Elo! Mam małą prośbę (a raczej wielką), otóż, chciałem uporządkować plusy i minusy wszystkich postaci (chodzi mi o to, żeby wypisać atuty i wady postaci), które atakują(bo bishop, lecząc nie atakuje...), ale po prostu, nie dałem rady. Szukałem na forum szukałem na stronce, ale minusów i niektórych plusów nie było! Dlatego proszę, pomóżcie mi to zebrać do kupy. Wystarczy nawet jak jednej postaci napiszecie (byle tylko nie dublować postaci!), mi to bez różnicy. Myślę, że to zakończy manię pytań, kim grać?
Z góry dzięki, pozdrawiam.
NIC, powtarzam NIC nie zakonczy manii pytan kim grac? bo zawsze znajdzie sie ktos komu nie bedzie sie chcialo czytac i bedzie wolal zadac pytanie, na ktore znalazlby odpowiedz w 1928361879236912 tematach, a pisanie o kazdej postaci wzbudziloby dyskusje i znowu bylyby posty typu ten jest lepszy od tamtego bo...
SK/ST:
Plusy:
-Jest zajebisty bo ja nim gram.
Minusy:
-Jest do dupy jak ja nim nie gram.
Klasy elfow:
Plusy:
-LOL?
Minusy:
-To sa elfy
Ludzie:
Plusy:
-PAre fajnych klas
Minusy:
-Wiekszosc jest overpowned.
Orki:
Plusy:
-Fajne
Minusy:
-Sa za ladni.
Dwarfy:
Plusy:
-Sa fajni i ich lubie.
Minusy:
-Dwarfki...
Ufff...to tyle.
Klasy DE:
Plusy:
-LOL?
Minusy:
-To są DE
Klasy elfów:
Plusy:
- Są zajebiste póki ja nimi gram
Minusy:
- Wyglądają jak pedały jeśli to ja nie siedzę za sterami
Krasnale:
Plusy:
-Kiedy robię ludzi w chu^^ krasnalem to nie mam wyrzutów sumienia
Minusy:
-Brak Uber skilli takich jak Transfer Pain, Life Balance, PoF i return.
Orki:
Plusy:
-Destro, Tyrant, OL, WC
Minusy:
-Mniej siły niż DE...
O się kur... wypowiedzieliście :shock:
BLADEDANCER
PLUSY
- najwięcej STR ze wszystkich ras co w połączeniu z selfbuffami daje niezłe efekty
- również dużo DEX (tylko 1 mniej od elfa) co razem z dużym STR, sprawia że nawet bez żadnych skilli ofensywnych
możemy zrobić "ładne kuku"
- zdolności rasowe DE (hex, PB, poison, sting, drain, FS)
- świetne tańce podnoszące głownie możliwości ofensywne całego party
- szybki do expa, zawsze łatwo znaleźć party czy to magowie czy wojownicy, ew. chętnie wezmą cie do klanu
- zajefajnie wygląda, pasuje jak ulał dla fanów Drizzta Do'Urdena
- jak dla mnie ogromna przyjemność z grania tą postacią :]
MINUSY
- malutko CON co przekłada się na małą ilość HP/CP oraz dużą podatność na STUN
- po 40 lvl'u nie rozwija heavy armor mastery + mało CON'a, trudne pvp, z tankami praktycznie niemożliwe do wygrania,
aczkolwiek na wolne postacie oraz light armor userów damy rade
- brak typowych skilli ofensywych, za cholere nie zadamy tyle obrażeń co Glad swoimi skillami
Dobra a teraz na serio:
Człowiek (Normalny) - Ludzie to dominująca rasa w Faerűnie, rządząca najpotężniejszymi imperiami i królestwami Zapomnianych Krain. Ludzie mogą wybrać dowolną klasę lub być dwuklasowcami.
