego propozycji w ogóle.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 651

  • Pochwał: 10

  • Under the flag of the Jolly Roger!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 04, 2011, 08:06:01 pm »
Widzę, że nie przeczytałeś mojego propozycji w ogóle.

No właśnie przeczytałem i skupiasz się w niej głownie na tym co ma być w gm shopie, jaki buff od npc, ile/gdzie farmić. To są wszystko rzeczy drugorzędne i leżące bardziej w gestii administracji. A co z samą rozgrywką po zdobyciu sprzętu? Mam rozumieć że według ciebie najlepiej by było zostawić wszystko ( poza rb bo o tym coś tam skrobnąłeś) normalnie czyt. retail like?
[


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 04, 2011, 08:07:32 pm »
Czy dla Ciebie walki o custom rb / zmienione epic rb - czy też oly, czy też pvp na farmach to za mało jak na HR server? Do tego dochodzą auto eventy + te prowadzone przez Gm'a.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 651

  • Pochwał: 10

  • Under the flag of the Jolly Roger!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 04, 2011, 08:09:46 pm »
Czy dla Ciebie walki o custom rb / zmienione epic rb - czy też oly, czy też pvp na farmach to za mało jak na HR server? Do tego dochodzą auto eventy + te prowadzone przez Gm'a.

Yup. Można zrobić więcej.
[


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 04, 2011, 08:39:02 pm »
co z dotacją?


  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 04, 2011, 08:48:52 pm »
co z dotacją?

/care...

Jeśli o mnie chodzi może być na all pod warunkiem ze to all da się wyfarmić bez donacji.
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 04, 2011, 09:08:21 pm »
Jeśli o mnie chodzi może być na all pod warunkiem ze to all da się wyfarmić bez donacji.
czyli jak w docie będą kolorowe nicki to tam nie zagrasz ta? ; D


  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 04, 2011, 09:12:41 pm »
Jeśli o mnie chodzi może być na all pod warunkiem ze to all da się wyfarmić bez donacji.
czyli jak w docie będą kolorowe nicki to tam nie zagrasz ta? ; D

oj tam oj tam :P chodziło mi o rzeczy ingerujące w gameplay.
@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 04, 2011, 09:38:04 pm »
Ricker napisal bardzo fajny posty, z tym ze wedlug mnie robinia FARM servera opierajacego sie w znaczacym stopniu na graniu w ogarnietym klanie/CP nie przejdzie, bo "samotni" gracze od razu sobie odpuszcza. Ograniczanie arrmorow/broni jak dla mnie tez jest slabym pomyslem, mi osobiscie znudzil sie ich wyglad :)
Nobles powinien byc latwy, z tym ze powinna byc zablokowana klasowka oraz zablokowanie rejestrowania sie 2 postaci z jednego IP.

Enchant z wiekszym enchantem niz 16 to slaby pomysl

wylaczenie certyfikacji -Celestial-  + MP poty tylko i wylacznie bez flagi. - by dalo sie zabic party z dwoma healerami.

w rejonie bossow/miniRB  pvp zone - cos jak na siege zone z tym ze PVP nabija + dokladna informacja na stronie kiedy sie respia oraz informacja w grze gdy to nastapi.
drop tylko i wylacznie na ziemie bez ogranicznien top DMG pt lub "last hit"

- najgorsza rzecz to balans:
ogarniecie dmg tankow by nie byli oni glownymi DD na serverze,
StillDivinity tylko na oly dostepny pobierajacy 2-3 bufki max.
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 04, 2011, 09:46:40 pm »
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
Jasne niech chłopaki zrobią kolejny HR server który niczym nie będzie się różnił od low/mid serverów czyt. chcesz się pobawić w pvp najpierw znajdź sobie cp, best clam, spędź godziny na farmie itd. itp.

