przy naciśnieciu strzałki ze zmianą rasy wywala mi sie błąd
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2803 MHz with 511MB RAM
Video: YUAN SmartVGA RADEON 9200 (6517)
Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]
History: UClass::Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <- ULinkerLoad::CreateExport <- (AnimNotify_Channeling7 3265923) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation::Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- LoadObject <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim 3265923==3265923/19349850 33801 3236767) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageWarrior.MFighter NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- NCPushButton::OnLButtonDown <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::DispatchWndMsgX <- NConsoleWnd::MasterConsoleEventProcess <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- ALineagePlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Z góry dzięki za pomoc
Może byś użył opcji szukaj?
Robiłem wszystko z poprzednich tematów oprócz zamienienia folderu animations (mam tam 19 pików)
Próbowałeś tego (http://forum.lineage2.bo.pl/index.php?topic=9439.0) :?:
Właśnie zrobiłem format zainstalowałem tylko nowe sterowniki do grafiki i directx 9.0c no i oczywiście grę i nadal wyskakuje ten sam błąd
No ja mam to samo.. i jakoś nic nie pomaga.. wymienianie.. re instal.. sterowniki... nicccc