Zalety: Dodatkowa Specjalna Umiejętność na pierwszym poziomie, dwa dodatkowe Punkty Biegłości na pierwszym poziomie i +1 podczas awansu na wyższy poziom
Wady: Brak
Elf (zecwelony) - Elfy z reguły są niższe i szczuplejsze od ludzi i mają delikatne rysy twarzy. Generalnie uważa się je z frywolne i powściągliwe, a ich mowa przypomina śpiew. Mimo, że wyglądają na wątłe i słabe istoty, w rzeczywistości są szybkie i silne. Elfy żyją około 1200 lat. Posiadają naturalną odporność na zauroczenia i magię usypiającą; są specjalistami w znajdywaniu ukrytych przedmiotów. Są biegłe w używaniu łuków i długich mieczy. Otrzymują premię do Zręczności, kosztem Kondycji. Infrawizja pozwala im widzieć w ciemności żywe istoty.
Zalety: +2 do Zręczności, +2 do Znajdywania, odporność na zauroczenia i magię usypiającą, zaczynają grę z następującymi Umiejętnościami w posługiwaniu się wojenną bronią: duży miecz i łuk; posiadają Infrawizję
Wady: -2 do Kondycji
Drow - Mroczne Elfy, znane także jako Drowy, zamieszkują podziemne części Faerunu. Ich czarna skóra i siwe włosy są efektem klątwy nałożonej na nie przez Wysokie Elfy za zawarcie przymierza z Lolth, Pajęczą Boginią. Stosunki panujące między Drowami zwykle zależne są od kapłanek Lolth i ich Domów. Mroczne Elfy znane są ze swojej arogancji, okrucieństwa i chęci zemsty. Są inteligentniejsze i zwinniejsze niż inne Elfy, lecz wystawione na promienie słoneczne walczą bardzo słabo.
Zalety: +2 do Zręczności, +2 do Inteligencji, +2 do Charyzmy, +2 do Znajdywania, Odporność na czary 11 + poziom postaci, +2 do wszystkich rzutów Woli, odporność na zauroczenia i magię usypiającą, Ogień Faerie 3x dziennie, zaczynają grę z następującymi Umiejętnościami w posługiwaniu się wojenną bronią: duży miecz i łuk; posiadają Infrawizję
Wady: -2 do Kondycji, rzeczywisty poziom postaci brany jest pod uwagę (wszystkie cechy) dopiero, gdy bohater osiągnie poziom wyższy o 2 od aktualnego, -2 do trafienia, obrażeń i rzutów obronnych na otwartym terenie (podczas dnia). Drow, podobnie jak Duergar może być oślepiony przez kilka zaklęć związanych z ogniem
Ork - Orki stanowią wynik zmieszania krwi orków i orków. Wzrostem równe są orkom, choć są masywniej zbudowane. Ich zielonkawa skóra, szeroka szczęka, pokaźne zęby i szorstkie owłosienie z daleka zdradzają ich pochodzenie. Otrzymują premie do Siły i Kondycji, kosztem Inteligencji i Charyzmy. Posiadają zdolność infrawizji i maja 3.0 w bicku.
Zalety: +2 do Siły, Infrawizja
Wady: -2 do Inteligencji, -2 do Charyzmy
Krasnolud (Twarzowy) - Krasnoludy są niskimi, krępymi humanoidami o rumianych policzkach, oraz ciemnych oczach i włosach. Z reguły żyją około 350 lat. Znane są ze swoich zdolności górniczych i niezwykłej wytrzymałości. Posiadają naturalną odporność na magię i trucizny. Otrzymują modyfikatory podczas walki z istotami wielkości człowieka, oraz Gigantami. Infrawizja pozwala im widzieć w ciemności żywe istoty.
Zalety: +2 do Kondycji, +2 do Znajdywania, +2 do rzutów Wytrzymałości przeciwko truciźnie, +2 do rzutów obronnych przeciw czarom, +1 do trafienia Orków, Goblinów i Żukoniedźwiedzi, +4 do KP przeciw Gigantom, Infrawizja
Wady: -2 do Charyzmy
CytatKlasy elfów:
Plusy:
- Są -_-'iste póki ja nimi gram
To nie L2...
