Witaj
Gość

Wątek: Poradnik do koxu WL  (Przeczytany 27452 razy)

  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 1

Poradnik do koxu WL
« dnia: Czerwiec 08, 2008, 05:07:19 pm »
Przeglądając forum stwierdziłem, że spora rzesza ludzi nie potrafi koxać WL'a. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą. WL to imo najszybszy koxer w L2. Dlaczego tak? I dlaczego ludzie sądzą że nie? Zastanówmy się od czego zależy szybkość koxu WL'a.

1) Charakterystyka klasy
Warlord to wojownik specjalizujący się w walce dzidami (polearms), które mają tą właściwość, że można nimi zahaczyć kilka mobów naraz. W walce '1 vs stado' spisuje się znakomicie, natomiast w walce 1 vs 1 raczej słabo.
PLUSY:
-może osiągać kolosalne ilości HP (na full buffie jakieś ~15k), w czym ustępuje tylko destro.
-posiada szereg skilli, które bardzo ułatwiają walkę z tłumem
-prawie wszystkie jego skille nie wymagają celowania
-może włączać sobie buffy podnoszące p.atk względem konkretnego typu moba
-dobry do koxania postaci, które wyjątkowo słabo radzą sobie same (bufferzy, healerzy)
-może osiągnąć bardzo dużo CON, przez co trudno wchodzi w niego stun
-idealna maszyna do farmienia aa w kata i papierów w GC. Spolia nie prześcigniemy, ale na siebie zarobić można

MINUSY:
-mało many
-tragiczna celność. Posiada coprawda toggle Accuracy i Polearm Accuracy, ale one żrą manę, co wobec poprzedniego punktu sprawia, że są mało użyteczne
-powolny
-na 90% lag podczas ciągnięcia traina = śmierć

2) Skille
WL posiada dużo przydatnych skilli (jak wiekszość klas), ale są lepsze i 'lepsiejsze'. Opiszę te najważniejsze (w nawiasach przydatność w skali 0-4. 0-kompletny szajs, 4-super skill)
Pasywne:
-Boost HP, Faster HP Recovery, Polearm Mastery, Heavy Armor Mastery (wszystkie 4/4).
Oczywiste skille dla takiego typu wojownika.
-Light Armor Mastery (0/4)
Ponoć są ludzie używający evasion buildu dla WL... A nasz kochany prezydent ponoć nie jest idiotą... Strata SP.
-Final Frenzy (2/4)
Przydaje się czasem, ale dopiero na wyższych poziomach.

Toggle:
-Accuracy, Polearm Accuracy (1/4)
Niektórzy tego używają, ja akurat nie, bo uważam że żre za dużo many, której i tak mamy mało, a którą i tak musimy zużywać, bo nawet w PvE walimy skillami.
-Vicious Stance (2/4)
Przydaje się, kiedy koxamy na dobrym buffie z sws jako supportem. Wtey dzięki song of hunter krytyki wchodzą na tyle często, że usprawiedliwia to duuuuży pobór many tego toggle'a

Active:
-Thunderstorm (4/4)
Genialny skill zadający obrażenia wszystkiemu dookoła i przy okazji stunujący. Land rate stuna jest porównywalny z typowymi stunami np krasia, ale to wystarczy. Ten skill to podstawa dobrego traina.
-Howl (4/4)
Kolejny uber skill. Zmniejsza p.atk wrogim celom dookoła. Land rate porównywalny z Thunderstormem, ale minimalny cooldown i niski koszt, więc można rzucić dużo razy.
-Detect =foo= Weakness (2/4)
Niby dobry skill, ale wersje przeciwko często spotykanym rodzajom mobów dostajemy późno. Z niższych godny uwagi jest w zasadzie tylko przeciw Beast, który dostajemy na 52 lvlu. Premia do p.atk nieduża, ale ponoć została bardzo zwiększona w nowych kronikach.
-Battle Roar (4/4)
Bardzo dobry skill. Znacznie podnosi nam HP i uzupełnia różnicę. Cooldown dośc spory, ale można go zmniejszyć odpalając ze sztyletem w łapie. Można używać jako awaryjnego heala.
-War Cry (3/4)
Solidny skill podnoszący p.atk na minutę. Cooldown średni. Generalnie jak jest potrzebny, to zazwyczaj jest gotowy do użycia.
-Thrill Fight (3/4)
Podnosi atk.spd kosztem szybkości biegania. Sensowny skill kiedy bijemy w zamkniętych pomieszczeniach i nie ciągamy trainów na długie dystanse.
-Lionheart (2/4)
Zwiększa odporność na stuny, sleepy itp. Wydawałoby się, że bardzo dobry skill, ale jego dłuuuugi cooldown zmniejsza jego przdatność.
-Fell Swoop (1/4)
Zwiększa ilość wrogów, jakich możemy naraz zahaczyć dzidą. Generalnie rzadko się zdaża taka sytuacja, bo bazowo możemy zahaczyć 20 naraz.
-Whirlwind (3/4)
Bardzo mocny skill. Zadaje znaczne obrażenia wszystkim wrogim celom dookoła za relatywnie niewielką ilość many. Dobry 'panic button' w sytuacjach kiedy trzeba szybko wybić wrogów.
-Shock Stomp (4/4)
Patrz Thunderstorm


