Witaj
Gość

Wątek: Wywiad z Offensive (Hindemith)  (Przeczytany 6805 razy)

  • Wiadomości: 625

  • Pochwał: 7

Wywiad z Offensive (Hindemith)
« dnia: Styczeń 09, 2008, 10:49:22 pm »
Cześć, może na początek przedstawcie się i opowiedzcie coś o sobie oraz o swoim klanie.

Pix3l: Witam, nazywam się Szymon Gorczowski, mam 21 lat i jestem studentem informatyki zaś w wolnym czasie jestem liderem klanu Offensive na serwerze Hindemith. Nasz klan jest polskim klanem, który stowarzysza większość Polaków.

Pshepyoor: Privet. Nazywam się Mikołaj, nazwisko po ojcu mym zacnym posiadam. Gram w klanie offensive w sojuszu Legion, postacią Ghost Hunterem zwaną, posiadającą obecnie lvl 77. Na subclassie mam Phantom Ranger'a, karacza, lvl 52. Mam 25 (w tym roku 26) lat i mieszkam w Opolu, ukończyłem studia informatyczne na Politechnice Opolskiej. Pracuje, gram, jem i sypiam, prawie jak normalny człowiek. Interesuje się kobietami (możesz podać później mojego maila +++hotchat). Przez 5 lata grałem w Counter-strike'a w klanach takich jak +PLUS+, WzW i wielu innych  :ork_6_1:

Pomazaniec : Witam, nazywam się Szymon i mieszkam w Olsztynie. Jestem studentem a w wolnej chwili Elven Elderem. Chciałbym zaznaczyć ze mój EE jest dużo lepszy od AW Mikołaja.

Fenomen : Cau, nazywam sie major i nie mam stopnia majora, mam +30 lat ale jeszcze nie doświadczyłem życia po 40. Pracuje, nie uczę się a moje zarobki świadczą o mojej edukacji. W wolnym czasie tzn wtedy, kiedy nie pracuje i nie śpie, strzelam z luku gdyż luk jest od tego, aby z niego strzelać, nie ma tu żadnej filozofii tak samo jak i w moim zawodzie oraz poziomie edukacji

Coyotus : Siema, imię me Paweł. Gram w offensive juz 21 miesięcy. Postać ma to Soultaker, na subclassie Hawkeye oraz na drugiej Warlock. Niedawno ukończyłem studia (kierunek Elektronika i Telekomunikacja) i poszukuję pracy. Jestem, jak prawie każdy członek klanu, prawie normalnym człowiekiem.