Ryl to są opisy postaci z NWN
Silver Ranger
PLUSY
-posiada b.wysoki DEX
-szybko biega+(selfbuff SPRINT lvl.2)=Najszybszy z łuczników
-częstymi krytykami(Skill Critical Chance), i trafieniami
-dużą szybkością strzelania
-selfbuffami- Elemen. Heal-Heal, Poison Recovery- odtrutka, Cure Bleeding- zapobiega krwawieniu, Attack, Rapid Shot, Soul of Sagittarius.
Defense Aura )
-Spowalniaczem(Entangle)
-Skillem- Spirit Barrier-zwiększa m.def), Burst Shot- [shot AoE], Stun Shotem-[ogłuszający strzał], Double Shot, Vicious Stance, Esprit, Quick Step i Charm
Passywami-Bow Mastery, Light Armor Mastery, Esprit, Acrobatic Move, Long Shot.
Minusy
-niski dmg
-ch*jowo wygląda w nie których armorach
-dużą podatnością na STUN'a
-średnią ilością hp
@DOWN
loljakiśczub
Cytat: Ryltar w Czerwiec 07, 2007, 07:31:42 PM
Dobra a teraz na serio:
Człowiek (Normalny) - Ludzie to dominująca rasa w Faerűnie, rządząca najpotężniejszymi imperiami i królestwami Zapomnianych Krain. Ludzie mogą wybrać dowolną klasę lub być dwuklasowcami.
Zalety: Dodatkowa Specjalna Umiejętność na pierwszym poziomie, dwa dodatkowe Punkty Biegłości na pierwszym poziomie i +1 podczas awansu na wyższy poziom
Wady: Brak
Elf (zecwelony) - Elfy z reguły są niższe i szczuplejsze od ludzi i mają delikatne rysy twarzy. Generalnie uważa się je z frywolne i powściągliwe, a ich mowa przypomina śpiew. Mimo, że wyglądają na wątłe i słabe istoty, w rzeczywistości są szybkie i silne. Elfy żyją około 1200 lat. Posiadają naturalną odporność na zauroczenia i magię usypiającą; są specjalistami w znajdywaniu ukrytych przedmiotów. Są biegłe w używaniu łuków i długich mieczy. Otrzymują premię do Zręczności, kosztem Kondycji. Infrawizja pozwala im widzieć w ciemności żywe istoty.
Zalety: +2 do Zręczności, +2 do Znajdywania, odporność na zauroczenia i magię usypiającą, zaczynają grę z następującymi Umiejętnościami w posługiwaniu się wojenną bronią: duży miecz i łuk; posiadają Infrawizję
Wady: -2 do Kondycji
Drow - Mroczne Elfy, znane także jako Drowy, zamieszkują podziemne części Faerunu. Ich czarna skóra i siwe włosy są efektem klątwy nałożonej na nie przez Wysokie Elfy za zawarcie przymierza z Lolth, Pajęczą Boginią. Stosunki panujące między Drowami zwykle zależne są od kapłanek Lolth i ich Domów. Mroczne Elfy znane są ze swojej arogancji, okrucieństwa i chęci zemsty. Są inteligentniejsze i zwinniejsze niż inne Elfy, lecz wystawione na promienie słoneczne walczą bardzo słabo.
Zalety: +2 do Zręczności, +2 do Inteligencji, +2 do Charyzmy, +2 do Znajdywania, Odporność na czary 11 + poziom postaci, +2 do wszystkich rzutów Woli, odporność na zauroczenia i magię usypiającą, Ogień Faerie 3x dziennie, zaczynają grę z następującymi Umiejętnościami w posługiwaniu się wojenną bronią: duży miecz i łuk; posiadają Infrawizję
Wady: -2 do Kondycji, rzeczywisty poziom postaci brany jest pod uwagę (wszystkie cechy) dopiero, gdy bohater osiągnie poziom wyższy o 2 od aktualnego, -2 do trafienia, obrażeń i rzutów obronnych na otwartym terenie (podczas dnia). Drow, podobnie jak Duergar może być oślepiony przez kilka zaklęć związanych z ogniem
Ork - Orki stanowią wynik zmieszania krwi orków i orków. Wzrostem równe są orkom, choć są masywniej zbudowane. Ich zielonkawa skóra, szeroka szczęka, pokaźne zęby i szorstkie owłosienie z daleka zdradzają ich pochodzenie. Otrzymują premie do Siły i Kondycji, kosztem Inteligencji i Charyzmy. Posiadają zdolność infrawizji i maja 3.0 w bicku.
