Witaj
Gość

Wątek: SK/SE  (Przeczytany 3071 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

SK/SE
« dnia: Luty 06, 2009, 02:28:38 am »
Zastanawiam sie nad czyms takim na oly.  Interesuje mnie gra na statach SK . Teoretycznie postac wydaje sie bardzo obiecujaca  i bardzo podobna do pp/pal'a , mimo to wole sie spytac forumowych wyjadaczy , bo to moja pierwsza postac pod oly . Zdaje sobie sprawe ze z tyr/ol lub gladem/pp wygrac bedzie ciezko , ale mnie interesuje bardziej wygrana z innymi postaciami .

Oto takie moje przemyslenia co do tej postaci :

SK/SE

Że tak powiem zasadnicze skille warte uwagi   :

-heal
-root
-wind shackle(zmiejsza a.speed,
-vampiric rage,
-erase,
-manaburn ,
-Freezing Strike,
-Power Break
-Hex,
-Life Leech(drain)
-sting (poison)
-Lightning Strike
-Vengeance
-UD
-Shield Bash(Detargetuje i rzuca 2 sekundowego stuna.)

Summon Phantom Cubic - rzuca na wroga debuffy zmniejszające P.atk, P.def i atk. speed.
Summon Vampire Cubic- wysysa życie z wroga i odnawia je nam.
Summon Viper Cubic -  zatruwa przeciwnika.
Magical Mirror(78lvl) - Selfbuff, który daje nam 30% szans na odbicie magicznego debuffa i 10% na fizycznego.

Małe porownanie na tle innych tankow z poradnika na forum
:

P.atk:
SK>Pal/DA>TK
P.def:
SK=Pal=TK=DA
Accuracy:
TK>SK>DA/Pal
Crit. Rate:
TK>SK>DA/Pal
Atk. Speed:
TK>SK>DA/Pal
M.atk:
SK>TK>DA/Pal
M.def:
SK=TK>DA/Pal
Evasion:
TK>SK>DA/Pal
Speed:
TK>SK>DA/Pal
Casting Spd.:
TK>SK>DA/Pal

Statystki praktyczne:
Obrażenia z regulara/sec:
SK>DA/Pal>TK
Maxymalny możliwy P.def:
SK=TK>DA/Pal
Skuteczność bronienia tarczą:
TK>SK>Pal>DA
Ilość HP:
DA/Pal>TK>SK
Ilość MP i regeneracja MP:
SK=TK>DA/Pal
Uśredniona szansa na wejście debuffów:
SK>TK>DA/Pal

Mysle nad taką kombinacja sprzetową :

Bronie

FB+F+8/Health/Haste (jak root wejdzie)
AM+A+7(  cast do debufow i drainow ponadto jakis tez jakis dmg , widzialem tak grajacego sk/ps i niezle dawał sobie rade <walił z arcany>)

SET

DYN HEAVY


Przykładowe dye :
+5dex
+4 str

+4str -4con
+4dex -4con
+4wit - 4men

Tatooo Ogre (nor emp) albo Monk (not emp)
Przykładowe uzycie skili w walkach
:

TH/PP (wind shackle,freezing strike,hex,shield bash (stun i detarget), sting (poison) , lightning strike (jak wejdzie = won match),mana burn

TH/wk (+erase , root na summona )

glad/pp (root, Freezing Strike,Power Break,Hex,sting (poison),Shield Bash,Lightning Strike,2x ud moze od początku)

glad/wk ( to samo + erase , root summona)

bish/pp   (root,manaburn,Freezing Strike,Hex,sting (poison),Lightning Strike,Lightning Strike,Shield Bash)
bish/wk   ( to samo +erase +root summona)   
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2009, 02:36:50 am wysłana przez misiaKI »


  • Wiadomości: 779

  • Pochwał: 5

  • DN forum staff member
Odp: SK/SE
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2009, 10:15:07 am »
To wszystko bardzo ladnie wyglada na kartce.
W praktyce na statystykach SK nie bedziesz uzywal zbyt czesto: heal, earse, root, wind shackle, mana burn, a wszystko przez denny cast speed warriora (pomijajac zupelnie fakt, ze landing earse, ws i mb z INT sk bedzie tak samo marny jak szybkosc czarowania. I tu juz polowa twoich kombinacji idzie do piachu.

