Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Krasnoludy => Wątek zaczęty przez: Sarasi w Sierpień 23, 2007, 05:07:26 pm

Tytuł: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Sarasi w Sierpień 23, 2007, 05:07:26 pm
 Ja mam taki pomysł : może byśmy tak zrobili spis naszego Ekwipunka  :D
 To może zaczne :

 
 Armor : Doom Plate Armor (B)
            Doom Boots  (B)
            Doom Gloves (B)
            Doom Shield  (B)
            Doom Helmet (B)


 Biżu :    Top C Grade z Luxury Shop


 Weapon : Yakse Mace Health +3 (C)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Sengaia w Sierpień 23, 2007, 05:29:12 pm
Armor set:
Zubei Heavy set

Biżuteria:
Top Luxury Jewelry Set +3 all

Broń:
Art of Battle Axe SA:Health Augment: M def +9, Critical + 11 ,P. atk +6
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Sarasi w Sierpień 23, 2007, 06:01:03 pm
Acha i jeszcze set na +3
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: myha w Wrzesień 02, 2007, 09:42:22 am
od kiedy nastało IL to dla krasia tylko pole do spolia mass sweeper rządzi
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 02, 2007, 10:05:31 am
Sengaia ten augument jakis lipny :D
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 02, 2007, 10:28:14 am
Ja jak miałem kiedyś spoila na 53lvlu to wyglądał tak:
- Doom heavy set.
- Bizu Black Ore (all+3)
- Art of Battle Axe +8(health)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Wrzesień 02, 2007, 10:52:05 am
od kiedy nastało IL to dla krasia tylko pole do spolia mass sweeper rządzi
oO, jest takie coś jak mass sweeper? bo w skillach (lineage.pmfun.com) nie bardzo jest tak samo na tej (http://lineage.pmfun.com/list/c5c6) podstronie.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Sengaia w Wrzesień 02, 2007, 11:22:47 am
od kiedy nastało IL to dla krasia tylko pole do spolia mass sweeper rządzi
Niestety nie ma czegoś takiego jak mass sweeper.

Sengaia ten augument jakis lipny :D
Może i tak ;p
Ja za bardzo nie mam szczęścia do augmentów ^^, no może raz trafił mi się Root skill xd.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: ASrock w Wrzesień 02, 2007, 07:34:26 pm
Ja mam spoila na 47 lvl:
Armor: Composite Armor +3
Spodnie: -----------
Rękawice: Full Plate Gauntlets +3
Buty: Full Plate Boots +3
Hełm: Composite Helmet +3
Tarcza: Composite Shield +3
Broń:    Yaksa Mace + Health +3
Earring: Nassen's Earring +3
Earring 2: Nassen's Earring +3
Necklace: Necklace of Binding +3
Ring: Ring of Binding +3
Ring 2: Ring of Binding +3
Special: Party Mask

Ma C Grade, bo on chodzi do cata i nie leveluje.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Yoker w Wrzesień 03, 2007, 11:38:25 am
BH 43:
Full plate armor +4
full plate helmet +3
full plate gloves +3
full plate boots +3
biżu top lux
Berserk blade +9 focus

ponadto w WH:
BW heavy set, BO jew set, elysian axe, MJ jew set, MJ heavy set
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Elfares w Wrzesień 03, 2007, 05:35:03 pm
Sory nie orientuje się w tych argumentacjach itp ... +11 critikal? wtf
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 03, 2007, 05:44:01 pm
Augumentacja to takie coś co możesz wsadzić do broni. Potrzeba chyba jakiegoś kryształu/kamienia o odpowiednim grade. Augumentacja może być w broni razem z SA. Przy wcześniejszym wsadzeniu SA i enchantu, augumentacja nie usuwa go.

