Witaj
Gość

Wątek: Spellsinger- poradnik  (Przeczytany 85643 razy)

  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Spellsinger- poradnik
« dnia: Grudzień 07, 2007, 11:46:16 pm »
Spellsinger-poradnik by Kll

Jako, ze to moja ulubiona postac i w piatkowy wieczor siedze w domu ze zlamana noga :x postanowilem napisac poradnik.

Zarys ogólny-Spellsinger jak kazdy nuker charakteryzuje sie zdolnoscia do zadania sporych obrazen w krotkim czasie. Jego najwieksza zaleta jest duzy casting speed, natomiast najwieksza wada szybko konczaca sie mana, ktorej brak daje sie we znaki nie tylko w pve :wink:.

Droga rozwoju-elven mystic-elven wizard-spellsinger-mystic muse

Skille spellsingera
Sleep- nie warty uzycia ze wgledu na dlugi bazowy cast tego skilla
Surrender to water- zmniejsza odpornosc przeciwnika na wode o 30%, zwieksza odpornosc na ogien
Surrender to earth- zmniejsza odpornosc na magie ziemi, zwieksza odpornosc na magie wiatru. Ja szczerze nie widze zastosowania tego skilla :).
Freezing schackle- tzw. dot-dmg over time, zjada spora czesc zycia przeciwnika, czy to hp czy cp.
Sleeping cloud- z powodu dlugiego bazowego casta tego skilla tez rzadko stosowany.
Cancel- zdejmuje losowo do 5 buffkow przeciwnika.
Frost bolt- czar spowalniajacy, dodatkowo zadaje dmg.
Ice dagger- czar zadajacy obrzenia, dodatkowo powoduje bleeda.
Solar flare- czar o atrybucie holy i duzej sile
Hydroblast- podstawowy nuk spsa
Aura Flash- Czar obszarowy dzialajacy na maly dystans, detargetuje przeciwnika, koszt uzycia 2 spirit ore
Aura bolt- zadaje niewielkie obrazenia, szybko sie castuje, zjada malo many
Aura flare- Czar dzialajacy na bliska odleglosc, po uzyciu zadajemy o 50% mniejszy dmg przez 3 sekundy
Aqua splash- czar obszarowy tzw. aoe
Frost wal- kolejna obszarowka o mniejszym zasiegu niz aqua splash
Curse fear- zmusza przeciwnika do ucieczki, gracz pod wplywem traci kontrole nad postacia na czas trwania czaru
Mana regeneration- zwieksza tempo regeneracji many
Freezing skin- odbija czesc obrazen fizycznych zadanych w zwarciu
Resist aqua- zwieksza odpornosc na magie wody

Reszta skilli, ktorych nie wymienilem, to sa skille pasywne ktore sie bierze i juz :P, badz skill z mistica i wizarda, ktore maja za niski lvl by ich uzywac.

Skille Mistic Muse
Light vortex- Accuracy -6, MP Regen per tick -12, Resistance to Holy attribute -30%
Wisdom- Zwieksza odpornosc na hold, sleep i ataki mentalne
Ice vortex- Speed -30%, Atk. Spd. -10%, Casting Spd. -10%, MP Regen per tick -12, Resistance to Water attribute -20%
Skill mastery- Zwieksza szanse na podwojenie czasu trwania buffow lub ponowne uzycie skilla bez reuse. U mistica zalezne od INT
Spell force- przekazuje moc :D innemu graczowi, potrzebne do skilli fuzyjnych
Arcane chaos- Debuff, zmniejsza odpornosc na ataki zdejmujace buffy, wejscie debuffow. Zwieksza konsumpcje many przy fizycznych i magicznych skillach, stopniowo zjada mp.
Arcane power- toogle zwiekszajacy m attack przy zwiekszonym koszcie mp w uzywaniu skilli. Stopniowo zjada hp
Arcane roar- zwieksza odpornosc na elemental attack, zwieksza m attack o 3%
Raging waves- skill fuzyjny, zadaje potezny dmg. Aby go uzyc potrzeba 3 spell force, pozera 1 magic symbol.

Ekwipunek

Zbroja

No grade
Tunic of devotion- Najlepszy wybor, zwieksza cast speed o 15%

D-grade- pomijamy, nie oplaca sie.