3) Buffy.
Na buffach koxamy 3 czy 4 razy szybciej, ponieważ możemy brać więcej stworów na siebie. W szczególności na buffach SE/WRC z uwagi na vampiric rage. Ma to ten minus, że zazwyczaj buffer jest z nami w party i zjada cześć expa. Ważne jest również, czy bierzemy berserker spirit czy nie. Jeżeli gramy buildem defensywnym, to raczej nie jest to dobry wybór, bo celem tego buildu jest maksymalne zwiększenie HP i p.def a zerk obniża pdef. Jeżeli mamy WL'a ofensywnego/kamikadze, to czasem zerk jest opłacalny, zwłaszcza wtedy, kiedy bijemy relatywnie słabe moby, w które wchodzi dużo obrażeń i zwiększenie p.atk (a co za tym idzie zwracanego przez vr życia) rekompensuje z nawiązką zmniejszenie p.defa. Więcej o poszczególnych buildach dalej.

4) Co bijemy?
Bijemy dużo mobów naraz. Ale jakich mobów? Ano ważnych jest parę rzeczy. Po pierwsze jeżeli nie mamy ze sobą healera, nie bijemy więcej jak 6-8 mobów x1, 5-6 x2, 4-5 x3, ~4 x4. Jest to podyktowane faktem, że jeżeli coś pójdzie nie tak (np wyłapiemy stuna i zjadą nam 1/3 hp) to mając nawet dużo słabszych mobów na sobie walniemy thunderstorma, howla, whirlwinda i większość mobów idzie w piach, a jeśli moby są silniejsze to jeśli będzie ich mniej (np właśnie 4 mobki x4) to klepią nas wolniej i jest duża szansa, że je zatłuczemy wcześniej niż one nas. Jeżeli mamy ze sobą healera, to możemy brać z 1,5-2x tyle mobów.
Jeżeli mamy buffera z vr, to kryterium doboru mobów jest trochę inne. Przede wszystkim dajemy spokój tym, które mają physical resist (zadajemy mniej obrażen, mniej się leczymy vr), oraz tym, które mają wysokie evasion (WL i tak ma problem z trafieniem w cokolwiek mniejszego niż stodoła, więc mobki z dużym evasion to niepotrzebne utrudniene).

5) Sprzęt i farbki.
Są generalnie 2 klasyczne podejścia: ofensywne i defensywne:
-defensywne
("i co z tego, że słabo leję... prędzej się zestarzejecie niż mnie zatłuczecie").
dye: -5 str +5 con
armor: C - FP (albo composite)
         B - Doom Heavy (+con, dobry pdef.)
         A - Majestic Heavy (odporność na stuny)
broń:  C - orcish poleaxe + towering blow
         B - Lance + SA j/w
         A - TG + Health
Ten build generalnie lepiej działa, kiedy koxamy sami, tzn bez vr.