Lista augumentacji możliwych do zdobycia:
Active: Absorbs HP.
Active: Allows you to reflect some of the damage you incurred back to the enemy for a certain amount of time. Excludes damage from skill or remote attacks.
Active: Attacks by throwing a boulder.
Active: Burns up the enemy's MP.
Active: Decreases all skill MP consumption rates temporarily.
Active: Decreases all skill re-use times temporarily.
Active: Decreases a target's urge to attack.
Active: Decreases the magic MP consumption rate temporarily.
Active: Decreases the magic re-use time temporarily.
Active: Decreases the opponent's PVP P. Atk. temporarily.
Active: Decreases the skill MP consumption rate temporarily.
Active: Decreases the skill re-use time temporarily.
Active: Decreases the song/dance skill MP consumption rate temporarily.
Active: Decreases the song/dance skill re-use time temporarily.
Active: Decreases the target's urge to attack.
Active: Detonates a fireball by compressing the air around the caster.
Active: Ignites a firecracker.
Active: Ignites a large firecracker.
Active: Increases Accuracy temporarily.
Active: Increases Dodge temporarily.
Active: Increases M. Atk. temporarily.
Active: Increases M. Def. temporarily.
Active: Increases P. Atk. temporarily.
Active: Increases P. Def. temporarily.
Active: Increases PVP P. Atk. temporarily.
Active: Increases resistance to damage from falling temporarily.
Active: Increases the ability to restore some HP from the damage inflicted on an enemy temporarily. Excludes damage by skill or long-range attacks.
Active: Increases the chance of a critical attack temporarily.
Active: Increases the critical attack rate of magic attacks temporarily.
Active: Increases the effectiveness of HP recovery magic temporarily.
Active: Increases the maximum CP temporarily.
Active: Increases the maximum HP temporarily.
Active: Increases the maximum HP temporarily and restores HP by the increased amount.
Active: Increases the maximum MP temporarily.
Active: Increases the power of HP recovery magic temporarily.
Active: Increases the recharge recover rate of MP.
Active: Increases the recharge recovery rate of MP.
Active: Increases the target's urge to attack.
Active: Inflicts a dark attack.
Active: Inflicts a dark attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts a elementally challenged attack.
Active: Inflicts a elementally challenged attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts a flaming attack.
Active: Inflicts a flaming attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts a gusting attack.
Active: Inflicts a gusting attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts an earthen attack attack.
Active: Inflicts an earthen attack attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts a sacred attack.
Active: Inflicts a sacred attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts a water-type attack.
Active: Inflicts a water-type attack in the shape of a parabola.
Active: Inflicts damage by throwing a boulder.
Active: Instantly restores your HP.
Active: Launches a dark attack.
Active: Launches a sacred attack.
Active: Momentarily becomes invincible.
Active: Momentarily frightens the target, causing him to flee.
Active: Opens doors and treasure chests with a certain probability. Requires Keys of a Thief.
Active: Play music for a short duration.
Active: Puts the opponent's mind at peace and erases the desire to attack.
Active: Regenerates MP.
Active: Removes the target.
Active: Restores CP.
Active: Restores your own CP.
Active: Resurrects a corpse.
Active: Teleports party members to a village. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleports the caster to a village. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Teleports to a village regardless of time. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Active: Temporarily blocks all of the target's physical/magic skills.
Active: Temporarily blocks a monster's pre-emptive attack. Fighting ability significantly decreases while in effect.
Active: Temporarily blocks the target's magic skills.
Active: Temporarily causes a target to bleed heavily.
Active: Temporarily decreases a target's Atk. Spd.
Active: Temporarily decreases a target's speed.
Active: Temporarily holds the target. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Active: Temporarily Increases the distance you can jump without sustaining damage.
Active: Temporarily Increases your head size.
Active: Temporarily Increases your lung capacity.
Active: Temporarily paralyzes a target.
Active: Temporarily petrifies the target.
Active: Temporarily poisons the target.
Active: Temporarily puts the target to sleep. The target cannot be affected by any additional sleep attacks while the effect lasts.
Active: Temporarily resist damage from falls.
Active: Temporarily stuns the target.
Active: Unleashes a general attack and temporarily decreases your magic attack power during PvP.

