Witam mam pomysł na stworzenie miecznika, noszącego lekki armor mającego sporą prędkość przemieszczania się oraz niezłe uniki.
Tak więc... pomyślałem nad...
PW/DE
TH/DE
Oczywiście na statach daggera byśmy grali.
Przy PW byśmy się szybciej poruszali i mieli większe eva i crit. chance.
TH dawałby większą ilość defensywy jak i życia, oraz silniejsze ataki.
Co do tego składu, który dagger lepszy? Jaka broń? Jednoręczny czy dwu rąk byłby lepszy?
Cytat: Cyceron w Grudzień 13, 2007, 02:57:06 PM
Witam mam pomysł na stworzenie miecznika, noszącego lekki armor mającego sporą prędkość przemieszczania się oraz niezłe uniki.
Tak więc... pomyślałem nad...
PW/DE
TH/DE
Oczywiście na statach daggera byśmy grali.
Przy PW byśmy się szybciej poruszali i mieli większe eva i crit. chance.
TH dawałby większą ilość defensywy jak i życia, oraz silniejsze ataki.
Co do tego składu, który dagger lepszy? Jaka broń? Jednoręczny czy dwu rąk byłby lepszy?
paladyn/destro
th/de i pw/de sa bez sensu jesli nie uzywa sie daggera Oo
ale on chce light armor ;p
tym tokiem, moze tank+wc? buffki, light armor mastery, soul cry, tylko szczegolnie szybki ani evasion to miec nie bedzie
no chyba ze sws+wc, ostatnie dwa problemy wyeliminuja odpowiednie songi i juz
do tego support ze hoho, chociaz chyba jako support wolalbym wc+bd, wiec jak moze byc miecznik z dwoma mieczami, to tez niekiepska postac ci wyjdzie
A po kiego biegac w light armorze? -_--- heavy daje lepsza obrone przed strzalami a wiadomo przeciez jak duzo lucznikow biega na serwie Oo
Elvin u nas to chyba niestety nie dziala. Sprawdzalismy z kolega dmg jaki dostaje z luku w heavy i w lighcie o podobnym defie(juz nie pamietam jakie to byly sety) i dmg byl praktycznie identyczny. No chyba ze chodzi ci o to ze w heavy ogolnie wiecej defa to masz racje. ;)
Heh znowu...
eemmm... co takiego ma w sobie Pal/De? [Zresztą, nie wiem jak tworzyć X-men'ów, chyba że tak samo jak wszystkie inne suby DN'owe]. Myśląc w ten sposób to nie lepiej SK/WC?
Zresztą, mi chodzi bardziej o klimat postaci.
Sws/WC crit. crit. crit. no pomysł raczej dobry. Ale gryzie tutaj brak skilli, do mieczy...
Nie zauważyłem, by na Infinity było jakoś specjalnie dużo łuków. Tutaj jest raczej więcej Nuków... Więc mage owner byłby lepszy.
Hmmm miecznik z lightem. Tanka bym raczej nie bral bo szkoda heavy. ;) Destro ma mastery zarowno na light jak i na heavy wiec mozesz nosic lekka zbroje. Co do suby to albo ktorys z orkow magow, lub jesli chcesz mutanta to moze sws(troche by przyspieszyl slimakowatego destro ;d), moze jakis summoner(destro z cubicami + tp moze byc fajny), moze bd(zawsze dance + debuffy)-chociaz ten srednio mi sie podoba. Innych bufferow bym odradzal bo w swojej rasie masz wytarczajaco dobrych, dagger tez za wiele ci nie da.
Jakis inny kombos z swsem(np wc ktorego podales), moze byc ciekawy, choc moze srednio silny. Myslalem kiedys na glad/sws, ale tu raczej bys biegal z dualami(jesli ci to nie przeszkadza)-niby glad moze tez chodzic z 1-2 handami i ma tam jakies skille na nie ale z dualami jest bardziej efektywny.
Nie wiem co tam jeszcze moglbys wziac, generalnie wszystko co ma mastery na miecz i light armor ;d , jednak wydaje mi sie ze w walce mieczem(czy to 1 czy 2 recznym) nikt nie dorowna destroyerowi wiec chyba pomyslalbym o jakims polaczeniu z nim.