-ofensywne
("jeb, jeb, jeb -> biegniemy dalej" )
dye: +5 str +4 dex -9 com
armor:  C - j/w
           B - BW heavy (+speed, + str)
           A - Tallum Heavy (+atk.spd!)
broń: j/w
Ten build jest trochę bardziej ryzykowny, ale za to nieporównanie bardziej efektywny. Polegamy nie na kolosalnej ilości HP i odporność na wszystko, a na leczeniu VR. Tutaj healer (najlepiej SE) jest najlepszym przyjacielem WL'a. Mamy mało con, więc jak trafi się stunujący mob i wyłapiemy, to ktoś musi nas utrzymać przy życiu. Poza tym zdarzają się inne niemiłe akcje w rodzaju złego ustawienia się mobów czy laga. Jeżeli dołączymy do party sws albo bd, to mamy maszynkę do mięsa.

Inny sprzęt:
- sztylet NG (potem wyjaśnię)
- GSAP, GHP, Emergency Dressing, Greater Antidote (na różne niemiłe rzeczy, którymi z pewnością dostaniemy)

6) O wyborze miejsca do grindu:

- unikamy mobów, które stunują, chyba że mamy healera i bierzemy dużo mobów. Każde uderzenie ma szansę obudzić nas ze stuna a healer raczej nas utrzyma przy życiu.
- unikamy mobów, które rzucają czar "Power Word: OWN3D"  (czyli Cancel). Cancel to śmierć głwnie dla tych, którzy jadą na VR.
- unikamy bicia w sąsiedztwie mobów, które nukują (raz, że trzeba za nimi dodatkowo biegać, dwa, że jak takiemu wejdzie krytyk to może zaboleć)
- unikamy bicia różnorakich archerów (trzeba za nimi biegać, nie da się z nich zrobić dobrego traina). Jeżeli już stanie się coś nieprzewidzianego i rzuca się na nas kilku archerów, to chowamy się za przeszkodą terenową i atakujemy kiedy wybiegną zza rogu. Przy pewnej dozie szczęścia uda nam się zahaczyć dzidą kilka naraz. Trzeba z tym uważać, bo moby strzelające i nukujące mają tendencję do walenia przez ściany.
- unikamy robienia trainów z mobów, które mogą walnąć sleepa albo roota
- nie robimy trainów z powolnych mobów (np. golemy w Cruma czy drzewce w EV), bo zanim zbierzemy porządanego traina to się zestarzejemy (albo zostaniemy znukowani na śmierć przez goniące nas moby)
- i na koniec najważniejsze. Coś co można by nazwać "gęstością powierzchniową mobów", czyli ile czasu latamy jak debile zbierając traina, a ile bijemy. Jeżeli zbieramy >2x dłużej niż bijemy, to trzeba poszukać innego miejsca.

7) Powszechnie znane dobra i złe miejsca do grindu:

dobre miejsca na grind:
-Cruma 1. Bijemy Catheroki i Mordeo. Można nawet od 40 do 50 lvlu. Na początku tłuczemy po 1-3, potem spokojnie całą salę. Uważamy ile Catheroków mamy a trainie. Jak więcej niż 2, to wrzucamy Lionheart, o ile możemy, albo thunderstorma, bo stunują. Unikamy latających oczek, bo rzucają Cancela, którego nie lubimy. Catheroki i Mordeo są agresywne, więc nie musimy rzucać Provoke.
-Catacomb of the Branded. Lvl jak wyżej. Unikamy zapuszczania się głębiej, bo tam moby mają physical resist.
-Pola między Aden a zamkiem. Biegają tam Vanor Silenosy, które są łatwe do ubicia i dużo ich jest. Lvl jak wyżej
-Cmentarz Aden. Gdzieś od 45-50 lvl do 55-59 lejemy orki na cmentarzu. Są agrysewne więc łątwo zrobić traina, ale stunują, więc dobrze jest mieć healera.
-GC. Zaczynamy gdzieś na 55-58 lvlu, jeżeli mamy sprzęt B. Polujemy na Początku na Yintzu i Paliote i Halingka. Z 2 pierwszych lecą papierki na questa, więc można dobrze zarobić. Jak ognia unikamy Beast Lorda i jego ekipy. Stunują, bleedują, i rzucają debuffy od zmniejszenia p.atk aż po magic blocka. Jak już niechcący zahaczymy, to od razu spierniczamy do kąta, wrzucamy Lionheart, GHP, Thrill Fight i walimy skillami (Thunder+Howl+Whirlwind) tak szybko jak się da. Potem przenosimy się głębiej polować na Kranroty i Hamruty (misie i pająki). Misie stunują, więc uważamy. Można dojechać do 69 lvlu nawet :)
-Końcówka kata Apostate - Meduzy, Nietoperze, Lilim Priest, Lilim Bishop. Nie rzucają canceli, sporadycznie sleepa, ale to nas nie boli bo obudzimy się od następnego uderzenia (czyli natychmiast). Pamiętamy o zabraniu duużej ilość greater antidote bo meduzy rzucają paskudnym poisonem z zadziwiającym land rate. Używamy Detect Beast Weakness (nietoperki i meduzy). Potrzebny jest SE i sws/bd.

