Witaj
Gość

Wątek: Idealny High Rate ? Jaki?  (Przeczytany 23931 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 05, 2011, 12:02:43 pm »
Broń vespera która robisz jakoś 1 na 3 dni + musisz ją wyenchantować + wbić attri - no rzeczywiście będzie w -_-' przewaga pomiędzy icarus bronią a vesper.. Ale to się odnosi co do mojego pomysłu, że broń vespera dzięki epickom się zdobywa.
jak bedzie freya server to bedzie trroszke zalowe :D bo sa tutaj juz inne s84 ktore jak by były tylko z epickow było by gites :)


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 05, 2011, 12:14:51 pm »
Cytuj
cp na hr gdzie są buffy od bd/wc/sws u buffera gl.
tank, 2x healer, 2x slh i reszta nukow ;x
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 05, 2011, 12:17:31 pm »
Cytuj
cp na hr gdzie są buffy od bd/wc/sws u buffera gl.
tank, 2x healer, ol , 2x slh i reszta nukow ;x


  • Wiadomości: 220

  • Pochwał: 1

  • S W A R M
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 05, 2011, 12:22:39 pm »
ale bym pogral na takim przemyslanym HR.... fajnie ze taki temat zalozyliscie i mam nadzieje ze taki serwer wstanie jak najszybciej...

Sledze temat i Powodzenia!



  • Wiadomości: 110

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 06, 2011, 02:59:55 am »
@Insomnia

A jakie raty planujecie zrobic ? Na wyższych niż 30 napewno server będzie mniej zaludniony niż np. na czyms pomiedzy 15-30 . A dla mnie pierwsza zasada którą musi spełnic dobry server obojetnie czy high rate czy low to dobry online .


  • Wiadomości: 367

  • Pochwał: 4

  • dtsug
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 06, 2011, 03:14:37 am »
ja bym zrobił x1, z tym ze logujesz sie do gry i masz 85/80/80/80 (np. levelując sie u npc) i w tedy adena była by coś warta, oraz nie było by takiej inflacji typowej dla hajrejtów (2394kkk za bron na max enchancie)
L II status - retired
- 85/79/79/78 EE - l2ex - retired
- 85/80/79/75 Titan - l2ex - retired
- 80/80/78 BD/Bish/SH - Abyss x7 - retired
- 79/80/79 Sorc/WL/TH - Abyss x7 - retired




  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 06, 2011, 03:42:42 am »
ja bym zrobił x1, z tym ze logujesz sie do gry i masz 85/80/80/80 (np. levelując sie u npc) i w tedy adena była by coś warta, oraz nie było by takiej inflacji typowej dla hajrejtów (2394kkk za bron na max enchancie)
Tylko co to za różnica, skoro do czasu wbicia tego 80+ miało by się kasę na S grade a i tak by się resztę zdobywało na Farm Zonach - tu nie zależy od tego, czy masz 85 na starcie czy lvl 1 tylko jak są ustawione farmy.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 442

  • Pochwał: 10

  • offline.
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 06, 2011, 01:42:06 pm »
x500 może albo jakieś x300?


  • Wiadomości: 367

  • Pochwał: 4

  • dtsug
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 06, 2011, 04:04:06 pm »
ja bym zrobił x1, z tym ze logujesz sie do gry i masz 85/80/80/80 (np. levelując sie u npc) i w tedy adena była by coś warta, oraz nie było by takiej inflacji typowej dla hajrejtów (2394kkk za bron na max enchancie)
Tylko co to za różnica, skoro do czasu wbicia tego 80+ miało by się kasę na S grade a i tak by się resztę zdobywało na Farm Zonach - tu nie zależy od tego, czy masz 85 na starcie czy lvl 1 tylko jak są ustawione farmy.