C-grade
Demon set- najlepszy mozliwy wybor, -269 HP, +4 INT, -1 WIT
Karmian set- gdy nie mozemy szybko zdobyc demona bierzemy ten set, +5% P.def, +15% Casting Speed

B-grade- pomijamy, gdyz nawet majac karmiana pracujemy nad demonem :P

A-grade
Dark crystal robe set- najlepszy set dla sps'a, P. Def. +8%,Casting Spd. +15%,Speed +7,zmiejszona szansa przerwania czarowania,odporność na paraliż +50%,WIT +2,MEN -2

S-grade
Major arcana robe set- Sprawiamy sobie, gdy juz jestesmy kasiasci :D, jako drugi set uzywany do siege i mass pvp gdzie potrzebna nam mana, a cast az tak sie nie liczy.M. Atk +17%, Movement Speed +7, Casting Cancel Probability -50%, Weight Limit +5759, WIT +1, INT +1, MEN -2, Stun resistance +50%

Bronie

No grade
Mage staff

D-grade
Staff of life

C-grade
Homunculus+acumen

B-grade
Wizard Tear+acumen
A-grade
Sword of miracles+acumen

S-grade
Arcana mace+acumen

Bizuteria
Jak najlepsza.

dyes
+4 con -5 str, +4 wit -4 men, +4 int -4 men

Expienie

1-20lvl: okolice wioski startowej
20-28lvl: Okolice Dion, Ruins of Despair
28-35lvl:  Cruma Swamplands, Wastelands
35-44lvl: Okolice Hardins Academy
44-52lvl: Okolice Ivory Tower
52-58lvl: The Cemetery
58-70lvl: Valley of saints, forbidden gateway( na fg expimy krocej niz do 70)
70-76lvl: Wall of argos, hot springs
76+: Imperial tomb, forge of gods, varka, ketra

Krotko o expieniu: Do 70 lvl solujemy gdyz jest to najbardziej oplacalne, na wiekszosci dobrych priv serwerow typu abyss, dex itp. dual box jest dozwolony, dlatego polecam do expienia zrobic sobie ee i se trzymajac ich w party. Na poczatku troche to nas opoznia, ale pozniej dzieki 2 rechargerom expimy bardzo szybko :D. Dla tych co mysla o solo gankach, mozna zrobic na 3ciego boxa pp i lvlowac go w party razem z rechargerami, jednak jest to juz opcja dla wytrwalych. Dla osob zniesmaczonych dual boxem, badz grajacych na offie i nie mogacych pozwolic sobie na oplacanie wiekszej ilosci kont, proponuje zaprzyjazniac sie z kazdym se i ee na serwie, aby pozniej zawsze miec kogos kto wyskoczy z nami w duo lub trojkat :P. W przypadku braku recharga wylaczcie l2 i idzcie na piwo, gdyz nie polecam expa spsem bez buffkow i recharga. Od 70 chodzimy w mniejsze party typu 2 nukerow se i bd, lub jakiekolwiek sensowne kombinacje. Od 76+ staramy sie chodzic w mage party, lub razem z naszymi bufferami solowac na varce/ketrze.

PVP

Spellsinger jest postacia sprawujaca sie bardzo dobrze w solo gankach, badz malym pvp typu party vs party, gankowanie it, fog itp. Jesli zas chodz o siege i mass pvp, to glowna bolaczka jest straszna manozernosc, bardziej efektywni w tym wypadku sa lucznicy. Wracajac do ekwipunku, dlatego proponuje miec pod koniec gry 2 sety, arcane i dc. Dc uzywamy w generalnie malym pvp, typu gank party, solo gank itp. Gdyz tam wazny dla nas jest reuse vortexow i cancela, a mana nie jest bardzo duzym problemem. W mass pvp z kolei uzywamy arcany, ze wzgledu na zwiekszony weight limit, duzy bonus do m attack i + 1 int, dzieki czemu zuzywamy nasza mane bardziej efektywnie zadajac za taka sama jej ilosc wieksze obrazenia niz w dc. Przeciwnikiem z ktorym mamy najwieksze szanse sa wszelkiego rodzaju klasy zadajace dmg z bliska np. tanki, nasza glowna przewaga w tym przypadku sa 2 slowy o range 900, czyli frost bolt i ice vortex. Przydatna wskazowka jest aby zawsze nosic tarcze i posiadac bless shield + adv block, gdyz wtedy jestesmy w stanie bedac zwroconymi przodem zablokowac wiele hitow jednych z naszych najwiekszych wrogow :D, czyli lucznikow. Poza tym od wprowadzenia interlude naszym atutem jest to, ze wszystkie nuki uzywane przez nas w pvp , poza ice daggerem, nie sa blokowane przez tarcze. Czyli podsumowujac nasze + to:
- bardzo duzy cast speed
- duzy movement speed speed
- najwiekszy m def z nukerow
- najwieksza szansa na wejscie m crita.

Made by Kll
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2008, 06:12:15 pm wysłana przez Kll »
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 108

  • Pochwał: -4

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2007, 12:25:48 am »
Stary to ty mi jeszcze powiedz ,które z tych czarów są pod earth ?  Frost bolt i? ... Ice bolt i solar wypada pod holy?


Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2007, 12:28:16 am »
frost bolt na earth? a nie water?

tak jak napisal Kll
Cytuj
Ja szczerze nie widze zastosowania tego skilla



  • Wiadomości: 108

  • Pochwał: -4

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 08, 2007, 01:03:37 am »
No ,ale więc jak to jest tylko dlatego ,żeby miał 2 surrendery?


