Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Rasy/Klasy => Wątek zaczęty przez: Nefryl w Lipiec 27, 2006, 04:21:31 pm

Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 27, 2006, 04:21:31 pm
Osobiście zaliczam do nich: Gladiatora, Warlorda, Tyranta oraz Destroyera. Tychże postaram sie w tym temacie po krótce opisać. Każdego będe opisywał osobnie, więc nie będzie "cech wspólnych wojów"

"Melee Fighter" (przecież nie nazwę ich mięsem armatnim - jeśli macie jakieś pomysły to śmiało)  to wojownicy, posiadający wysoką biegłość w walce wręcz. Zazwyczaj są to wojowie w ciężkich pancerzem, posługujący się ciężko bronią (miecz, topór, bronie dwuręczne). Zadają oni raczej (w przeciwieństwie do np. daggerów) stały dmg, który raczej nie ulega znaczącym zmianom.


Gladiator - Ludzki wojownik, wyszkolony w walce dwoma mieczami jednocześnie. Jest dosyć szybki jak na woja, posiada dużo skili umożliwiających mu skuteczną walkę w zwarciu i tym samym szybkie eksterminowanie przeciwników. Może "gromadzić moc" (ale to zabrzmiało :P), aby potem wykorzystać ją np. przy specjalnym ataku z dystansu czy w śmiercionośnych kombinacjach w zwarciu.

Droga Wyboru:
Human Fighter -> Warrior -> Gladiator

Gladiator charakteryzuję się:
- Dużą ilością HP oraz CP
- Pasywem Dual Weapon Mastery (tylko Glad i BD to posiadają), zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu dwóch mieczy
- Okrzykami jak: War Cry, Battle Roar, Lionheart, zwiększającymi na krótki okres czasu odpowiednio: a) P.Atk, b) Maksymalną ilość HP (jeśli jesteśmy ranni po użyciu leczy obrażenia o ilość dodanego max HP) c) większą odpornością na: Paraliż, "przytrzymanie" (hold), sleep i stun. (a, b i c  oznaczają opisy poszczególnych okrzyków)
- Pasywem Sword Blunt Mastery, zwiększającym P.Atk przy użyciu mieczy oraz obuchów (wydaję mi się, że Sword Blunt mastery łączy się z Dual Weapon Mastery tak jak to jest w przypadku Destro - Sword Blunt Mastery + Two handed Weapon Mastery czy Łuk + Two Handed Weapon Mastery)
- Pasywami do pancerza:
* Heavy Armor Mastery, zwiększającym możliwości obronne przy użyciu ciężkiego pancerza
* Light Armor Mastery, zwiększający zarówno możliwości obronne jak i zdolności uników przy użyciu lekkich pancerzy
- Pasywamy: Boost HP i HP Regeneration, zwiększającymi odpowiednio ilość maksymalnego HP (boost) jak i jego regenerację (regen)
- Skilami "zwykłymi" (bez używania "mocy") do walki w zwarciu:
* Triple Slash - przy użyciu dwóch mieczy - zadaje spory dmg
* Fatal Strike - przy użyciu mieczy oraz broni obuchowej - j/w
* Hammer Crush - przy użyciu obuchów - zadaje dmg oraz ogłusza (stun)
- Pasywem Final Frenzy, znacznie zwiększającym możliwości ofensywne kiedy HP gladiatora spadnie do niskiego poziomu
- Skilem Duelist Spirit, zwiększającym na pewien okres czasy szybkość ataku wręcz
- Różnymi skilami, zwiększającymi na pewien okres czasu (tak jak okrzyki) możliwości ofensywne przeciwko różnym typom mobów (np. Detect Weakness Animal - przeciwko zwierzętom, Detect Weakness Plant - przeciwko wszelakim roślinom itp.)
- Skilem Vicious Stance, zwiększającym obrażenia od uderzenia krytycznego, stopniowo konsumuję manę

"MOC"
Od 40 poziomu posiadamy skil Focus Sonic dzięki któremu możemy "naładować moc". Po naładowaniu możemy użyć odpowiedniego skila bazującego na "mocy". Im większy mamy poziom tego skila tym więcej razy możemy naładować moc, gdyż lepsze skile wymagają np. poziomu 2 naładowania. I tutaj w zależności od serwera - na niektorych nie trzeba niczego do ładowania "mocy" (najczęściej High Rate), na niektórych zaś trzeba mieć odpowiedni item (o ile się nie mylę był to Energy Stone - zarówno do Gladiatora jak i Tyranta).

Skile bazujące na mocy
* Sonic Blaster - wymaga 1 lvl naładowania. Atak dystansowy "mocą" zadający obrażenia. Przy użyciu z mieczami, obuchami jak i dwoma mieczami
* Sonic Buster - wymaga 1 lvl naładowania. Atak AoE (Area of Effect) zadający obrażenia wszystkim pobliskim wrogom przy walce w zwarciu (animacja jak przy flame strike bodajże). Do użycia z tymi samymi broniami co Sonic Blaster
* Double Sonic Slash - wymaga 2 lvlu naładowania. Szybka kombinacja w zwarciu, zadająca obrażenia. Przy użyciu z dwoma mieczami (tylko)
* Sonic Storm - wymaga 1 lvl naładowania. Atak AoE (tak jak w przypadku Sonic Buster, tyle, że na odległość (jak w przypadku Sonic Bluster. Do użyciua z mieczami, bronią obuchową oraz dwoma mieczami
*Triple Sonic Slash - wymaga 3 lvlu naładowania. Chyba najpotężniejsza kombinacja Gladiatora w walce wręcz. Zadaje duże obrażenia. Przy użyciu tylko z dwoma mieczami

Ekwipunek:

Armor

No Grade - To co daje najwięcej P.Def, czyli Bronze
D Grade - Brigandine Set - opisywany w podobnych tematach
C Grade - Full Plate Set - j/w ^^
B Grade - Heavy Blue Wolf Set - najlepszy dla takich fighterów - Speed +7, HP Regeneration + 5.24%, Str +3, Con -1, Dex - 2
A Grade Postawiłbym na Tallum Heavy, głównie ze względu na Atk. Speed +8%, a jako, że duale same w sobie są szybkie to z takim bonusem będzie naprawdę dobrze. Do tego: +2 Str, -2 Con, Odporność na truciznę +80%, większy udźwig

Gladiator w Light
Pewnie znowu się zawiąże dyskusja. I dobrze. Na pewno Light jest lepszy do PvP z tankiem (DA itp.), ponieważ DA nie posiada zbyt wielu skili do walki wręcz (a one ZAWSZE trafiają, niezależnie od ilości Defa czy Evasion). W walce z przeciwnikiem, mającym cały arsenał skili lepiej mieć heavy. Do np. walki z magiem idealnym rozwiązaniem będzie Nightmare. Cóż, jest naprawdę dużo możliwości. A tutaj IMO najlepsze sety Light dla Gladiatora:
C Grade Tylko Plated Leather - +4 Str robi swoje. -1 do Con nie jest zbytnio odczuwalne.
B Grade Imo Doom Leather (wielu w nim chodzi) - opisywane np. w temacie z łucznikami
A Grade - Dark Crystal Leather - +4% P.Atk, +4% Atk. Speed, Paralis Resistance 50%, Str +1, Con -1

Weapon
D Grade - Jako warrior chodzimy raczej z bluntem
C Grade - Katana*Katana, która po wyenchantowaniu na +4 zwiększa  Atk. Speed o 4%
B Grade - sls*sls - bonus przy +4 j/w
A Grade Imo 2 Keshenbarki będą dobrym wyborem - bonus przy +4 wynosi AŻ 8% dodatkowego Atk. Speeda


PvP
Co tutaj można o Gladiatorze powiedzieć...wielu mówi, że jest beznadziejną do tego postacią. Dla mnie jest postacią, która może wygrać zarówno z każdym jak i przegrać z każdym. O taktykach nie będe się wypowiadał, ponieważ mam mierne pojęcia. Jednak oczywistym faktem jest, że w walce PvP Gladiator MUSI mieć (tak jak Destro) Blunta, którego będzie w czasie walki używał i stunował (potem powrót do duali - ustawić na pasku skróty do obydwu)
Expienie

Eeerhm...Gladiator nie jest zbyt przydatną postacią do party, więc raczej zostaje expienie solo (lub clan party). Solo radzi sobie całkiem nienajgorzej. Może nie jest tak efektywnie jak w dobrze zorganizowanym party, ale da się tak expić

Warlord - ludzki wojownik, wyszkolony w używaniu broni drzewcowej, przy pomocy której może rozprawiać się z dużą ilością przeciwników naraz.

Droga Wyboru
Human Fighter -> Warrior -> Warlord

Warlord charakteryzuję się:
- Okrzykami tak jak u Gladiatora (War Cry, Battle Roar, Lionheart) - ma jednak ich bardziej ograniczony rozwój niż w przypadku Gladiatora
- Skilami zwiększającymi możliwości ofensywne przeciwko różnym rodzajom mobów, tak jak w przypadku Gladiatora (Detec Weakness)
- Skilem Focus Attack (trzeba aktywować, nie zżera many tak jak np. Vicious Stance) - po aktywowaniu nie możemy atakować kilk przeciwników na raz, tylko jednego, mamy jednak zwiększoną celność (używamy do PvP i walki z silnymi mobami w pojedynkę)
- Skilami do użycia z bronią drzewcową - Thunder Storm - AoE Stun + dmg, Whirlwind - AoE - zadaję obrażenia. Oraz Wrath, zmniejszającym procentowo ilość CP wroga (do PvP)
- Pasywami do pancerza takimi jak u Gladiatora
- Pasywem Polearm Mastery, zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu broni drzewcowej (Warlord nie posiada pasywów do innych rodzajów broni)
- Pasywami Boost HP oraz HP Regeneration - tak jak u Gladiatora
- Skilem Howl - debuffem, zmniejszającym P.Atk otaczających go wrogów
- Skilem Vicious Stance (tak jak Gladiator)
- Skilem Provoke (coś na zasadzie Hate? Nie jestem pewien)
- Skilem Thrill Fight (dosłownie "Walka na kułaki" :P) - zmniejsza prędkość poruszania się, jednocześnie zwiększając szybkość ataku
- Pasywem Final Frenzy (tak jak u Gladiatora)

Ekwipunek
No Grade - Patrz Glad
D Grade - Patrz Glad
C Grade - j/w
B Grade - i również j/w
A Grade - Hmmm IMO Majestic jest dobrym wyjściem - P.Atk +4%, Accuracy +3, Stun Resist +50% , Str +2, Con -2

Warlord w Light

D Grade - Manticore Set - +92 Mp

Dlaczego nie podałem D grade dla Gladiatora? Ponieważ nie posiada jako warrior żadnych skili do duali i jest zmuszony do chodzenia z tarczą, która obniża Evasion, więc byłoby to po prostu bez sensu.