złe miejsca na grind:
EV - luźno rozstawione moby. za dużo biegania
początek Catacomb of Apostate - Lilim Magusy rzucają sleepa i cancela. Nuff said.
FP - rzadko rozstawione moby i większość stunuje.
Cruma >=2 - mobki rzucające cancela, nukujące i w ogóle niemiłe.
Outlaw Forest - Oel Mahum Witch Doctor. Nie dość że x2, to jeszcze nukują, debuffują i mają social aggro (rzucają się jak bijemy inne mobki, które tam spacerują.

8) Na temat używania skilli
-każdy skill który się da (czyli nie wymaga dzidy w łapach) odpalamy ze sztyletem w łapie. Mniejszy cooldown skilli. Szczególnie ważne jest to przy Lionheart i BattleRoar, które łądują się długo, a często są przydatne.
-jeśli jedziemy na vr unikamy używania Whirlwinda, ponieważ damage ze skilli nie nie odnawia hp.
-zawsze po dobiegnięciu do miejsca gdzie będziemy bili wrzucamy thunderstorm i howl, dzięki czemu będzie w nas wchodziło o połowę obrażeń mniej.
-nie używamy Focus Attack w pve. WL nie leje pojedynczych mobów. Raz użyjemy FA, a potem 4 minuty klepiemy pojedyncze moby czekając aż się skończy.

9) Współpraca w party
Podczas robienia trainów w party trzeba pamiętać o wielu rzeczach (i  muszą o tym wiedzieć chyba bardziej inne osoby w party niż my)
-BD/SWS
Podstawowe zadanie tych klas to tańce/śpiewy, które mają to do siebie, że wywołują ogromne aggro u mobów. Owocuje to tym, że jeśli dopiero ciągniemy traina do miejsca bicia a sws/bd wrzuci swoje buffy to 90% traina przerzuca się na niego. Na krótką metę taki nieszczęśnik może przeżyć, bo zarówno sws jak i bd mają UD1 z pierwszej profesji. Jeżeli dany sws/bd ma UD na cooldownie/mało hp/train jest duży to mamy zgon supportu. Są w zasadzie 2 dobre momenty na wrzucenie songów/tańców: zanim WL wyruszy zbierać moby oraz po jakimś czasie bicia, kiedy moby złapią solidne aggro na WL'u i nie przerzucą się na skutek tańca/songa. Lepszym wydaje się pierwsze rozwiązanie, jako że np song of wind czy song of life są przydatne podczas samego ciągnięcia traina.

-Healerzy
Zasady leczenia są takie same jak w przypadku buffów sws/bd. Różnica jest taka, że healerzy mają śmieszną ilosć HP, i nie mają UD. Ważne jest także żeby nie 'overhealować' czyli nie leczyć WL'a healem pzywracającym 1500 hp jak do fulla brakuje mu 300 hp. Dodatkowo warto uzgodnić z healerem, że ten zaczyna castować heala kiedy mamy na przykład ~połowę HP. W ten sposób nie bedziemy overhealowani i healerowi starczy many na dłużej.

