Proszę o pisanie konkretnej porady/zestawienia statystyk/opisu stylu gry w pvp dotyczące klas w temacie w którym się wypowiadacie
Tu jest następująca, wyczerpująca taktyka: Wiej gdzie pieprz rośnie to może nie zdechniesz... Walka bezsensowna, bo Paladyn nie ma najmniejszych szans, no chyba że SpS jest AFK i go możemy lać ^^
Biorąc pod uwagę to, że SPS zadaje mały DNG, a Paladyn ma dużo m. defa to ja taki pewny nie jestem.
Paladyn może SPS'a zrootować, agresją spowodować to, aby SPS do niego podszedł (tego pewny nie jestem), a po tym SPS ma naprawdę małe szanse na przeżycie, bo stun ładnie działa.
A jak pal AI odpali to uuu SPS może się zaspamowac czarami...
Pal ma szanse. Wrzuca shackle i ud, potem stara sie przeciwnika na tym shackle jakos trzymac:P. Vengeance i to samo. Skoro ja SK dalem, rady to pal tez da :D
Sps jak jest na 3 profie to ma duze szanse z kazdym melee (frost bolt+ice vortex rulz :P) Chociaz nie wiem jaki range ma root pala
Cytat: Kll w Październik 11, 2007, 09:25:00 PM
Sps jak jest na 3 profie to ma duze szanse z kazdym melee (frost bolt+ice vortex rulz :P) Chociaz nie wiem jaki range ma root pala
600 :P
no a frost i vort maja 900 wiec jakas szansa jest :D
Ale vort długo się castuje :P. A pal też ma swoje spowolnienie.
Cytat: TruTherion w Październik 12, 2007, 02:58:19 PM
Ale vort długo się castuje :P. A pal też ma swoje spowolnienie.
jakie spowolnienie ma Pal O.o ?
No tak... hamstig ma DA... Mój błąd...
Cytat: TruTherion w Październik 12, 2007, 02:58:19 PM
Ale vort długo się castuje :P. A pal też ma swoje spowolnienie.
chyba dyskusja odnosi sie spsa, ktory ma dosc konkretny cast speed... walka wyglada jak kazda inne nuker vs tank czyli w wiekszosci przypadkow przegra tank/
To nie zmenia faktu, że vortexy się długo castują... A pal ma w tym czasie szansę na podejście na zasięg roota paladyna...
No i nie jestem tego taki pewny, żeby tank najczęściej z magiem przegrywał... Nie od c5...
Cancel,Ice Vortex,Ice Bolt,Ice dagger,feezeng shackle,surrender(w sumie -50% ressist na wode i speed zmniejszony o 60%).Jedyny problem to jak Pal ma na sobie SF i nasze "pociskowe" nuki bierze na tarcze to jest zonk dlatego lepiej zabic go aqua.Troche polapany SpS zabije dobrego pala i tyle tylko trzymac sie poza zasiegiem 600 zeby nie dostac z shackle(chyba ze mamy mj ale watpie) a poza 500 zeby z luku nie dostac(jak ma DD build moze zasadzic mocno).
W CT1 to walka bedzie jeszcze krotsza(chyba ze pal bedzie mial armor z klasy Water) bo starczy w sumie Thorn of Ice.
Ice Bolt? dlaczego a myślałem ,że sps ma nuka na spowolnienie co działa tak samo i nukuje normalnie. Ice bolt to summonerzy ^^ albo jaki SH czy necro..
CytatArmor klasy water
ja pierdole armor klasy wodnej masakra ale to będzie gówno to ct1 ...
CytatIce Bolt? dlaczego a myślałem ,że sps ma nuka na spowolnienie co działa tak samo i nukuje normalnie. Ice bolt to summonerzy ^^ albo jaki SH czy necro..
chyba o frost bolta Rylowi chodzilo ... necro albo SH z ice bolt'a? nie no jasne po co wykorzystywac slow ...
Sorry frost bolt xD Gry mi sie zaczynaja mylic no ale wiecie o co chodzi :_delf_4_3:
Cytatja -_-'e armor klasy wodnej masakra ale to będzie -_-'o to ct1 ...
Od CT1 masz cos takiego ze bron i armor maja swoj zywiol.I to wyglada tak:
Woda<=>ogień
Wiatr<=>ziemia
Jak masz bron water i armor water to zadajesz mniejszy dmg,jak masz fire bron i water armor to zadajesz wieksze :P
Hmm co oni z tej gry robią...
Juz dzisiaj z bula gadalismy i liczysmy co taka DLM bedzie robic ze swoim Boss Jewlery to nawet nie pytaj :P
Robilismy przeliczenia z ilu % bazowo wzrosnie land rate jak dodamy boss jewlery(liczac ze Tank ma:zaken,antka,frintezza,baium i aq):
Shackle/arrest:
bazowo 80%
W CT1:124%(pamietajcie ze trzeba odliczyc ressisty przeciwnika)
Mass Shackle:
Bazowo:40%
Ct1:62%
Stun:
Bazowo:80%
CT1:154%
Slam:
Bazowo:40%
CT1:66%
LS:
Bazowo:(wlasciwie to tu nie mam pojecia bo jedni mowia ze 80 a inni 60,dajmy 60)60%
CT1:69%
Sting:
Bazowo:50%
CT1:113%(Super wzrost o ponad 100%)
Poison:
Bazowo:70%
CT1:159%...
Od CT1 Tanki dostaja boosta jak cholera z tym boss jewlery ;/ (a Taki DLM czy xLance juz odwalaja jubel teraz to z tymi boss jewlery i Armorem Shield Master co da im stun ressist 50% i 80% na bleed/poison to bedzie GG...) nowy OP char?
@topic
Nawet pal ktory gra genialnie nie rozwali SPS ktory tez gra genialnie.Zeby tank zabil maga musza byc spelnione pewne warunki:
1)Musi miec lepszy sprzet(boss jewlery,wysoki OE itp.)
2)Musi miec wyzszy lvl
3)Musi trafic na pacana :P