C Grade - Plated Leather - +4 Str FTW!
B Grade - chyba tak samo jak u glada Doom Leather
A Grade - bonus do Atk. Speed przy włóczni jest raczej praktycznie niezauważalny, za to kiedy mamy party z SE najlepszym wyborem jest Nightmare Leather (wbudowany Vamp + Vamp SE  FTW!)

Weapon

C i B grade SA powinien być któryś z: Wide Blow i Long Blow, które zwiększają zasięg broni. A Grade - będzie to definitywnie Tallum Glaive z SA Guidance

PvP
Tutaj niestety warlord jest jedną ze słabszych postaci. W 1 vs 1 jest niezbyt dobry, za to kiedy w mass rzuci się z Halabardą w grupę wrogów wtedy może zdziałać naprawdę sporo. Oczywiście przy 1 vs 1 nie zapominamy włączyć Focus Attack.

Expienie
No, do tego Warlord jest jedną z najbardziej wydajnych postaci. Szybko pokochamy party z BH (Pole) i SE. Imo takie jest nafajniejsze. Możemy też solo robić AoE, jednakże na słabszych mobach. Oczywiście istnieją także bardziej rozbudowane AoE party (jak np. z SR'em do trainowania i magiem AoE)

Destroyer

Destroyer to orkowy wojownik, specjalizujący się głównie w walcę dwuręcznym orężem. Dzięki swojej ponadprzeciętnej sile oraz znacznej tężyźnie fizycznej jest w stanie "kosić" kolejne hordy wrogów swoim ogromnym dwuręczniakiem.

Droga Wyboru
Orc Fighter -> Orc Raider -> Destroyer

Destroyer charakteryzuję się:

- Bodajża największą ilością HP (oraz CP) w grze
- Wysoką biegłością w walce bronią dwuręczną
- Dużym dmg'em
- Małą prędkością poruszania
- Dosyć małą celnością - z racji małej zręczności
- Pasywami na pancerz (patrz Glad)
- Pasywami na broń: Two Handed Mastery, Sword Blunt Mastery oraz Polearm Mastery, zwiększającymi odpowiednio możliwości ofensywne przy użyciu: dwuręcznego oręża, mieczy oraz obuchow, a także broni drzewcowych
- Okrzykami (jak u Glada czy Warlorda) - do tego unikalny dla Destro - Rage - zmniejsza możliwości uników oraz P.Def, zwiększając równocześnie P.Atk
- Pasywy HP Regeneration oraz HP Boost (patrz Glad)
- Pasyw Vital Force, zwiększający regenerację podczas siedzenia
- Skil Vicious Stance - patrz Gladiator
- Skilami do walki w zwarciu:
*Fatal Strike - patrz Gladiator
*Hammer Crush - patrz Gladiator
*Whirlwind - patrz Warlord
*Wrath - patrz Warlord
*Crush of Doom - jeden z najbardziej potężnych skili do walki wręcz - do użycia tylko z bronią dwuręczną (2h miecz, 2h blunt)
- Skilem Bandage - leczenie krwawienia
- Skilem Guts - chwilowo znacznie zwiększa P.Def. Działa tylko wtedy, kiedy HP Destroyera jest poniżej 30% jego maksymalnej ilości
- Skilem Frenzy - tak samo jak Guts, tyle, że zamiast P.Def podnosi P.Atk

Ekwipunek

Pancerz

No Grade- Bronze
D Grade- Brigandine Set
C Grade- Full Plate Set
B Grade- Doom Heavy Set (patrz temat o tankach oraz argumentacja Beatonix'a) lub Heavy Blue Wolf Set (- do dexa, a tym samym do accuracy likwidujemy skilem accuracy z Raidera).
A Grade- Heavy Majestic Plate Set  (wszystkie te pancerze były opisywane w tym temacie lub podobnych)

Destroyer w Light
Myślę, że tak jak w przypadku Warlorda, jednakowóż z orkiem jest sprawa utrudniona, ze względu na niską zręczność, a tym samą niską bazową zdolność uników.

Broń
Bronią Destroyera jest oczywiście dwuręczny miecz (później 2h blunt i mamy dodatkowo stuna). SA to IMO powinien być albo Haste albo Focus. Oczywiście do PvP tak samo jak w przypadku Gladiatora nosimy Blunta to stunowania.

PvP

Destroyer jest dobrą postacią do PvP. Głównie za sprawą swojej naprawdę ponadprzeciętnej siły oraz kondycji. Swoim dwuręcznym mieczem potrafi wyrządzić naprawdę ogromne obrażenia. Do tego dochodzi fakt, że jest najtwardszą postacią w grze. Oczywiście tak jak w przypadku Gladiatora NIE MOŻNA zapomnieć o noszeniu blunta do stunowania.

Expienie Tak jak w przypadku Gladiatora. Solo powinniśmy sobie radzić bez większych problemów. W przeciwieństwie do Gladiatora, Destroyer i Warlord są bardziej oszczędni przy używaniu ss'ów. Godnym wspomnienia jest fakt, iż Destroyer posiada biegłość w używaniu broni drzewcowych, przez co skutecznie może robić AoE (a także chodzić w party AoE)



Tyrant

Tyrant to orkowy wojownik, który w odróżnieniu od Destroyera polega na zwinności oraz szybkości. Używa swoich twardych jak skała pięści (i "napięstniaków") aby zasypać zdezorientowanego wroga gradem ciosów. Posiada również totemy, które mogą pomóc mu w boju z wrogiem. (najlepsza postać dla maniaków mnicha z systemu D&D).

Droga Wyboru
Orc Fighter -> Monk -> Tyrant


Tyrant Charakteryzuje się:

- Sporą ilością HP oraz CP
- Pasywem Fist Mastery, zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu napięstników
- Pasywem na lekki pancerz (Light Armor Mastery), zwiększający P.Def w lekkim pancerzu
- Pasywem Agile Movement, zwiększającym Celność oraz prędkość poruszania się przy użyciu lekkiego pancerza
- Szybką prędkością ataku (jak duale)
- Skilem Fist Fury (zwiększa Atk.Speed) - stopniowo konsumuję HP
- Skilem Cripple - zmniejsza prędkość poruszania się przeciwnika
- Możliwością gromadzenia "mocy" (tak jak Gladiator - o tym później)
- Pasywem Boost Attack Speed, zwiększającym szybkość ataku (Atk. Speed)
- Wieloma skilami do użycia z napięstnikami:
*Burning Fist - zadaje dmg
*Soul Breaker - stun przy użyciu pięści - zadaję także dmg
*Punch Of Doom - jeden z najpotężniejszych skili ofensywnych. Zadaje potężne obrażenia, jednakże nasz Tyrant jest po tym skilu przez chwilę w stanie "szoku" (stun)
- Totemami, pomagającymi w walce:
*Totem Spirit Puma - zmniejsza P.Def, jednocześnie zwiększając możliwości uników oraz Atk. Speed
*Spirit of Ogr -  Zmniejsza prędkość poruszania się oraz możliwości uników. Ponadto Zwiększa P.Def, P.Atk, celność oraz maksymalną ilość HP
*Totem Spirit Rabit - znacznie zmniejszą P.Atk, jednakże zwiększa Szybkość poruszania się oraz możliwości uników
*Totem Spirit Bison -  zwiększa nam P.Atk oraz możliwości krytycznego uderzenia kiedy Tyrant ma mało HP
Totemy z Monka:
*Totem Spirit Wolf - Chwilowo zwiększa prędkość poruszania się
*Totem Spirit Bear - Zmniejsza prędkość poruszania się, jednocześnie zwiększając P.Atk


Skile bazujące na "mocy"
Tak jak w przypadku Gladiatora - do gromadzenia służy skil Focus Force.

*Force Blaster - wymaga 1 lvl zgromadzenia - atak na dystans
*Hurricane Assault - wymaga 2 lvlu zgromadzenia - szybka kombinacja wręcz
*Force Buster - wymaga 1 lvlu zgromadzenia - atak AoE w zwarciu
*Force Storm - połączenie Force Blaster oraz Force Buster - atak AoE na dystans - wymaga  1 lvlu zgromadzenia

Ekwipunek

Pancerz
Tyrant chodzi w lekkim pancerzu, ponieważ posiada tylko na niego biegłość

No Grade- Bronze
D Grade- Manticore Set
C Grade- Niektórzy wezmą pewnie Mithrill żeby zwiększyć uniki, Imo najlepszy będzie Plated Leather. +4 Str FTW!
B Grade- Leather Doom Set, ew. Zubei Leather (+4 Evasion)
A Grade- Dark Crystal Leather (patrz - Gladiator w Light)

Broń
Jako, że głównym atutem Tyranta jest ogromna prędkość ataku, napięstniki z SA Haste wydaja się najlepszym wyborem. Ew. Focus lub Guidance

PvP
Co tutaj dobrze mówić. Tyran jest dobrą postacią do PvP. Wysoka zdolność uników, ogromny Atk. Speed, do tego jest wytrzymały i posiada sporo skili do walki wręcz (w tym stuna)

Expienie
Myślę, że tak samo jak Gladiator. Tutaj ukazuje się jedyna wada dużego Atk. Speed'u: im szybciej atakujemy tym szybciej i więcej ss'ów marnujemy. A to kosztuję.


Jeśli znaleźliście jakiekolwiek błędy to proszę o posta lub PM
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: ainaarwen w Lipiec 27, 2006, 04:43:44 pm
nie znam sie, ale brawo! :D
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 27, 2006, 04:54:10 pm
Przyklejony.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Thaald w Lipiec 27, 2006, 06:51:08 pm
Popraw u tyranta fist fury... po wlaczeniu konsumuje HP nie MP :)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 27, 2006, 07:32:58 pm
Bizon nie odbiera panowania nad postacia tylko sprawia ze rosnie nam szansa na krytyka(niby co kolo 200 ale nie mialem tyranta an globalu wiec sie nie wypowiem) i p.atk.A posses chodzi chyba o to ze opanuwuje psotac dusza bizona.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Lipiec 27, 2006, 08:05:42 pm
Nie wiem o co chodzi z tym łączeniem się skilli ale nie zauważyłem żeby sword/blunt mastery "łączył się" z dual weapon mastery w jakikolwiek sposób ani nie dodaje obrażeń a ni nic. Ogólnie praca na 5 - postarałeś się :)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 27, 2006, 08:14:31 pm
Hmmm właśnie też nie jestem pewien, ale dosyć niedawno na shoucie jeden użytkownik UDOWODNIŁ, że Dual Weapon Mastery działa na łuk (no bo skąd Tyrant wyciąga tyle P.Atk z łuku?). Więc czemu miałby nie działać Two Handed Mastery + Sword Blunt Mastery. Jeśli ktoś wie dokładniej to proszę o info. Ok, dzięki Ryltar, poprawiam. Thald - dzięki, poprawiłem.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 27, 2006, 08:17:37 pm
Two Handed Mastery i BLunt/sword Mastery kumuluja sie wg. offa.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: NightBird w Lipiec 28, 2006, 03:25:29 pm
Nie zgodze się z autorem tego tekstu.

