Spellsinger-poradnik by KllJako, ze to moja ulubiona postac i w piatkowy wieczor siedze w domu ze zlamana noga
postanowilem napisac poradnik.
Zarys ogólny-Spellsinger jak kazdy nuker charakteryzuje sie zdolnoscia do zadania sporych obrazen w krotkim czasie. Jego najwieksza zaleta jest duzy casting speed, natomiast najwieksza wada szybko konczaca sie mana, ktorej brak daje sie we znaki nie tylko w pve
.
Droga rozwoju-elven mystic-elven wizard-spellsinger-mystic muse
Skille spellsingeraSleep- nie warty uzycia ze wgledu na dlugi bazowy cast tego skilla
Surrender to water- zmniejsza odpornosc przeciwnika na wode o 30%, zwieksza odpornosc na ogien
Surrender to earth- zmniejsza odpornosc na magie ziemi, zwieksza odpornosc na magie wiatru. Ja szczerze nie widze zastosowania tego skilla
.
Freezing schackle- tzw. dot-dmg over time, zjada spora czesc zycia przeciwnika, czy to hp czy cp.
Sleeping cloud- z powodu dlugiego bazowego casta tego skilla tez rzadko stosowany.
Cancel- zdejmuje losowo do 5 buffkow przeciwnika.
Frost bolt- czar spowalniajacy, dodatkowo zadaje dmg.
Ice dagger- czar zadajacy obrzenia, dodatkowo powoduje bleeda.
Solar flare- czar o atrybucie holy i duzej sile
Hydroblast- podstawowy nuk spsa
Aura Flash- Czar obszarowy dzialajacy na maly dystans, detargetuje przeciwnika, koszt uzycia 2 spirit ore
Aura bolt- zadaje niewielkie obrazenia, szybko sie castuje, zjada malo many
Aura flare- Czar dzialajacy na bliska odleglosc, po uzyciu zadajemy o 50% mniejszy dmg przez 3 sekundy
Aqua splash- czar obszarowy tzw. aoe
Frost wal- kolejna obszarowka o mniejszym zasiegu niz aqua splash
Curse fear- zmusza przeciwnika do ucieczki, gracz pod wplywem traci kontrole nad postacia na czas trwania czaru
Mana regeneration- zwieksza tempo regeneracji many
Freezing skin- odbija czesc obrazen fizycznych zadanych w zwarciu
Resist aqua- zwieksza odpornosc na magie wody
Reszta skilli, ktorych nie wymienilem, to sa skille pasywne ktore sie bierze i juz
, badz skill z mistica i wizarda, ktore maja za niski lvl by ich uzywac.
Skille Mistic Muse Light vortex- Accuracy -6, MP Regen per tick -12, Resistance to Holy attribute -30%
Wisdom- Zwieksza odpornosc na hold, sleep i ataki mentalne
Ice vortex- Speed -30%, Atk. Spd. -10%, Casting Spd. -10%, MP Regen per tick -12, Resistance to Water attribute -20%
Skill mastery- Zwieksza szanse na podwojenie czasu trwania buffow lub ponowne uzycie skilla bez reuse. U mistica zalezne od INT
Spell force- przekazuje moc
innemu graczowi, potrzebne do skilli fuzyjnych
Arcane chaos- Debuff, zmniejsza odpornosc na ataki zdejmujace buffy, wejscie debuffow. Zwieksza konsumpcje many przy fizycznych i magicznych skillach, stopniowo zjada mp.
Arcane power- toogle zwiekszajacy m attack przy zwiekszonym koszcie mp w uzywaniu skilli. Stopniowo zjada hp
Arcane roar- zwieksza odpornosc na elemental attack, zwieksza m attack o 3%
Raging waves- skill fuzyjny, zadaje potezny dmg. Aby go uzyc potrzeba 3 spell force, pozera 1 magic symbol.
EkwipunekZbrojaNo grade
Tunic of devotion- Najlepszy wybor, zwieksza cast speed o 15%
D-grade- pomijamy, nie oplaca sie.