Chance: Blocks all of the physical/magic skills of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Blocks the magic skills of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Decreases the Atk. Spd. of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Decreases the PVP P. Atk. of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Decreases the speed of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Decreases the urge to fight of the target that inflicts damage on you with a certain probability.
Chance: Has a chance to hold a target that damages you. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Chance: Has a chance to paralyze a target that damages you.
Chance: Has a chance to petrify a target that damages you.
Chance: Has a chance to poison a target that damages you.
Chance: Has a chance to sleep a target that damages you.
Chance: Has a chance to sleep a target that damages you. The target cannot be affected by any additional sleep attacks while the effect lasts.
Chance: Has a chance to stun a target that damages you.
Chance: Increases accuracy with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases critical attack rate of magic attacks with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases critical attack rate with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases evasion with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases M. Atk. with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases maximum CP with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases maximum HP with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases maximum MP with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases M. Def. with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases P. Atk. with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases P. Def. with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases PVP P. Atk. with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Increases recovery rate when receiving HP recovery magic with a certain probability after damage is incurred.
Chance: Increases recovery rate when receiving MP recovery magic with a certain probability after damage is incurred.
Chance: Momentarily blocks all of the target's physical and magic skills during a critical attack.
Chance: Momentarily blocks all of the target's physical and magic skills during a magic attack.
Chance: Momentarily blocks all of the target's physical and magic skills during a physical attack.
Chance: Momentarily blocks the target's magic skill during a critical attack.
Chance: Momentarily blocks the target's magic skill during a magic attack.
Chance: Momentarily blocks the target's magic skill during a physical attack.
Chance: Momentarily burns up the target's MP during a critical attack.
Chance: Momentarily burns up the target's MP during a magic attack.
Chance: Momentarily burns up the target's MP during a physical attack.
Chance: Momentarily causes the target to bleed during a critical attack.
Chance: Momentarily causes the target to bleed during a magic attack.
Chance: Momentarily causes the target to bleed during a physical attack.
Chance: Momentarily decreases a target's Atk. Spd. during a critical attack.
Chance: Momentarily decreases a target's Atk. Spd. during a magic attack.
Chance: Momentarily decreases a target's Atk. Spd. during a physical attack.
Chance: Momentarily decreases a target's speed during a critical attack.
Chance: Momentarily decreases a target's speed during a physical attack.
Chance: Momentarily decreases the target's speed during a magic attack. Intensity 3.
Chance: Momentarily frightens the target, causing him to flee during a magic attack.
Chance: Momentarily frightens the target, causing him to flee during a physical attack.
Chance: Momentarily frightens the target during a critical attack.
Chance: Momentarily holds the target during a critical attack. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily holds the target during a magic attack. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily holds the target during a physical attack. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily paralyzes the target during a critical attack.
Chance: Momentarily paralyzes the target during a magic attack.
Chance: Momentarily paralyzes the target during a physical attack.
Chance: Momentarily petrifies the target during a critical attack.
Chance: Momentarily petrifies the target during a magic attack.
Chance: Momentarily petrifies the target during a physical attack.
Chance: Momentarily poisons the target during a critical attack.
Chance: Momentarily poisons the target during a magic attack.
Chance: Momentarily poisons the target during a physical attack.
Chance: Momentarily puts the target to sleep during a critical attack. The target cannot be affected by any additional sleep attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily puts the target to sleep during a magic attack. The target cannot be affected by any additional sleep attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily puts the target to sleep during a physical attack. The target cannot be affected by any additional sleep attacks while the effect lasts.
Chance: Momentarily stuns the target during a critical attack.
Chance: Momentarily stuns the target during a magic attack.
Chance: Momentarily stuns the target during a physical attack.
Chance: Regenerates CP with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Regenerates MP with a certain probability when damage is incurred.
Chance: Temporarily decreases a target's speed during a critical attack.
Chance: Temporarily decreases a target's speed during a physical attack.
Chance: Temporarily decreases a target's urge to attack during a critical attack.
Chance: Temporarily decreases a target's urge to attack during a physical attack.
Chance: Temporarily decreases the target's speed during a magic attack. Intensity 3.
Chance: Temporarily increases the target's urge to attack during a critical attack.
Chance: Temporarily increases the target's urge to attack during a physical attack.
Chance: Temporarily provokes a target to attack during a critical attack.
Chance: Temporarily provokes a target to attack during a physical attack.
Chance: Throw the target that inflicts damage on you into a state of fear and causes him to flee with a certain probability.