-Bufferzy
Tutaj nie ma dużo do omawiania. Kwestię zerka poruszyłem w pierwszym punkcie. Druga, to odnawianie buffów. Jeżeli np dostaniemy cancela podczas bicia (bo nie czytaliśmy uważnie tego poradnika albo cuś) to buffer musi wiedzieć jakie buffy powinien odnowić najpierw. Oczywiśćie jeśli buffuje nas WRC/SE to najpierw vampiric rage. W nastepnej kolejności buffy defensywne (Shield, Mental Shield, Magic Barrier, Shock Resistance i inne podobne). Dopiero na końcu buffy ofensywne. A na samym końcu btb/bts (i tak mamy mało hp jeśli dostaniemy cancela, więc btb nic nie zmieni, bo nie leczy dodanego hp)

-Archerzy, Daggerzy
Pamiętamy o tym, zeby nie wyciągać mobów z traina, a dopiero jak WL zacznie bić. Krytyki tych klas są na tyle mocne, że mob może się oderwać od WL i rzucić na DD, który jednak powinien sobie poradzić z pojedynczym mobem.

-Nukerzy
Jeśli mamy nukera w pole-aoe party to może się zdarzyć, że wejdzie mu krytyk. Oznacza to praktycznie 90% k.o. dla nukera, chyba że prophet czy bishop wrzuci roota na czas.

-Inni pole userzy
Generalnie trzeba się umówić kto ciągnie traina. Zazwyczaj robi to osoba z najbardziej defensywnym buildem, bo ona przetrwa najwięcej uderzeń od goniących mobów. Plus tego jest też taki, że osoba ciągnąca traina (najczęściej defensywny WL albo BH z dzidą) zadaje mniej obrażeń niż ci, którzy czekają w koncie na przyjazd traina. Dzięki temu moby praktycznie od razu przerzucają się na tych, którzy czekali, a healer ma czas uzdrowić tego, kto ciągnął traina.

-Tanki
Generalnie zastosowanie tanków w pole-aoe party jest marginalne, więc z założenia nie będziemy mieli tanka w party :D






cdn.



Ładny poradnik, nagradzam.
/Fro




« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2008, 04:21:16 pm wysłana przez Frohike »


Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 08, 2008, 07:00:30 pm »
Cytuj
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą.
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)
Cytuj
1) Buffy. Na buffach koxamy 3 czy 4 razy szybciej, ponieważ możemy brać więcej stworów na siebie. W szczególności na buffach SE/WRC z uwagi na vampiric rage. Ma to ten minus, że zazwyczaj buffer jest z nami w party i zjada cześć expa.
oop wc/se? :>



w sumie fajny poradnik


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 08, 2008, 08:34:42 pm »
Cytuj
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą.
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)


Ale pole destrem trudno sie traina zbiera.



bp+destro+se+wl ftw (ew nawet bez bp), myśle że nawet po nerfie vr nie jest złe.


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 08, 2008, 09:04:07 pm »
Nie zawsze można rzucić agresję, bo można się przejechać.


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 1

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 08, 2008, 09:56:46 pm »
@bula:
Jestem w stanie się zgodzić, że w uber-mega-kox party destro będzie koxał szybciej niż WL. Jak się ma haste2+zerk2+dance of fury+kozik z crt.haste, to frenzy da się odpalić baaardzo często. Ale często trudno jest o takie party, a wtedy WL koxa szybciej. Destro ma więcej HP niż WL, ale WL ma thunderstorma (średnio 1/3 traina zestunowana), howla (duuużo mniej dostajemy w morde), lionheart (praktycznie niewrażliwość na stuny), thrill fight (mocniej walimy). W szczególności storm i howl powodują, że praktycznie możemy wziąć więcej niż destro, bo na dobrą sprawę walczymy z połową traina.


Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 08, 2008, 10:47:01 pm »
@bula:
Jestem w stanie się zgodzić, że w uber-mega-kox party destro będzie koxał szybciej niż WL. Jak się ma haste2+zerk2+dance of fury+kozik z crt.haste, to frenzy da się odpalić baaardzo często. Ale często trudno jest o takie party, a wtedy WL koxa szybciej. Destro ma więcej HP niż WL, ale WL ma thunderstorma (średnio 1/3 traina zestunowana), howla (duuużo mniej dostajemy w morde), lionheart (praktycznie niewrażliwość na stuny), thrill fight (mocniej walimy). W szczególności storm i howl powodują, że praktycznie możemy wziąć więcej niż destro, bo na dobrą sprawę walczymy z połową traina.
nie no jezeli mowimy o low buff/self buff(dobra bez przesady  :hu_1_2: ) to WL bedzie efektywniejszy w pole pt


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 09, 2008, 06:27:26 pm »
Cytuj
cdn.
Autor prezentacji otrzymał ode mnie plusa. Kiedy poradnik będzie gotowy, to temat przykleję. Polecam dodanie jakichś pogrubień/kolorków etc., bo na razie tekst jest mało przejrzysty.