Takie pomysły jak KazuPwnZ i innych zwolenników składania/farmienia godzinami dynasty/moirai/vesper setów są złe. Bo czym się wtedy różni taki HR server od każdego innego low/mid servera? Jedynie szybszym tempem dochodzenia do lvli, sprzętu s-grade z racji ratów. Poza tym nadal system "kto więcej farmi, siedzi w grze, ma cp, ogarnięty clan ten może złożyć sobie sprzęt". Nie tędy droga.

HR server ma być jak najbardziej casual player friendly. Zdobywanie najlepszego sprzętu, wbijanie lvli powinno być jak najprostsze i jak najszybsze. Nowy gracz powinien być w stanie po max 2-4h gry mieć to samo co ludzie grający od miesiąca nawet po 12h dziennie. RB biżu powina byc jednak dostępna tylko z RB jako nagroda. Nie za to że ktoś więcej siedzi w grze, ma lepszy sprzet itd. ale za skill na pvp czyt. umiejętność wywalczenia sobie RB w walce z ludźmi z takim samym sprzętem, lvlem.

Jaki wpływ powyższy pomysł będzie miał na jedną z ważniejszych rzeczy zarówno dla graczy jak i administracji czyli online serwera?
Cóż, można spodziewać się dużej rotacji graczy. Ktoś będzie odchodził bo się znudzi, ktoś będzie przychodził ze świadomością że w ciągu dnia jest w stanie dogonić "czołówkę" (przynajmniej ze sprzętem, lvlem). Czyli de facto online będzie na stałym poziomie. Ale to nie wystarczy.

Dlatego teraz dochodzimy do klu programu czyli jak zatrzymać ludzi którzy po pewnym czasie znudzą się serwerem.
Eventy! Cała masa eventów! Począwszy od tvt w miastach ( i mówię o walkach 6-10 teamów jednocześnie w miastach przerobionych na battle zone) , eventy capture the flag i inne. Eventy powinny być zautomatyzowane i odbywać się praktycznie 24/7. Nagrodami za zwycięstwa w takich eventach powinna byc non tradable waluta za uzbieranie której w odpowiedniej ilości można by było kupić np. rb biżu.  Wymaga to rzecz jasna sporego nakładu pracy i kreatywności administracji serwera dlatego Wy, administracja serwera musicie być tego świadomi. Ale jestem pewien że takie rozwiązania mogą zaprocentować.

Gracz który nie ma czasu na nudę, za to jest zewsząd zalewany atrakcyjnymi rozwiązaniami których nie znajdzie gdzie indziej to gracz szczęśliwy i zadowolony. A jeśli jest szczęśliwy i zadowolony to po co ma szukać alternatywy?
Popatrzcie sobie na sukces jaki odniósło swego czasu mmo Guild Wars. Założenia tej gry były bardzo podobne do tych przedstawionych przeze mnie.

Takie jest moje zdanie i moje wyobrażenie idealnego serwera HR.
to co napisałeś to wszystko bzdura a najwięcej osób gra na serverach na których trzeba troszkę pofarmić aby coś uzbierać.
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 04, 2011, 09:48:13 pm »
Kazua masz racje na pewno z tym ze wy proponujecie NOLIFE na HR serverze a to juz przegiecie :)

zapomnialem dodac:

ilosc farm zone uzalezniona od online :)
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 04, 2011, 09:57:56 pm »
no life nygga pls... aha chciałbym dodać również dosyć ciekawy i rzadko spotykany element na serverach hr mianowicie chodzi mi o ograniczenie buffów najlepiej taki jak na retailu i ksiażki na zwiększanie slot buffa powinny być z jakiś tvt eventów lub coś w tym stylu
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 04, 2011, 10:13:53 pm »
pomys z bookami za tvt bardzo fajny dodalbym do niego booki 81+ np za 15 eventow wygranych :)
nagrada za tvt mogloby byc rowniez fame 500? koszt wsadzenia retail? jest to dosc sporo farmy wiec nasze forumowe nolify moga zyskac przewage :)
event co 1h? z czego 15 trzeba wygrac, daje nam dosc spory wynik :) nie mowiac o fame  :afro:


EDIT:
zmienilem troszke tresc posta
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2011, 10:43:43 pm wysłana przez Gandam1989 »
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 04, 2011, 10:17:34 pm »
protectiony powinny być w -_-' trudne do zdobycia bo one psują większość klas na hr dajmy na przykład typa z trzeba protectionami to taki mag bije go po 600...
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2011, 10:19:13 pm wysłana przez kazuPwNz »
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • Wiadomości: 651

  • Pochwał: 10

  • Under the flag of the Jolly Roger!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 04, 2011, 10:28:04 pm »
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
Jasne niech chłopaki zrobią kolejny HR server który niczym nie będzie się różnił od low/mid serverów czyt. chcesz się pobawić w pvp najpierw znajdź sobie cp, best clam, spędź godziny na farmie itd. itp.

Takie pomysły jak KazuPwnZ i innych zwolenników składania/farmienia godzinami dynasty/moirai/vesper setów są złe. Bo czym się wtedy różni taki HR server od każdego innego low/mid servera? Jedynie szybszym tempem dochodzenia do lvli, sprzętu s-grade z racji ratów. Poza tym nadal system "kto więcej farmi, siedzi w grze, ma cp, ogarnięty clan ten może złożyć sobie sprzęt". Nie tędy droga.

HR server ma być jak najbardziej casual player friendly. Zdobywanie najlepszego sprzętu, wbijanie lvli powinno być jak najprostsze i jak najszybsze. Nowy gracz powinien być w stanie po max 2-4h gry mieć to samo co ludzie grający od miesiąca nawet po 12h dziennie. RB biżu powina byc jednak dostępna tylko z RB jako nagroda. Nie za to że ktoś więcej siedzi w grze, ma lepszy sprzet itd. ale za skill na pvp czyt. umiejętność wywalczenia sobie RB w walce z ludźmi z takim samym sprzętem, lvlem.

Jaki wpływ powyższy pomysł będzie miał na jedną z ważniejszych rzeczy zarówno dla graczy jak i administracji czyli online serwera?
Cóż, można spodziewać się dużej rotacji graczy. Ktoś będzie odchodził bo się znudzi, ktoś będzie przychodził ze świadomością że w ciągu dnia jest w stanie dogonić "czołówkę" (przynajmniej ze sprzętem, lvlem). Czyli de facto online będzie na stałym poziomie. Ale to nie wystarczy.

Dlatego teraz dochodzimy do klu programu czyli jak zatrzymać ludzi którzy po pewnym czasie znudzą się serwerem.
Eventy! Cała masa eventów! Począwszy od tvt w miastach ( i mówię o walkach 6-10 teamów jednocześnie w miastach przerobionych na battle zone) , eventy capture the flag i inne. Eventy powinny być zautomatyzowane i odbywać się praktycznie 24/7. Nagrodami za zwycięstwa w takich eventach powinna byc non tradable waluta za uzbieranie której w odpowiedniej ilości można by było kupić np. rb biżu.  Wymaga to rzecz jasna sporego nakładu pracy i kreatywności administracji serwera dlatego Wy, administracja serwera musicie być tego świadomi. Ale jestem pewien że takie rozwiązania mogą zaprocentować.

Gracz który nie ma czasu na nudę, za to jest zewsząd zalewany atrakcyjnymi rozwiązaniami których nie znajdzie gdzie indziej to gracz szczęśliwy i zadowolony. A jeśli jest szczęśliwy i zadowolony to po co ma szukać alternatywy?
Popatrzcie sobie na sukces jaki odniósło swego czasu mmo Guild Wars. Założenia tej gry były bardzo podobne do tych przedstawionych przeze mnie.