Najlepszy B-grade dla gladiatora to DOOM LIGHT a nie BW HEAVY.
jesli chcesz heavy to nie wiem juz lepiej doom heavy.

poza tym 20-40lvlu warrior jest lepszy z POLEARMEM a nie z bluntem
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dymek69 w Lipiec 28, 2006, 03:37:03 pm
Popieram Nighta, sam mam glada na Genesis ( testowałem wszystkie armory ) najlepiej wypada w doom light ewentualnie w doom heavy. BW jest bardzo przeciętne, może mamy wiecej p.atk, ale odbiera nam 2 dexa, a to już boli :)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 28, 2006, 03:37:12 pm
To co powiesz Gladiatorowi, który nie wykupił ani jednej biegłości w Light Armor Mastery? Żeby obniżył sobie cholernie ważny str o 3 i żeby podnieść mniej ważny Con i założył Doom Heavy, bedącego najlepszym armorem dla tanków? Każdy Gladiator jakiego widziałem w Heavy chodził w BW Heavy. Jako Gladiator, który wcześniej chodził z bluntem może użyć jeszcze stun attack, który czasem się przydaję (jak np. Krasnoludowi), a chodząc wcześniej z Pole już nie.

Dex odejmie nam:
*Uniki - Glad w Heavy raczej o to niezbyt dba
*Atk Speed - przy takim speedzie jakie dają duale (a jeszcze większym jakie dają wyenchantowane na +4) nie widzi się praktycznie różnicy
*Celność - poprawiamy skilem Warriora - Accuracy
*Szybkość chodzenia - +7 Speeda z BW

W zamian dostajemy Spory Boost do siły, który w połączeniu z Dye do str daję naprawdę dużo.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Beatronix w Lipiec 28, 2006, 04:02:07 pm
w sumei to wszystko oki itd ale mała niescisłośc, już kilka razy na tym forum udowadniałem że destroyer z armorka b grade to napewno nie BW heavy, tylko doom heavy, moje argumenty:
1)sam napisałeś że destroyer ma mało dex i przez to nie trafia często w cel, a BW obniża mu dodatkowo dex o 2....
2)  gdy nosisz miecz dwóręczny, zbytni nie odczujesz zmiejszenia p atk w doom heavy, ale: a)i tak głównie polegamy na crush of doom a to od str nie zależy b) główną bronią destroyera są skille : frenzy i guts, które działają dopiero po obniżeniu hp do 30% a doom zwięszka ilość hp więc ta granica 30% też idzie w góre np nie od 2000hp tylko mniej więcej od 2600hp a to znacznie wydłuża zcas w którym nie zginiemy zadając masakryszną ilosć obrażeń (przy frenzy) a później utrzymując sie jak najdlużej przy życiu zcekając aż przeciwnik padnie przy użyciu guts




jak chcesz jeszcze jakies argumenciki to moge ci wymyśleć, ale powinno cie przekonać że walczyłem z destroyerami na podobnym lvlu z : BW heavy, Great Sword | BW heavy, aoba, doom shield | doom heavy, aoba | i ze wszystkimi wygrywałem w sprzecie doom heavy + great sword SA:focus
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 28, 2006, 04:02:58 pm
Cytuj
Każdy Gladiator jakiego widziałem w Heavy chodził w BW Heavy


Tez tak widuje DMH to nie wiem po cholere dla glada.Light to z Archerami ci nic nie da lub z magami...

Cytuj
*Atk Speed - przy takim speedzie jakie dają duale (a jeszcze większym jakie dają wyenchantowane na +4) nie widzi się praktycznie różnicy


Pamietaj o Duelist Spirit.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 28, 2006, 04:16:07 pm
@Beatonix

- Uwzględniłem wybór Dooma
- Karę do Accuracy można tak samo jak w wypadku Glada "zatuszować" skilem o tej samej nazwie (Accuracy).

@Ryltar

Duelist Spirit - zaraz to dodam, dodatkowo to powietrdzenie, że BW Heavy nie wpływa teoretycznie na Atk.Speed ujemnie
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 28, 2006, 04:29:07 pm
Cytuj
sam napisałeś że destroyer ma mało dex i przez to nie trafia często w cel, a BW obniża mu dodatkowo dex o 2....
'

2-handed mastery po wzieciu 1 raz zwieksza accuary o 4 lub 10(zalezy od serwa) wiec bedzie trafial.I tak to zalezy kto co lubi ja wole BW heavy i GS z focus niz Dooma z GS.I tak Nefryl to pisze to on sobie uwzglednia co mu sie podoba a jak sie nie podoba to napiszcie sami :P
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 28, 2006, 05:48:21 pm
Cytat: Ryltar
I tak Nefryl to pisze to on sobie uwzglednia co mu sie podoba a jak sie nie podoba to napiszcie sami :P


No właśnie. :P :D  :|  :shock:  :)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Lipiec 28, 2006, 07:04:37 pm
ja bym chcial tylko zobaczyc jak autor tematu radzi sobie destro z gr8 swordem / dragon slayerem czy innym swinstwem z magiem tudziez lucznikiem na arence... gdize do ludzi bez stuna ? fajnie mamy duzy p atak i trafienie ... ale bez stuna to mozemy pekowac co najwyzej drzewa w EV . wszystko co umie chodzic nam zwieje . btw - dalem sobie z kumplem czas i sprawdzilismy destro + gr8 , destro + dg . dmg byl minimalnie mniejszy - bodajrze o 7-10 per shot w przypadku dg . kryty tez byly czestsze ale co z tego . tak bijac postac na granicy 30% hp mozemy przystunowac a reszta to juz formalnosc. bo po frenzy zestunowanego nie - tanka kladiemy w jakies 5 sec (+/- tyle ile stun potrwa)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nefryl w Lipiec 28, 2006, 07:34:50 pm
Przecież napisałem że do PvP tak jak Gladiator trzeba mieć Blunta, żeby stunować, więc o co Ci chodzi?  :shock:  O.o
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Beatronix w Lipiec 28, 2006, 09:02:43 pm
dobra ja sie pogodze że niektórzy wolą bw u destroyera, ale see you in arena :D
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Lipiec 29, 2006, 04:02:36 pm
a to zwracam honor i przyznaje racje . expienie lepiej wychodzi z zweihanderami . ale jednak na low ratowym serwie przez pierwsze 2 miechy grania (no chyba ze wezmie nas klan ktory siedzi tam juz troche albo mamy fuxa i dropniemy sobie b grade bron) polecam bieganie destro z bluntem ;)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Lipiec 29, 2006, 04:38:43 pm
Cytuj
dobra ja sie pogodze że niektórzy wolą bw u destroyera, ale see you in arena


Beat ale pamietaj ze kazdy walczy inaczej.Ty np. grasz dobrze destroyerem ja SK/WL.Ja rozwalaem innych sk z GS/SoV i BW bez wiekszego klopotu(nie mwoie tu o DM i SoV).Ja np. wole uzywac magicznych mieczy bo wole uzyc FS i zapakowac stinga oraz kitowac.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Filer w Sierpień 01, 2006, 08:05:57 pm
Cytuj
Destroyer jest dobrą postacią do PvP


niewierzę, że destroyer jest dobry w PvP!!!! według mnie nienadaje się do PvP
 :|  jedynie walkę może wygrać z którymś z magów, z tego względu, że ma duży m. def  a jedynym godnym przeciwnikiem moze być gladiator, lub warlord... takie jest moje zdanie, mogę się mylić :!:  :|  :D
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Sierpień 02, 2006, 09:13:09 am
Ty chyba nie widziałeś destroyera na high levelu nie mówie już o takowym na full buffach. Masakrator jakich mało.
Gram gladem i żadnego pvp z destro nie wygrałem. Sztyleciarz po dupie dostaje od destro. Jedyna szansa żeby dagger wygrał z destro to uniki. Destro ma małoą celność (poprawia ją skill accuracy i dual weapon mastery) ale jak już trafi daggerka to płacz i zgrzytanie zębami.
Mag destroyera nie uśpi, a jak destro podejdzie to sory ale zgon na miejscu, na arence nawet sps nie pogra bo destro z łukiem to niszczyciel jak dobrze rozegra.
Taki destroyer na wysokim levelu podbiega w party całe i sieka... jak hp spadnie to włącza frenzy/guts/rage i łukiem wymiecie resztki tego co zostało.
Osobiście nie lubie grac Destroyerem ale w mojej opini żaden wojak nie ma z nim szans. Nawet DA.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Sierpień 02, 2006, 11:56:23 am
Na allseronie widzialem walke Destroyer vs OL.To jak OL w neigo walil zakleciami to ten smial sie potem podbiegl do niego i lal go z AoBA a ten sie tylko smial.OL znowu odbiegl i znowu walil w niego dotami i wszedl tylko root a DEstroyer sobie usiadl.Walke zaczol po 30 minutach gdy wlaczyl Frenzy i go zabil 5 strzalami z GS...

DEstroyera(zalezy na jkim builzie) mozna zabic SK ale trzeb go kitowac lub jak wejdzie LS.Jak wlaczysz UD i desttroyer stanie przy tobie to juz giniesz bo destroyer nie moze pozwolic zeby odbiec na Ud(bedzie dostawal z drainow).ALe Destroyer to trudny przeciwnik.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Sierpień 02, 2006, 03:35:16 pm
Destroyer jest dobry ale wg. mnie nie powinien moc wlaczyc frezny i guts w tym samym czasie albo frezny albo guts. Co do tego ze zaczol walke po 30 min i wlaczyl frenzy to musial miec malo hp (wiadomo) i ol mogl go uspic no ale nie wiem.....
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Sierpień 02, 2006, 04:00:21 pm
Cytuj
Destroyer jest dobry ale wg. mnie nie powinien moc wlaczyc frezny i guts w tym samym czasie albo frezny albo guts.