Passive: Decreases the magic MP consumption rate.
Passive: Decreases the MP consumption rate for all skills.
Passive: Decreases the skill MP consumption rate.
Passive: Decreases the song/dance skill MP consumption rate.
Passive: Increases accuracy.
Passive: Increases critical attack rate.
Passive: Increases evasion.
Passive: Increases lung capacity.
Passive: Increases Lung Capacity.
Passive: Increases M. Atk.
Passive: Increases M. Def.
Passive: Increases P. Atk.
Passive: Increases P. Def.
Passive: Increases PVP P. Atk.
Passive: Increases the ability to reflect some of the damage you incurred back to the enemy. Excludes damage by skill or long-range attacks.
Passive: Increases the critical attack rate of magic attacks.
Passive: Increases the effect of HP recovery magic.
Passive: Increases the height from which you can jump without sustaining damage.
Passive: Increases the power of HP recovery magic.
Passive: Increases the recharge recovery rate of MP.
Passive: Increases the weapon weight limit by 2 times.
Passive: Raises resistance to damage from falling.

                                                                        By www.google.pl

:D
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Elfares w Wrzesień 03, 2007, 08:48:32 pm
No dobra ale czy +11 do critikala to dużo no nie//
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 03, 2007, 08:51:31 pm
Czy ja wiem. Raczej mało. :P
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 03, 2007, 09:32:05 pm
Cytuj
Chance: Has a chance to hold a target that damages you. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.

o LOL :D
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 03, 2007, 09:46:33 pm
Cytuj
Chance: Has a chance to hold a target that damages you. The target cannot be affected by any additional hold attacks while the effect lasts.

o LOL :D

o lol?

Cytuj
Active: Teleports party members to a village. Cannot be used in a specially designated place such as the GM Consultation Service.
Cytuj
Active: Resurrects a corpse.
Cytuj
Active: Temporarily paralyzes a target.
A to to już w ogóle, aż boję się pomyśleć co to robi. :P ::
Cytuj
Active: Momentarily becomes invincible.
Stajesz się niewidzialny? oO

Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 03, 2007, 10:00:19 pm
Neizniszczalny chyba :P
A te co podałes to nic, poprostu skile ci w ekwipunku dochodza. A ten root to lol bo ktos cie stuknie i dostaje roota xD
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Elfares w Wrzesień 03, 2007, 10:03:03 pm
Eee niezły bajer nie bawiłem się tym.. to się dropi?  ale to critical to to do którego się focus robi? o.O niezłe nawet.. czy może +11 dmg przy krytyku.. bo obok +6 p atk wiec..
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Siena w Wrzesień 04, 2007, 06:11:41 pm
Nie to działa tak jak focus: +11 critical chance.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Wrzesień 05, 2007, 12:26:11 pm
Ten temat już był ale co tam będzie 1 post więcej  :P poza tym troche się u mnie pozmieniało.

>set BW +3,obecnie składam set NM brak mi butów,rękawic i hełmu jak ktoś ma na sprzedaż to
  chętnie kupie.
>tarcza NM +3 zbroja NM czeka w WH
>broń Meteor Shower +5 Focus/odbijam straty bo spaliłem na +8  :( /
>biżuteria ringi Tateosian +3
              earringi Tateosian +3
              neckle MJ +3
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dev w Wrzesień 05, 2007, 10:23:22 pm
NM skladasz z mysla o subie SK jak mniemam ? :>
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Wrzesień 07, 2007, 12:03:47 pm
Dla krasnala najlepszy jak wiesz MJ ale NM taż niezły i ładnie wygląda dla SK ponoć DC najlepszy więc NM był by tak po środku  :)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Wrzesień 07, 2007, 12:16:58 pm
NM jest dobrze wybalansowanym armorem jezeli chodzi o defensywe i ofensywe.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dad w Wrzesień 10, 2007, 12:08:59 am
Mam pytanie jaki Set wybrac sobie jako b gradowy. BW heavy, czy Dooma?
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: buddy w Wrzesień 10, 2007, 08:07:38 am
Mam pytanie jaki Set wybrac sobie jako b gradowy. BW heavy, czy Dooma?