Takie jest moje zdanie i moje wyobrażenie idealnego serwera HR.
to co napisałeś to wszystko bzdura a najwięcej osób gra na serverach na których trzeba troszkę pofarmić aby coś uzbierać.

Poproszę o uargumentowanie dlaczego bzdura. Bo na razie to głównie piszesz posty typu "to jest sux" "farma jest good" itp. Nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to zajmij się czymś innym.
Btw. na każdym lepiej pomyślanym HR jest ustawiona liczba slotów retail like. Ameryki nie odkryłeś.

@Gandam1989

Dokładnie, no life mode na HR i do przodu. Idiotyzm.
[


  • Wiadomości: 817

  • Pochwał: 0

  • eat my sh1t
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 04, 2011, 10:39:34 pm »
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
Jasne niech chłopaki zrobią kolejny HR server który niczym nie będzie się różnił od low/mid serverów czyt. chcesz się pobawić w pvp najpierw znajdź sobie cp, best clam, spędź godziny na farmie itd. itp.

cp na hr gdzie są buffy od bd/wc/sws u buffera gl.

Takie pomysły jak KazuPwnZ i innych zwolenników składania/farmienia godzinami dynasty/moirai/vesper setów są złe. Bo czym się wtedy różni taki HR server od każdego innego low/mid servera? Jedynie szybszym tempem dochodzenia do lvli, sprzętu s-grade z racji ratów. Poza tym nadal system "kto więcej farmi, siedzi w grze, ma cp, ogarnięty clan ten może złożyć sobie sprzęt". Nie tędy droga.


Gdybyś grał kiedyś na lr servie to byś wiedział czym się różni low od hr :), jeśli są klany są i mass pvp a tak biegają randomy po farmie i pvp 1vs1 rly bardzo ciekawe, nie wiem po co w ogóle piszesz o cp tutaj.

Jaki wpływ powyższy pomysł będzie miał na jedną z ważniejszych rzeczy zarówno dla graczy jak i administracji czyli online serwera?
Cóż, można spodziewać się dużej rotacji graczy. Ktoś będzie odchodził bo się znudzi, ktoś będzie przychodził ze świadomością że w ciągu dnia jest w stanie dogonić "czołówkę" (przynajmniej ze sprzętem, lvlem). Czyli de facto online będzie na stałym poziomie. Ale to nie wystarczy.
To, że ludzie nie będą quitować po 2 dniach i jak w końcu się wyfarmią to będą mieć jakaś satysfakcje, to jest hr jeśli ktoś chce do spokojnie dogoni czołówkę.

Dlatego teraz dochodzimy do klu programu czyli jak zatrzymać ludzi którzy po pewnym czasie znudzą się serwerem.
Eventy! Cała masa eventów! Począwszy od tvt w miastach ( i mówię o walkach 6-10 teamów jednocześnie w miastach przerobionych na battle zone) , eventy capture the flag i inne. Eventy powinny być zautomatyzowane i odbywać się praktycznie 24/7. Nagrodami za zwycięstwa w takich eventach powinna byc non tradable waluta za uzbieranie której w odpowiedniej ilości można by było kupić np. rb biżu.  Wymaga to rzecz jasna sporego nakładu pracy i kreatywności administracji serwera dlatego Wy, administracja serwera musicie być tego świadomi. Ale jestem pewien że takie rozwiązania mogą zaprocentować.

eventy serverowe są sux lepiej gdy ludzie skupiają się na pvp o epicki lub inne tego typu bossy :) a eventy mogą być dodatkiem z których można wyciągać jakieś czapeczki lub bogi,

Gracz który nie ma czasu na nudę, za to jest zewsząd zalewany atrakcyjnymi rozwiązaniami których nie znajdzie gdzie indziej to gracz szczęśliwy i zadowolony. A jeśli jest szczęśliwy i zadowolony to po co ma szukać alternatywy?
Popatrzcie sobie na sukces jaki odniósło swego czasu mmo Guild Wars. Założenia tej gry były bardzo podobne do tych przedstawionych przeze mnie.