Jest tu jeszcze pare bledow w zwiazku z porownaniem tankow, ale to nie istotne.
Tak czy inaczej SK/SE na statach sk byl mocna postacia jak dzialaly armor i weapon mastery, (w lekkiej zbroi ofc). Teraz jesli grac ta postacia to tylko juz na statystykach SE.


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 06, 2009, 01:23:45 pm »
To wszystko bardzo ladnie wyglada na kartce.
W praktyce na statystykach SK nie bedziesz uzywal zbyt czesto: heal, earse, root, wind shackle, mana burn, a wszystko przez denny cast speed warriora (pomijajac zupelnie fakt, ze landing earse, ws i mb z INT sk bedzie tak samo marny jak szybkosc czarowania. I tu juz polowa twoich kombinacji idzie do piachu.

Jest tu jeszcze pare bledow w zwiazku z porownaniem tankow, ale to nie istotne.
Tak czy inaczej SK/SE na statach sk byl mocna postacia jak dzialaly armor i weapon mastery, (w lekkiej zbroi ofc). Teraz jesli grac ta postacia to tylko juz na statystykach SE.

Podam ci jako przyklad pp/pal'a , on tez nie bazuje na skilach magicznych tylko mieczyk w lape i jazda, ewentualnie roocik czy erase i po sprawie. Debuffy ,rooty sa tu tylko pomoca. Mysle ze z rozsadnym sprzetem ,mozna tym sporo zdzialac .


  • Wiadomości: 53

  • Pochwał: 0

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 06, 2009, 03:04:35 pm »
pp/pal to chyba troszke inna bajka niz sk/se ;]


  • Wiadomości: 207

  • Pochwał: 2

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 06, 2009, 05:59:15 pm »
Pal/PP owszem jest farmerem na oly, ale on ma idealny buff na wojownika+ blessy, do tego większość takich zaczyna z AI na starcie, co daje kosmiczne efekty. Taki Pal ma wszystkie statystyki lepsze od SK (oprócz tego PP ma pasyw zwiększający HP, i Heavy Armor Mastery...), ogólnie suby z PP są dobre na oly. SK/SE nie ma kompletnego buffa dla wojownika pod oly, dużo, dużo traci w stosunku do pozostałych klas xx/buffer. Chyba, że masz Full Dynasty set +6/ FB+F+rozsądny enhant i jakieś dobre Aagu. SK/SE robi dobry dmg, ale na oly (przynajmniej na NM) jest pełno farmerów typu SwS/EE, Tyr/OL, Glad/PP, TH/PP, więc często na takich będziesz trafiał. Gdybyś miał efekt w stylu lethala to ok, ale nie masz :P

EE/SWS, BP/PAL, OL/WC i wiele innych...


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 06, 2009, 08:48:52 pm »
Pal/PP owszem jest farmerem na oly, ale on ma idealny buff na wojownika+ blessy, do tego większość takich zaczyna z AI na starcie, co daje kosmiczne efekty. Taki Pal ma wszystkie statystyki lepsze od SK (oprócz tego PP ma pasyw zwiększający HP, i Heavy Armor Mastery...), ogólnie suby z PP są dobre na oly. SK/SE nie ma kompletnego buffa dla wojownika pod oly, dużo, dużo traci w stosunku do pozostałych klas xx/buffer. Chyba, że masz Full Dynasty set +6/ FB+F+rozsądny enhant i jakieś dobre Aagu. SK/SE robi dobry dmg, ale na oly (przynajmniej na NM) jest pełno farmerów typu SwS/EE, Tyr/OL, Glad/PP, TH/PP, więc często na takich będziesz trafiał. Gdybyś miał efekt w stylu lethala to ok, ale nie masz :P

Ma lepszy buf ale lepsze staty ma  SK od pala. Wiekszy p.atack ,wiekszy speed,taki sam p.def z reszta zawarlem tutaj dokladnie porownanie od kolegi i sk wypada znacznie korzystniej od pala. Paladym nie ma chociazby vampiric rage,hex,power break ,cubiki wiec nie ma co biadolic nad brakiem AI . Latac bede w takim sprzecie jaki podalem. Postac nie jest robiona pod glada/pp czy tyr/ol . Chodzi mi o to zeby wygrywac/miec duze szanse z posostalymi klasami.