Cytat: Sn@ke w Grudzień 14, 2007, 10:22:41 AM
Elvin u nas to chyba niestety nie dziala. Sprawdzalismy z kolega dmg jaki dostaje z luku w heavy i w lighcie o podobnym defie(juz nie pamietam jakie to byly sety) i dmg byl praktycznie identyczny. No chyba ze chodzi ci o to ze w heavy ogolnie wiecej defa to masz racje. ;)
chodzilo mi o dzialanie Deflect arrow w heavy i lighcie, reszta skilli tankow tez dziala ciulowo w lighcie.
A co ma takiego PL/DE? hmm pomyslmy... Angelic Icon+Frenzy czy Guts+Rage+Zealot+dobry miecz = mag na strzal, he/pp na dwa, tank na 4-5.
Wez pod uwage 1,7k p.defa lekko sie wyciaga. Dobry m.def, w Interlude self ress z zatrzymaniem buffkow. No i ta postac ma speed niczym sws >.<
Cytat: Sn@ke w Grudzień 14, 2007, 11:20:14 AM
Myslalem kiedys na glad/sws, ale tu raczej bys biegal z dualami(jesli ci to nie przeszkadza)-niby glad moze tez chodzic z 1-2 handami i ma tam jakies skille na nie ale z dualami jest bardziej efektywny.
Nie wiem co tam jeszcze moglbys wziac, generalnie wszystko co ma mastery na miecz i light armor ;d , jednak wydaje mi sie ze w walce mieczem(czy to 1 czy 2 recznym) nikt nie dorowna destroyerowi wiec chyba pomyslalbym o jakims polaczeniu z nim.
Gladi ze śpiewaczkiem... słaba postać, naprawdę ssie... Czysty Glad? OK... [chociaż i tak od c4 jest coraz gorszy... zbyt pakuśny, brak klimatu...].
Sws/Glad - tak czy siak słaby atak.
Glad/Sws - Minimalna różnica, tutaj mamy większy atak, ale mniejszy spd. i m.def.
Hunter się nam na nic nie zdaje.
No właśnie, więc jaką postać dać Destroyerowi, aby szybko się przemieszczać i mieć dość wysokie eva. i defensywy. Używając miecza.
Pal/De - oczywiście jest mocny i w ogóle overpower. Ale, no właśnie... jest ich całkiem dużo. Nim się nosi Heavy, bo Light nie ma u niego najmniejszego sensu, a jak już mówiłem lajt lajt i jeszcze raz lajt.
Cytat: Cyceron w Grudzień 14, 2007, 10:09:51 PM
No właśnie, więc jaką postać dać Destroyerowi, aby szybko się przemieszczać i mieć dość wysokie eva. i defensywy. Używając miecza.
Nie rozumiesz ;/ nie-da-sie
Polanczysz destro z czyms ok, i zeby miec jakas dobra ilosc hp musisz grac na statach destro.. a wtedy masz "fajny" speed (zobacz jaki orki maja dex) jedyny wyjatek tu to wlasnie pal/de.
Wysokiego eva tez nie bedziesz mial.. i to samo co wyzej.
Defa w lighcie tez dobrego jakos miec nie bedziesz.
Chyba ze bedziesz grac na statach subki to wtedy szlag trafi kupe hp/cp. To qrde po co Ci wtedy destro? Dla skilli? Wez pod uwage ze tych naprawde dobrych skilli destro uzywasz ponizej 30% hp, jesli bedziesz gral na statach (np przy destro/th) th to kiedy bedziesz mogl je odpalic to jestes na jeden spell/strzal i tyle pograne ta postacia.
Albo rybki albo akwiarium..
Oczywiście, że rozumiem... nie chodziło mi o ilość defa tanka...
Przekonałeś mnie, nie pomyślałem o tych 30%, które siądą bardzo szybko.
W takim razie co polecacie? Prócz Pal/De.
Jest... Sws/WC.
sws/wc albo bd/wc jest swietny zarowno klimatycznie (jak kazdy support), silny i przydatny, ja bym robil ktoras z tych postaci
do tego, jak ci zalezy na light armor i evasion to prosze, wc ma light armor mastery, do tego chant of evasion, sws do tego jeszcze song i tez niekiepski wynik, na statach sws ta postac jest mniam ;p
Problem w tym ze sws/wc i bd/wc maja do dupy atak, zadnych skilli, bd padnie super szybko, sws pozyje dluzej, ale tu atak jest ZENUA, nawet z soulcry.