Bo te buffy zajmuja te same miejsce w lini buffow wiec powinny sie wypierac.

Cytuj
Co do tego ze zaczol walke po 30 min i wlaczyl frenzy to musial miec malo hp


Akurat te klany mialy wojne OL byl z jednego Destroyer z drugiego wiec go wysmial.

Cytuj
ol mogl go uspic no ale nie wiem.....


Caly sek w tym ze nie mial jak walil w niego a ten nic.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Sierpień 02, 2006, 08:51:42 pm
Jeszcze jest taki drops, że HP Destroyera spadnie, ten włącza guts,frenzy i... BattleRoar, który przywraca mu gdzieś 50% HP. Więc walczymy z destroyerem który ma guts + frenzy + 3/4HP.

Dodatkowo Destro na 77 dostaje ARmor Crush. Skill ten ogłusza, zmniejsza atack speed, p.def, p.atack. Masakra.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Sierpień 18, 2006, 09:20:52 am
co do sa dla destro to moim zdaniem dobry wybor by byl cryt.dmg na 2h mieczach
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Sierpień 18, 2006, 02:51:57 pm
Moze i bylby dobry, gdyby nie to, ze Great Sword ma focus ktory wybrac jest duzo lepiej [= A w Dragon Slayer'ze jedyne ciekawe SA to health.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: masquer w Wrzesień 01, 2006, 12:00:10 pm
Co do PvP Destroyerem:
z fighterami: Doom Heavy(Blunt, GS/DS)
z magami, łucznikami to raczej BW Heavy (Blunt, GS/DS), bo BW daje do Speeda, a to sie przyda ;)
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 01, 2006, 12:05:06 pm
BW chyba nie ma bonusu do speeda ...
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Wrzesień 01, 2006, 12:14:58 pm
Oj chyba jednak ma.. no ale dex obniza, wiec nie wiem jak to sie przeklada.
Tytuł: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 01, 2006, 12:17:58 pm
a tak tak, ma do movement speeda, sorki, myślałem że chodzi ci o atk spd ;)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: GlooM w Grudzień 16, 2006, 09:45:08 am
ja sie troche z equipem dla glada nie zgodze...
osobiscie urzywam z C grade Plated Leather set (+4STR -1CON) i Raid*Spirit+4 (focus) i imo nie ma nic lepszego
na 40 lvlu raczej nie myslisz o pvp a Glad nie jest tankiem tylko DD.

a o equipie do pvp mozna zaczac myslec okolo 60-65 lvla...


btw
Gladiator charakteryzuję się:
- Okrzykami jak: War Cry, Battle Roar, Lionheart, zwiększającymi na krótki okres czasu odpowiednio: a) P.Atk, b) Maksymalną ilość HP (jeśli jesteśmy ranni po użyciu leczy obrażenia o ilość dodanego max HP) c) większą odpornością na: Paraliż, "przytrzymanie" (hold), sleep i stun. (a, b i c  oznaczają opisy poszczególnych okrzyków)

Warlord charakteryzuję się:
- Okrzykami tak jak u Gladiatora (War Cry, Battle Roar, Lionheart) - ma jednak ich bardziej ograniczony rozwój niż w przypadku Gladiatora
Glad ma Battle Roar lv1, WarCry lv2 i Lionhearth lv3
WL ma Battle Roar lv6, WarCry lv1 i Lionhearth lv3
WL ma "bardziej ograniczony rozwoj"?
- Pasywem Final Frenzy, znacznie zwiększającym możliwości ofensywne kiedy HP gladiatora spadnie do niskiego poziomu

hahaha te 129 patk wiecej na 74lvlu (14 lvlu skilla) naprawde duzo nie robi xD (zwlaszcza ze masz 30% HP i zaraz zaliczysz zjazd do zajezdni)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Derneth w Grudzień 17, 2006, 10:21:06 pm

hahaha te 129 patk wiecej na 74lvlu (14 lvlu skilla) naprawde duzo nie robi xD (zwlaszcza ze masz 30% HP i zaraz zaliczysz zjazd do zajezdni)
final frenzy jest po prostu do dupy ze tak powiem mamy 1,4k hp i wzrasta nam o te marne 100 p ataku nawet nie widac roznicy
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Grudzień 18, 2006, 12:44:27 pm
zmiany dotyczace glada w c5 ( zuzycie sonicow i cryt hity ze skilla) dotycza rowniez tyranta?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Derneth w Luty 11, 2007, 10:45:01 pm

http://files.filefront.com/ciegladavi/;6709658;;/fileinfo.html
macie
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 11, 2007, 10:49:31 pm
I dziękujemy panu. Się chce, się da  8)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 12, 2007, 02:53:16 pm
Oooo w morde :o Ten glad jest przegięty :shock: On nawet jak nie był hero był nie do rozwalenia :o Zmłócił 2 magów na raz bez zbędnych ceregieli :shock: "Use Sonic Rage - you hitted for 500 dmg" :o "Use Sonic Blaster - you hitted 3700 dmg"  :o :o :o :o "Use Triple Sonic Slash - you hitted 6228 dmg" :o :o :o :o :o :o :o :o :o Boże drogi co on zrobił z tym gladem, że on tak wymiata :shock: Mniejsza już z tym sprzętem S grade, bo niektórzy też tam mieli i wchodził im za tyle dmg... Ale na pewno był już noblesse więc może miał jakieś noblessowskie skille i tak nawala.

PS. Chciałbym zobaczyć co robi glad 78 lvl na siege :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Luty 12, 2007, 03:07:58 pm
noblesse ma jedynie symfonie na zasadzie seedow od 4 i 8 graczy a takze skile glownie dla party ...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 12, 2007, 03:36:56 pm
Cytuj
"Use Sonic Rage - you hitted for 500 dmg" "Use Sonic Blaster - you hitted 3700 dmg" "Use Triple Sonic Slash - you hitted 6228 dmg"

Glad po tyle wali wlasnie oto chodzi :>

Ja widzialem krytyka z TSS w daggera za 6,5k ^^i

Teraz to niektorzy tak walcza gladem:TSS,focus,Blaster,stunt,focus x7 i TSS,DSS,TS,focus i dobitka z blastera ^^ GG :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 12, 2007, 06:43:50 pm
O boże :o Jak z krytyka weszło za 6,5k to zwykły skill musiałby mieć 3250 dmg :shock: A to jest ogromna liczba(całe CP i bardzo duży urywek hp schodzi po takim hicie), aż mi się wierzyć nie chce :? Wiedziałem, że wymiata ale to jest już rzeźnia a nie wymiatanie. Gadaj na jakim lvlu był ten glad, jaki miał sprzęt, na jakim lvl był ten dagger i jaki sprzęt, co to był za serwer, chyba wrócę do glada po słodką zemstę na wszystkich którzy uważali go za ciotę:>
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Derneth w Luty 12, 2007, 06:52:14 pm
O boże :o Jak z krytyka weszło za 6,5k to zwykły skill musiałby mieć 3250 dmg :shock: A to jest ogromna liczba(całe CP i bardzo duży urywek hp schodzi po takim hicie), aż mi się wierzyć nie chce :? Wiedziałem, że wymiata ale to jest już rzeźnia a nie wymiatanie. Gadaj na jakim lvlu był ten glad, jaki miał sprzęt, na jakim lvl był ten dagger i jaki sprzęt, co to był za serwer, chyba wrócę do glada po słodką zemstę na wszystkich którzy uważali go za ciotę:>
na l2j sobie nie porozwalasz
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 12, 2007, 07:05:58 pm
Ja gram na L2 Supreme :) Ostatnio zrobił się słynny właśnie dlatego, że wszystkie skille działają w 100% sprawnie, jak zrobiłem glada na becie x100 do chyba 49 lvlu to nawet final frenzy działało tak jak trzeba, wszystkie inne skille do tego poziomu też były dobre :) Tylko miałem kijowe duale(dual SoRy) i mobkom wchodziłem z DSSa za ledwo 1300 dmg a z Blastera za jakieś 800, ale jak był critical skill to za 2x tyle:>

PS. Za critical skille glada odpowiada chyba Critical Rate, bo miałem je od czasu do czasu, być może warto inwestować w duale które mają focus na +4?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 12, 2007, 07:09:35 pm
Cytuj
Gadaj na jakim lvlu był ten glad

Duelist dokladnie 78

Cytuj
jaki miał sprzęt

MJ Dama*kesh+4 dye +4 STR +4 DEX -8 CON

Cytuj
na jakim lvl był ten dagger i jaki sprzęt

72 TH w DC z soulem na crit dmg.

Cytuj
co to był za serwer

Global.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 12, 2007, 07:24:00 pm
Ooo rany, do 78 lvlu to jest hoho :P Dual dobrał dobrze, niepotrzebne dye na Dex raczej, zamiast tego dałbym na -4 Int +4 Wit, armor też dobry, Glad nie ma na Dueliscie zwiększaczy dmg do skilla, a max poziom sonica osiąga na 72(to i tak w cholere drogi), trzeba też dodać, że o każdy lvl więcej postać zadaje +4% więcej dmg, Glad miał 6 lvli więcej co daje nam 24%, a 6500 x 25% = 1560, 6500 - 1560 = 4940 dmg, po odliczeniu krytyka 2470 dmg - tyle zadałby TH na swoim lvlu bez krytyka ze skilla. Więc trochę przesada tym dmg :) Co oczywiście nie znaczy, że dla użytkownika robe taki strzał może nie oznaczać zgona, bo raz że mniej p.def to jeszcze mniej hp :)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ashurei w Luty 12, 2007, 08:37:57 pm
-4 INT +4 WIT? Po kiego? :? Od C5 NCSoft sie wycwanil i przeniosl odpornosci z WIT na MEN, wiec lepsze jest juz +4 DEX :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 13, 2007, 09:38:49 am
Wit odpowiada za reuse skilli, wszystko jasne? :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 13, 2007, 09:44:54 am
Za reuse skilli magicznych a nie pamietam zeby glad mial takie...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 13, 2007, 11:44:31 am
Zwróćcie uwagę na pozycję 6:31 filmiku <--- 11k DMG w Hero  :shock: :o omg lol rofl...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 13, 2007, 01:43:03 pm
LoL jakim cudem on wyciąga taki dmg?? :o Przecież to jest zwyczajnie niemożliwe... Rozumiem jakby to był jakiś sfajdany L2j, ale to jest kurde retail :shock:
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 13, 2007, 01:53:17 pm
Wyciaga taki dmg bo to jest retial wlasnie ^^
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 15, 2007, 04:43:51 pm
Aaaa już wiem czego jeszcze nie wzięliśmy pod uwagę, może ten wymiatacz ma w cholere wyenchantowane skille i tak młóci?