no jasne, ale na inferno pvp fajnie sie gralo np. tam s-ki byly za free, s80 farmilo sie z godzinke, a s84 to juz calym pt na fortach/siegeach itp. to bylo super. tak samo foundation itemy z rbków 70+, które nie miały level penalty na pomniejszony drop. co prawda te rbki szło farmić w 2 deski + disco i cov, no i imho powinien być dozwolony dual, a s/d na np. 6-8 minut, w tedy jezeli chcesz grać solo, mozesz sobie lognąć boxa, a jak gra całe pt i idzie farmić czy bić się gdzieś w plener to i tak musi ich mieć w pt.
L II status - retired
- 85/79/79/78 EE - l2ex - retired
- 85/80/79/75 Titan - l2ex - retired
- 80/80/78 BD/Bish/SH - Abyss x7 - retired
- 79/80/79 Sorc/WL/TH - Abyss x7 - retired




  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 06, 2011, 04:05:08 pm »
Num astral był fajny.. ile bym dał by tam było z 500+ typa.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 06, 2011, 07:16:10 pm »
@Insomnia

A jakie raty planujecie zrobic ? Na wyższych niż 30 napewno server będzie mniej zaludniony niż np. na czyms pomiedzy 15-30 . A dla mnie pierwsza zasada którą musi spełnic dobry server obojetnie czy high rate czy low to dobry online .

Na serwerze nie będzie czegoś takiego jak rate. Nie będzie exp ani sp z mobów.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 06, 2011, 07:37:58 pm »
będzie się dało skile enchantować bez sp :D ?


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 06, 2011, 07:59:10 pm »
jak bedziemy odrabiac %% po padnieciu w pvp?^^ 
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 06, 2011, 08:00:06 pm »
będzie się dało skile enchantować bez sp :D ?

Nie, w cenie będą scrolle które uzupełniają sp.

jak bedziemy odrabiac %% po padnieciu w pvp?^^

Exp nie będzie spadać.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 06, 2011, 08:08:31 pm »
Czekam po prezetacje(siedze ma lapku ktory mie ma all przyciskow ;s]
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 14

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 06, 2011, 09:02:42 pm »
Byłbym za tym zeby wprowadzić cos takiego jak na starym gravelandzie x666 (za czasów CT2)


Adena+AA była warta, AA nie leciało strasznie dużo, mobki na farmach hmm, niby mocne, niby silne, i Nowy i stary musiał jednak je chwilke pobic.


Co do itemków z Freyi... olać 80-84 lvlowe armory (oprócz dynasty)... mają one przewalone staty i ogólnie psują grę. (imo)
Bronie, no-grade -s grade w GM shopie, Dynasty/Icarus w GM shopie, lecz za customową monete , Vespery z Rbków (mała szansa na drop 1-5itemków np.).

NPC Buffer standardowy+kot+konik.

buffy na 30 minut (tak 30 minut , zeby nie bocić pół nocy na expowiskach.. a bot jak chce to i tak poboci ;) nawet jak sa antybot systemy)

Custom farmy hmm... 2, jedna na właśnie Antyczną adenkę, 2ga na Custom monete na której sa dość no mocne mobki(lecz nie takie zeby 1 osoba mogla sobie latwo farmić nawet mając max set).

Enchant

1-3 Safe
16 Max
szansa 66%
75-80 bless

Dota

Czapeczki+mounty i te latajace jajca nad głową (jak aniołek z fortecy :) )

Coś takiego byście zrobili+dobra reklama i mielibyscie naprawde sporo ludzi na serverze.


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 06, 2011, 10:14:11 pm »
no wlasnie, najtrudniejsza rzecza bedzie dopasowanie tepa/mozliwosci farmy dla graczy solo i AOE
ciezko bedzie ustawic wszystko [statystyki mobow, drop, spoil]
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 170

  • Pochwał: 0

  • http://www.youtube.com/watch?v=O9r12ehzgas
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 07, 2011, 10:17:51 am »
Nigdy nie bedzie tak zeby all dogodzic. Np dla jednego bylo by dobrze zeby z doty mozna kupic to co mozna wyfarmic, dlaczego? a no dla tego ze ma np.malo czasu na gre, duzo pracuje i nie jest dla niego problemem np. wylozyc kilka stow na jakies itemy w grze. a z drugiej strony dla kogos jest cacy jak za dote mozna tylko czapke,agathion,kolor nika czy 255 rec bo  ma czas i woli farmic non stop zamiast isc pooddychac swiezym powietrzem :P