Takie postacie to dobry support na duala xP
A co oprocz de/pal to moglby byc destro/sk tylko ze w porownaniu z destro/pal i tak cienki. Slaby speed, no i warto chodzic tylko w heavy. za to super m.def + pdef + kupa hp + stun z blunta (ma jescze inne skille na blunt) + szybki stun z tarczy... nawet najs ^^'
A więc Sws/WC.
Szczerze mówiąc, nie pociągają mnie postaci, które wymiatają... a nawet odpychające są moim zdaniem.
Sws/WC zada mały DMG... Przecież to chodzący pogromca nukerów [przynajmniej tak mi się zdaje].
Fakt... w postaci Heavy to żenada, o łucznikach możemy pomarzyć? Chociaż na statach elfa dogonimy go jeżeli nie zabije nas zanim dobiegniemy. Tak więc właśnie... Z jakimi klasami ma największe szanse?
Zawsze możemy nosić broń magiczną [elemental heal i drain?] i łuk. Ale... z poziomem many Sws'a to problem się tak bawić...
Cytat: Cyceron w Grudzień 17, 2007, 01:05:31 PM
Sws/WC zada mały DMG... Przecież to chodzący pogromca nukerów [przynajmniej tak mi się zdaje].
Tak zdaje Ci sie, to prawda ze wytrzyma on 3 strzaly wiecej.. tylko ze to ma sens gdy on sam zadaje dobry dmg (czyli ma sube sps/pw/sr/jakikolwiek dmg dealer), takto nawet te 3 strzaly wiecej Cie nie uratuja.
Cytat: Cyceron w Grudzień 17, 2007, 01:05:31 PM
Fakt... w postaci Heavy to żenada, o łucznikach możemy pomarzyć? Chociaż na statach elfa dogonimy go jeżeli nie zabije nas zanim dobiegniemy.
Hamstring Shot i moze dwarfa dogonisz (pomijam to co Ci sps/ee moze zrobic - vortex + block ww + pow = 10 speed xD)
Cytat: Cyceron w Grudzień 17, 2007, 01:05:31 PM
Tak więc właśnie... Z jakimi klasami ma największe szanse?
Zawsze możemy nosić broń magiczną [elemental heal i drain?] i łuk. Ale... z poziomem many Sws'a to problem się tak bawić...
Od konca, sws ma songi na koszt i reuse.
Ale to i tak bez sensu to jakby sh/sk biegajacy jako SK bil z hurricane itd.
A i masz szanse z sps/pw, moze z dwarfem, i paroma takimi chodzacymi kabaretami :)
Ok Sws się produkuje. Może z czasem zmienię zdanie i wybiorę mu inną subkę.
Patrząc na kalkulator, gdybym biegał z soul bowem w MJ/DC [tak z łukiem, sws'owi jest przecież przydatny i to bardzo], sws/wc wyciągnąłbym prawie tyle samo ataku co SR na songach. Statystyki SR'a i SWS'a na songach i chantach są zbliżone. Różnice są głównie w ataku [SR>SwS] i defensywach [SR<SwS].
Cytat: Elvin w Grudzień 17, 2007, 02:17:17 PM
Cytat: Cyceron w Grudzień 17, 2007, 01:05:31 PM
Sws/WC zada mały DMG... Przecież to chodzący pogromca nukerów [przynajmniej tak mi się zdaje].
Tak zdaje Ci sie, to prawda ze wytrzyma on 3 strzaly wiecej.. tylko ze to ma sens gdy on sam zadaje dobry dmg (czyli ma sube sps/pw/sr/jakikolwiek dmg dealer), takto nawet te 3 strzaly wiecej Cie nie uratuja.
Czemu 3 strzały? Sws znany jest przecież ze swojej wytrzymałości magicznej i tego, że magów zjada. Czyżby na DN te subki miały, aż takiego powera?
nie wiem jak Ci to wyjasnic... sws/wc nigdy nie bedzie mial z lukiem na tych samych buffach jak nawet czysty SR. Tu dochodza weapon masterki, no i postrzelasz z zasiegu max 750 (chyba albo 700), i do tego b.wolno (brak rapid shota). A w interlude lucznicy maja ponad 900 range..