EDIT. Jeszcze jedno: niech mi ktoś wyjaśni wzory z tej analizy siły glada: http://www.l2guru.com/forum/showthread.php?t=50465
Co to jest ta wartość 70 i to przez co mnoży ten cały wzór(to 2.79) w tym wzorze? To lvl postaci czy wartość stała? Próbuje właśnie zrobić przeliczenie ile dmg zadamy w inne postacie na innym lvl i nie wiem za bardzo jak to ma wyglądać, jeśli brać to za lvl, to glad lvl 64, Tsurugi*Samurai +4, na war cry i buffach phropeta(w sumie 1081 dmg, liczone bez duelist spirit) wali w DA ten sam lvl(doom i buffy tego samego phropeta, w sumie 945 p.def) jedynie 789 dmg...(zastosowałem mnożnik 2.79). Nie wiem jak rozgryzać ten wzór, bo za każdym razem wychodzi mi malutki dmg(TH ten sam lvl te same buffy, dmg zadany 1154 - przecież to bardzo mało...)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: coshoo w Luty 15, 2007, 10:11:22 pm
Właśnie cały trick polega że glad bez 3 profki, a właściwie 78lvl jest przeciętny. Natomiast powera dostaje po 78lvl jak widać na załączonym filmiku. Pozostaję tylko wykosać glada do tego lvl co nie jest łatwe dlatego gladów 78 jest niewielu.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 16, 2007, 09:21:34 am
No możesz tyle wejść, ale zastanów się dlaczego ów glad używa (spamuje) wszystkim czym ma ? Bo glad zabija criticami ze skilli ew. tss'em :) Więc jak liczysz sobie 1k dmg to weź pod uwagę możliwość uderzenia za 2k :)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 16, 2007, 02:46:46 pm
Warriorzy i Tanki w C5 dostali porzadnego kopa i w koncu sa silni.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 19, 2007, 08:53:31 am
No niby tak, ale tank to dalej tank i dmg. ma słabiutkie (jak to denerwuje :D)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 19, 2007, 10:01:47 am
Ale ile ma p.def a on ma tankowac a nie zadawac dmg.No i tank ma zazwyczaj 2 role a warrior 1 zadawanie dmg.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zychu w Luty 19, 2007, 10:16:18 am
Wiesz co w C5 bardziej boje się tanków, niż wszystkich wojów na raz... Destro - temu to uciekniesz(no właśnie jak nie dostaniesz arrest/schacle od jego kolegi T_T), Glad - wymiata dopiero od bardzo wysokich lvl, a wtedy nie ma na niego bata, jednak też da się uciec, tyrant - dogoni cie i i tak zrobi z ciebie miazge, nie ma nawet co uciekać :P, warlord - no cóż, nie budzi we mnie jakiegoś respektu... Większości wojów można uciec, przed tankiem nie uciekniesz(hamstring/freezing strike + schackle/root), a on cie zdebuffuje tak że będziesz miał dość(SK) albo podleci i zestunuje i będziesz stał jak słup soli, kiedy tamten cie okłada swoim "niewielkim dmg"(SK bez buffów tłucze mocniej niż glad na buffach - oczywiście nie ze skilli :P, sprawdzałem i zabijałem moby SK z setem Doom Heavy + tarcza, dama z focus szybciej niż glad dual samurajki :P)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Koni w Luty 19, 2007, 04:50:35 pm
No na High Level tankiem jest ciężej wygrać z łucznikiem :)

Na przykładzie:

Biegne z kumplem (ja Sk kumpel Necro), i PR się oflagował. Kumpel "mądry" gloom, nuke.... stun i gf <- padł na crita. To podbiegam do łucznika, basha mu, arrest nie wszedł, ładuje fs'a, bang... stun, harmstring shot, freezing strike... w tym momencie poszłem do kuchni zrobić sobie herbatę  :?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Luty 19, 2007, 08:28:25 pm
cos by sie jeszcze wykombinowalo ;p
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 19, 2007, 10:02:34 pm
Cytuj
No na High Level tankiem jest ciężej wygrać z łucznikiem

Ta zwlaszcza ze na 77 rozwalilem Hero SR czy jak tam jest ta 3 profa SR.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Luty 20, 2007, 12:30:59 pm
lucznik nie wygra z tankiem , to tak jak by wydobywac węgiel zębami . Btw czy ktos potrafil by opisac mi   
dzialanie skili sonic rage i raging force ? chodzi mi o ich sile - dmg jaki zadaja i sposob dzialania (z opisu zrozumialem ze ładuje on lvl forca?) znalazlem tez filmik ilustrujacy ten skill na you-tube : conajmniej kosmiczny :)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Luty 20, 2007, 10:11:39 pm
Rage ma tak,1 focus jeden strzal czyli 7 focosow 7 strzalow.Dmg to okolo 200-300(mowie to jako SK).
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 08, 2007, 06:09:44 am
Ja tylko napisze, ze C5 legalnie glad zjada SK bez zbednych emocji. W ogole zjada prawie wszystko, lacznie z moim tyrantem...
Jak wyglada pojedynek Destro - Gladiator? Chodzi mi o warunki zblizozone chociaz w jakims stopniu do c5 z offa.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 08, 2007, 08:49:35 am
jak destro zdąży włączyc frenzy, rage i battle roar to z glada nic raczej nie zostanie ;)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 08, 2007, 12:23:04 pm
Cytuj
Jak wyglada pojedynek Destro - Gladiator?

Wiem ze mam filmik destro vs glad i destro w 2 walka na 3 zmiata glada.

Cytuj
Ja tylko napisze, ze C5 legalnie glad zjada SK bez zbednych emocji

To zalezy,bo ogladajac filmy cienight widze ze walac z tych skilli w SK w A grade dmg nie byl jakis monstrualny(zwlaszcza ze w reszte walil po 2,2k a w niego za 700) wiec jakby SK dal rade sie utrzymac to moze by wygral ale jakos ja nie mialem szans na PTs(moze dlatego ze wszed fear hero w pantere i kumpla a ja dostalem krytyk z TSS :P)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kryko1 w Czerwiec 08, 2007, 12:52:22 pm

Cytuj
Jak wyglada pojedynek Destro - Gladiator?

widziałem filmik destro[w maj.]-glad[maj.] w pierwszej walce destro miał dragon slayera i przegrał, w 2. walce miał już 2h blunta i wygrał, a w 3. też miał 2h blunta to rozniósł glada

Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 08, 2007, 01:21:45 pm

Cytuj
Jak wyglada pojedynek Destro - Gladiator?

widziałem filmik destro[w maj.]-glad[maj.] w pierwszej walce destro miał dragon slayera i przegrał, w 2. walce miał już 2h blunta i wygrał, a w 3. też miał 2h blunta to rozniósł glada



Czyli ten sam film ogladalismy ^^ Ale on mial w 1 i 2 DS a potem tego blunta.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tomahawk w Czerwiec 08, 2007, 01:55:22 pm
Też oglądałem ten filmik. Trzeba przyznać Glad był jakiś niekumaty ;)
[youtube=425,350]S-8f5ze1RNo[/youtube]
Jeżeli to ten.
Glad nie wykorzystuje tego, że im więcej się naładuje tym większy power skilla.... różnica jest naprawdę znaczna. Pewnie nawet nie załączył Lh i war frenzy żeby stun nie wszedł.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 08, 2007, 04:21:24 pm
To jest C5 a tam jest bez roznicy czy masz 7 focus czy 1 wazne zby bylo tyle ile wymaga skill.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tomahawk w Czerwiec 08, 2007, 04:33:37 pm
To jest C5 a tam jest bez roznicy czy masz 7 focus czy 1 wazne zby bylo tyle ile wymaga skill.
1. Fakt gram na l2j tam może być inaczej. Nie grałem na offie może tam tak jest.
Glad nie wykorzystuje swoich wszystkich skilli. Spokojnie mógł walić(z dystansowych) Sonic Blaster, Sonic Buster, Sonic Storm. Wykorzystywał tylko to pierwsze.
2. Destro za łatwo mu tego stuna zasadził. Przecież ma Maja z resistem na stuna+lh+war frenzy. Zapewne nie użył tych 2 ostatnich

Ja nie mówię, że destro niema żadnych szans z gladem. Ja tylko twierdze, że ten filmik nie jest dobrym przykładem takiej walki.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kryko1 w Czerwiec 08, 2007, 05:02:54 pm
ale jest przykładem, jak ważne są umiejętności gracza i jak kto się zna na swojej klasie.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 02:29:37 pm
w C5 zarowno tyrek i gladi dostali poteznego kopa w postaci duzej szansy na krytyk ze skilli. Wlasciwie jak dobrze pojdzie, to tyrkiem mozna piznac ziomka zanim ten zarzuci drugiego skilla... To samo tyczy sie gladzia, sieknie z tss kryta i juz masz w plery w ciul dmg.
Co do walki z SK - gladziu w heavy = znikomy dmg od sk, siekanie skillami jak sk ucieka coby drainowac to dostaje ta dystansowka (nie pamietam), ktora ma szalona szanse na krytyk...
Gdzies czytalem na temat walki AW vs TYRANT, gdzie niby AW ma spore szanse, bo tyrek ma malo p.def i hp. W praktyce w c5 wyglada to tak, ze AW (w ogole dagger'owie) dostaje z hurricane i nie ma cp --> -_-'ala (ucieka), co uniemozliwia mu cripple. Prawda, potrafia sciagnac blowami sporo HP, ale my mamy 40 con i siekamy go na 3-4 skille... A juz najmadrzejsze to wladowac backstaba na poczatku
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 14, 2007, 02:46:21 pm
Cytuj
w C5 zarowno tyrek i gladi dostali poteznego kopa w postaci duzej szansy na krytyk ze skilli
Cytuj
ktora ma szalona szanse na krytyk...

Czy aby napewno taka duza szansa na crit? niech sie ktos z offa wypowie :D (albo ktos kto ma dokladne info...)

Cytuj
siekanie skillami jak sk ucieka coby drainowac
lolz uciekac od glada...no w skrajnych przypadkach moze i tak ale nei w kazdej walce...

Cytuj
gladziu w heavy = znikomy dmg od sk
po zmniejszeniu defa o 23% tez?