Ps: Post nie mial zamiaru byc atakiem na żadną ze stron
      Post mial tylko zobrazowac 2 strony konfliktu odwiecznej wojny doter-nie doter(bez doter_)jak zwal tak zwal)
      Po tym poscie ide spac :P
Cos dla fanow L2 Obczaj a nie pozalujesz    http://13k.pl/-/sugestia.php



<-_->


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 10, 2011, 08:45:53 pm »
Imo pierdziel HR i lepiej postaw serwa interlude x7 i masz gwarantowany wysoki online, jak na takim crapie jak l2ice gra 3k to tutaj by 10k gralo...


  • *******
  • Wiadomości: 1722

  • Pochwał: 20

  • Oko Saurona patrzy!
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 10, 2011, 08:47:19 pm »
Imo pierdziel HR i lepiej postaw serwa interlude x7 i masz gwarantowany wysoki online, jak na takim crapie jak l2ice gra 3k to tutaj by 10k gralo...

Może jeszcze na L2j co?
Miesięcy bez L2: już nawet nie licze :(


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 10, 2011, 08:49:19 pm »
Imo pierdziel HR i lepiej postaw serwa interlude x7 i masz gwarantowany wysoki online, jak na takim crapie jak l2ice gra 3k to tutaj by 10k gralo...

/oh masz cholera tyle serwerów interlude, że insoomnia nie ma co robić. Jak szukać plików od IL bo jakiś dzieciak chce IL  hahaha

Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • Wiadomości: 357

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 10, 2011, 11:12:43 pm »
Imo pierdziel HR i lepiej postaw serwa interlude x7 i masz gwarantowany wysoki online, jak na takim crapie jak l2ice gra 3k to tutaj by 10k gralo...


gracia final/epi >all

@PSN: pardinek
pogram: bc2, bf3, mw, mw2, mw3, bo, bo2, moh, moh wf,  fifa11 pogram !


  • Wiadomości: 815

  • Pochwał: 4

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 10, 2011, 11:52:36 pm »
Imo pierdziel HR i lepiej postaw serwa interlude x7 i masz gwarantowany wysoki online, jak na takim crapie jak l2ice gra 3k to tutaj by 10k gralo...


gracia final/epi >all
imo h5>all ;)


  • Wiadomości: 28

  • Pochwał: 1

Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 11, 2011, 01:11:30 pm »
Szczerze mowiac zaintrygowal mnie ten temat, nie widzialem bowiem jeszcze nigdy serwera - przynajmniej w teorii, zobaczymy co z tego wyjdzie - tak otwartego na sugestie graczy. Osobiscie gralem przez niemal caly czas tylko i wylacznie na low rate, ale przez kilka lat liznalem troche high rate. Postanowilem wiec skrobnac pare sugestii i moich pogladow dotyczacych 'serwera marzen'. Od razu mowie, ze z mojej strony sa w to w pelni przemyslane pomysly uwzgledniajace wszystko to, co widzialem. A przynajmniej w sferze l2 wydaje mi sie, ze widzialem stosunkowo duzo. Calosc wyobrazenia dotyczy mojej ulubionej jak na ten moment i przynajmniej dla mnie najciekawsze i stosunkowo dobrze zbalansowanej GFinal.


Zaczne od prozaikow. Podstawa dobrego serwera jest przede wszystkim stabilny serwer i dobre lacze, stosunkowo dobre pliki ze sprawnie dzialajaca geodata, odpowiedni advertisement przed startem jak i po oraz internacjonalne community. Mysle, ze dla doswiadczonych developerow jest to na tyle oczywiste, ze nie musze bynajmniej tego rozwijac.



