/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
(...) nie zmniejsza mi w ogóle reuse skilla (...)?
oczywiscie ze tak to dzialalo, tyle ze nie koniecznie skillFORCE, ale jakiekolwiek macro i tez nie na wszystkie skille, a tylko te ktore mialy cooldown bliski 0 ( z prawie spamowalnych stawaly sie calkowicie spamowalne)(...) nie zmniejsza mi w ogóle reuse skilla (...)Nie przypominam sobie, żeby macra miały taka możliwość...
oczywiscie ze tak to dzialalo, tyle ze nie koniecznie skillFORCE, ale jakiekolwiek macro i tez nie na wszystkie skille, a tylko te ktore mialy cooldown bliski 0 ( z prawie spamowalnych stawaly sie calkowicie spamowalne)LOL
do GoDa tak to wlasnie dzialalo i nie byl to feature l2 a zwykly glitch ktorego ludzie masowo uzywali, w sumie u was to jeszcze lepiej musialo wygladac z runami -20% cooldownoczywiscie ze tak to dzialalo, tyle ze nie koniecznie skillFORCE, ale jakiekolwiek macro i tez nie na wszystkie skille, a tylko te ktore mialy cooldown bliski 0 ( z prawie spamowalnych stawaly sie calkowicie spamowalne)LOL
To, że w makrze możesz dokładnie określić czas kolejnego odpalenia skilla natychmiast jak się skończy cool down, nie oznacza, że zmniejszasz re-use...
Gdyby to działało tak jak mówisz, to zmiejszenie re-use KAŻDEGO skilla byłby możliwy.
tak było, potwierdzone info, działało na lancerze przez całe H5oczywiscie ze tak to dzialalo, tyle ze nie koniecznie skillFORCE, ale jakiekolwiek macro i tez nie na wszystkie skille, a tylko te ktore mialy cooldown bliski 0 ( z prawie spamowalnych stawaly sie calkowicie spamowalne)LOL
To, że w makrze możesz dokładnie określić czas kolejnego odpalenia skilla natychmiast jak się skończy cool down, nie oznacza, że zmniejszasz re-use...
Gdyby to działało tak jak mówisz, to zmiejszenie re-use KAŻDEGO skilla byłby możliwy.
urImIo Na normalnych serwerach Lineage 2 nie zaatakujesz drugiego gracza i nie uzyjesz na nim żadnego skilla ofensywnego. Dopiero jak wciśniesz Ctrl + skill/atak - nastąpi atak na innego gracza.
Wielu skilli nie użyjesz jesli przeciwnik nie jest sflagowany albo nie masz z nim wojny.
Więc jak widać to uroda serwa na którym grasz.
Pozdrawiam