Cytuj
W praktyce w c5 wyglada to tak, ze AW (w ogole dagger'owie) dostaje z hurricane i nie ma cp
Tyrek dostanie tricka, AW obiegnie go dookola, wpakuje serie blow'ow i tyrek tez nie bedzie mial CP(i czesci hp tez pewnie nie)

Cytuj
A juz najmadrzejsze to wladowac backstaba na poczatku
A niby czemu nie?trick>obegniecie>backstab>db etc...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 04:05:02 pm
Tak zeby nie bylo, gram na supreme, ktory poniekad pod katem odwzorowania pvp/skilli jest postawiony bardzo rzetelnie - szansa jest b. duza, w porownaniu do np. do magic crita (tak mi sie wydaje, nie wiem jak to wyglada w liczbach). Generalnie potrafi pare skilli wejsc pod rzad z krytykiem.
Co do 23% to wybacz, nie znam sie, widzialem natomiast wielokrotnie SK miazdzonego przez  glada na znacznie nizszym lvl'u, gorszym eq i nigdy na odwrot.

Co do backstabow, to moze wyjsc na to, ze tyrek z pelnym cp bedzie mogl sobie zarzucic bizona...
Jak dostaniesz cripplee, to juz tak latwo ten patent ci nie wyjdzie, zauwaz rowniez, ze w AW stun jak w maslo...
Generalnie walka ostatnio na arenie against aw.
Typ na moim lvl'u ( 65 - moze to za malo zeby pokazac powera AW, ale juz na pewno stanowczo za malo aby pokazac power tyrka). Koles liczy 3.. 2... 1... go! a AW zmienia na luk. Zmieklem jak to zobaczylem, podbiegam on mi z tego luku i poison [?], ja mu Force blaster, krolik, cripple, stun, hurricane assault, koles wybiega z areny "YOURE NOT 65!!!"

hah! ale jeszcze druga walka byla, jeno podbieglem walnalem blaster i mysz mi sie odlaczyla, zdazylem to napisac, wtedy on mnie obiegl i siekal w plery blowami, podlaczylem mysz, walnalem cp pota (jednego), 3 skille, gf.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 14, 2007, 04:10:55 pm
Cytuj
Co do 23% to wybacz, nie znam sie, widzialem natomiast wielokrotnie SK miazdzonego przez  glada na znacznie nizszym lvl'u, gorszym eq i nigdy na odwrot.
ja wielokrotnie widywalem to samo tylko ze to SK miazdzyl glada....
Cytuj
Tak zeby nie bylo, gram na supreme, ktory poniekad pod katem odwzorowania pvp/skilli jest postawiony bardzo rzetelnie - szansa jest b. duza
jedni mowia tak, inni inaczej...

Cytuj
ze w AW stun jak w maslo...
35 CON +Maj set to nie jest jak w maslo...

Cytuj
Typ na moim lvl'u ( 65 - moze to za malo zeby pokazac powera AW, ale juz na pewno stanowczo za malo aby pokazac power tyrka). Koles liczy 3.. 2... 1... go! a AW zmienia na luk. Zmieklem jak to zobaczylem, podbiegam on mi z tego luku i poison [?], ja mu Force blaster, krolik, cripple, stun, hurricane assault, koles wybiega z areny "YOURE NOT 65!!!"
AW idiota bo nawet jezeli uzywa luku to tylko zeby stuna walnac, co raczej bezsensowne jest z tyrkiem, poison tez bez sensu na arenie :D
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 04:18:46 pm
eh, podkreslam, ze mowa jest o C5. Jesli mowisz pod katem c4 to pewnie masz racje.
Gladi 69 jakis heavy (bw?) duale c +4 przeciw SK 75+ full a grade.
Po prostu w pewnym momencie gladek przestal go klepac i napisal "mana out", na co sk go zdrainowal i napisal, ze zostalo mu 400 zycia i gdyby nie to, ze ma lepszy eq to by sobie mogl pohalasowac co najwyzej.

Co do AW natomiast... W c5 robie z kazdego daggera miazge w kilku skillach. Imo. sztyleciarz musialby miec nieziemskiego farta, albo byc uberskillzorem zeby pobic tyrka na tym samym lvl'u z eq na tym samym grade.
Jezeli Dagger > Tyrant, to znaczy, ze tyrek pipa, albo dagger sfarcil wszystkie blowy.

Btw. raz podbil do mnie AW z backstabem +7 i mi zabral cale hp jednym cięciem [4k+]
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 14, 2007, 04:22:17 pm
Cytuj
eh, podkreslam, ze mowa jest o C5. Jesli mowisz pod katem c4 to pewnie masz racje.
pod C5 tez moga sie zdarzyc sytuacje ze SK wygra z gladem bo chyba nie kazdy skilla omija tarcze(jezeli sie myle to...no to SK ma przesrane)

Cytuj
Jezeli Dagger > Tyrant, to znaczy, ze tyrek pipa, albo dagger sfarcil wszystkie blowy.
na 2 profce tak, na 3 dagger ma wieksze szanse(ale tez wieksze szanse na wygrana tyrek)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 04:24:39 pm
nie wiem co tam AW dostaje, ale Grand Khavatari na 78 ma Force Storm i go nie dogonisz.
Mowia, ze tyrek dopiero na 78 dostaje kopa, wczesniej to zabawa.

edit: oczywiscie Raging Force, a nie force storm.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 14, 2007, 04:25:59 pm
aw dostaje bluffa i jezeli dogoni(a wreszcie dogoni) tyrka to jezeli wejda wszystkie blowy to ma jakies szanse.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 04:29:30 pm
aw dostaje bluffa i jezeli dogoni(a wreszcie dogoni) tyrka to jezeli wejda wszystkie blowy to ma jakies szanse.
Nom. Ale czy zanim dobiegnie bedzie mial chociaz polowe hp?

btw. moge wziac AW na sube? xD

edit: nie no, tu nie chodzi o to, ze tyr bedzie uciekal. Tylko jak stun wejdzie, to da ci cripple, zarzuci krolika i cie sforce'uje (normalnie jak nuker)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 14, 2007, 04:31:21 pm
Cytuj
pod C5 tez moga sie zdarzyc sytuacje ze SK wygra z gladem bo chyba nie kazdy skilla omija tarcze(jezeli sie myle to...no to SK ma przesrane)

Ma szanse na ominiecie ale nie musi.Ja dostalem TSS od Hero Duelista na PTS C5 :D

Cytuj
aw dostaje bluffa i jezeli dogoni(a wreszcie dogoni) tyrka to jezeli wejda wszystkie blowy to ma jakies szanse.

Bluff wchodzi od C5 strasznie gowniano,dodtaj tez ze nie zawsze odwraca plecami od C5,skill tak nerfniety ze zal mi dupe sciska ;/

Cytuj
Nom. Ale czy zanim dobiegnie bedzie mial chociaz polowe hp?

Powinien miec okolo 3/4 chociaz zalezy.No ale dodaj ze jak odpalisz chaina a GH ma Counter to ciebie bardzo to zaboli ^^
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 04:34:24 pm
counter?
/explain plz
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 14, 2007, 04:42:22 pm
Selfbuff dziala 5 sekund i kazdy dmg zadany ze skilla zostaje oddany.

Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 14, 2007, 05:08:27 pm
Selfbuff dziala 5 sekund i kazdy dmg zadany ze skilla zostaje oddany.


zabawka w porównaniu do tego co ma tyrant... 10 sekundową odporność na debuffy i dmg wszelkiego pochodzenia a w 10 sekund zabije każdego
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 14, 2007, 05:10:25 pm
Nie zabije kazdego w 10 sekund.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 05:18:01 pm
Reasumujac Tyrant w C5 jest jebitny, a Gladi przy dobrzym wietrze skasuje kazdego.  Destro pominalem, bo kazdy wie co to frenzy. A warlorda tylko raz spotkalem i pachnial kalem ;/
 nie wiem skad sie wziela gadka, ze Gladi w C5 to kapa i rady typu: reroll
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 14, 2007, 05:36:36 pm
ta glad rozpierdala :) Wkoncu czuć power od tek jlasy a nie. Zanim sie zaladuje na przyzwoity force to juz dostanie 3 nuki od SH ...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 05:44:26 pm
ta glad rozpierdala :) Wkoncu czuć power od tek jlasy a nie. Zanim sie zaladuje na przyzwoity force to juz dostanie 3 nuki od SH ...
LoL. Zawsze ma zaladowany na maksa. Prawdopodobienstwo spotkania gladzia/tyrka bez force'a jest tak samo male (a nawet mniejsze) co spotkanie nukera bez many.
btw. energy stones i juz masz na 2 lvl'u
raging force tez laduje...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 14, 2007, 05:54:10 pm
wlasnie Devo wyrazil zadowolenei z tego ze wystarczy sie naladowac na 4 i TSS :D , a nie musisz sie ladowac i zdazysz 3 nuki dostac :D zle zrozumiales :)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 14, 2007, 06:14:56 pm
Ano faktycznie, nie widac coby SH mial w sygnaturce.
Sry za agro-posta
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 14, 2007, 06:35:42 pm
Cytuj
Reasumujac Tyrant w C5 jest jebitny, a Gladi przy dobrzym wietrze skasuje kazdego

Ta...gdybym nie ogladal uwazniej filmow typu ciepedal to bym uwierzyl...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 14, 2007, 07:16:26 pm
Nie zabije kazdego w 10 sekund.
No nie każdego to oczywiste bo np walka z tankiem to strata mp i czasu, ale nie powiesz mi że w 10 sekund nie skasuje dowolnego robe/ light szczególnie DE z ich hp
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 14, 2007, 07:21:54 pm
Cytuj
No nie każdego to oczywiste bo np walka z tankiem to strata mp i czasu

No wlasnie o to mi chodzilo ^^

Ale rescie zrobi reroll z dupy wiec zadne problem ^^ A nikt mi nie wkreci ze na Mass Warriorzy ganiaja tankow bo wymieje w zywe oczy.Jezeli ja dostalem krytyka z TSS na gola klate(no nie gola mialem armor) od hero duelist za 2k to na tarcze bym dostal pewnie za 500 :P Rage na tankow to dmg rzedu 70,tak samo jak z lucznikami i daggerami szkoda mp i czasu na tanka a mozliwe ze i mag bedzie marnowal czas na tanka(blok tarcza nukow).
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 15, 2007, 04:03:26 am
Ja tam sie tyrkiem z tankami nie tluke, ale gladi na arenie niszczy SK i nie ogladalem tego na filmikach tylko na arenie, stojac obok. Shillen Knight musi miec niezlego farta aby skasowac Gladimira w C5.
Btw. wiecie co jest najlepsze w grze tyrantem? Jak scirpple'owany koles probuje uciekac. Jezeli ktos wahalby sie czy brac w C5 glada/tyranta to od razu mowie, ze niepotrzebnie sie zastanawia, bo to pro prostacie w tej edycji, jednakze wymagaja troche zaangazowania ze strony gracza. Widzialem tez filmik, na ktorym tyrant jedzie DA, co wy na to?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 15, 2007, 07:32:41 am
Widzialem tez filmik, na ktorym tyrant jedzie DA, co wy na to?
Nic... ja widziałem filmik jak BH jedzie necrofila co TY na to? Nie wzoruj się na filmikach bo daleko na nich nie zajedziesz
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 15, 2007, 08:15:45 am
ooohh tak juz widze jak glad jedzie SK ... haha ! I jakiegokolwiek innego tanka...
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Czerwiec 15, 2007, 09:35:35 am
ja to widze bardzo dobrze w druga strone nie bardzo, w c4 moze i tank pojedzie glada ale w c5 to glad musi byc chyba uposledzony
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 15, 2007, 12:15:55 pm
Cytuj
ale w c5 to glad musi byc chyba uposledzony

...zeby atakowac tanka...