A odnośnie samego WL, od CT1 dostał olbrzymi boost, ponieważ Detect Weakness dodają +50% patk jeśli walczymy przeciwko konkretnym rodzajom mobów (animal, plant, etc). Wcześniej bonus wynosił +10%.

No i oczywiście dzięki attribute stone (+75% dmg) można naprawdę ładnie poszaleć Warlordem ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 09, 2008, 07:06:53 pm »
Cytuj
cdn.
Autor prezentacji otrzymał ode mnie plusa. Kiedy poradnik będzie gotowy, to temat przykleję. Polecam dodanie jakichś pogrubień/kolorków etc., bo na razie tekst jest mało przejrzysty.

A odnośnie samego WL, od CT1 dostał olbrzymi boost, ponieważ Detect Weakness dodają +50% patk jeśli walczymy przeciwko konkretnym rodzajom mobów (animal, plant, etc). Wcześniej bonus wynosił +10%.

No i oczywiście dzięki attribute stone (+75% dmg) można naprawdę ładnie poszaleć Warlordem ;)

szkoda, ze warlord nie dostaje +50% dmg "detect BR/RU zerg weakness".

No, na Lunie to by się przydało, ale ogólnie to nie spamuj :P
/Frohike
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2008, 07:13:36 pm wysłana przez Frohike »


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 09, 2008, 07:10:40 pm »
Świetny poradnik ;)

Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)

Cytuj
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)

W uber mego kox pt imo WL szybciej koxa, bo moze zrobic pare duzow trainow. Destro zrobi z 2-3 trainy i czeka na reuse frenzy :O, a pole ma attk. speed normal... a Łerk ma jeszcze imba overpowered dex... Dodatkowym "+" WL jest mozliwosc bica wiekszej ilosci mobow. (skill z 55 chyba, nie pamietam nazwy :?)

Cytuj
szkoda, ze warlord nie dostaje +50% dmg "detect BR/RU zerg weakness".


napisz do NCshitu  8)  nie zapomnij o 100% BR/RU ressist dla lolSK :O
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:02:19 pm »
Świetny poradnik ;)

Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)

Cytuj
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)
Destro zrobi z 2-3 trainy i czeka na reuse frenzy :O
ke? destro zrobi z 2-3 trainy i znowu frenzy odpala a na zealota czeka nastepne 20 sekund lol ...


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 09, 2008, 08:13:38 pm »
jak dla mnie to najlepsze kox pt to 2 destro, 2 wl, bd, sws, wc, bp, ee ^^
destro siedza sobie w rogu jakiejs miejscowki, czy tez w jakims zaglebieniu sciany, grunt zeby dalo sie ich jak najmniej okrazyc, leci dance/song, WLe biegna w 2 roznych kierunkach, sciagaja ile mobow tylko moga, destro oczywiscie czekaja majac 20% hp, zanim WLowie wroca, leci cov (szkoda zeby WL dostal -run spd majac na sobie mnoooostwo mobkow) i teraz tylko WL w tym samym momencie (latwe do przecwiczenia) wbieguja tuz obok destro i jatka ^^

i tak jeden train co reuse ffr (na dobrych buffkach w sumie sie nie czeka nawet) na 30 mobkow w FOG dla kazdego WLa (razem 60), dla mnie best kox ever ^^
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 1

