Jaka jest najlepsza sub-klasa dla Spellhowler ? proszę po pomoc!!
ogolnie:
sk - bedziesz mial UD, LIGHTENING STRIKE (paraliz), swietnego draina, z mieczem/bluntem dodatkowy matt, reflect arrow
bd - TANCE zawsze przy sobie, UD (slabszeniz u SK, ale tez jest), draina, z dualami dodatkowy matt
se - emp/wm zawsze przy sobie, recharge na siebie i innych, wind schakle, ROOT!
ps - TRANSFER PAIN, summony, kilka dodatkow
duzymi literami wpisalem atuty kazdej subki, o reszcie mozesz nie myslec (AW,PR), bo nie dadza ci takiego kopa jak te wymienione i nie bedziesz mogl optymalnie z nich korzystac
wszystkie te kombinace oczywiscie na statsach magicznych
wybierz sobie co ci najbardziej odpowiada,
imo:
bonusy SE masz dzieki party, empa ciezko zdobyc ne jest, a brak WLASNEGO roota boli tylko w pvp i to nie zawsze
BD w pt juz trudniej znalesc, a UD to fajna sprawa, wiec polecam i sam mam zamiar taka zrobic
SK to fajny wymiatacz, dodatkowy matt na somie to swietna rzecz, a paraliz wlasny (jak nie wejdzie to zada duzy dmg, ale on raczej czesto wchodzi), jednak jego glowna wada - opiera sie na supporcie, nie ma tancow bd ani buffow se, jedynie(to nie jest dobre slowo, selfbuff potezny) reflect arrow
o PS napisalem niewiele, bo kiepsko sie na tej postaci znam
podsumowujac, jesli nie masz supportu, zrob se albo bd (wedle gustu, choc wedlug mnie bd>se, bo empa latwiej niz tance dostac) natomiast jesli masz dostep do supportu (dobry klan, znajomi se i bd itd) to jako SH/SK bedziesz wymiatal jak maszyna do zabijania
ps. poprosze plusika ;p
"zglos do moderatora" po prawej na dole mojego posta ;)
Cytatsk - bedziesz mial UD, LIGHTENING STRIKE (paraliz), swietnego draina, z mieczem/bluntem dodatkowy matt, reflect arrow
SK -
+2 UD, w tym jedno którego możesz użyć tylko w pobliżu zagrowanego moba lub gracza z flagą, które zwiększają p. def o ok. 25% pierwotnej wartości i m. def o 100% (ale nadal jest to wielkim atutem)
+Lightening strike wchodzi bardzo często na statystykach maga, ale ma mały zasięg.
+2 drainy - słabszy oddaje ci ok 80% hp, silniejszy (mający tą samą siłę co Vampiric Claw) oddaje ci 0k 20% hp.
+Magic Mirror który odbija debuffy takie jak silence, cancel itp.
+Skill toggle dający ok. 50% odporności na stuna
+Deflect arrow który zmniejsza dmg zadawany przez łuczników
+Druga seria pasywnych skilli na m. def
+3 cubici - zakładający trucizne, drainujący i wsadzający debuffy(hex, power break, wind shackle)
+Stun z tarczy (przydatny tylko w naprawde ekstremalnych przypadkach)
+Shield Mastery zwiększający szanse na obrone tarczą
+Toggle zwiększający P. Def
+Toggle zwiększający szanse na obronienie się tarczą
I z tego co wiem Sword/Blunt Mastery nie dodaje m. atk tylko p. atk, czyli nie licz na podwyższenie dmg z czarów.
----
Cytatbd - TANCE zawsze przy sobie, UD (chyba slabsze, ale nie jestem pewien), draina, z dualami dodatkowy matt
+Tańce na m.atk, cast speed, odpornośc na earth attack(sleep root), odpornośc na wode(przydatne do walki z sps'ami), taniec dający silent move, taniec zwiększający szanse na wejscie krytyka magicznego
+słaba wersja ud która dodaje ok 400 defa
+drain z zasięgiem 600, szybkim castem i zwróceniem 20% zadanego dmg
+słaba wersja deflect arrow
+słaba wersja shield
A tak btw - który bd/sh będzie biegał z dualami ? :O
I znów m. atk się nie zwiększa...
---
Cytatse - emp/wm zawsze przy sobie, recharge na siebie i innych, wind schakle, ROOT!
Do powyższego powinnien zostać dodany heal, który czyni cię bardzo przydatnym w party.
poza tym masz świetny buff dla wszystkich, najlepsze prophercy dla sztyleciaży.
---
Cytatps - TRANSFER PAIN, summony, kilka dodatkow
+Transfer pain - przydatne choć i tak szybko padasz :P
+Summony - jeden z drainem, drugi z healem i gloomem o małym zasięgu i dość małym rate wejścia
+Cubici - Wrzucający debuffy i stunujący
+Mage Bane - taki cancel na magów, dość szybko się odnawia
+ARCANE AGILITY - i to jest największa zaleta tej profesji. Zrzera ci hp, ale zwiększa o ok. 20% cast speed. Przy dobrych buffach i z boss jewelry można wyciągnąć 1,9 k. cast speed. ^^
No i to by chyba było na tyle. :P
Cytat
ps. poprosze plusika ;p
"zglos do moderatora" po prawej na dole mojego posta Wink
^^
Pozdrawiam.
LF
sh/ps albo sh/sk
jak dla mnie robienie subki dla buffkow a nie dla skili (np. ud,drainy, arcane agility, tp) jest conajmniej bez sensu :)
bez sensu? rownie dobrze tworzenie supportu jest bez sensu o.O chyba ze uwazasz ze supporter nie moze powalczyc dzieki subkom... zreszta, se to nie tylko buffy a heal, root, wind schakle itd, bd to nie tylko tance ale drainy itd, opisalismy ci to we dwoch, choc ja bardziej to skrocilem, a lightFencer rozwinal, no ale - SH nie mozesz zle wybrac ;)
Cytat: Hodiel w Maj 18, 2007, 03:18:13 PM
sh/ps albo sh/sk
jak dla mnie robienie subki dla buffkow a nie dla skili (np. ud,drainy, arcane agility, tp) jest conajmniej bez sensu :)
SE/BD jest bez sensu? xDD
dlatego powiedzialem ze "jak dla mnie"
nie mowie ze sh/se i sh/bd sa slabi, oboje sa bardzo dobrymi fajnymi postaciami, ale mi i tak nigdy nie beda odpowiadac ;P
tak samo bd/se xP
ostatnio widziałem sh/ps z wyenchantowanym summonem na +8... to była rzeź... koleś nie dość że sam nukerował, to summon walił jak na fullbuffach CO MYśLICIE, jeszcze dołacze pytanko jak to jest, czy jak zorbie sube bez 3 profki to potem moge zrobic 2 naraz?
bump
mozesz