Root tanka i dupa tank moze zabic lukiem,blastera za czesto nie puscisz.Wiem ze SK zabija sie sposobem typu,root,nuki znowu root itd.Dobrze pojdzie to ci CP nie zejdzie.Tanki do pvp(ST/HK) sa gorsze bo wystarczy ze maja 78 jeden strzal i masz po -90% CP.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Czerwiec 15, 2007, 12:50:52 pm
Hmm co do glada w c5- jak grający nim koleś wiedział co robił, nie dodał do obszarowek- tym sposobem kosztują 61 i 51mp, a zadają może z 50 dmg mniej. A wtedy gwarantuje ci, ze po walce  z sk many mu zostanie jeszcze na jakiegoś maga żeby zabić :P Co do luku- banan zwykły/obszarowy co 6-7 sekund- combo z nich to jakieś 1k dmg w tanka, many starczy na takich combosow spokojnie 10-12- wiec życzę miłego zabijania z luku...:P Jeśli glad dodaje do obszarowek, to sprawa jest prosta- wypruje sie z many i zdechnie. Także strzeżcie sie nowych gladow :P
Co do c4-glad był chłopcem do bicia, bd mógł go ubić :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 15, 2007, 01:15:22 pm
Cytuj
a zadają może z 50 dmg mniej

Obszarowki to 1/3 mocy skilla ktory jest oryginalem.

Cytuj
A wtedy gwarantuje ci, ze po walce  z sk many mu zostanie jeszcze na jakiegoś maga żeby zabić

Taaa ile 100 mp? Tank ma ciebie wykonczyc czasowo a watpie zebys zamiast na maga lecial na tanka.

Cytuj
combo z nich to jakieś 1k dmg w tanka

Tak tak tak Duelist 78 vs B grade tez to widzialem...Sam Diego(duelist 77) jak walczyl z Grusome(HK 77) mowil ze jest ciezko bo sie wysra z many a HK przywola sobie znowu pantere i mowil ze na tankow szkoda czasu bo i tak malo co sie im robi porownujac do innych postaci.

Cytuj
many starczy na takich combosow spokojnie 10-12- wiec życzę miłego zabijania z luku...

Moj SK ma 3k CP i 8k HP wiec Skonczy ci sie mp...

Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: olq w Czerwiec 15, 2007, 01:18:45 pm
Glad > SK (c5)
co tu nie napiszesz, to tego nie zmienisz.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 15, 2007, 01:19:18 pm
Cytuj
Glad > SK (c5)

QFT
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Czerwiec 15, 2007, 02:56:12 pm
ok ! Zrobie pvp ze strykiem i zobaczycie. Ostatnio na skilach cp stryk nei ruszyl mi nawet calego cp. Reszte sobie dopiszcie ^^
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Czerwiec 16, 2007, 12:11:06 am
Po pierwsze-obszarówki stanowią raczej 2/3 dmg z blastera.
Po drugie maja około 20% szansy na krytyk.
Po trzecie dostaniesz za 1k combo z blaster/obszarowka 600 z blastera 400 z obszarowki(przynajmniej na war cry).
Po czwarte jak glad będzie mial bts i duale s przekroczy 2k mp(czyli około 16-18 combo).
Po piąte- nawet przy pierwotnym założeniu 10-12 combosow, to da jakieś 10-12k dmg. Masz 11 k hp+cp... Uwzględniając bts i bron s + szanse na krytyki ze skilli- chyba jak Glad na ud będzie bil to ustoisz :P
A ze glad nie ma ganiać za tankami to chyba jasne- bierze maga/łucznika na cel. Mowie tylko, ze jak trzeba to i tanka powali :P

Glad w c5 jest koks i tyle :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Czerwiec 16, 2007, 07:25:59 am
Cytuj
Po trzecie dostaniesz za 1k combo z blaster/obszarowka 600 z blastera 400 z obszarowki(przynajmniej na war cry).

O ile tego nie zabolokuje.Dostalem krytyka z TSS na PTS C5 od hero Duelista za 2k na gola klate wiec ty myslisz ze obszarowki mnie rusza jakos? Bym musial miec robe zeby tak dostawac.SK dowali ci DH za ~500(jak ma bron dla woja) i z FS za ~400(z bronia dla maga zada wiecej).Blastery to akurat rzecz ktora najmniej rusza tankow zwlaszcza ze oni moga to blokowac a C5 nie uwzglednilo szansy na ominicie tarczy w nich.

Cytuj
Po drugie maja około 20% szansy na krytyk.

LOL? Gdzie ty grasz? Masz tam Focus skill mastery czy jak?

Cytuj
Po czwarte jak glad będzie mial bts i duale s przekroczy 2k mp(czyli około 16-18 combo).

No wiesz jak sie bawimy w kto ile czego wyciagnie to ja SK mam 2k mp,10k hp przy 1,7k p.def i 80% bloku tarcza.

Cytuj
Mowie tylko, ze jak trzeba to i tanka powali

Nawet jezeli powali to po tym bedzie na tyle oslabiony ze bez problemu zabije go inna postac.Tank ma wykonczyc i to zrobi gladowi.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Czerwiec 16, 2007, 09:22:26 am
Cytuj
No wiesz jak sie bawimy w kto ile czego wyciagnie to ja SK mam 2k mp,10k hp przy 1,7k p.def i 80% bloku tarcza.

o_O A Glad ma 9k hp, przy 1,5k p.atk i 1200 p.def. Na full buffie, łącznie z tańcami to każdy ma dużo wszystkiego... -_^
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 16, 2007, 09:40:11 am
wszystkiego oprócz speeda :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tomahawk w Czerwiec 16, 2007, 09:44:14 am
wszystkiego oprócz speeda :P
W Interlude ma Sonic Move(czy jakoś tak):P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Truskawka w Czerwiec 16, 2007, 09:48:08 am
wszystkiego oprócz speeda :P
W Interlude ma Sonic Move(czy jakoś tak):P
Tak wiem ale do sierpnia tego typu skille (IL) pozostają dla mnie tylko teorią której nijak nie sprawdzę więc nic nie mówię :oops:
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Tomahawk w Czerwiec 16, 2007, 09:51:03 am
wszystkiego oprócz speeda :P
W Interlude ma Sonic Move(czy jakoś tak):P
Tak wiem ale do sierpnia tego typu skille (IL) pozostają dla mnie tylko teorią której nijak nie sprawdzę więc nic nie mówię :oops:
Dla mnie zostaną jeszcze dłużej prawdopodobnie ;)
Ale poco mi Speed jak do magów nie podlatuje?;) Kapka jest tylko z łucznikami bo ich trudno dogonić(poza arena, bo na arenie problemu żadnego ;))

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 16, 2007, 10:15:21 am
Nom, ten "Gladowy Dash" wymaga 3 chargów i na nim ma się ok. 220 speeda.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Czerwiec 16, 2007, 11:21:31 am
a ile czasu to trwa?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Czerwiec 16, 2007, 11:56:36 am
15 sec.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: PlemnikPL w Wrzesień 21, 2007, 04:45:58 pm
czy mozliwy jest krytyk ze skilla gladem w C4?
bo gram nim  troche i ani razu nie wszedl crit
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: zxc w Wrzesień 21, 2007, 05:13:46 pm
w C4 nie ma krytyków ze skilli
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Krzychu w Wrzesień 25, 2007, 05:55:01 am
Dobra chłopaki pomóżcie w wyborze . Za miesiąc przechodzimy z klanem na Paradise . I każdy ma do tego czasu wybrać postać jaką ma grać . Widzę że zdania są podzielone . Więc mój wybór padł na glada i tyrka . Wiadomo 2 postacie są silne ale właśnie zależy mi na tym ,która postać jest łatwiejsza w prowadzeniu pod względem PvP
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 25, 2007, 07:33:02 am
Glad pod pvp jest łatwiejszy, bo tyrantem trzeba się pomęczyć z doborem totemów. U glada tego nie ma. ;)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Wrzesień 26, 2007, 02:21:17 pm
IMO tyrant jest dużo trudniejszy, ale za to chyba troszkę bardziej uniwesalny.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Slomek w Wrzesień 26, 2007, 04:18:41 pm
Glad jest fajniejszy :] Choc tyrek ma mase CON i latwo dye dobrac. Glad jednak moim zdaniem lepszy w pvp od tyrka. cryt z TSS :D
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Wrzesień 26, 2007, 07:31:44 pm
kryt z HA od tyrka wcale nie gorszy :p

co do pvp wedlug mnie to (w rekach doswiadczonego gracza) tyr>>>>glad, glad jest prostszy, duelist spirit f1,f2,f3,f3,f3,f3,f1,f2 ;> tyrant ma troche wiecej przyciskow do ograniecia i dlatego nie jest gorszy tylko trudniejszy(na 65 lvl mialem 3 paski zawalone roznym badziewiem i na kazdym cos przydatnego, gladem sie zmiescilem spokojnie w 2)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Wrzesień 26, 2007, 08:22:16 pm
ja nie probowalem grac Tyrkiem bo kiedys przytlaczalo mnie ze mozna uzywac wiecej niz 4-5 skilli :D

btw DIO gz 7 tysieczny post w tym dziale :D
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zarean w Wrzesień 27, 2007, 11:56:22 am
Glad pod pvp jest łatwiejszy, bo tyrantem trzeba się pomęczyć z doborem totemów. U glada tego nie ma. ;)