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:21:05 pm »
Cytuj
Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)
x1/2 się mało opłaca, bo nie ma po co robić traina. koxać można, ale prędzej będzie to polegać na wbiegnięciu między moby i zrobieniu whirlwinda a potem dobijaniu tego co przeżyło

bez buffów x1 x2 jest chyba najbardziej optymalnie. Relatywnie mała szansa zgonu w razie jakiegoś 'shit, które się happens'

mobków x3 jest dość mało (jedyne, na jakich próbowałem to te co latają w EV, ale zaniechałem z powodów wymienionych w poradniku)

mobki x4 to oczywiście kata/nekro. Najlepsze wyjście jeżeli mamy buffera i jakiś support w rodzaju sws/bd. Kata mają jeszcze ten plus, że łatwo znaleźć róg do którego zaciągamy moby w celu egzekucji

edit: poradnik ładnie sformatuję itp jak będę miał trochę czasu, bo chwilowo sesja zaskoczyła studentów :/

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2008, 09:30:24 pm wysłana przez poorchava »


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 09, 2008, 09:28:06 pm »
jak dla mnie to najlepsze kox pt to 2 destro, 2 wl, bd, sws, wc, bp, ee ^^
destro siedza sobie w rogu jakiejs miejscowki, czy tez w jakims zaglebieniu sciany, grunt zeby dalo sie ich jak najmniej okrazyc, leci dance/song, WLe biegna w 2 roznych kierunkach, sciagaja ile mobow tylko moga, destro oczywiscie czekaja majac 20% hp, zanim WLowie wroca, leci cov (szkoda zeby WL dostal -run spd majac na sobie mnoooostwo mobkow) i teraz tylko WL w tym samym momencie (latwe do przecwiczenia) wbieguja tuz obok destro i jatka ^^

i tak jeden train co reuse ffr (na dobrych buffkach w sumie sie nie czeka nawet) na 30 mobkow w FOG dla kazdego WLa (razem 60), dla mnie best kox ever ^^

Teraz Destro na freenzy sobie tak nie powalczy. Trochę HP za dużo i po zabawce. A jak się odpala Freenzy + jeszcze zealot to HP jak głupie do góry leci. A bez vampira trochę ryzykownie lać.


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 10, 2008, 04:16:33 pm »
wl'em najlepiej koxa sie w catach , tylko musisz wybierac te gdzie nie stunuja i najlepiej bez 'nuker mobow'


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 10, 2008, 06:17:20 pm »
Tru, ale co to za problem ze HP podskoczy szybko? nisko musi byc, zeby tuz przed przyjsciem traina wrzucic fr, potem przeciez moze byc i max
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 10, 2008, 06:51:55 pm »
Tru, ale co to za problem ze HP podskoczy szybko? nisko musi byc, zeby tuz przed przyjsciem traina wrzucic fr, potem przeciez moze byc i max
yhm na C5 tak ... od CT1 czy tam CT1+ juz powyzej 30% hp efektywnosc frenzy sie zmniejsza


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 10, 2008, 07:47:25 pm »
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 10, 2008, 10:13:34 pm »
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)

I o to chodzi :).


Coś było pisane o cata i mobkach z cancelem.


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 1

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 11, 2008, 09:00:44 am »
Jeżeli mamy healera i bierzemy dużo mobów to stun nie jest taki zły. Należy pamiętać, że każde uderzenie ma szansę nas obudzić ze stuna. Jak bije nas dużo mobów to szansa jest spora... Pytanie czy wcześniej się obudzimy czy hp się skończy.


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 11, 2008, 09:30:09 am »
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?


Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 11, 2008, 02:48:47 pm »
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?
kazdy hit ma 50% szanse ze wybudzi ze stuna


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 11, 2008, 05:56:23 pm »
w ct1 wl bez healera ma mocno utrudnione expienie bo vr malutko daje(zresztą i z healerem juz nie jest tak kolorowo bo mp się szybko kończy)
i imo mage aoe party expi szybciej niz warior aoe party
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 11, 2008, 09:52:31 pm »
Mi sie WL bardzo podoba nawet po oslabieniu vr tylko szkoda ze NCsoft zaczął traktowac WLa jak SE niby do czegos to jest ale wszyscy inni sa lepsi

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 11, 2008, 10:10:35 pm »
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?
kazdy hit ma 50% szanse ze wybudzi ze stuna
]
acha, dzieki za info :)


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: poradnik do koxu WL
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 11, 2008, 10:20:14 pm »
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)

nie tak bardzo

z 2h zamiast 300% mamy 150%
z pole i 1h zamiast 250% mamy 125%.

Nadal to jest w cholere wiecej od lolwarlorda :)