ja sobie wybralem bw heavy+ aoba+health/duale bo imo bh powinien miec wiecej mocy niz ws bo nie ma golema i jakims musi byc "dd"(lol)
doom zrobi z bh tanka bardziej
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Wrzesień 10, 2007, 06:50:44 pm
Dad na nizszych lvlach polecam BW, na wyzszych doom tez staje sie atrakcyjny (ok 70+, chyba ze bezdiesz miec juz A:))
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszalek w Wrzesień 21, 2007, 04:42:38 pm
BH lvl 68:

Nightmare Heavy Set +4 (z tarcza)
Elysian +3 z Health
Phoenix Ring x2
Majestic Earring x2
Majestic Necklace +3

SH lvl 58:

Ava Set +3
Homukulus +7
BO bizuteria
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Colgrim w Styczeń 10, 2008, 07:50:35 pm
Na spoilu:

Armor: NM Set +4
Bizu: Tatek +4
Elysian + helth +5

Na Necro/Krafcie

Armor:  DC set+4
Bizu: Tatek +4
AM + acu +3

I sie gra fajnie:)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Styczeń 17, 2008, 01:11:16 pm
No więc tak:
set NM +4
biżu tateosiana +3
Meteora zamieniłem na Elysiana

http://img167.imageshack.us/img167/4876/shot00021lx6.png

teraz czas pomyśleć o S grade
zastanawiam się czy Barakiel Axe
Blunt, 251/121 SA: health, haste, focus

czy może Basalt
 Basalt Battlehammer S 281 132 0 1 / 1 Fast 2440 1570
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Styczeń 18, 2008, 02:25:47 pm
Heh, jedyna augumentacja jaką fajną miałem, to Stun Shield w daggerze, ale słabo wchodził, chodź był z kamyka 76lvl >_>
Z Augumentacji można dostac w najlepszym wypadku ponad 130 oczek do criticala, więc taki mega focus :)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Styczeń 18, 2008, 02:40:36 pm
mussaszi ja Tobie polecam DHA, latalem z BBH i az takiego kopa nie mial, jak DHA wlasnie.
btw. Barakiel axe chyba jeszcze nie ma na EPI.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Colgrim w Styczeń 18, 2008, 05:57:57 pm
ewidetnie polecam Batelhamera z helthem :) Sam sobie na niego skladam Natomiast w Armor to chyba oczywiste nie :) IC i cala droga nasza :P
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Hermit w Styczeń 18, 2008, 11:35:23 pm
yyyyyyyyyyyyy 130 ? To ja nie mówię co się dzieje gdy ktoś ma taką augmentację w luku u np Sra ^^
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Kll w Styczeń 19, 2008, 03:57:25 am
I tak na end game pvp nie przekroczy 500, bardziej to widze na oly lub pve
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Styczeń 21, 2008, 12:53:17 pm
A co myślicie o Apella secie ? wiem że podnosi CP i jest dobry na pvp ale czy przydatny jest w terenie dla spoila albo tanka.
Leży sobie taki secik na EPI i kosztuje jedyne 1960000 clan points + adena i w sumie sie marnuje :P
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszalek w Styczeń 21, 2008, 01:24:31 pm
Ostatnio ogladalem go na ivory-tower i musze powiedziec, ze kras wyglada w nim NIESAMOWICIE.
Trudno jest zdobyc taka ilosc punktow?
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Bled w Styczeń 21, 2008, 01:54:24 pm
tak
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Styczeń 21, 2008, 03:02:34 pm
Można posiedzieć troche w LoA 3,nazbierać ile się da a resztę dokupić,widzę że  u nas na serwie skupują tylko ilu jest chętnych do sprzedaży cp ?