A co myslicie o grze na statach maga ? bodajze z takim necro/pp


  • Wiadomości: 207

  • Pochwał: 2

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 06, 2009, 09:52:56 pm »
Chodziło mi o Pal/PP( na selfie, nie na czysto), nie samego Pala widać zapomniałem dopisać, z pasywami+ buff+ inne korzyści z PP Pal/PP>>SK/SE. Zależy czy na twoim serwie jest dużo farmerów na oli, jeśli mało to taka postać jest w stanie powalczyć, wiadomo ze z subami xx/pp będzie trudno (oprócz HE). Jeśli myślisz pod kątem oli to Sk/SE na statach maga jest niezły, ale IMO BD/SE albo SE/PS byłby lepszy :P Wydaje mi się że z Necro/PP sobie nie poradzi. Jeśli lubisz grac SK  i masz dobry sprzęt( a z tego co piszesz to masz) do tego jakiegoś epika to i tak będziesz mocny :P A mając dobre agu to już w ogóle fajnie będzie. Sam kiedyś takiego chciałem zrobić, ale ostatecznie przekonali mnie do AW:P

EE/SWS, BP/PAL, OL/WC i wiele innych...


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2009, 02:19:13 am »
Chodziło mi o Pal/PP( na selfie, nie na czysto), nie samego Pala widać zapomniałem dopisać, z pasywami+ buff+ inne korzyści z PP Pal/PP>>SK/SE. Zależy czy na twoim serwie jest dużo farmerów na oli, jeśli mało to taka postać jest w stanie powalczyć, wiadomo ze z subami xx/pp będzie trudno (oprócz HE). Jeśli myślisz pod kątem oli to Sk/SE na statach maga jest niezły, ale IMO BD/SE albo SE/PS byłby lepszy :P Wydaje mi się że z Necro/PP sobie nie poradzi. Jeśli lubisz grac SK  i masz dobry sprzęt( a z tego co piszesz to masz) do tego jakiegoś epika to i tak będziesz mocny :P A mając dobre agu to już w ogóle fajnie będzie. Sam kiedyś takiego chciałem zrobić, ale ostatecznie przekonali mnie do AW:P

Generalnie to mam bd/se i jakos mnie ta postac zupełnie nie pociaga w grze . Kumpel strasznie tym wymiata na oly ale mnie to zupelnie nei kreci. Generalnie chcialem zrobic po prostu jakiegos mało spotykanego fightera najlepiej z jako takim selfem , poniewaz mam sprzet juz na to. SE/PS chyba słaby jest , wystarczy erase i zostaje goły se ;P . A jaka inną subie z SK na oly byscie poradzili na oly i poza? Moze byc mutant.
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2009, 02:36:46 am wysłana przez misiaKI »


  • Wiadomości: 53

  • Pochwał: 0

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2009, 11:34:08 am »
moim zdaniem dla sk na oly subka to tylko aw (jesli chcesz grac na statach sk) spory p def d arrow ;p a jak chcialbys mutanta to proponowalbym necro/sk ;p


  • Wiadomości: 207

  • Pochwał: 2

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 07, 2009, 02:34:31 pm »
Sk/AW wydaje się być najrozsądniejszym  wyborem, nie mutantem dla SK. Widziałem również kilku PS/SK walczących na statack SK, i w sumie nie wypadli kiepsko. Z mutantów to jak Ikki mówi necro/sk, albo Destro/SK :P

EE/SWS, BP/PAL, OL/WC i wiele innych...


  • Wiadomości: 391

  • Pochwał: -1

Odp: SK/SE
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2009, 09:08:44 pm »
PP/PAL>SK/SE
PP/PAL ma super self buff, shield stuna, do tego masz AI i TOL czego bardzo brakuje SH
w pvp z PP/PAL po zbiciu mu HP do 30% możesz mówić dopiero o 40% sykcesu
MasterOfSpirytus TH/SWS nobl klan B1A Dragon x15 ON
F1stM4st3r TYR/WC nobl Dragon x15 off
Orri SH/SE dragon x15 off