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 08, 2007, 02:01:43 am »
Cytuj
Surrender to water- zmniejsza odpornosc przeciwnika na wode o 30%, zwieksza odpornosc na ogien, zdejmuje wszelkie odpornosci na magie wody(w tym elemental protection), poza dance of aqua guard
Z tym elemental protection to chyba nadinterpretacja :P


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 08, 2007, 02:48:26 am »
Taa usuwal elemental protection ale w c4
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 551

  • Pochwał: 9

  • Showtime!
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:21:38 am »
Przyklejam - Kll dostaje plusa.


Piszę poprawnie po polsku

Nothing lasts forever...
...even cold November Rain


  • Wiadomości: 122

  • Pochwał: 2

  • WC Rulez :)
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 08, 2007, 01:44:26 pm »
Dla sps z c grade najlepszy jest Karmian Robe ponieważ daje do c.speed'a a przecież sps ma mieć jak najwięcej casta




Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 08, 2007, 02:00:54 pm »
no ale nwet dla SPSa do PvE demon jest lepszy ...


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 08, 2007, 02:29:48 pm »
zwłaszcza, ze na tych levelach mało kto sie bawi w pvp
League of Legends


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 08, 2007, 03:19:30 pm »
Jak Frost Bolt jest z żywiołu ziemi to znaczy że Trzesienie Ziemi topi ludzi tak?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2007, 08:57:57 pm wysłana przez Ryltar »


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2007, 07:42:11 pm »
Jak Frost Bolt jest z żywiołu ziemi to znaczy że Trzesienie Ziemi topi ludzi tak?
Chyba tak chciales napisac, bo wtedy jest w tym jakis sarkazm :P
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 108

  • Pochwał: -4

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:18:56 pm »
Nie on napisał dokładnie to co chciał napisać. Po prostu chodzi mu mniej więcej o to ,że jakim cudem frost bolt nie zalicza sie do earth jak po samej nazwie można by go tak zaliczyć ja dokładnie myślałem tak samo.


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:41:05 pm »
lol a co w nazwie frost bolt jest wspolnego z zywiolem ziemi?? :o
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 300

  • Pochwał: 1

  • Son of Sam :P
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:47:19 pm »
tak a propo Surrender to Earth :D jesli on zwieksza wrazliwosc na magie ziemii a zwieksza (tzn dodaje :D) wrazliwosci na wind (no ze mniej dmg) to mozna by bylo tego uzywac jako buff przeciwko walce z SH ^^ w ogóle to nie widze zastosowania go u SPS juz predzej u Sorca albo Dorfa do Spoila :P
W oczekiwaniu na przyszłość :)

http://antilus.mybrute.com


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 08, 2007, 08:57:26 pm »
Jak Frost Bolt jest z żywiołu ziemi to znaczy że Trzesienie Ziemi topi ludzi tak?
Chyba tak chciales napisac, bo wtedy jest w tym jakis sarkazm :P


No miało byc tak  :_delf_3:


  • ******
  • Wiadomości: 1139

  • Pochwał: 16

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 09, 2007, 10:50:47 am »
Wydawalo mi sie ze z czarow earth jest m in Sleep. Ale nawet jesli to i tak nikt nie wrzuca surrendera pierwszego ; )


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 09, 2007, 11:17:04 am »
On zalicza sie do sleep :P

Z ziemi to masz spoile,ataki antharasa i decay.Dlatego ressist z earinga antka jest z dupy :P


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 09, 2007, 11:54:12 am »
Ja bym B gradowy miecz magiczny poprawił na Wizard Tear+Acumen
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 09, 2007, 01:22:12 pm »
Z tego co mi wiadomo najróżniejsze rooty też są earth spellami. Nie wiem tylko czy arrest tanków też zalicza się do czarów z tego żywiołu.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • Wiadomości: 108

  • Pochwał: -4

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 11, 2007, 02:17:37 pm »
Czy aby Sh nie ma surrender to poison ,który przydaje się tylko do zwalenia resista?


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 01, 2008, 02:12:35 pm »
a sleep nie jest z earth??, a roty tanków to chyba skile fizyczne wiec do żadnej magii się nie zaliczaja
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • Wiadomości: 19

  • Pochwał: 1

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 16, 2008, 01:39:54 pm »
aura flare jest chyba do earth


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 16, 2008, 02:12:18 pm »
dryad root i decay sa na 90% z earth, podobno anchor takze

arrest i schackle sa atakami "fizycznymi" bez przydzialu do konkretnego zywiolu (i mdef nie odpowiada za odpornosc na niego w przeciwnienstwie do np dryad root)


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Spellsinger- poradnik
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 16, 2008, 04:01:43 pm »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...