ps.ten secik jak wyczytałem jest od Barona w górę więc nie każdy może go nosić.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Styczeń 21, 2008, 04:10:51 pm
mussazi apella w wersji EPI calkowicie rozni sie od Apelli w wersji off (ktora jest ciekawa w zasadzie w kilku przyapdkach a ta z EPI jest niesamowita :D )

apella off
+ 170-200 cp (zaleznie czy robe light czy heavy jakos w tych grnaicach bylo)
+40% cp regen
80% szans an rzucenie debufa, robe ma wind schackle, light entlage (fajne dla tyranta :D ) a heavy hold

apella EPI
+40% cp
polaczone magic i physical mirror czyli 30% szans na odbicie kazdego debufa (bufkow takze wiec sie trzeba z nia troche meczyc ;> )

chetnych na sprzedanie Cp jest malo bo wiekszosc jak idzie do loa to nazbierac cp i kupic qhp, na te 1.6-2kk cp troche czasu trzeba pracowac

set na pvp 1 vs 1 albo olimpiada w duzych akcjach za duzo roboty jest ze zdejmowaniem rekawic lub butow zeby wszystkie bufki dostac czesto cov-a sie nei dostaje i takich tam bo czlowiek zapomina zdjac rekawice na ten moment. set bezuzyteczny w pve
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Styczeń 22, 2008, 10:52:21 am
set bezuzyteczny w pve

Buuuu to lipa podaruje sobie tego seta,pvp mnie nie rajcuje kocham wypady w teren,dobry spoil albo jak biore na klate tankiem kilka mobów na raz :P
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Luty 11, 2008, 08:02:43 am
Wez MJ super pod PVE, szczególnie kiedy masz -5 ,9 con, ja miałem i sobie chwalilem. IC tez jest niezły poniewaz jest wywazony.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 13, 2008, 04:10:17 pm
Zyth a czemu mj? nie lepszy tallum? +2 str takze dodaje a +8% atc speed sie moze lepiej da poczuc niz +4 patc :D jak uwazasz? w sumie bede stal przed wyborem niedlugo jaki a grade armor kupic dla crafta i trudno mi sie zdecydowac :D na powaznie krasiem gralem baaaadzo dawno temu i juz nie pamietam co tak naprawde bedzie najsprawniejsze , wiec ciagle sie zastanawiam czy tallum (tanszy troche) czy mj (drozszy ale bardziej przyszlosciowy chyba czytaj "od razu bedzie set na pvp :D ) dodam ze planuje -5 con +5 str
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 13, 2008, 05:56:00 pm
Tallum nie ma resista na stuny a majestic ma jesli idziesz w sile to napewno kosztem con a jak odejmujesz con stajesz sie podatny na stuny a potem mozesz tylko kiwac glowa ze ty stunujesz zaden nie wchodiz ciebie stunuja co 2 wchodzi;] Ale fakt w tallumie zadajesz wieksze obrazenia niz majestic jesli nie przeszkadza ci stun i co oczywiste nizszy pdef niz w top secie tallum jest fajny:) Ale strasznie pospolity a majestic jest taki burzujski :>>>