Przejdzmy zatem do meritum, a mianowicie do features. Padlo stwierdzenie, ze ma byc to high rate. Wiec niech rzeczywiscie bedzie utrzymana ta idea w calym projekcie. Wiekszosc highrate oferuje tak naprawde serwery z duzymi rate expa/etc pozwalajace na szybkie osgiagniecie 85/3x80, ubranie sie w vespera i na tym koniec. Zeby cokolwiek na tym serwerze osiagnac i tak trzeba farmic, zeby zrobic sobie sprzet+pierdyliard etc., etc., etc. Oczywiscie powinna istniec nagroda dla osob grajacych dluzej i wiecej, ale bez przesady. Czasem mozna popasc w paranoje, bo przez bezsensowne ustawienia mozna szybciej stac sie 'factorem' na lr niz hr. Here we go.



1. GM shop.

Jak dla mnie powinny znalezc sie tam:

Wszystkie bronie (oczywiscie z SA), armory i bizuteria (BEZ EPICOW*) + wszelkie consumables (scrolle, shoty, potki - z CP w tej liczbie - bez QHP!, kosci, kieliszki, sore, symbole, wejsciowki na epici [troche drozsze], wszelkie cry i gemy, potki i scrolle na siege - krotko mowiac wszystko to, zeby nie trzeba bylo ganiac od hardis przez ivory tower, zahaczajac o giran az po NPCow od fortec) GC+GCMy oraz scrolle do skilli 81** i 83**. I teraz najistotniejsza sprawa w tym podpunkcie: wszystko do S80 wlacznie w miare tanie, tak aby zdobycie finalnego sprzetu to jest vesperow bylo mozliwe. Jak juz wspomnialem, vespery powinny byc ciezsze w pozyskaniu, niech to potrwa z 1 caly dzien farmy aby dostac full s84. Swoja droga, fajna opcja byloby mozliwosc dodania 'foundation' do broni, w przypadku niektorych klas robi to niesamowita roznice - wszystko oczywiscie stosunkowo drogie (mowie tu o saerom beadach w sklepie + npc do wkladania tego do broni).

* epici jak to epici beda poruszane w osobnym punkcie, na pewno nie moga byc w sklepie, sa w koncu sprawa 'epicka'. Natomaist nieglupie byloby dodanie TW bizki do sklepu, co dla osob niefarmiacych epicow umozliwialoby pozykanie odrobiny stun resa etc. Oczywisice o ile nie zakladacie odpalenia TW, a przypuszczam ze byloby to glupie jezeli serwer mialby niewystarczajacy online.
** skille 81 i 83 zaleznie od klasy - niektore bez nich nie moga funkcjonowac (pozdrowienia dla nukerow bez enli czy slh bez lightning shocka). Rzecz jasna bez protectionow i willi - poruszone dalej. Same booki powinny byc w miare drogie, ale bez przesady. To jest minimum, ktore kazdy powinen posiadac. Co sie tyczy enchantu skilli, jest sporo propozycji: albo i GC, i GCM w sklepie (te drugie drogie w cholere), albo GC z dropa ze zwyklych mobow a GCMy z epicow/rb etc. Oczywiscie moga tez byc jakies smieszne coiny za ktore mozna by kupowac przykladowo vespery, GCMy i skille 81/83. To tak samo daje wiele mozliwosci do manewru. Na marginesie - przy enchancie skilli uwzglednicjie to ze tu kazdy bedzie mial 85. Normalnie zeby nie resistowali trzeba miec bodajze skilla +22 (mowa u nukach). Cos takiego bedzie pewnie stosunkowo trudne do osiagnieica, warto i takze to rozawazyc.




2. Enchant i attri

Osobiscie gralo mi sie najlepiej na serwerach, gdzie bronie osiagaly po dluuuuuuuugim czasie istnienia serwera granice ok. 10. Podam tu jako przyklad serwer l2mxc - co prawda byl to interlude, gdy na nim gralem, ale tam enchant rate byl ustawiony w granicach 30-40%. Bronie S tez sie troche farmilo, podobnie jak tutaj mam nadzieje bedzie z vesperami. S sety +6 mial naprawde niewielki % ludzi, a broni +10+ byly moze ze 3 albo 4 po ponad miesiacu. Podobny efekt fajnie by bylo miec tutaj, co jest do osiagniecia na wiele sposobow.