I czemu trzy strzaly.. to jest DN... tu o buffa calkiem latwo. A sws ma przewage tylko w tym ze buffki na m.def (buff3+song) ma calutki czas na sobie.
Jesli porownamy np
pw/sws i pw/es na fulbuffie pod m.def.. zobaczysz ze beda mieli tyle samo...
Ale to nie kwestia subek, sws nie ma jakiegos uber wywalonego m.defa ktory by pozwalal zeby magowie bili go po np 300..
A magowie na dn maja na tyle dobry cast ze te 3 strzaly wiecej ktore potrzeba na uwalenie swsa oddawane sa w 2 sekundy (widziales jak bije sps/es na fulbuffie? to sobie wyobraz 3k cast speeda)
Mysle ze dobrym fighterem z mieczem w lighcie moglby byc destro/sws. Moze evasion jakiegos kosmicznego nie wyciagniesz, ale mastery na eva desrtro + song na eva to juz zawsze troche jest. Bije napewno mocno, no i z songiem na speed tez juz taki wolny nie jest, a w c5 dostahe zealota czyli kolejne +30speed(song of hunter + zealot ;D).
Sws ma songa na reuse skili wiec przy madrym prowadzeniu mialbys nonstop frenzy. W c5 sws dodtakowo dostaje pare ciekawych songow i shackle(czy tam arrest) wiec malo co ci ucieknie. ;D No i zawsze masz z sws'a heala, entangle oraz ud1 i slaby deflect arrow.
Jesli destro jest dla ciebie za wolny zawsze mozesz grac na statach elfa. O hp sie tak bardzo nie martw bo madry destro zawsze odpala frenzy itp przed walka zbijajac sobie hp zamiast czekac az zrobia to wrogowie ;d bo wtedy nie ma juz za duzo czasu na nie, nie wazne ile bys mial hp. Bardziej boli tu p.atk , ale tak najgorzej raczej tez nie bedzie.
Mysle ze moze to byc ciekawe polaczenie, moze nie jakis overpowered fighter ale uwazam ze moze powalczyc.
Moj kolega byl w trakcie tworzenia tej postaci, ale stwierdzil, ze po de/ty, ktorym aktualnie gra de/sws bedzie troche dla niego za slaby. Fakt moze w porownaniu do de/ty jest slaby ale tak ogolnie wydaje mi sie ze moze byc przyjemny. ;)
Ja sobie teraz będę robił chyba destro/pal.Tylko jestem ciekaw jakie on staty na maxa wyciąga, ma ktoś może jakiegoś screena?
Ja mysle nad th/pal czy lepie he/pal
I czy lepszy na olimpiadzie jest warlock/th warlock/he pal/he pal/th ??? PROSZE O POMOC
A co z tym destro/sk ??
Tank czarnych elfow jest mocny, ma wiecej skili przydatnych w walce np HEX, cubikii, mozemy sparalizowac wroga na odleglosc (lighting srike) itd.
Paladyn z tego co czytam to dla "angelic icon" i ktos gdzies napisal ze self ressa ma (nie wiem czy to prawda)
Czy moze ktoś napisać coś więcej na temat tych 2 tanków sk i pal, bo osobiscie gralem tylko postaciami dystansowymi i pierwszy raz robie figtera. Pytanie kieruje do osób które grały chociaż jedna z tych postaci i mają jakies doświadczenie praktyczne, bo poczytac teorie na stronkach kazdy moze.