Zalety: +2 do Siły, Infrawizja
Wady: -2 do Inteligencji, -2 do Charyzmy
Krasnolud (Twarzowy) - Krasnoludy są niskimi, krępymi humanoidami o rumianych policzkach, oraz ciemnych oczach i włosach. Z reguły żyją około 350 lat. Znane są ze swoich zdolności górniczych i niezwykłej wytrzymałości. Posiadają naturalną odporność na magię i trucizny. Otrzymują modyfikatory podczas walki z istotami wielkości człowieka, oraz Gigantami. Infrawizja pozwala im widzieć w ciemności żywe istoty.
Zalety: +2 do Kondycji, +2 do Znajdywania, +2 do rzutów Wytrzymałości przeciwko truciźnie, +2 do rzutów obronnych przeciw czarom, +1 do trafienia Orków, Goblinów i Żukoniedźwiedzi, +4 do KP przeciw Gigantom, Infrawizja
Wady: -2 do Charyzmy
CytatKlasy elfów:
Plusy:
- Są -_-'iste póki ja nimi gram
To nie L2...
lolmoderator
CytatRyl to są opisy postaci z NWN
Z IWD 2 ^^
Cytatlolmoderator
loltwojstary
@down
No ja mam tylko IWD 2 bo NWN mi kumpel zabral :D a NWN 2 niedlugo koluje ^^
NWN są identyczne ^^ tylko drowów nie ma :P
Cytat: Ryltar w Czerwiec 07, 2007, 08:07:19 PM
Cytatlolmoderator
loltwojstary
yay najbardziej wiejski tekst " twojstary"
NWN są identyczne ^^ tylko drowów nie ma
szkoda ze nie mam +2 do Znajdywania
Edit:
zapomnialbym lolmod
to "załurz" sobie dye -5inteligencja +5znajdywanie
next dye na 100% bedzie -5 +1
Cytatloltwojstary
nie no Ryltar tylko na tyle cie stac?? ^_^ Wysil swoj umysl! :P
Cytatyay najbardziej wiejski tekst " twojstary"
Jo ino hopak ze wsio spod gdunska!
Teraz tlumaczac ten twoj cytat:"szkoda ze na to nie wpadlem".
Cytatzapomnialbym lolmod
loltwojpies
Cytatnie no Ryltar tylko na tyle cie stac?? ^_^ Wysil swoj umysl!
Chce mi sie...
Cytat: Ryltar w Czerwiec 07, 2007, 07:31:42 PM
Ork - Orki stanowią wynik zmieszania krwi orków i orków.
to chyba logiczne co nie?
Cytatto chyba logiczne co nie?
xD to bylo poł orki i tam było napisane "orków i ludzi" ^^ a ja to tylko pozmieniałem ludzi na orków i tyle :P
tam powinno być że półorki są mieszaniną ludzi i krwi orkow co zdradza ich bl,ble,ble
No widze że ktoś zapytał o + i - i się już nic nie dowie bo się offtop zrobił. :oops: :x
"Mam jedno zajebiste pytanko" a mianowicie, czemu karmicie Trolla i odpowiadacie :?: Temat jest bez sensu jak cholera jasna. Bo + i - każdy może mieć inne.
W IL nie ma Overpowered klas...
jest ... GM :P
Jak zastaniesz i znajdziesz GMa na offie, to masz u mnie 4opak.
Cytat: Vascius w Czerwiec 08, 2007, 07:47:24 AM
No widze że ktoś zapytał o + i - i się już nic nie dowie bo się offtop zrobił. :oops: :x
A czego się spodziewałeś :P