    PS: Ja osobiscie zawsze craftowi walilem dye w cona... Craft tankuje a summon bije:) Ale to statsy do catow byly glownie nie do pvp choc w pvp tez by byly niezle:)
W kazdym badz razie z crafta zawsze lubilem robic tanka a z bh dd:>
I wychodze takze z zalozenia ze dorf sam na pvp nie chodzo wiec hp duzo nie potrzebuje a i pdef jakby ma mniejsze znaczenie a na pierwszy plan wychodzi        maxymalizacja obrazen bo przeciez dorfa nie sciaga sie pierwszego i raczej ostatni zostaje na polu walki wiec na co mu hp i pdef (ktory i tak maly nie ejst) w przegranym boju?:) I wg moich wyliczen przy podobnie wyenchantowanych armorach mj heavy zatrzymuje okolo 5% obrazen wiecej na sekunde niz tallum... ale to tak btw do oceny czy roznica w pdefie obu setow jest duza czy nie a majac dodatkowo VR lvl 4 to roznica w obrazeniach ktore sa nam zadawane jest minimalna ze wzgledu na wyzszy a speed niz w majesticu...
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 13, 2008, 07:35:33 pm
no w sumie wlasnie dziwne mi sie wydaje ze pelno krasi lata w tallumie, sporo w dc heavy i bardzo nieliczni w mj ...... za drogi czy co?  :D dobra chyba wybiore mj tylko dlatego ze malo kto w nim biega :D
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 13, 2008, 08:56:33 pm
Odpowiem ci zatem DIO dlaczego sie tak dzieje. Otoz... Tallum jest najlatwiejszy do skompletowania... troszke trudniej zlozyc DC... Oba sety sa dobre dla magow... Nuki maja to do siebie ze po pewnym czasie przynudzaja:> A zmeczony nuk popada w depresje i robi krasia:> Korzysta z tego ze mial set dla maga wiec robi z niego heavy:> Majestic dla maga jest do niczego chodza w nim bufferzy a to tez niezbyt czesto... Wiec poprostu akcesoria do majestica nie dosc ze trudniej dostac niz 2 pozostale to jescze jest slabym setem dla magow a co za tym idzie jest rzadki, rzadszy nawet od NM seta ktory uzywaja tanki :)

Zgodzisz sie ze mna?:)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 13, 2008, 10:11:03 pm
w stez racja, no i malo ktory krasiek biega w mj bo czasem latwiej skompletowac ic niz mj set ;> zwlaszcza jak duzo buferow i lucznikow :D a oni najczesciej winduja ceny mj
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Dev w Luty 13, 2008, 11:17:25 pm
Imo i tak na pve stun resist mj nic wam nie da, bo moby maja duzo mocniejszy stun i nie ma roznicy prawie w ogóle ...
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 14, 2008, 10:25:23 am
Dev no nie gadaj... Zyth jak sie pojawi uswiadomi cie ze sie mylisz:))) Jednak ten resist jest 50%. Z doswiadczenia wiem ze co 2 stun wchodzi w spoila ktory ma -7con... wiec ten resist powinien byc dla niego jakims pocieszeniem :> Bo lejac moby pole'm w catach ze stuna wyjsc nie mozna ;];];] No ale to tez trzeba byc cool zeby do catow z pole chodzic z buildem opartym na obrazeniach kosztem con'u ;]

Od razu powiem ze u siebie na spoilu 6x mam build mocno ofensywny +5str -5con (planuje dodac jescze +4dex -4con bo wrogowie mi uciekaja^^) Do tego tallum heavy i elysian ktory niestety szalowa bronia nie jest ;F (toz nawet m.shower na haste zadaje wiekszy damage mobom :>>>) No ale ma tego healtha ktory jednak ratuje mnie przed -7con (a bedzie jeszcze mniej ;p)

No ale sie zgadzam majestic jest slabszy niz tallum ale jest taki burzujski wiec ja go kce:>>> Bo co to za gra ze wszyscy ubrani w to samo chodza?:]
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Luty 14, 2008, 06:16:14 pm
Cytuj
Imo i tak na pve stun resist mj nic wam nie da, bo moby maja duzo mocniejszy stun i nie ma roznicy prawie w ogóle ...

A ja latajac napoczatku w MJ, pozniej w IC odczulem ogromna roznice w stunowaniu przez moby.

Cytuj
No ale sie zgadzam majestic jest slabszy niz tallum ale jest taki burzujski wiec ja go kce:>>> Bo co to za gra ze wszyscy ubrani w to samo chodza?:]

Tutaj bym sie wykłócał. MJ jest to bdb set, ale trundy do zdobycia ^^
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 14, 2008, 06:57:50 pm
czy trudny? to trudno powiedziec bo to zalezy od serwera, na bank bardzo drogi
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 14, 2008, 08:54:21 pm
Ale wiesz mozna podejrzewac ze jak jest drogi tzn ze rzadki a jak jest rzadki to ze jest drogi ;) IMO Latwiej IC zlozyc niz MJ... wbrew pozorom...
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Luty 15, 2008, 09:11:08 am
Cytuj
czy trudny? to trudno powiedziec bo to zalezy od serwera, na bank bardzo drogi