C-grade
Demon set- najlepszy mozliwy wybor, -269 HP, +4 INT, -1 WIT
Karmian set- gdy nie mozemy szybko zdobyc demona bierzemy ten set, +5% P.def, +15% Casting Speed
B-grade- pomijamy, gdyz nawet majac karmiana pracujemy nad demonem
A-grade
Dark crystal robe set- najlepszy set dla sps'a, P. Def. +8%,Casting Spd. +15%,Speed +7,zmiejszona szansa przerwania czarowania,odporność na paraliż +50%,WIT +2,MEN -2
S-grade
Major arcana robe set- Sprawiamy sobie, gdy juz jestesmy kasiasci
, jako drugi set uzywany do siege i mass pvp gdzie potrzebna nam mana, a cast az tak sie nie liczy.M. Atk +17%, Movement Speed +7, Casting Cancel Probability -50%, Weight Limit +5759, WIT +1, INT +1, MEN -2, Stun resistance +50%
BronieNo grade
Mage staff
D-grade
Staff of life
C-grade
Homunculus+acumen
B-grade
Wizard Tear+acumen
A-grade
Sword of miracles+acumen
S-grade
Arcana mace+acumen
Bizuteria Jak najlepsza.
dyes+4 con -5 str, +4 wit -4 men, +4 int -4 men
Expienie1-20lvl: okolice wioski startowej
20-28lvl: Okolice Dion, Ruins of Despair
28-35lvl: Cruma Swamplands, Wastelands
35-44lvl: Okolice Hardins Academy
44-52lvl: Okolice Ivory Tower
52-58lvl: The Cemetery
58-70lvl: Valley of saints, forbidden gateway( na fg expimy krocej niz do 70)
70-76lvl: Wall of argos, hot springs
76+: Imperial tomb, forge of gods, varka, ketra
Krotko o expieniu: Do 70 lvl solujemy gdyz jest to najbardziej oplacalne, na wiekszosci dobrych priv serwerow typu abyss, dex itp. dual box jest dozwolony, dlatego polecam do expienia zrobic sobie ee i se trzymajac ich w party. Na poczatku troche to nas opoznia, ale pozniej dzieki 2 rechargerom expimy bardzo szybko
. Dla tych co mysla o solo gankach, mozna zrobic na 3ciego boxa pp i lvlowac go w party razem z rechargerami, jednak jest to juz opcja dla wytrwalych. Dla osob zniesmaczonych dual boxem, badz grajacych na offie i nie mogacych pozwolic sobie na oplacanie wiekszej ilosci kont, proponuje zaprzyjazniac sie z kazdym se i ee na serwie, aby pozniej zawsze miec kogos kto wyskoczy z nami w duo lub trojkat
. W przypadku braku recharga wylaczcie l2 i idzcie na piwo, gdyz nie polecam expa spsem bez buffkow i recharga. Od 70 chodzimy w mniejsze party typu 2 nukerow se i bd, lub jakiekolwiek sensowne kombinacje. Od 76+ staramy sie chodzic w mage party, lub razem z naszymi bufferami solowac na varce/ketrze.
PVPSpellsinger jest postacia sprawujaca sie bardzo dobrze w solo gankach, badz malym pvp typu party vs party, gankowanie it, fog itp. Jesli zas chodz o siege i mass pvp, to glowna bolaczka jest straszna manozernosc, bardziej efektywni w tym wypadku sa lucznicy. Wracajac do ekwipunku, dlatego proponuje miec pod koniec gry 2 sety, arcane i dc. Dc uzywamy w generalnie malym pvp, typu gank party, solo gank itp. Gdyz tam wazny dla nas jest reuse vortexow i cancela, a mana nie jest bardzo duzym problemem. W mass pvp z kolei uzywamy arcany, ze wzgledu na zwiekszony weight limit, duzy bonus do m attack i + 1 int, dzieki czemu zuzywamy nasza mane bardziej efektywnie zadajac za taka sama jej ilosc wieksze obrazenia niz w dc. Przeciwnikiem z ktorym mamy najwieksze szanse sa wszelkiego rodzaju klasy zadajace dmg z bliska np. tanki, nasza glowna przewaga w tym przypadku sa 2 slowy o range 900, czyli frost bolt i ice vortex. Przydatna wskazowka jest aby zawsze nosic tarcze i posiadac bless shield + adv block, gdyz wtedy jestesmy w stanie bedac zwroconymi przodem zablokowac wiele hitow jednych z naszych najwiekszych wrogow
, czyli lucznikow. Poza tym od wprowadzenia interlude naszym atutem jest to, ze wszystkie nuki uzywane przez nas w pvp , poza ice daggerem, nie sa blokowane przez tarcze. Czyli podsumowujac nasze + to:
- bardzo duzy cast speed
- duzy movement speed speed
- najwiekszy m def z nukerow
- najwieksza szansa na wejscie m crita.
Made by Kll