Eee tam... Jak Jedziesz na topornego to ci tylko 2-3 starczą, ale to jest właśnie najfajniejsze w Tyrku, że możesz sobie pokombinować z totemami i na każdą klasę masz coś specjalnego. :D
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Wrzesień 27, 2007, 01:57:58 pm
Glad mi sie o tyle nie podoba ze to kolejny fotom w tej grze i tyle.Dostaje zesrane skille w stylu jakies niewrazliwosci,S80 ktory przy krytyku laduje nam force/sonic.23 czy tam 24% szansy na krytyka to tez lekki walek.Ogolnie to te postacie(walczace w zwarciu) robia sie jakies przegiete a NCSoft sie chyba nudzi zeby wymaslac skille typu Mobilne UD na cale Party(jeszcze jakby to bylo tylko dla Tanka to bylby luz ale nie na party).
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Zarean w Wrzesień 27, 2007, 03:09:32 pm
True.. true... Szkoda, że wymyślają jakieś dupiate nowe skille dla tych co mają ich już za dużo, a takim SWS`sie czy TK zapomnieli już dawno i praktycznie nic nie dostają żeby chociaż trochę zaistnieć w pvp (no dobra może TK dostał tego 3-go cuba, ale co z tego, że nadal pvp trwa conajmniej 7 minut ).
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Wrzesień 27, 2007, 04:55:11 pm
Ej no SWS dostaje takie zajebiste songi jak song of silence jeee ktory genialnie wchodzi,TK akurat ma fajnie bo dostaje to co kazdy inny tank wiec zle z nim nie jest.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: zxc w Wrzesień 27, 2007, 06:42:26 pm
Cytuj
Ogolnie to te postacie(walczace w zwarciu) robia sie jakies przegiete
to wszystko przez krytyki ze skilli. Tego nie powinno być. Czasami brakuje mi C4 i masy nukerów i tej radości po zabiciu maga fighterem ^^
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Wrzesień 27, 2007, 07:33:11 pm
Cytuj
to wszystko przez krytyki ze skilli

Ale skille tankow nie maja krytykow.Powod? W CT1 kazdy skill ma swoje miejsce(debuffy,aktywne skille,buffy,pasywy) skille warriorow(dwarfow,tyrka,glada,warlorda i destra) sa zaliczane do aktywnych(i dlatego moga krytykowac[dziwnie to brzmi :P]) a judgment,tribunal,sting itp. maja dodatkowy efekt w postaci debuffa i sa zaliczane do debuffow.

Dlatego Dagger na UE lub WR z Dodge potrafi uniknac ataku warriorow ale juz nie uniknie atakow tankow.Tak samo jest z Shield of Revange ktory odbija dmg ze skilli ale juz nie ze skilli tankow.

Licze ze ktos to skumal xP
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: MonT w Wrzesień 27, 2007, 10:23:10 pm
A przyznam, że tego nie wiedziałem o:
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Październik 30, 2007, 10:05:59 am
widze ze o krytach ze skili mowa . za kilak dni mamy doswiadczyc na nszym serwerze c6 .... jaki bedize skutek sie obaczy (btw zapraszam wszystkich limit graczy podskoczyl nam do 4k wiec bedzie sie gdzie pomiesic :) >>> roxxy l2  ) . c6 wiadomo nie wypada nie zrobic fightera :) jeszcze 30 moonstone shardow i przymierzam sie do suby glada . a tak konkretnie : ktos gdzies w dziale o gladzie napisal ze glad z str na poziomie 46 ma szanse na kryt ze skila w granicach 24% . jak to zostało policzone ? jezeli mnie pamiec nie myli osobnik ten w  pisal cos o skil mastery . z teog co odgrzebalem to skil mastery daje szanse na podwojenie czasu bufow , lub odpalenie skila bez re-usu (l2p) . prosilbym  o powtórne wyjaśnienie .
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Październik 30, 2007, 11:15:10 am
Ten kto to napisal wzial obliczenia wynikow typa z blaha.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Październik 30, 2007, 11:42:45 am
ok . a które współczynniki wpływaja na sile kryta ze skila fizcznego . to ze p atak podnosi sile skila >> wiec tez sile kryta wiem . czy bufy takie jak Death Whisper wplyna na sile kryta se skila ? czy jest to wartosc stala zalezna jedyni od ilosci p defa celu ?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Październik 30, 2007, 01:34:25 pm
Kryt ze skilla=2x normalny dmg i tyle.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Październik 31, 2007, 03:05:57 pm
Scorpion ale tylko na self bufie bo death whirspi, dance of fire, cov i blesing queen zwiekszaja to sa tez pasywy to zwiekszenia ale tego akurat ani glad ani tyrek nie maja
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Październik 31, 2007, 09:24:21 pm
Krytyk ze skilla ZAWSZE wynosi 2x dmg, chyba ze grasz na jakims l2j(oke).Wymienione przez ciebie buffy dzialaja tylko na krytyk z normalnego uderzenia.Tyle :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Październik 31, 2007, 11:10:00 pm
Te buffy działają na skille daggerów - blowy, jeśli chodzi o skille Glada to dmg jest x2, jak napisał Scorpion.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Listopad 01, 2007, 08:23:28 pm
bo blowy z definicji, gdy powstaly, zakladaly, ze jak wejda - to krytyk, od c1 (czy bety, jak kto woli ;) )
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: walker w Listopad 02, 2007, 07:56:16 am
ok . wiec zakładajac ze mam glada lvl 78 do pvp zestaw bufow powinien wygladac tak ze skupiam sie tylko   na p ataku i bufach defensywnych ?  :shock:   heh no to ułatfia sprawe :)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Listopad 02, 2007, 07:58:36 am
jesli chcesz waczyc samymi skillami, to tak
dodaj tylko na atk.spd (reuse skilli) i bless the soul
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Listopad 02, 2007, 03:03:37 pm
jesli chcesz waczyc samymi skillami, to tak
dodaj tylko na atk.spd (reuse skilli) i bless the soul
na 78 nie ma sensu walczyc inaczej jak tylko skillami xD

a czy ja to potepiam? ;)   /Reina
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Pigmi w Grudzień 26, 2007, 03:13:05 pm
uznałem że ten temat na to pytanie będzie dobry:
czy tyrantem można zarobić tak jak innymi klasami na lvlu 1-50?
-edit- moj serwer jest 4x
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Siena w Grudzień 26, 2007, 03:22:38 pm
Zarobić można każdym. Oczywiście tyrek zjada sporo SSów, ale też szybko zabija i szybko podnosi kasę. ^_^ Na lvlach 1-50 różnica pomiędzy nim a destro(którym łatwo się zarabia) jest raczej niewielka. W L2 nie ma profy która przy minimalnym wysiłku nie mogła sobie pozwolić na kupno sprzętu :P To, że tyrek zjada dużo SS nie znaczy, że jest bardzo drogi. SSy nie znikają u niego z ekwipunku z czasem, tylko podczas bicia mobów, a te potrafi zabić bardzo szybko ;)
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Express w Grudzień 26, 2007, 03:50:58 pm
Hmm. Ja do końca nie rozumiem.
Owszem, bije szybko, SSy szybko znikają, ale kastety nie wcinają ssów tyle ile łuk i nie mają jakoś bardzo obniżonego ataku. Więc kastetami trzeba lutnąć i załadować ssy tyle samo razy ile mieczem na zbliżonym poziomie. Fakt bije się wolniej, ssy nie znikają jak szalone, ale nie idzie ich dzięki temu mniej. :P
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: myha w Grudzień 26, 2007, 10:16:14 pm
z samego bicia mobów to prawie żadna klasa  za bardzo nie idzie zarobić jakaś większa gotówke, zarabia się na manorze, questach i handlu głównie, ewentualnie druga postać kras
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: RoxyFox w Grudzień 28, 2007, 12:40:56 pm
Uwierz mi najlepiej zarabia się stojąc pod dion i czekając na nupka necro ktory zaczepia low lvli bo uważa się za super mastah own3r. Raz mu nie wyjdzie > red nick > ktos go zabije> zbierasz drop > blokujesz gościa na czacie żeby nie zatruwał ci życia swoim "plz plz oddaj"

A SSy zawsze są zrównoważone i nie ma co tego brać pod uwagę wybierając postać - w końcu po to bronie różnią się żarłocznocią SSow nie ?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Pigmi w Grudzień 28, 2007, 02:49:21 pm
moze nie jestem najlepszym graczem ale mi niezla kase przysparzalo lowienie wiec juz sie nie martwie o te ssy ;]
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kalion w Czerwiec 06, 2010, 01:16:05 am
Mam pytanie dotyczące gry tyrantem w Gracii Final, podobno w owej kronice reuse Bizona trwa 10 min, czy przez to warto zrezygnować z SA Health w Fistach na rzecz Focusa?
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Vascius w Czerwiec 06, 2010, 01:40:51 am
Do expa tylko i wyłącznie focus, do pvp za to health najlepiej.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Czerwiec 06, 2010, 06:23:50 pm
Mam pytanie dotyczące gry tyrantem w Gracii Final, podobno w owej kronice reuse Bizona trwa 10 min, czy przez to warto zrezygnować z SA Health w Fistach na rzecz Focusa?

zdecydowanie focus.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Arnold w Styczeń 17, 2011, 07:15:46 pm
Czy coś się zmieniło od 2007roku(ostatni edit) chodzi oczywiście o kronike gram na freyi i czy są nowe skille a może zmiana działania starych itd.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Apocalyptik w Styczeń 17, 2011, 08:33:02 pm
Dużo się zmieniło do Freyi, a teraz jest H5 to już totalnie w przypadku niektórych klas np. destro. Poczytaj sobie tematy dotyczące każdej z tych klas melee fighters, tam ludzie często piszą. Głównie o Freya, trochę o H5 też już jest.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: majsterpl6 w Marzec 12, 2011, 08:48:18 pm
Z tego co zauważyłem, to w żadnym z tematów przypietych nie ma berserkera - przydałoby się , żeby ktoś zrobił tutaj update.
Tytuł: Odp: Melee Fighterzy - Prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Russe w Lipiec 13, 2011, 11:17:57 am
Z tego co zauważyłem, to w żadnym z tematów przypietych nie ma berserkera - przydałoby się , żeby ktoś zrobił tutaj update.
Prawda, tylko, ze trzeba by znalesc kogos z offa, ruoffa. Porady graczy z l2j, nawet sporych jak cerberus, ex mozna sobie w kieszen schowac. Nawet jesli cos dziala diabli wiedza czy wlasciwie.