Co sie tyczy attri - jak na gfinal 1 atrybut w danej czesci armoru oczywiscie. 150 w broni i po 60 w armorze powinno byc w miare proste do zdobycia tak aby kazdy z tym latal, jednak 300 i 120 znowu, troche farmy. Proponuje tutaj drop z RB (w miare duza ilosc, tak aby oplacalo sie je robic zamiast sama farma na regulrach mobach + jakies GC/moze GCM) i ze zwyklych mobow tez powinny leciec, oczywiscie crystale z mniejsza szana lub osobna lokacja na te i na te. I znowu, farmerzy beda miec pod oly sety z kazdym resistem, normalna osoba troche grajaca jeden set ze 120 i 300.


3. Epici + tiat.

Core i orfena pomijam, bo chyba kazdy kto nie wykazuje sklonnosci masochistycznych po prostu pominie te pseudoepici.

a) staly respawn epciow, ogloszony na stronie (mile widziana page z counterem epicow + RBkow) co wyzwoli mase pvp o zarwono AQ jak i baiuma, zakena, valakasa czy antharasa. Tezza ma docelowy constant time, wiec nie wymieniam, ale oczywiscie nalezy o niej pamietac. Wejsciowki w sklepie. Wszystkie z lvlem 85 (prosze, niech QA lair i statek Zakena dobrze dzialaja, bez cursow co krok z nie wiadomo jakiej przyczyny). Oczywiscie AQ powinen byc latwiejszy do ubicia ale tez i bez 100% szansy (50? 60?), valdek antek najciezsze, ale tak, zeby sie obu w 1/2 party dalo na high end game ubic. Jezeli chodzi o czas respawnu: proponuje dla AQ cos pomiedzy 22 a 24h - tak aby ze wzgledu na pvp nie przechodizl coraz pozniej i pozniej, tylko w miare w jednym i tym samym czasie. Mozna tez zrobic ok. 2 dni i powiedzmy 100% szanse na drop, ale to juz sa detale.

Pozostale epici (zaken baium antek valakas i frytka) troche krotszy niz retailowy czas (excl fryta), powiedzmy 2-5 dni zaleznie ktory, aby te epici byly rzeczywiscie dostepne, a nie 3 valakasy i antki po ponad miesiacu serwera. Rowniez do rozwazenia ile i ktory.

Tiat: nie wiem czy jestescie w stanie zrobic go na tyle dobrze, aby dzialal tak jak nalezy tj. cala zabawa z czyszczeniem salek, z lustrami etc. Jezeli nie, to niech przynajmniej dziala na zasadzie b. trudnego RB (1 pt na high end game), jako powiedzmy instancja z 1-2 dniowym reuse. Dropy: vespery jako bonus (powiedzmy ze 1-3, zawsze to torche kasy do przodu) a przede wszystkim protectiony i wille (tutaj dobrze by bylo zachowac retailowe ustawienia, farmiace party zrobi sobie protectiony wszystki po 2 tygodniach, randomy i tak to kupia za kase, niech jednak to bedzie prawie tak trudne do zdobycia jak epici).


4. Balans pvp.

Chyba najwazniejsza po samej stabilnosci serwera sprawa dot. HR. Zawsze, ale to zawsze znajdzie sie ktos, kto bedzie plakal, ze klasa ktora gra dostaje po dupie. I tak, przez nieumiejetnosc dobrego dobrania buffow bedzie placz, ze nukerzy OP. Znerfieni zostana nukerzy, to daggerzy beda OP bo zdejmuja na 2 staby. Znerfieni i ci, i ci, to glad bedzie OP bo ma za duzy dmg. W koncu jak na wiekszosci lolhr zostana tankowie ktorzy napierdalaja kryty po 5k z bluntami na SoP i sciagaja ludzi na 3-4 kryty a nuker na enli bije takiego po 5 jak mu sie prot wlaczy. Moja sugestia: w miare mozliwosci podciagnac to pod stosunkowo retailowe realia. Niech nuker rzeczywiscie ma powera, niech dagger ma normalny dmg ze stabow i normalnie dzialajace focussy i inne scierwa, niech glada dmg tez bedzie normalny. A nie ze wpadnie tank, zabije 5 osob solo bez zadnego uszczerbku spamujac cp poty. Tylko dlatego, ze jest tankiem. Tankiem, ffs.

