sk - bedziesz mial UD, LIGHTENING STRIKE (paraliz), swietnego draina, z mieczem/bluntem dodatkowy matt, reflect arrow
SK -
+2 UD, w tym jedno którego możesz użyć tylko w pobliżu zagrowanego moba lub gracza z flagą, które zwiększają p. def o ok. 25% pierwotnej wartości i m. def o 100% (ale nadal jest to wielkim atutem)
+Lightening strike wchodzi bardzo często na statystykach maga, ale ma mały zasięg.
+2 drainy - słabszy oddaje ci ok 80% hp, silniejszy (mający tą samą siłę co Vampiric Claw) oddaje ci 0k 20% hp.
+Magic Mirror który odbija debuffy takie jak silence, cancel itp.
+Skill toggle dający ok. 50% odporności na stuna
+Deflect arrow który zmniejsza dmg zadawany przez łuczników
+Druga seria pasywnych skilli na m. def
+3 cubici - zakładający trucizne, drainujący i wsadzający debuffy(hex, power break, wind shackle)
+Stun z tarczy (przydatny tylko w naprawde ekstremalnych przypadkach)
+Shield Mastery zwiększający szanse na obrone tarczą
+Toggle zwiększający P. Def
+Toggle zwiększający szanse na obronienie się tarczą
I z tego co wiem Sword/Blunt Mastery nie dodaje m. atk tylko p. atk, czyli nie licz na podwyższenie dmg z czarów.
----
bd - TANCE zawsze przy sobie, UD (chyba slabsze, ale nie jestem pewien), draina, z dualami dodatkowy matt
+Tańce na m.atk, cast speed, odpornośc na earth attack(sleep root), odpornośc na wode(przydatne do walki z sps'ami), taniec dający silent move, taniec zwiększający szanse na wejscie krytyka magicznego
+słaba wersja ud która dodaje ok 400 defa
+drain z zasięgiem 600, szybkim castem i zwróceniem 20% zadanego dmg
+słaba wersja deflect arrow
+słaba wersja shield
A tak btw - który bd/sh będzie biegał z dualami ? :O
I znów m. atk się nie zwiększa...
---
se - emp/wm zawsze przy sobie, recharge na siebie i innych, wind schakle, ROOT!
Do powyższego powinnien zostać dodany heal, który czyni cię bardzo przydatnym w party.
poza tym masz świetny buff dla wszystkich, najlepsze prophercy dla sztyleciaży.
---
ps - TRANSFER PAIN, summony, kilka dodatkow
+Transfer pain - przydatne choć i tak szybko padasz
+Summony - jeden z drainem, drugi z healem i gloomem o małym zasięgu i dość małym rate wejścia
+Cubici - Wrzucający debuffy i stunujący
+Mage Bane - taki cancel na magów, dość szybko się odnawia
+ARCANE AGILITY - i to jest największa zaleta tej profesji. Zrzera ci hp, ale zwiększa o ok. 20% cast speed. Przy dobrych buffach i z boss jewelry można wyciągnąć 1,9 k. cast speed. ^^
No i to by chyba było na tyle.
ps. poprosze plusika ;p
"zglos do moderatora" po prawej na dole mojego posta Wink
^^
Pozdrawiam.
LF