Dzieki
hmn, gralem kazda (pal, destro, sk) ale nigdy w zadnym polaczeniu
i tak sobie mysle, ze polaczenie fr+zealot+rage z hexem... oO
o mamo
no i niezle polaczenie, guts +ud (nie jestem pewien, mozna tak pewnie) i hate aura... 3-4 rb naraz mobznaby tankowac gdyby to bylo mozliwe je zabrac na kupe :P
Cytat: Reina w Maj 26, 2008, 01:39:08 AM
hmn, gralem kazda (pal, destro, sk) ale nigdy w zadnym polaczeniu
i tak sobie mysle, ze polaczenie fr+zealot+rage z hexem... oO
o mamo
no i niezle polaczenie, guts +ud (nie jestem pewien, mozna tak pewnie) i hate aura... 3-4 rb naraz mobznaby tankowac gdyby to bylo mozliwe je zabrac na kupe :P
a pomysl o
frenzy(With Sword, Polearm or Blunt: P.Atk. +246.38%)+
zealot(Speed +30, HP Restored from heals -50%, With Polearm or any kind of Sword:Critical +100, Atk. Spd. +30%, Accuracy +6)+
Angelic Icon(P.Def. +50%, M.Def. +50%, Accuracy +6, Speed +30, Atk. Spd. +30%, HP restored from heals -80%, With Polearm or any kind of Sword: Critical +100) ... QQ ... 500 crt rate na odpowiednim buffie z 1h mieczem+duzo p.defa/m.defa+60 speed+12 accuracy+atk speed ... tylko HP z leczenia troche wolno by szlo :P no ale na to jest balance life :D
SK/DESTRO ^^
Ze zdjetym armorem szybko sie HP zbija, patk fajny(++frenzy), szybko biegamy, mamy slowa, hexa, UDEF,veng,ToD, bazowe str niezle, ogolnie fajne imo ^^
Cytat: PeBe w Maj 28, 2008, 09:16:00 PM
SK/DESTRO ^^
Ze zdjetym armorem szybko sie HP zbija, patk fajny(++frenzy), szybko biegamy, mamy slowa, hexa, UDEF,veng,ToD, bazowe str niezle, ogolnie fajne imo ^^
A ja IMHO wolę PAL/DESTRO, bo niewiele wolniej biegamy, slowa i hexa nie ma co wrzucać jak jesteśmy na frenzy, tak samo ToD, bo mamy all na hita, a od ToD lepszy jest ToL, bo przedłurza nam życie, mamy Soul of Phoenix, mamy duuuużo więcej HP (niż jak byśchciał grać na statach SK i miećduuuużo STR ;p). ;)
hmn, tak, przekonaliscie mnie, imo tez pal/ds > sk/ds
Może zadam głupie pytanie ale co to jest ToD i ToL ? Troche nie jestem w temacie jeżeli chodzi o figterów. To fakt fajny skill dostaje PAL na 79 lvl (self ressa) ale zanim go dostaniemy to dłuuugie godziny czekają nas przed monitorem. Grając pal/destr czy sk/destr to i tak gramy na statystykach destro z racji życia i CP, tak wiec porównując "a ten tank jest szybszy od tego" nie ma sęsu bo i tak bedziemy biegali z szybkością destro (chyba że pasywne skile tanków pod względem poruszania się znacznie się różnią). Zaletą pal/destr moze być fakt zę mozemy szybko zbić sobie życie do 30 % używając "Sacrifice" bez konieczności zdejmowania zbroi czy innego pajacowania z mobkami.
Patrząc na oba suby który z nich jest bardziej grywalny? cały czas porównywane są ich statystyki na poziomie 30 % HP a przecież głupie jest troche biegać cały czas na tak niskim poziomie zycia. 30% życia zanim wszystko odpalimy skile typu frenzy zelot angelic icon to juz moze być powszystkiemu. A który z nich jest mocniejszy na full hp. Wydaje mi się że sk z powodu HEXa, w dodatku można spowolnić ucieczke przeciwnika albo jego pogoń za nami :P nie wiem jak działają tak zwane Cubiki ale sk ma ich aż 3. Patrze na oba tanki obiektywnie, który z nich lepiej poradzi sobie z mobkami, bo i tak 99% gry to właśnie z nimi się bedziemy bawić. Czy ktoś może wie jak działa skil z 78 lvl Pala (Touch of Life)? i SK (Touch of Death)?. Z opisu wynika że pal ma jakieś błogosławieństwo zwracające życie, a sk to działanie podobne do "CANCEL" i zmniejsza CP u przeciwnika.
Pozdrawiam
Touch of Life = Cancel Resistance +60%Resist Debuffs 30%, Heals are 30% more effective
Touch of Death = Max CP -90%, Resist Debuffs -30%, Heals are 30% less effective
ToD dodatkowo ściąga 5 losowych buffów tak mi się wydaje :) ToL jest buffem, a ToD debuffem jakby co.