grałem w guild wars i jeśli to odniosło większy sukces niż l2 to chyba nie na tym samym świecie żyjemy
Aerith - saggi 78
Nanaki - gh 78
Celes - swm 79
rpg club x5 - gh 85
rpg club x15 - mm 85

the end


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 04, 2011, 11:02:17 pm »
Cytuj
cp na hr gdzie są buffy od bd/wc/sws u buffera gl.

ofc why not? to ze nie bedzie on wygladal tak jak na low rate jest oczywiste, ale i ma sens.

Cytuj
Gdybyś grał kiedyś na lr servie to byś wiedział czym się różni low od hr :), jeśli są klany są i mass pvp a tak biegają randomy po farmie i pvp 1vs1 rly bardzo ciekawe, nie wiem po co w ogóle piszesz o cp tutaj.

jezeli na to sie mamy nastawic to od samego poczatku Admini musieliby reklamowac ten server wlasnie pod tym katem, by nie bylo rozczarowan :)

Cytuj
To, że ludzie nie będą quitować po 2 dniach i jak w końcu się wyfarmią to będą mieć jakaś satysfakcje, to jest hr jeśli ktoś chce do spokojnie dogoni czołówkę.
farma musi byc, z tym ze wy proponujecie zbyt hardcorowa, i gdy jakis klan zyska przewage bedzie cholernie ciezkie odrobienie strat

Cytuj
eventy serverowe są sux lepiej gdy ludzie skupiają się na pvp o epicki lub inne tego typu bossy :) a eventy mogą być dodatkiem z których można wyciągać jakieś czapeczki lub bogi,

tu tez masz w sporo racji, rozwiacac to mozna w pewien sposob tak aby eventy nie zajmowaly zbyt wiele czasu:
- 5min przed mozliwoscia zapisu info na shoucie
- [pelna godzina] 1min na zapisanie sie na event
- czas trwania eventu 5 min - fajnym rozwiazaniem byloby rowniez naliczane pvp do ogolnej statystyki :)


Cytuj
Taaak. Widzę że już liga ludzi " l2 is my life" daje czadu.
nie o to chodzi, bo mnie rowniez moznabyloby zapisac do tej kategorii :) tak jak mowilem farma jak najbardziej ale nie az tak hardcorowa i opierajaca sie wylacznie do posiadania klanu/cp

rozdanie hero oraz siege co tydzien
GC/gcm z dropu 5%/1%
oly enchant +6.
bez ograniczania sie do dyn/vesperow - ofc zakladam[mam nadzieje] ze bedzie fray'a :)
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 04, 2011, 11:08:20 pm »
Broń vespera która robisz jakoś 1 na 3 dni + musisz ją wyenchantować + wbić attri - no rzeczywiście będzie w huj przewaga pomiędzy icarus bronią a vesper.. Ale to się odnosi co do mojego pomysłu, że broń vespera dzięki epickom się zdobywa.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 170

  • Pochwał: 0

  • http://www.youtube.com/watch?v=O9r12ehzgas
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 05, 2011, 11:49:13 am »
co do doty to nie powinno byc nic do kupienia takiego czego nie da sie wyfarmic ingame. mowie tu o armor/weapon/jewel. Oczywiscie pomijajac epic jewel bo o tym to nie ma mowy zeby bylo za dote. Insomnia macie juz jakis przyblizony termin beta/open serwa? :P

a co do enchantu max/safe i rate jak dla mnie pomysl na jednym z serwow na ktorym gralem byl ciekawy a mianowicie. safe3/max10 rate 33%
attri lvl 4
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2011, 12:24:58 pm wysłana przez kochamziolo »
Cos dla fanow L2 Obczaj a nie pozalujesz    http://13k.pl/-/sugestia.php



<-_->