Co mnie dziwi i nie wiem czemu tu sluzy to wieczne nerfienie chickenow (kamaeli). W rezultacie na sporej ilosci HR osiagamy interluda tylko z innymi sprzetem i nowymi skillami. Bo rush impact nawet przy posiadaniu antka tezzy i zakena nie wchodzi w ludzi ktorzy zadnych epicow nie maja (a przy takiej sytuacji to powinen wchodzic jak glupi), bo steal divinity slh w ogole nie dziala a lightning shock nigdy, ale to nigdy nie wchodzi. Mam nadzieje ze i w tej sprawie znajdzie sie jakies sensowne rozwiazanie (nie wiem, jezeli bedzie az tak zle to minimalny nerf RI oraz zmniejszenie ilosci zdejmownych buffow przez SLH, ale tak zeby taka klasa w ogole miala sens :x).

Ponad to dobrze by bylo miec change loga co zostanie zmienione aby otrzymac 'balans'. Tj dmg tego a tego znerfiony, efekt tego a tego zmniejszona szansa. Bo dochodzi sie do kolejnych dziwnych sytuacji, ze stuny od zerkera w ogole nie wchodza a fear od nukera, ktory prawie w ogole nie wchodzi na normalnym LR, tutaj ma 98% landrate. Bez bizki +fear oczywiscie.

5. Inne

Nt. siege sie nie wypowiadam, bo nie wiadomo jaki online bedzie. Szkoda odpalac wszystkich zamkow dla 300 online, bo to sie mija z celem. Wszelkie badziewia do lvli klanu i skilli w sklepie, ale te drugie po rozsadnej cenie, tak zeby Holy Squady tylko i wylacznie pod oly robione troche kosztowaly jak i rowniez regular clan skille. Talizmany - za KE - jesli komus zalezy to bedzie farmic forty.

EDIT1: zapomnialem o istotnej rzeczy, mianowicie o oly. Imho 1/2 weeks period, teoretycznie mozna by usunac CB albo zrobic nobla ciezkiego do zdobycia zeby zapobie cb multi feedom, 3v3 jest fajna o ile >poprawnie< dziala. I serio, wlasnie dla oly, jak najmniej ingerencji w skille postaci jest najwazniejsze. Tutaj kazdy nerf na stealbuffie, na landrate jakiegos znaczacego debuffa lub dmg jest najbardziej odczuwalny. Wtb wersje chociaz zblizona do retaila :x


Dobry tam wall of text  :afro:


//Ryane plus :)
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2011, 05:36:41 pm wysłana przez Ryane »
Diablo II - retired
Lineage2 - active, innova eu ))
League of Legends - maintenance, EU WEST *truti


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

  • L2Cerberus Administrator
    • L2Cerberus Gaming Network
Odp: Idealny High Rate ? Jaki?
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 11, 2011, 03:38:39 pm »
Cały Twój "wall" jest bardzo interesujący, na pewno weźmiemy wiele z tego pod uwagę.
Natomiast jedną rzecz od razu chciałbym wyprostować, mianowicie kronikę.
Jako że korzystamy z plików L2DC, będziemy używać tej kroniki, którą aktualnie L2DC Team wspiera. Powód tego jest prosty,
developerzy L2DC piszą fixy i poprawki wyłącznie dla jednej kroniki. Nikt nie będzie tracił czasu na GF podczas gdy oficjalną kroniką jaka jest wspierana na ten moment jest Freya.
To chyba oczywiste

Pozdrawiam,
Corvax