Jak jest drogi to i trudny do zdobycia z powodu ceny ;p
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Luty 15, 2008, 09:48:28 am
Dla mnie najlepszy jest NM ...
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 15, 2008, 12:57:34 pm
NOMERCY? Znaczy...Nightmare? On to chyba dla crafta bo spoil dluzej by sie dziobal z mobami... ja kawy nie robie podczas walki z mobami :>>
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 15, 2008, 01:10:17 pm
ale czemu NM zly? - 2 dex wielkiej roznicy nie robi a +4% patc daje, ogolnie taki sobie set ale zly nie jest
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Luty 15, 2008, 01:58:13 pm
Takiej wielkiej roznicy pomiedzy Tallumem a NM nie widze - biegalem w obu

Tallum:
+8% do A.Speed - niezauwazalne przy machaniu toporem,
+ bonus do wagi - zalatwilem sprawe i tak i tak Fishing Proofami i nie ma to znaczenia w tej chwili
+ Poison and Bleed Resistance +80% - to mozna sobie zupelnie darowac
+ STR +2, CON -2 - to niezaprzeczalnie najlepszy bonusik

Nightmare:
+ P. Atk. +4% - moze to subiektywne odczcie - ale wydaje mi sie, ze jest w polaczeniu z:
+ With a shield of nightmare, 5% of the damage inflicted by the enemy will be reflected back upon him
jest lepszy niz +8% do A. Speeda
+ Sleep and Hold Resistance +70% - przydaje sie b. czesto
+ CON +2, DEX -2 - teraz to mam zyyyycia, a zyyycia

Majestic:
+ P. Atk. +4% - to samo co NM, a nie ma bonusika od tarczy
+ Accuracy +3 - dla Krasia ??
+ Stun Resistance +50% - jest ok, ale stworki z ciekawymi dropami / Spoilem o wiele czesciej uzywaja Sleepa i Holda niz stuna
+ STR +2, Con -2 - tak jak w tallumie

i moze to smieszne, ale BH w MJ wyglada dla mnie okrrrrropnie [*przeszedl go dreszcz po plecach*]


Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Luty 15, 2008, 03:08:19 pm
Zawsze mozna isc na latwizne i wybrac IC, wywazony set duzo p.atk, lecz troche mniej niz MJ i dosc sporo p. def ^^.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Luty 15, 2008, 03:27:27 pm
Na latwizne? Zyyyyth ... a jak sie idzie na latwizne wybierajac ten set? Chetnie pojde - powiedz tylko gdzie i kiedy  :cheers:
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: KrzychooR w Luty 15, 2008, 03:42:48 pm
No niestety taka prawda ;] Latwiej wydropic z bossow IC niz np Majestica albo NM :)
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Luty 15, 2008, 03:43:58 pm
To teraz mnie zazyliscie Mospankowie ....
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Zyth w Luty 15, 2008, 04:31:20 pm
Koszalek tutaj chodzi o to, ze jak wbijesz sie w IC i pozniej prownasz go do którego kolwiek seta A stwierdzisz, ze jest OK, ma swoje zalety :P
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: Koszałek Opałek w Luty 15, 2008, 04:33:27 pm
bardziej chodzilo mi o ten komentarz.

...Latwiej wydropic z bossow IC niz np Majestica albo NM :)...

Nie rozgladalem sie jeszcze za S Armorem. Zdziwilo mnie po prostu, ze latwiej wydropic ten set niz zlozyc sobie NM.
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: DIO w Luty 15, 2008, 04:56:47 pm
wszystko zalezy od serwera :D i ilosci graczy, na serwerach z mala iloscia (~1k) bywa ze mj i nm piekielnie ciezko dostac :p
Tytuł: Odp: Nasz EQ
Wiadomość wysłana przez: mussaszi w Luty 16, 2008, 01:18:10 pm
Dokładnie jak pisze DIO u nas za rękawice NM dostanie się set Talluma do DC trza trochę dopłacić bo hełm skoczył z ceną.